Monday, September 18, 2006

Liar, lawyer - mirror, show me what's the difference?

To screenshot σχετικό με κάποιο σημείο, δες παρακάτω.

Λοιπόν τίτλος του ποστ σχετικά άσχετος, δεν ήξερα τι να βάλω να σου πω την αλήθεια.Παρόλα αυτά σε αυτη την προσπάθεια μου να κουφαθώ με βοηθούν ιδιαίτερα οι Τοοl και οι Monster Magnet , είπα να τιμήσω ενα στοιχάκι απο Tool!Τους οποίους θα τους τα σκάσουμε τα 50 να πάμε να τους δουμε σε μερικούς μήνες. Ομολογώ φανατικός δεν ήμουν αλλά έγινα με τον τελευταίο δίσκο (μην το ψάχνεις είμαι εμπορικός τύπος εγώ).

Είναι εδω και μια εβδομάδα το blog μου μοιάζει σαν τον Silent Bob . Δεν μου αρέσουν τα ποστ, του στυλ εδώ είμαι dont worry αλλά έχω πράγματα να κάνω και άλλα τέτοια. Σιγά στα @@ του..του anonymous αναγνώστη, μην θίγεσαι αλλά έτσι δεν είναι;Και τι έγινε; Δεν νιώθω δεν γράφω, δεν μπορώ δεν γράφω..οταν γράψω έγραψα σωστός;

Ας πετάξω ένα άσχετο. Απορώ γιατί οι τύποι οι οποίοι φιάχνουν το euronank-ebanking να μην γουστάρουν να υποστηρίξουν και άλλα λειτουργικά και browser! Κουτσά στραβά με firefox και Safari βλέπω την σελίδα στο MacOSX αλλά αν θέλω να πληρώσω πχ την Οτενετ , δεν γουστάρει certificate με τον Firefox και παίρνω τα @@ μου. Τι να κάνω τι να κάνω. Parallels , έβαλα ενα image απο αυτή την μαλακία που ακούει στο όνομα Windows XP (οταν δουλέψεις MacOSX συγνώμη τα XP σου φαίνοντε μαλακισμένα με το μπαρδον). Έτσι λοιπόν μέσα στο image που τρέχει το parallels έχω εγκαταστήσει ενα εκ των 2 certificate για πληρωμές και μπορώ και πληρώνω. Ίσως σε μια άλλη παράλληλη διάσταση οπου θα έπερνα κάποιες διαφορετικές αποφάσεις ή κάποιες καταστάσεις έρχοντουσα με διαφορετική χρονική σειρά να είχα την ευκαιρία να αποκτήσω μια αρκετά πιο καλή εικόνα της εφαρμογής..και ίσως να υλοποιούσα και τυχον updates.Δεν πειράζει...σε ένα άλλο σύμπαν ίσως.

Γυρίζω απο την δουλειά κατα τις 9 παρά, τρέχω στο σουπερμαρκετ για αγορά κάποιων μικροπραγμάτων. Ταμείο, ευτραφής νέα κοπέλα (στα κυβικά μου χαχα) τα χτυπάει..ευγενικά 14 euro κυριε. Ωραία λέω ορίστε 20, τζιιζιζιζτζιιζζιιζιζ (ήχος απο την εκτύπωση απόδειξης) , ανοίγει το συρτάρι και την βλέπω ετοιμάζει τα ρεστα 20+20+5 (ΜΑΛΑΚΑ θα βγαλουμε μεροκάματο σήμερα χαχααχ). Ξεκινάω να γελάω, δεν με παίρνει χαμπάρι. Την κοιτάω έντονα καθώς πάει να μου δώσει ρέστα σχεδον 50 euro.Της λέω..λάθος...Επιμένει..οχι κύριε σωστά είναι. (Ρε πουστη να θες να κανεις το καλό και να επιμένει.) Ξανά, Λάθος..σου έδωσα 20...παθαίνει μικρο -εγκεφαλικό..(γιατι θα τα πληρωνε απο την τσέπη της). Συγνώμη μου λέει (Σκέφτομαι λάθος λέξη..ευχαριστώ έπρεπε να πει) το διορθώνει..Σας ευχαριστώ..
Να εισαι καλά ρε μανίτσααααααααααααααααα. Του π@υστη απο την υπάλληλο του σουπερμαρκετ με τα 600 euro το μηνα..θα τα βγαλουμε..Δεν μπορείς να πεις ειμαι καλό παιδί έτσι.Για ένα κουτελο ζούμε (Ντρρρρρρ Ντρρρρρ χτυπάει το τηλέφωνο..έλα ΜΗΤΣΟ να σου πω ρε φιλε..με εκεινη την επιχορήγηση απο το κράτος για εκεινο το ψευτο project..κοινωνια της πληροφορίας και έτσι τι έγινε το πείραμε; Ναι ε; Ωραίαααααα). Γιατί για ένα κούτελο ζουμε!

Μου την σπάνε ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ οι άσχετοι που λένε το εξής. Μαλακία τα blog , τα πιο πολλά αναμασουν ειδήσεις απο σχετικά έντυπα ή site και βάζουν 2-3 link.Ναι ρε μαλάκα έτσι είναι. Τι περιμένεις δηλαδή. Διαβάζουν κάτι το αναμεταδίδουν σε ποιον; τι σε νοιάζει σε φίλους τους σε αυτους που τους διαβάζουν..στην γκόμενα τους..σε κανέναν. Αν είναι ωραίοι και μάγκες γράφουν και την άποψη τους. Γενικά...παρατήρηση..ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ αφήστε blog εκεί που είναι όπως είναι. Είναι καθαρά προσωπική υπόθεση. Υπάρχουν παντού. ο καθένας γράφει ότι θέλει..λεμε user generated content , και αυτο που ξεχνάτε αρκετοί, ο ΚΑΘΕΝΑΣ διάλεγει να διαβάσει αυτά που θέλει. Ο χρήστης παράγει το content ο χρήστης επιλέγει τι να διαβάσει. Μην πατρονάρετε κανέναν η καμία διαδικασία. Σωστός;

(Το iTunes7 έχει τρελλαθέι..παίζει Δάντη - Παει η αγάπη μου. Έπρεπε να βγει η έκδοση 7 για να το ξεθάψει απο το library..μαγκιά του).

Ήρθαν και οι πρώτες βροχές, μαζί τους ήρθε και η γαμωκίνηση ..δηλαδη τραγικά πράγματα..αλλά ήρθε και ένα συνάχι..ΕΛΕΟΣ ρε πουστη...πάνω στα καλύτερα δηλάδη.

Εβδομάδα αλλαγών ..αυτη..εβδομάδα παθών και αρκετής δουλειάς η προηγούμενη.

Νομίζω έχω πυρετό, νομίζω ότι αυτό το ποστ έγινε κουραστικό..μάγκες θα επανέλθω..έχω κάποια πράγματα για Mac (φυσικα) που θέλω να πω..αλλά και για καφέδες θέλω να γράψω (Java ...).

Παειιιιιιιιιιιι η αγάπη...μουυυυυυυυυυυ (παιδάκι ημουν όταν βγηκε έτσι..) Σωστός;

2 comments:

  1. Σε καταλαβαίνω.

    Κι εγώ αν είχα μόλις χάσει 50 ευρώ μέσα από τα χέρια μου, άρρωστος θα ήμουν :D

    ReplyDelete
  2. Ρε εσύ σε ποιο μαγαζί έγινε αυτό; Να πάω μια βόλτα γιατί βρίσκομαι σε δύσκολη θέση...χοχοχο

    ReplyDelete