Wednesday, January 03, 2007

Γιατι τα παίρνεις στο κρανίο ρε μεγάλε; ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ;

έγραψα ενα τεράστιο ποστ...αλλα τα ειχα πάρει στο κρανιο με κάτι μ@λακιες που γράφουν εδώ και εκει..οποτε θα αρκεστώ στο εξής!

Θα ήθελα το εξης!
Εφόσον το ελληνικό κράτος , τα ελληνικα πανεπιστήμια που είναι γνωστό ότι μόνο αυτά διδάσκουν την υπέρτατη γνώση με θεωρούν έναν παρακατιανό, απόφοιτο εξ αγγλίας, το ελληνικό κράτος φυσικά δεν μου επιτρέπει να πάρω μέρος σε δημόσιους διαγωνισμούς (στα @@ μου αλλά το αναφέρω τωρα), κάτι συνδικάτα μαφίες του στυλ ΤΕΕ και Ενωση ελληνων πληροφορικων σου λένε ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ...και γενικότερα λοιπόν είμαι ένα τιποτα..¨ΟΠΩΣ λοιπόν απαιτούν την μη αποδέσμευση της παιδείας από την κρατική αγκαλιά..και απαιτούν από την νομιμότατη φορολογική μου δήλωση εκτός απο τα f16 , mirage 2000 να πληρώνω και πανεπιστήμια που ντρέπεσαι να μπεις μεσα..απο το χάος που επικρατεί, κατι αιώνιους φοιτητές..τα ΓΑΜΩ ΚΟΜΜΑΤΑ που τα έχουν κάνει μπουρδέλα..και ολα τα λοιπά τσιράκια!

Απαιτώ λοιπόν να με εξαιρέσουν απο τις εισφορές μου γι'αυτό το κομμάτι! Εξάλλου ως Έλλην πολίτης δεν χρησιμοποίησα τα πανεπιστημιακά resources, το ελληνικό κράτος δεν με θεωρεί πτυχιούχο..η μάλλον όχι με θεωρεί γιαλατζι...ε γιατί να σας πληρώνω ρε παιδιά..ρε μεγάλε;


Ζητάω λοιπόν να υπάρχουν και ιδιωτικά πανεπιστήμια για να μπορώ να σπουδάσω και άλλο ή να σπουδάσουν και τα παιδιά μου. Τι φοβάστε ρε παιδιά...αφήστε εμας τους μαλάκες τους αποτυχημένους να χαλάμε τα λεφτα μας έξω, η σε ιδιωτικα που νομίζουμε ότι αξίζουν! Εσείς συνεχίστε να βγαίνετε στους δρόμους..και να ζητάτε και άλλα λεφτά για την παιδεία - καλά κάνετε, δεν σας πειράζω δεν με πειράζετε.Εύχομαι να σας δώσει και άλλο ο υπουργός , αφου δεν θα φορολογεί για το συγκεκριμένο κομμάτι κανένα πρόβλημα! Εξάλλου ειναι σίγουρη η ανωτερότητα της εκπαίδευσης που δεν θα βγείτε χαμένοι..γιατι τόσο μένος!

Αν σου φαίνεται παράλογο..το παραπάνω φαντάσου εμένα πόσο παράλογα μου φαίνοντε ολα αυτα που ακουω απο παπαγαλάκια κομμάτων - αλλά και potential ΑΣΕΠ-ΗΤΤΕΣ τις τελευταίες μέρες σε blog comment και λοιπά!

Ελλάς ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων...ευλόγησαν...

Να μας ζήσει το f 1666666666666666666666666666!

Να σου πω ρε συνάδελφε εξ αγγλίας εκείνα τα βιογραφικά απο τα παιδια του ελληνικου πανεπιστήμιου ΧΧΧ που τα έχεις να δούμε κανένα! (αυτό ήταν κακία)

κάτι μου λέει οτι θα γίνει του άρθρου 16 στα comments χο χο χο χο!

25 comments:

  1. Πες τα χρυσόστομε! Εχει μαλλιάσει η γλώσσα μου τον τελευταίο καιρό! Πόσο άδικο είναι να πληρώνει μέσω της φορολογίας ο Ελληνας τα ελληνικά πανεπιστήμια; Αυτό είναι η δωρεάν παιδεία; Δεν είναι καθόλου δωρεάν! Την πληρώνετε κορόιδα μέσω φόρων. Και το καλύτερο; Σκεφτείτε όλους αυτούς που έχουν αποφασίσει ότι δε θέλουν να πάνε πανεπιστήμιο! Είναι δίκαιο κράτος αυτό που φορολογεί ισοβίως για τη χρήση των πανεπιστημίων για 4-5 χρόνια; Μήπως τελικά μας έρχονται πιο ακριβά τα δωρεάν κατα κεφαλή;

    Αφαίρεση των κονδυλίων της παιδείας από τη φορολογία ΤΩΡΑ! Εφαρμογή διδάκτρων και στα δημόσια πανεπιστήμια! Ελεος επιτέλους μπας και γίνει η Μπανανία χώρα (Ελλάδα!) πάλι!

    ReplyDelete
  2. Από Αγγλία και εγώ... Από τα comments που διάβασα στο link που έδωσες αλλά και από συζητήσεις με συγγενικά πρόσωπα που είναι κατά της αλλαγής του άρθρου 16, φαίνεται ότι στην Ελλάδα υπάρχει μια αισθητή διαφορά με το Αγγλοσαξονικό σύστημα - το οποίο προσωπικά προτιμώ: Στη Ελλάδα τα πανεπιστήμια παράγουν (ή λένε ότι παράγουν) επιστήμονες: άτομα με ελάχιστη εξειδίκευση, που (θεωρητικά) γνωρίζουν εκτεταμένα ένα γενικότερο αντικείμενο.

    Στο Αγγλοσαξωνικό σύστημα πάλι επικρατεί η εξειδίκευση και κάτι που μου άρεσε πολύ: Ο καθηγητής έλεγε αυτά που έπρεπε να πει, αλλά όφειλες να κάνεις και μερικές βόλτες στην βιβλιοθήκη. Με άλλα λόγια, δεν σου άνοιγαν το κεφάλι να στα βάλουν μέσα. Στο άνοιγαν τόσο ώστε να σου δείξουν το που πρέπει να ψάξεις για το κάτι παραπάνω. Στα Ελληνικά πανεπιστήμια η βιβλιοθήκη έτσι οπώς εγώ την γνώρισα δεν υπάρχει...

    Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο και τι όχι. Ξέρω όμως ότι οι απόφοιτοι σχολών με πολύ γενικό αντικείμενο αύριο θα είναι έξω να ψάχνουν για δουλειά. Και θα είναι δύσκολο να την βρουν. Και τότε θα σκάσουν τα προβλήματα. Και θα βγούν στους δρόμους. Γιατί, ναι, όλοι έχουν δικαίωμα στην δουλειά. Και γιατί η ανεργία είναι άσχημο και ψυχοφθόρο πράγμα. Σε καταστρέφει.

    Από την άλλη, η προτεινόμενη λύση είναι μια: Περισσότερα λεφτά. Και ΟΚ, να δώσουμε πιο πολλά λεφτά. Να γίνει το άθλιο κτήριο της Νομικής Αθηνών ένα Warwick, ένα Sheffield Uni, ένα Lancaster.

    Αυτό βέβαια σημαίνει ότι τα ωραία δικά μου λεφτά πιάνουν τόπο. Και κανένας δεν έχει δικαίωμα να μπει και να τα κάνει μπάχαλο. Αλλά ξέχασα... Το άσυλο. Να μην καταργηθεί το άσυλο. Γιατί όμως; Για να μπουν κάφροι και να κλέψουν υπολογιστές ή να κάψουν βιβλιοθήκες που εγώ έχω πληρώσει...

    Κάπου όλα είναι αλληλένδετα.

    ReplyDelete
  3. Πανικος!!!!
    Δεν αντιλεγω σε οσα λες παραπανω.
    Ειναι ολα απολυτα ορθα και σωστα.
    Υπαρχουν ομως και πολλα σκοτεινα σημεια στην Ιδρυση των Ιδιωτικων Πανεπιστημιων τα οποια θα πρεπει να τα λαβουμε σοβαρα υπ'οψην μας.
    Και δυστυχως ειναι πολλα!
    Δεν θα ηταν καλυτερες ας πουμε οι κατατακτηριες εξετασεις απο το Λυκειο για καποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ;

    ReplyDelete
  4. ΟΚ λοιπόν, να σας αφαιρέσουμε από 4 ευρώ φόρου κάθε χρόνο (όσα πληρώνετε για πανεπιστήμια), υπό την προϋπόθεση ότι θα επιστρέψετε σε όλους τους Έλληνες που δε χρησιμοποιούν αεροπλάνο τα 400 ευρώ που έδωσε ο καθένας τους για να φτιαχτεί το Ελ. Βενιζέλος να πηγαίνετε στην Αγγλία να σπουδάζετε και να βγαίνετε από εκεί τόσο υπεργαμάτα εξειδικευμένοι που για κάποιο μυστήριο λόγο αντί να κάτσετε και να σας πάρουν με 80Kpounds/χρόνο, επιστρέφετε εδώ και γκρινιάζετε που δε μπορείτε να γίνετε δημόσιοι υπάλληλοι.

    ReplyDelete
  5. @Πρεζα TV
    Θες να μας πεις μερικά από αυτά τα σκοτεινά;

    Για εμένα, αυτό που θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα είναι η ποιότητα αυτών των σχολών. Το πως την διασφαλίζεις είναι θέμα αξιολόγησης. Τα κριτήρια υπάρχουν -μπορούν να δουν τι γίνεται στο εξωτερικό.

    Συμφωνώ ότι θα πρέπει την ευθύνη για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και στο όποιο τμήμα θα πρέπει να την έχει το πανεπιστήμιο.

    ReplyDelete
  6. @ατυχο comment j95 , μιας δεν εχω περάσει ουτε την πορτα του δικατσα για να με κρινουν οι φωστήρες ..και να μου δωσουν το μαγικό εισητήριο για την μονομαχια του ΑΣΕΠ...συγνωμη που θα σε στεναχωρήσω λοιπον!

    πληρωνω 4 euro για τα πανεπιστημια...με ποια επιστημονικη ερευνα το εβγαλες αυτό!
    Ε επισης πληρώνω και αυτους που δουλευουν στα πανεπιστήμια...

    γενικα πληρώνω!

    μην ακουω μαλακιες λοιπον...για το Ελ Βε γιατι δεν το χρησιμοποιω μονο εγω..ενω στο πανεπιστημιάκη εγω δεν έχω θεση...σωστός;

    ReplyDelete
  7. @J95
    80k το χρόνο για να δεις δεν είναι τόσο απλό, θέλει αρκετή δουλειά. Επίσης, η εξειδίκευση δεν σημαίνει ότι ξέρεις μια δουλειά. Σημαίνει όμως ότι έχεις το υπόβαθρο για να την μάθεις πιο γρήγορα.

    Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος των από Αγγλία ορμόμενων δεν θέλει να πάει στο δημόσιο... Οι περισσότεροι είναι μια χαρά εκεί που είναι...

    ReplyDelete
  8. α ναι το ξεχασα.... j95 και εδω δεν εχω παραπονο φιλε καλα ειναι τα λεφτα ;)

    ReplyDelete
  9. Θέλω να είμαι ευγενής, αλλά το post είναι γεμάτο ανακρίβειες και ανοησίες που πολύ πετυχημένα στόχευσε ο j95.

    Κατ'αρχάς ο ΔΟΑΤΑΠ (πρωην ΔΙΚΑΤΣΑ) αναγνωρίζει κανονικά την πλειοψηφία των πτυχείων από Αγγλία χωρίς πολλά πολλά. Τώρα αν εσύ βαριέσαι να καταθέσεις τα χαρτιά σου και να περιμένεις τη γραφειοκρατία είναι άλλο θέμα.

    Τις ανοησίες για το θέμα των φόρων, δεν ξέρω πως να τις σχολιάσω. Εγώ που δεν κινούμαι πολύ με το αυτοκίνητο να ζητήσω μείωση στα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω; Ούτως ή άλλως οι κρατικοί δρόμοι είναι μπουρδέλα. Ας τους ιδιωτικοποιήσουμε όλους, να γίνουν γαμάτοι σαν την Αττική Οδό και να πληρώνουμε διόδια για να μπούμε στο στενό της γειτονιάς μας.

    Και θα πω κι εγώ κακία. Πτυχειούχοι μηχανικοί από Αγγλικά πανεπιστήμια δεν ξέρουν γρι από μαθηματικά. Συνήθως βέβαια δεν τα χρειάζονται στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία, αλλά έλεος!

