Sunday, July 23, 2006

Μίλα μου για (mac) Μήλα....ξανά!

Λοιπόν είμαι μεγάλος οπαδός των online κοινοτήτων οι οποίες έχουν ένα συγκεκριμένο τομέα ενδιαφέροντος. Απο την αρχή της απασχόλησης μου με το Internet πάντα ήμουν μέλος σε πολλές απο αυτές, φυσικά φυσικά με θέματα την τεχνολογία και την πληροφορική. Η πρώτη και για πολλά χρόνια αγαπημένη κοινότητα (οχι τοσο) / site ήταν η Insomnia.gr .

Η ελευση του mac στα τεχνολογκιά δρώμενα της ζωή μου με ώθησε να ψάχνω να βρώ παρόμοια site /κοινότητες..κατα προτίμηση ελληνικές. Εκτός απο το επίσημο Hel.M.U.G τον τελεύταιο καιρό παρακολουθώ καθημερινά το macephemera.gr . Ωραίο site, ενδιαφέρουσες ειδήσεις , ανενέωση τακτικά και ενα forum που έχει ζωή παρόλο το σχετικά μικρό αριθμό μελών. Στο macephemera διάβασα και για ενα αρκετά χρήσιμο εως ΠΟΛΥ χρησιμο Widget. Το AppUpdate.

Μετά την εγκατάσταση, σκανάρει το folder Αpplications για τις εφαρμογές σου και στην συνέχεια σε συνεργασία με site όπως το Version Tracker και κάποια άλλα μπορεί να δει αν έχεις την τελευταία έκδοση ..αν οχι σου δίνει την δυνατότητα να πας στην σελίδα να το κατεβάσεις κτλ κτλ. Εξαιρετικά χρήσιμο...αν δεν το έχετε ήδη εγκαταστήσει..Just do it.

Επίσης γνωστό αλλά ωραίο αρθράκι για μερικά κόλπα που θα κάνουν το firefox σας πιο σβέλτο (παιζει για ολα τα λειτουργικά όχι μόνο για mac users).

Τέλος για ολους τους κατοίκους Λονδίνου ή αυτους που θα πάνε σύντομα στο Λονδίνο ένα ωραίο videaki απο τα feed το macTV .. Apple store στην Regent Str ...να θυμηθώ να το επισκεφτώ όταν με το καλό επιστρέψω μια μεγάλη μέρα στο Λονδίνο .εχεχεχ

Κυριακή ..in denial..για ύπνο..ιδεατά δεν θα ήθελα να πάω αύριο για δουλειά...ιδεατά.χεχεχε. Βέβαια με περιμένουν τόσα άυριο το πρωί..πάμε ανάσες ανάσες..

Άντε καλά να περνάτε! Επιστροφή στους γνώριμους ρυθμούς και στα late night blogging!

4 comments:

  1. Welcome back, mate!

    Κάθε φορά που παίρνεις κάτι καινούριο και άσχετο με ότι χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα, η default αντίδραση είναι να μπεις στο δίκτυο και να βρεις sites και fora αφιερωμένα στο αντικείμενο του πόθου σου.

    Τα ίδια έκανα όταν αγόρασα το Palm, τα ίδια έκανα όταν έβαλα για πρώτη φορά Linux, τα ίδια κάνω και τώρα με τον mac (που ΘΑ πάρω, τρομάρα μου).

    Και επιτέλους, κάποιος για να το συζητήσω: μήπως -λέω μήπως- στην μία από τις κοινότητες που αναφέρεις, η αντιμετώπιση σε posts γραμμένα σε greeklish ξεπερνάνε τα όρια της αγένειας;

    ReplyDelete
  2. Πάρι, καλώς ήρθες στην κοινότητα του Mac. Σίγουρα δεν θα απογοητευτείς.

    Κάνω και 'γω, στο περιθώριο της κύριας δουλειάς μου, μια προσπάθεια για τον ελληνόφωνο Mac User και μάλιστα αυτόν που δεν ζει στην Ελλάδα. Είναι ένα σιτάκι/μπλογάκι που λέγεται τι άλλο; My Big Fat Greek Mac. Δεν στοχεύω στο να ενημερώνω γενικά για τα του Mac, αλλά κυρίως το θέμα των ελληνικών στο Μάκιντος και τις διάφορες λύσεις/πατέντες που υπάρχουν.

    Το σιτάκι είναι ακόμη γιαπί αλλά θα το πλουτίσω σύντομα με αρκετό υλικό.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενεία

    Φοίβος

    ReplyDelete
  3. @dtsomp η αληθεια ειναι οτι εχω παρατηρησει μια καποια μη ανοχη σε greeklish , μιας και γραφω ελληνικά δεν έχω δώσει συνέχεια.

    @phivos πολυ ωραίο το blog σε ευχαριστώ για το comment!

    ReplyDelete
  4. Κι εγώ σ'ευχαριστώ Πάρι.

    Και καλά post!

    ReplyDelete