Saturday, July 22, 2006

there is no place like localhost!

Επιστροφή στην Ελλάδα! Τελικά η υποψία που είχα οτι πράγματι παρόλη την κούραση αυτό το ταξίδι είχε και μια ανανέωση μέσα του, είναι αληθινή!

Φωτογραφία βέβαια απο τις τελευταίες στιγμές του ταξιδιου. Το αρκετά νέο terminal στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης, απο το χέρι και την φαντασία το κυρίου Καλατράβα. Εντυπωσιακό πάρα πολυ θα έλεγα υπήρχαν αρκετά σημεία που σε έκαναν να σηκώσεις το κεφάλι προς τα πάνω και να παρατηρείς την υλοποίηση το σχέδιο, την 'ξύλινη' οροφή κτλ κτλ. Τεράστιος χώρος αρκέτα μαγαζία γενικότερα ήταν καινούργιο γυαλιστερό! Α ναι μιλάμε για την ΖΕΣΤΗ στην μαδρίτη, 35-39 βαθμούς ....και γυρνάς στο Ελλάντα και είσαι χαλαρός 25 με αεράκι καλή φάση. By the way εξαιρετικός καιρός και εδώ πολύ όμορφη μέρα.


Το ταξίδι της επιστοφής είχε και μια έκπληξη απο την μεριά της IBERIA! Overbooked economy class και το εισητήριο έγινε business.Μου έχει τύχει ακόμα μια φορά πάλι ίδια περίπτωση! Καλή φάση. Το καλύτερο σε αυτη την κατάσταση είναι οτι έχει χώρο να απλωθείς να ανοίξεις το laptop σου να δεις την ταινία σου και φυσικά να ζητήσεις δεύτερο ψωμάκι στο φαγητό αχαχαχαχαχα! Λίγο παράξενο αυτό που θα πω αλλα γιατί αισθάνομαι λιγο παράξενα όταν βλέπεις μεγάλους ανθρώπους γυναικες η ανδρες που προσπαθουν να σε εξυπηρετήσουν να σε ρωτάνε κάτι απιστευτα πράγματα ..η να σου απολογουντε γιατί δεν είχαν άλλη μάρκα κρασί εκτός απο αυτό. Νιώθω εξαιρετικά άσχημα, δεν ξέρω αν το έχει νιώσει κανείς αυτό. Μάλλον δεν είμαι απο μεγάλο τζάκι τι να πω αλλά αισθάνομαι άσχημα...μου έρχεται να του πω..μεγάλε μην αγχνώνεσαι μην το κάνεις αυτό...σε σέβομαι εξίσου μην μου συμπεριφέρεσαι λες και είμαι κάτι εξαιρετικό. Όσες φορές ερχότανε να ρωτήσει αν θέλουμε κάτι να ζητάει συγνώμη γιατι ενοχλεί τόσο αισθανόμουν άσχημα και του ελεγα σε ευχαριστώ..στο τέλος καθώς έφευγα πηγα και του είπα σας ευχαριστώ πολυ το service ηταν εξαίσιο ...χαμογέλασε και είπε παρακαλώ..δεν ξέρω αν έκανε κάποια διαφορά στον άνθρωπο απο μένα πάντως ήταν ειλικρινής η στάση. Με αυτά τα επαγγέλματα είμαι λίγο ευαίσθητος. Το οτι πετάει κάποια μέτρα πάνω απο την επιφάνεια της γης δεν αλλάζει το γεγονός οτι ειναι ενας σερβιτόρος...ένας air σερβιτόρος. Τώρα 40 χρονων άνθρωπος η γυναίκα να σου μιλάνε λες και εισαι κάποιος...ενώ δεν είσαι ρε φίλε..είσαι τόσο απλός οσο και αυτός..Ναι αυτό είσαι . θα μου πείς ο καθένας την δουλειά του κάνει ρε μάγκα..και εσυ που χτυπάς κουμπάκια για 10 και 12 ώρες το αφεντικό σου ..σε συμπονεί..ναι δεν έχεις άδικο, αλλά εγώ προτιμώ την απλότητα και αυτή την σκέψη οτι κοίτα κάποιες ομάδες ανθρωπων έχουμε κοινά standard και καλό ειναι να σεβόμαστε ό ένας τον άλλον. Anywy νομίζω αγαπητή/έ αναγνώστη κατάλαβες τι θέλω να πω.

Απο την μία λοιπόν αισθάνομαι άσχημα απο αυτή την στάση 'οτι θέλει ο πελάτης και συγνώμη και τι θα θέλατε..στον υπερθετικό βαθμό' αλλά παράλληλα είναι να μη μου φερθείς σαν σκουπίδι στην economy class. το ιδιο και στα μαγαζία έξω. Δείξε μου λίγο ενδιαφέρον εσυ που θα με εξυπηρετήσεις..κάνε με να πιστέψω οτι το χαμόγελο σου είναι ειλικρινές και εγώ να σου αφήσω και tip και να σου πω 1000 ευχαριστώ. Μην μου φερθείς σαν μαλάκα...μην νιώσω οτι δεν γουστάρεις..τότε τα παίρνω στο κρανίο δεν το έχω σε τίποτα να σου κάνω 1000 complaint να συμπληρώσω τις φόρμες παραπόνων και φυσικά να είσαι σιγουρος οτι θα spread the word και σε άλλους potential πελάτες..

Καλά τώρα δεν ξέρω γιατι με έπιασε να τα γράψω όλα αυτά..για κάποιο ιδιαίτερο λόγο μου βγήκαν ..χα χα χα!

Επιστροφή στο σπίτι και όπως κάθε geek που σέβεται τον εαυτό του τι κάνει με το που μπει; Ναι σωστά μάντεψες ακουμπάει απαλά το κουμπάκι στο πισω μέρος του imac και ο papomac παίρνει ζωή. Έτσι έτσι τρέλλα, αρκεί να ανάψει χα χα. Αφού σαν τακτικά παιδάκια αδειάσαμε τις βαλιτσες..μοιράσαμε σοκολατάκια και λοιπά δωράκια στην οικογένεια δείξαμε φωτογραφίες...κάτσαμε λιγο μπροστά στην οθόνη έτσι για να δουμε την διαφορά. χα χα χα! Είπαμε μάγκες..άλλοι εχουν κόλλημα με τα αμάξια άλλοι με τα τσιγάρα άλλοι κτλ κτλ ..εμείς έχουμε με τα gadgets.Αυτοί είμαστε αιώνια παιδιά....σε αυτό τον τομέα!

Το να συνειδητοποείς ότι έφτασες Ελλάδα δεν είναι δυσκολο. Πας για καφέ με φίλους και γνωστους..ακους για ποδόσφαιρα , παιρνεις εναν καφε που κοστίζει οσο ένα ποτό στην ισπανία., βλέπεις βλάκες να φοράνε για gucci γυαλιά τους μέσα στην καφέτερια , γκόμενες τίγκα στην πουδρα και στο μεικ απ λες και θα πάνε στα μπουζούκια μέσα στο μεσημέρι...Αχχ ελλάδα...αυτά είναι ...πρέπει να το παραδεχτώ αυτό είναι και συνειδητά είμαι εδώ που είμαι ..I guess λοιπόν είμαι και εγώ μέρος του παιχνιδιού..είμαι και εγώ ένας χαρακτήρας.

Θα ήθελα να κάτσω μια εβδομάδα χωρίς να κάνω τίποτα.Θα είναι δύσκολη η Δευτέρα..αλλα τι να κάνεις. πω πω και το επίδομα αδείας ή αηδίας πότε θα μπει ; χαχαχα!

I will be around...

2 comments: