Wednesday, July 05, 2006

Ταυτότητες. διαβατήρια, ελληνικό χάος, κατασκηνώσεις και πόκεμον


Αγαπητέ αναγνώστη αυτό το πόστ θα είναι μεγάλο, αρκετά πιστεύω!Στο λέω απο τώρα για να μην ξενερώσεις, απο την άλλη μπορεί να χαρείς μιας και ελπίζω οτι θα σου κρατήσει παρέα μερικά λεπτά!

Ας πάμε λοιπόν. Είχα καιρό να νιώσω πως είναι να φεύγεις απο την δουλειά νωρίς και να βλέπεις πώς ειναι ο κόσμος στις 4 το απόγευμα! Συνήθως τον βλέπω πριν τις 9 και μετά τις 7-8. Τα πρόσωπα είναι τότε κουρασμένα όπως και το δικό μου, με άγχος να γυρίσουν πίσω μήπως και προλάβουν κάτι , οτιδήποτε απο το να δουν τον/ την αγαπημένη τους, να πάνε για ψώνια τελευταία στιγμή να παρεβρεθούν σε μια κοινωνική συνάντηση. Πάντα με άγχος γι'αυτό με ξενερώνουν οι καθημερινές.

Ο καιρός αρχίζει και φέρνει ξανά καλοκαιρινός ενω διατηρεί και το αεράκι πολύ καλός συνδιασμός! Πάμε στο τοπικό μας αστυνομικό τμήμα και στο παράρτημα της ασφάλειας. Αλλαγή ταυτότητας εξαιτίας παλαιότητος (σαν τα αμάξια). Φοβήθηκα ότι δεν θα μπορούσα να βγάλω νέο διαβατήριο με την παλιά μου ταύτοτητα (την πρώτη μαθητική) και είπα να την αλλάξω..να πάρω μια σατανική ναι ναι αυτές που δεν λέει σε τι θεό πιστεύεις χο χο χο! Λοιπόν δώσε βάση! Πας στην αρχή και λες αντικατάσταση ..εξαιτίας παλαιότητας..βγάζεις τις φωτογραφιούλες σου τις αφήνεις και σου λέει έλα σε 3 εργάσιμες για να κάνουμε την ταυτότητα. In the mean time θα πρεπει να ακυρώσουμε αυτη που έχεις! Τι να κάνεις! Ξυπνησα ενα πρωί αρκετά πρωι και πηγα έκανα το πρώτο βήμα! Σήμερα πήγα για να ολοκληρώσω ..(σαν τον οργασμό ας πουμε χααχχα). Φυσικά στα μίζερα κτηρια και στα στενα γραφεία κοιμήθηκα σε κάτι άθλιους καναπέδες 1.5 ώρα για να περιμένω σειρά ...η οποία βέβαια είχε κλειστεί απο τον πατέρα μου πιο νωρίς..(για να βγαλεις νεα ταυτοτητα πρεπει να εχεις μαρτυρα κάποιον με νέα ταυτότητα). Οκ 5-6.30 ύπνος..μου θύμισε τον στρατό ..στα όρθια..έρχεται η σειρά μου. Μπαίνεις μέσα! Ο ασφαλειτο-αστυνομικός γράφει γράφει γραφει..βγάζει καρτελάκια...εχει ψαλιδάκια, έχει κόλες..και γράφει και έχει κα μηχάνημα πλαστικοποίησης! ΣΥΓΝΩΜΗ ρε μάγκες αυτο δεν ειναι ασφάλεια ειναι ..γραφείο για χειροτεχνίες. Είμαστε στο 2006 και ακόμα για να βγει η ταυτοτητα δεν έχουμε κάποιο πληροφοριακό σύστημα μονο ενα συστημα με καρτελάκια..ενα για την ασφάλεια ένα για το τμήμα και ενα για BackUp δεν ξέρω! Κάποια στιγμή κατάλαβα οτι διατηρούν προφανέστατα μια βάση δεδομέννν (μηπως ειναι και με διάτρητες κάρτες) και περνάνε τα στοιχεία σου..αλλα απο διάφορα τηλεφωνήματα και μπλεξιματα που είχαν οι 'συνάδελφοι' μεταξυ τους..είδα οτι χάνανε και καμία καρτέλα απο το αρχείο και μετά δεν ξέρανε ποιος ανηκει που και πάει λέγοντας! Ρε σεις ΠΟΥ πάμε...με χαρτονάκια ΟΥΧΟΥ και ψαλιδάκια;