    Από ακαδημαϊκής άποψης τα Αγγλικά πανεπιστήμια είναι της πλάκας (με εξαίρεση τις ιατρικές σχολές που κρατάνε επίπεδο λόγω της σοβαρότητας των πτυχείων που δίνουν). Και θα θίξω και εδώ όπως έκανα και αλλού το ότι έχουν να βγάλουν Νομπελίστα από τον καιρό του Νεύτονα.

    ReplyDelete
  10. @Paris

    Συμφωνώ μαζί σου 1000%. Και η ερώτηση που είναι όλα τα λεφτά είναι γιατί όσοι κάνουν 1ο πτυχίο στην Ελλάδα κάνουν μεταπτυχιακά στο Εξωτερικό ; Γιατί στη Ελλάδα δεν έχουμε αγγλόφωνα τμήματα να έρθουν και άλλοι από έξω ;
    Αν και δεν είμαι κάτοικος Ελλάδος, δεν με πειράζει τη πληρώνουν οι άλλοι ( γονείς μου, φίλοι, συγγενείς κλπ) αλλά το θεωρώ εντελώς άδικο !

    @Dorian

    Και εγώ από Αγγλία και Αμερική. Θα συμφωνήσω μερικώς με το σχόλιο σου, μιας και έχω γνωρίσει πολύ κόσμο από διάφορα τμήματα στην Ελλάδα που πραγματικά είχαν δίψα για το αντικείμενο και το ήξεραν σε βάθος. Βγήκαν λοιπόν αυτά τα παλικάρια στο εξωτερικό και τα πήγαν πολύ καλά, πολλές φορές μάλιστα καλύτερα και από εμάς που ήμασταν στο εξωτερικό χρόνια ! Μπράβο τους ! Και τι κάνανε μετά γυρίζανε στη μαμά πατρίδα να βρούνε την πολυπόθητη δουλειά των 1100 ευρώ το μήνα και να κάνουν άσχετα πράγματα. Βάλανε και τις πτυχιακές στο ράφι, καλοπαντρευτήκανε και τώρα ποια έχουν μόνο μερικές φωτογραφίες και ένα distinction στο τοίχο να θυμούνται από το εξωτερικό. Βλέπεις φίλε Dorian για μερικούς υπάρχουν πολύ μεγάλες αξίες (οικογένεια, κουλτούρα, γλώσσα, θρησκεία, παρέες) που δεν τις ανταλλάσσουν με τίποτα. Τα ελληνικά πανεπιστήμια κάνουν δουλεία σε συγκεκριμένα τμήματα και τα αποτελέσματα είναι μετρημένα σε λίγους που ενδιαφέρονται και καταλαβαίνουν πως να χρησιμοποιήσουν τα εφόδια αυτά για να βγουν είτε στο εξωτερικό ή στην αγορά εργασίας ! Για άλλους πάλι τα 80 Κ (before TAX) δεν είναι και απίθανο να τα βγάλεις !

    @J95

    Δηλαδή εγώ που δεν γύρισα ποτέ Ελλάδα και έμεινα έξω και βγάζω αρκετά καλά λεφτά, έχω δικαίωμα να μιλάω ; Εγώ μπορώ να στα χώσω ; Η μήπως θα βγάλεις την πιπίλα του ότι πλήρωσε ο μπαμπάς μου τα δίδακτρα ; Μήπως δεν πρέπει να βάζουμε στο ίδιο σακί όλα τα τσογλάνια που βγήκαμε στο εξωτερικό ; Μήπως σαν χώρα έχουμε πολύ καλούς επιστήμονες στο εξωτερικό επειδή μόνο και μόνο δεν υπάρχουν τα βύσματα / μέσα και κονέ της Ελλάδος για να βρεις δουλειά ; Και να σε ρωτήσω κάτι άλλο φίλε J95 εσύ δεν το χρησιμοποιείς το ΕΛ ΒΕ ΝΙΖΕΛ αλλά ο γερμανός που θα έρθει στο Ελλάντα δεν θα πάρει κουλουράκι από το μαγαζάκι της θείας σου της Μαρίκας ; Και αν δεν έχεις θεία Μαρίκα δεν θα ξοδέψει λεφτά στη ταβέρνα του Μάκη που θα βάλει μετά ράφια από το ξάδελφο τον Μήτσο ! Με νιώθεις ; Άτοπο το επιχείρημα σου , όπως λέγανε και τα μαθηματικά της δέσμης ή της κατεύθυνσης που πέρασες !


