Saturday, July 01, 2006

I am met a girl in my arms, she drinks my mind!

I met a girl in a bar she was drinking wine
I kept a close watch on her.
I was amazed
The way she talks
the way she smiles
the way she is drinking her wine

I am met a girl in my arms
She drinks my mind
She passed my secret path to discover my passions

She is dancing in my view to entertain my vision
Recognize me and take me over
There's so much pleasure taking me over

I know its hard to get away but I don't mind

.... i dont mind

(Closer -Wine - Δίσκος In the market)

Απλό μελωδικό...και ειναι εκπλητικό όταν σε εκφραζει!
Τελικά τα πιο δύσκολα πράγματα στην ζωή τα πιο απίθανα
και τα απρόσμενα είναι τα πιο ωραία. Όπου και να οδηγουν!




2 comments:

  1. Ωραίοι στίχοι!

    Δεν μου το στέλνεις να το ακούσω κιόλας; :)

    ReplyDelete
  2. πραγματικά υπέροχοι στίχοι..και υπέροχο τραγουδι! Απο τις καλυτερες στιγμες του ελληνικου Αγγλοφωνου ροκ!

    Οι Closer ήταν και ειναι για μένα το καλυτερο ελληνιό ροκ συγκροτημα για τα γουστα μου. Η μουσικη τους..αφήνει συγκροτηματά όπως οι raining pleasure έτη φωτός! Απλά ίσως ήρθαν σε λάθος εποχή και δεν γνώρισα την τόσο μεγάλη επιτυχία.

    ReplyDelete