Tuesday, April 10, 2007

Misconceptions....being a geek!

Ομολογώ εγώ και πολλοί άλλοι έχουμε κάνει 100% embrace τον inner geek μας- μπορεί να είμαστε μπορεί να θέλουμε να είμαστε το σίγουρο είναι ότι κάποιοι άνθρωποι είναι πιο παθιασμένοι από κάποιους άλλους - όπως εσυ μπορεί να παθιάζεσαι με την ομάδα σου το αμάξι σου - υπάρχουν και τα geeks παθιάζονται με την τεχνολογία σε διάφορε μορφές- με τον προγραμματισμό με το blogging με το κατσαβίδωμα υπολογιστών με την σχεδίαση υπολογιστών κτλ κτλ! Συναντώ - ακούω - διαβάζω ανθρώπους που αναρωτιούνται μερικές φορές με άκομψο τρόπο για την όλη κατάσταση και πολλές φορές αναρωτιέμαι πως να τους απαντήσω!

Misconception: Πως μπορείς να έχεις τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τους υπολογιστές και σχετικές ασχολίες - και εγώ στο ίδιο χώρο με σένα είμαι αλλά δεν κάνω έτσι.
Απάντηση : Είναι πολύ απλό - δεν έχεις το απαραίτητο ποσοστό κ@υλας! Μπορεί να δουλεύεις και στον ίδιο χώρο αλλά κατά βάθος δεν γουστάρεις ότι κάνεις , κατά πάσα πιθανότητα γνώρισες τους υπολογιστές στο πανεπιστήμιο και έμαθες να δουλεύεις μαζί τους - μπορεί να είσαι καλός ή μέτριος επαγγελματίας - αλλά δυστυχώς δεν θα κάνεις ποτέ την διαφορά με τον ένα η άλλο τρόπο!


Misconception: Πω πω τόσες ώρες με τον υπολογιστή - σίγουρα είσαι τρελός - μανιακός - έχεις ψυχολογικά προβλήματα - όλη σου η ζωή είναι μια οθόνη - κατα πάσα πιθανότητα δεν έχεις πηδήξει και ποτέ (ξέρεις υπονοούμενο στυλ)!
Απάντηση: Το αν επιλέγω να δίνω σημασία στην ηλεκτρονική μου περσόνα είναι μια καθαρά προσωπική επιλογή. Δεν μπορώ να καταλάβω που υπάρχει το σωστό ή λάθος και τι θεωρείται αντικοινωνικό και τι όχι. Ναι προτιμώ να ασχοληθώ με τον υπολογιστή από το να κάτσω να διαβάσω μια αθλητική εφημερίδα ή να παίξω με το κομπολόι στην καφετέρια καθώς θα πρέπει να ανέχομαι την μαλακία του κάθε νεοέλληνα - παράλληλα ναι και εμείς τα geeks καταφέρνουμε να ζευγαρώσουμε...δηλαδή ότι γράφω κώδικα ή ότι περνάω πολλές ώρες μπροστά απο την οθόνη σημαίνει ότι θα μου πέσει το πουλάκι;


Misconception: Καλά δουλεύεις τόσες ώρες μετά πως μπορείς να και γράφεις σε blog κάνεις podcast - μήπως είσαι υπερβολικός μήπως δεν είναι normal;
Απάντηση: Τι είναι νορμάλ να κάτσω να δω ταινία στην τηλεόραση; Θα μου πεις να βγεις μια βόλτα. Να σου πω μετά από 9-10ωρο δουλειάς έχει μεγάλη όρεξη να τρέχεις για βόλτες γιατί εγώ πολλές φορές γυρίζω σπίτι και απλά δεν θέλω να ακούω κανένα. Όταν νιώθουμε ωραία πάμε και τις βόλτες μας. Αλλά το σημαντικό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι τo blogging και τα εναλλακτικά media ειναι κάτι αρκετά πιο σημαντικό απο αυτό που νομίζεις ότι είναι. Κάποιοι πρέπει να στηρίξουν αυτό το πράγμα και εγώ επιλέγω σθεναρά να το κάνω. Μην αγχώνεσαι για μένα απλά δες μήπως και εσύ μπορείς να προσφέρεις κάτι - αν έχεις την διάθεση.