    Συγχώρεσε το υφάκι αλλά ειλικρινά έχω βαρεθεί το γκέτο της Ελληνικής Πανεπιστημιακής Κλίκας !


    ......Μα εγώ με ένα άγριο περήφανο χορό Σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω Σιγά μην κλάψω σιγά μη φοβηθώ Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό Θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω Σιγά μην κλάψω σιγά μη φοβηθώ

    Ι sit on my 50K pounds ( not eighty yet) and laugh while writting this post !

    ReplyDelete
  11. Και για κάποιους από εμάς που γυρίσαμε μπορεί να μην είναι (ακόμα) 50k αλλά ειμαστε πολύ κοντά.

    ReplyDelete
  12. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι είμαι ξεκάθαρα 100% εναντίον των ιδιωτικών αλλά εν γένει δεν μου κάθεται καλά η ιδέα γιατί ξέρουμε πολύ καλά ότι ελάχιστα θα είναι τα καλά ιδιωτικά πανεπιστήμια.

    Έχουμε δει παρόμοια κατάσταση στα ιδιωτικά σχολεία (γυμνάσια - λύκεια) που πλην 2-3 τα άλλα δεν προσφέρουν την καλύτερη εκπαίδευση που υπόσχονται. Επίσης, παρόμοια κατάσταση επικρατεί στα ιδιωτικά νοσοκομεία που μπορεί να έχουν άριστες εγκαταστάσεις αλλά χρεώνουν μέχρι και το πλαστικό ποτηράκι του νερού που θα χρησιμοποιήσεις.

    Πιστεύω ότι χάνουμε τον στόχο που έπρεπε να ήταν κοινώς για όλους μας. Δηλαδή, να βελτιώσουμε την ελληνική παιδεία!

    Έχω βαρεθεί να διαβάζω άρθρα υπέρμαχων του δημόσιου και του ιδιωτικού πανεπιστημίου. Λες και αν ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια, δια μαγείας θα λυθούν όλα τα προβλήματα που έχουν ριζώσει στην ελληνικά παιδεία!

    ReplyDelete
  13. Μη Κρατικά δεν σημαίνει απαραίτητα Ιδωτικά. Κρατικά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα χρηματοδοτεί το κράτος (θα μπορούσαν να έχουν δικούς τους πόρους). Ιδιωτικά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πληρώνεις για να πας (π.χ. θα μπορούσε να σου δίνει υποτροφία το κράτος αν έχεις κάποιες προϋποθέσεις, καλούς βαθμούς, χαμηλό οικογ. εισόδημα κ.λ.).

    Άλλο εκπαίδευση, άλλο παιδεία, άλλο εργασιακά δικαιώματα.

    Αν δεν κάνουμε τους απαιραίτητους διαχωρισμούς και δεν αποφασίσουμε για το καθένα ξεχωριστά τί θέλουμε, η συζήτηση όπως πάντα δεν θα βγάλει πουθενά. Και καλό θα ήταν να έχουμε πιο δημιουργικές ιδέες, να μην θεωρούμε ότι είναι μαύρο ή άσπρο.

    ReplyDelete
  14. @Xavier

    Κατ' αρχάς κανείς εξ Αγγλίας (από όσους γνωρίζω) δε θέλει να ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ να είναι δημόσιος υπάλληλος.

    Κατά δεύτερον γιατί κάποιος που το θέλει να πρέπει να καταθέσει τα χαρτιά του στο ΔΙΚΑΤΣΑ; Ο Έλληνας δηλαδή που έχει σπουδάσει στην Ελλάδα μπορεί να πάει να εργαστεί στο δημόσιο τομέα στη Μεγάλη Βρετανία χωρίς αντίστοιχο ΔΙΚΑΤΣΑ εκεί πέρα, ενώ ο Έλληνας που έχει σπουδάσει εκεί δεν μπορεί να εργαστεί στη Μπανανία χωρίς ΔΙΚΑΤΣΑ. Οι Βρετανοί οι "μαλάκες" και εμείς οι "έξυπνοι". Ε ρε γέλια.

    ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των ΠΑΝΤΩΝ τώρα.

    ReplyDelete
  15. Αγγλία πήγε ο αδερφός μου και έχω κάποιες εμπειρίες. Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες αλλά δεν νομίζω πως είναι λύση να γίνουν και ιδιωτικά πανεπιστήμια. Η μάλλον είναι μια λύση αν δεν παιχτούν και εκεί συμφέροντα που σίγουρα θα παιχτούν. Επίσης για τον φίλο dorian σχετικά με το σύστημα Αγγλίας και Ελλάδας ναι είναι διαφορετικό αλλά να δεν θέλεις να μάθεις δεν θα μάθεις και αυτοί που πάνε συνήθως εξωτερικό ξέρουν τι θέλουν.;)

    ReplyDelete
  16. Το κακό με εμάς στην Ελλάδα είναι ότι έχουμε θεοποιήση τον ιδιωτικό τομέα. Οι ιδιωτικοποιήσεις δεν είναι πανάκεια. Πρέπει να γίνονται με φειδώ και να υπάρχει κάποιο σχέδιο στο οποίο να στηρίζονται. Και σίγουρα δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα!

    ReplyDelete
  17. Ο λόγος της έντασης ανάμεσα στις δύο αντικρουόμενες απόψεις για μένα είναι πολύ συγκεκριμένος. Και οι δύο έχουν "χεσμένη" τη φωλιά τους, ο καθένας για εντελώς διαφορετικούς λόγους.

    Οι "Ελληνες" γιατί ξέρουν ότι ξεσκίστηκαν στους καφέδες και στο ξύσιμο @@. Γιατί ξέρουν ότι οι περισσότεροι καθηγητές τους ήταν κλικαδόροι που δεν έδιναν δεκάρα για το μάθημα που έκαναν. Γιατί αυτά που διδάχθηκαν δεν μπορούν να τους βοηθήσουν να βρουν δουλειά. Γιατί αντί να ανοίξουν τα στραβά τους, ασχολιόντουσαν με κόμματα, αποχές, καταλήψεις κλπ. δημοκρατικά πράγματα.
    Και πάνω σε όλα αυτά, γαμήθηκαν και για να μπουν εκεί μέσα (βλ. Πανελλήνιες). Τι να κάνουν... να μην υποστηρίξουν την επιλογή τους? Το πτυχίο τους? Την Επετηρίδα? Τα κεκτημένα?

    Οι "Άγγλοι" τώρα... Την κοπάνησαν και πήγαν να σπουδάσουν στην Αγγλία όχι από άποψη, αλλά γιατί δεν μπορούσαν να κάτσουν να διαβάσουν να περάσουν Πανελλήνιες. Πόσους ξέρετε που πέρασαν στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο και μετά έφυγαν Αγγλία? Όχι πολλούς... Εγώ πάντως, όσους πάτους και ντενεκέδες γνωρίζω (άνθρωποι που τρόμαζαν να περάσουν τη τάξη στο σχολείο) πήγαν στην Αγγλία και γύρισαν με πτυχία. Δε βαριέσαι, ζώα ήταν - ζώα παραμένουν. Τι να κάνουν και οι "Αγγλοι"? Να παραδεχτούν ότι οι απαιτήσεις πολλών Πανεπιστημίων στην Αγγλία είναι ΓΕΛΟΙΕΣ? Να παραδεχτούν ότι όταν οι άλλοι διαβάζανε για να δώσουν Πανελλήνιες, αυτοί ήταν αραχτοί? Και ξοδεψανε και κάμποσα φράγκα (και καλά, άμα ο μπαμπάς είναι φραγκάτος, πάει και έρχεται - άμα δεν είναι όμως... ακόμα πληρώνει δάνεια)? Όχι δα! Θα έχουν άποψη: Έφυγα γιατί το Ελληνικό Πανεπιστήμιο ήταν μαλακία... Και που το ήξερες ρε λεβέντη? Στο είπανε στο φροντιστήριο?

    Σίγουρα γνωρίζετε πολλούς και από τις δύο πλευρές.

    Εννοείται ότι όλοι οι παρόντες εξαιρούνται! Και φυσικά υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις! Π.χ. εγώ, εσείς,
    και πολλοί άλλοι ;)

    ReplyDelete
  18. nomizw stin prwti paragrafo tou post exei berdepsei ta ypokeimena me ta adikeimena kai genika, exeis tetoio menos, pou exei bgei enas axtarmas.

    to elliniko kratos sou ftaiei mono (nomizw)

    ReplyDelete
  19. ωραίος o Over.. λοιπόν!
    Επειδή είναι στο δικο μου θέμα στο μπλογ και το comment έγινε επι του θέματος θα σου απαντήσω συγκεκριμένα για μένα.

    1. Ποτέ δεν αρνήθηκα οτι δεν πέρασα στις πανελληνιες εκει που ηθελα..απο την άλλη δεν συμερίζομαι καθόλου τον ελιτισμό των φωστήρων που πέρασαν και των αποτυχημένων που δεν περασαν (το απέδειξε η ζωή περίτρανα )
    2. Ναι αγαπητέ, με δάνει σπουδασα δεν τα είχαν ουτε οι δικοι, τι ειναι τοσο ...απαξιωτικό απο αυτο δηλαδή..πρέπει να ντραπω; η να αισθανθώ άσχημα ; Ας πάρει και ο καθένας να βοηθήσει το παιδί του, και εγω για το δικό μου παιδί το ίδιο θα κάνω.

    3. οχι στις πανελλήνιες δεν ημουν αραχτός έδωσα και εγω τον αγώνα μου.

    4.έχω άποψη γιατι ειμαι νομιμος έλληνας φορολογουμενος.κάποιο ποσο απο τις εισφορές μου παέι και γιάυτο το συστημα.

    5. Εξοργίζομαι γιατι έχω υποχρέωση να πληρώνω ένα σάπιο συστημα το οποίο πάει στο διάολο ειναι σάπιο και μαλλον δεν πρόκειται ποτέ να φιάξει..αλλα με θεωρεί και παρακατιανό..στα δικα του όρια.Γιατι να μην εξοργιστώ..οταν ειμαι αρκετα άξιος να δουλευω..και να συντηρώ το κράτος ουτε να παρανομω...να ενισχύω τον ιδιωιτικό τομέα και να δίνω τον αγώνα μου οπως χιλιάδες άλλοι!

    6.Για τους καθηγητές μου κάποτε ημουν αποτυχημένος που δεν πέρασα στις πανελληνιες....επιτυχημενοι ηταν αυτοι που μπήκαν στην Σχολη Ευελπιδων. Τώρα τους βλέπω και τους λυπάμαι και τους 2.

    7.Απορώ που πάει ο ελιτισμός της γνώσης μέσα στον ιδιωτικό τομέα όταν ανακαλυπτεις οτι ο υπευθυνος σου..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣΤΗΡΑΣ σαν και σενα..αλλά τελειώσε στο εξωτερικό..αλλα εκει ποιος στο σκέφτεται έτσi;

    8.Αναρωτιέμαι αν τα πανεπιστήμια έξω ειναι τοσο της πλάκας..γιατι ολοι πατε και κάνετε μεταπτυχιακά μηπως τσιμπήσετε κανενα κομμάτι στο μισθό .σωστός;
    Το κρατικο νταβατζιλίκι στην γνώση μάγκες ισχυει μόνο στα πλαίσια του κράτους..τολμήστε και βγέιτε εξω απο τα όρια του ΑΣΕΠ και τοτε θα δουμε ποιος ξέρει τα πιο πολλα και ποιος ειναι πανεπιστήμονας!

    ReplyDelete
  20. Θυμάμαι από το ένα έτος που σπούδαζα λογιστική στα ΤΕΙ Λάρισας την περίοδο 1995-1996

    1) Ανύπαρκτη σύνδεση στο internet
    2) Σχεδόν ανύπαρκτη βιβλιοθήκη (είχε ένα μικρό δωματιάκι με καμιά 200ριά βιβλία όλο κι όλο)
    3) Οι περισσότεροι ηλεκτρονικοί υπολογιστές ήτανε της πλάκας (8086 με 512Κ RAM).
    4) Βρώμικα κτήρια, μισογκρεμισμένοι τοίχοι βαμένοι με γκραφίτι
    5) Κομματόσκυλα
    6) Καθηγητές που ήτανε κατεστημένο
    7) Συνθήματα στους τοίχους, ακόμα και στους εσωτερικούς
    8) Ανεπαρκής θέρμανση

    Θέλετε να πούμε κι άλλα;

    ReplyDelete
  21. Πάνο αυτά που αναφέρεις είναι ένα κακό παράδειγμα σχολής. Εγώ μπορώ να σου αντιπαραθέσω ένα άλλο παράδειγμα από τη δικιά μου σχολή (http://www.icsd.aegean.gr) που τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Αλλά έτσι δεν θα βγάλουμε άκρη.