Misconception: Καλά τονίζεις ότι το email σου είναι πιο σημαντικό απο το τηλέφωνο σου;
Απάντηση: Φυσικά το email μου το τσεκάρω συνέχεια ενώ το τηλέφωνο μπορεί να το ξεχάσω και στο κομοδίνο!χαχαχα!

Misconception:Καλά πως μπορείς να έχεις στις διακοπές σου το laptop σου;
Απάντηση: Ναι γιατί κακό είναι; Δεν σου είπα ότι θα κυκλοφορώ με το macbookpro στα ερωτικά σοκάκια της Σαντορίνης ή όταν θα γίνω λιώμα από τις τεκίλες αλλά η επαφή μου με την τεχνολογία και το διαδίκτυο με την δουλειά μου και τις εξελίξεις είναι για μένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου!

είμαι ένα geek και είμαι καλά.....

απόλαυσε τις τεχνολογίες τις οποίες κάποια ακόμα πιο σπαστικά και δύστροπα geeks δημιούργησαν για σένα και θα συνεχίσουν να δημιουργούν!

5 comments:

  1. Πες τα ρε φίλε!!!!!

    1) Αυτός που αγαπάει την δουλειά του, φαίνεται. Ισχύει σε όλα τα επαγγέλματα, γιατί όχι στο I.T.;

    2) Χόμπι και προτιμήσεις έχουν όλοι. Όσο χαζό είναι το blogging για τους γονείς μου, άλλο τόσο χαζό είναι για μένα το ποδόσφαιρο. Όσο για το σεξ... το geekiness δεν είναι κολλητικό, άρα μάλλον αναπαραγόμαστε...

    3) Δεν νομίζω ότι τίθεται σύγκριση μεταξύ blogging και "Πολύ την Κυριακή"... Αν μη τι άλλο, το blogging είναι ανώδυνο.

    4) Και τα δύο είναι αναγκαία. Το email έχει μεγαλύτερες ευκολίες ("κάτσε να σου υπαγορέψω από το κινητό ενα doc που ετοίμασα"). Το email δεν απαιτεί ήσυχο περιβάλλον :)

    5) Γιατί βρέχει και έχεις κλειστεί στο ξενοδοχείο - γιατί το email είναι πιο σημαντικό από το τηλέφωνο ;) - γιατί βγάζεις 300 φωτογραφίες την ημέρα και η κάρτα μνήμης της ψηφιακής γεμίζει για πλάκα - γιατί το δωρεάν wifi στο αεροδρόμιο της Βιέννης κοστίζει πιο φτηνά από το roaming του κινητού - γιατί γουστάρεις να δεις καμιά ταινιούλα πριν κοιμηθείς - γιατί βαρέθηκες να κρατάς traveler's log σε σημειωματάριο - γιατί γιατί γιατί γιατί.......

    ReplyDelete
  2. Αύριο πρωί, τυπώνεται και μπαίνει στον τοίχο πίσω από το γραφείο μου :)

    Καλησπέρα

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ και επαυξάνω...

    Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι-ες (ες ειδικά...) συγχέουν τη δουλειά με το hobby.. Τί σε πειράζει εάν χαλαρώνω στον υπολογιστή βρε αδερφέ;

    ατάκα προς την πεθερά μου σε τραπέζι "μεγάλο πρόβλημα να δουλεύει ο γαμπρός σου όλη μέρα στον υπολογιστή...θα αποβλακωθεί"

    Απάντηση δικιά μου... "ναι τουλάχιστον εγώ δεν βλέπω Τατιάνα και Λαμπίρη..."

    ReplyDelete
  4. Έτσι ακριβώς.

    Το (1) έπρεπε να το είχα απαντήσει 4-5 φορές που μου συνέβη.

    Το (2) αν στο πει γυναίκα, ξέρεις τι θέλει ;)

    ReplyDelete
  5. Καταπληκτικό κείμενο. Συμφωνώ σε όλα, αλλά το 1 είναι πραγματικά super!

    ReplyDelete