    Θα συμφωνήσω όμως ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, θα έχουν όντως πολύ καλύτερες εγκαταστάσεις χωρίς αυτό όμως να εξασφαλίζει 100% ότι θα παρέχουν καλύτερη παιδεία!

    Την αποψή μου πάνω στο θέμα την έχω αναλύσει (όσο γίνεται αυτό σε ένα post) στο blog μου. Όποιος θέλει μπορει να κοιτάξει!

    ReplyDelete
  22. @Papo

    Το νόημα του post μου δεν ήταν να μειώσω κάποιον, οπότε δεν έχει νόημα να το πιάνουμε προσωπικά. Σκοπός μου ήταν να ερεθίσω την αυτοκριτική (σε όποιους υπάρχει).

    Λαμπρά παραδείγματα υπάρχουν εκατέρωθεν, δυστυχώς όμως δεν κληροδοτούν αυτόματα τις ιδιότητες τους στα σύνολα στα οποία ανήκουν.

    Τελικά εκεί εξώ φαίνεται ποιός μετράει και ποιός όχι.

    Σε ότι αφορά την εκπαίδευση στην Ελλάδα, θεωρώ ότι είναι στα ίδια υψηλά στάνταρντ που βρίσκεται όλη η Ελληνική κοινωνία. Γιατί να είναι διαφορετική εξάλλου?

    ReplyDelete
  23. Τί ωραία πράγματα σκέφτεστε και γράφετε ρε παιδιά... Βρίσκω το 70% των σχολίων σωστά. Πράγμα που σημαίνει ότι το θέμα είναι πολυδιάστατο και υπάρχουν πολλές οπτικές γωνίες.
    Θέλω να επισημάνω όμως δύο πράγματα: Ένα, Overgr, η πιθανότατη ανεργία μετά το πανεπιστήμιο δε δηλώνει ανεπάρκεια εκπαίδευσης αλλά έλλειψη υποδομών και διεξόδων, καθώς ως γνωστό, η Ελλάδα δεν έχει βιομηχανία, σχεδόν ούτε βιοτεχνίες, δεν παράγει υψηλή τεχνολογία (με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις), έχει ένα ταλάιπωρο τουρισμό, μια συρρικνούμενη γεωργία και (εξαιτίας αυτών) ένα υδροκέφαλο δημόσιο.
    Δύο, μην μπερδεύετε την παιδεία με την εκπαίδευση. Η εκπαίδευση αποσκοπεί στην απόκτηση δεξιοτήτων προς βιοπορισμό, ενώ η παιδεία δημιουργεί άνθρωπο. Και η παιδεία πνέει τα λοίσθια, είναι γνωστό.
    Με αυτόν τον "οβολό" σκέψης, σας χαιρετώ.

    ReplyDelete
  24. Σε ποιον πρώην Γερουσιαστή έχει υποσχεθει
    ο Γιωργάκης οτι θα στηρίξει την
    ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων;
    Είναι Ελληνοαμερικάνος πάντως.

    ReplyDelete
  25. Μάλλον είναι off-topic αλλά δεν κρατιέμαι να μην επισημάνω φίλε sadmanivo ότι μπέρδεψες το αίτιο με το αποτέλεσμα...

    Διορθώνω:

    καθώς ως γνωστό η Ελλάδα έχει ένα υδροκέφαλο δημόσιο και (εξαιτίας αυτού) έλλειψη υποδομών και διεξόδων, δεν έχει βιομηχανία, σχεδόν ούτε βιοτεχνίες, δεν παράγει υψηλή τεχνολογία (με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις), έχει ένα ταλάιπωρο τουρισμό και μια συρρικνούμενη γεωργία

    Μην ξεχνιώμαστε :-)

    ReplyDelete