Φωνάζουν πολλοί συνάδελφοι και εγω μερικές φορές για τα καραγκιοζηλίκια συστήματα -πληροφοριακά- που έχουν στήσει στον ελλαδικό χώρο στο όνομα της ανάπτυξης...λένε για ρεμουλες για απάτες..Μετα απο λίγο φωνάζουν οτι οι ίδιες ρεμούλες γινοντε και στην ευρωπαική ένωση ..λεφτά να πετιούντε εδώ και εκει σε εταιρίες πληροφορικης και αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ. Ε λοιπόν όχι δεν αντέχω άλλο γραφειοκρατία ρε πούστη μου..ας στήσει μια εφαρμογη σε Access δεν γαμιέται...στο Βέλγιο και στην Φιλανδία έχουν αντικαταστήσει τις συμβατικές ταυτότητες με τις λεγόμενες ηλεκτρονικές .Εεεε εσύ επαναστάτη αναγνώστη μην μου λες τωρα για..προσωπικά δεδομένα και τσιπάκια και σατανάδες και ελέγχους! Είμαστε όλοι φακελωμένοι απο διαφορετικές μπάντες , εδώ και δεκαετίες δεν υπάρχει λόγος να νιώθεις άγχος...ξέρουν αυτά που θέλουν να ξέρουν (απο αρκετααααααααααα παλια...το πιασες το υπονούμενο). Μπορεί αυτες οι προσπάθειες στο Βελγιο ή στην Φιλανδια να μην ειναι ακόμα 100% λειτουργικές παρόλα αυτά είναι μια πρόοδος! Εμεις ακόμα περιμένουμε 3 εργάσιμες...και ο σφακιανάκης στο μιζερο γραφειο να τραγουδαει..ο αετος πεθαίνει στον αερα.....τι να πεις!

Φάγαμε δυωράκι (+3 μερες) για την νέα μας ταυτότητα. Αυτη την φορά είχα καλη φωτογραφία και έκανα και μεγάλη υπογραφη την καλη την μεγάλη! Γιατι ο άνδρας πρέπει να ξέρει καταρχην που θα βάζει την υπογραφή του και..το EJB του (το πιασες το υπονουυμενο ετσίίί).

Και τώρα είμαστε στο καλό! Πάμε αλλού να βγάλουμε νέο διαβατήριο! Μιλάμε σουρεάλ κατάστασεις..μιλαμε για καταστάσεις απίστευτες! ΜΑΓΚΕΣ το έχετε καταλάβει ΟΤΙ σαν λαός ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ την ΠΑΙΔΕΙΑ να οργανωθουμε..έστω και σε μια απλή ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ! Τι ψάχνετε μετά....τι ψάχνετε...

Ελληνοποιημένοι μετανάστες να κάθοντε σαν τους καημενους να περιμένου νΩΡΕΣ...ελληνάρες με ρωσιδο-αλβανιδες γυναίκες να λένε οτι παπαριά θέλεις για το ελληνικό κράτος - κάτι θείτσες που θα πηγαίνανε υπεραντλαντικό και και και και!
Καλη στιγμή όταν έμπαινε κάποιος στην αίθουσα του έλεγε κάποιος άλλος.

Μεγάλε για κατάθεση;
-Ναι
Ωραία εγώ είμαι ο τελευταίος εσύ εισαι τώρα ο τελευταίος

Και συνεχιζόταν αυτή η δημιουργία του ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ Linked List . Εσυ ξέρεις ποιος είναι απο πίσω σου..αλλα δεν ξέρεις τον μπροστά σου! Λες..οταν εξαφανιστουν ολοι απο μπροστά μου θα ειναι η σειρα.. μου!

Χαμός φασαρία πολυτεκνες οικογένειες εξ- ανατολικου μπλοκ..ο καθένας με τον πόνο του σε μια κατάσταση ΧΑΟΣ..ουτε ενα χαρτακι ουτε ενα συστημα να μπει μια σειρα! (Περιμενε εχει και αλλο ακόμα..βαρέθηκες ; κάτσε κάτσε).

Πλάκα έχουν οι μεγάλοι σε ηλικία! Αυτών που πληρώνουμε τα λάθη τους; ποιος ξέρει..αμα δεν ξέρει ο άνθρωπος τι θα πει σειρα τέλος θα το μάθει στα 60; Πάει η θειτσα τζουπ μπροστα...κανει πως δεν κοιτάει! Αρχίζει η κρίση! Καλα νεαρε μου λέει μια παχουλη κυρία δεν θα πείτε τίποτα της κυριας...σας πείρε την σειρά! Τι να της πω μωρο μου...τι να της πω..60 χρονων είναι τι θέλεις να της πω καμια παναγία και να την πιάσει νευρικη κρίση η να αρχήσει να λέει για την σημερινη νεολαία! Δεν λέω τίποτα να πάει να γαμηθεί και ολοι που πάνε να πάρουν την σειρά! Έστι και αλλιώς τον ρυθμό που δουλευουν τα καμάρια μας μέσα δεν πρόκειται να τελειώσουμε! Τεσπα κάποιοι που είχαν όρεξη .διατήρησαν μια λογική σειρα! Η αγωνία στο κατακόρυφο..θα περάσουμε..μέσα θα τα καταφέρουμε! Άλλοι είχαν έρθει απο το πρωί αλλά είχε πέσει το συστημα λέει (εδω ειναι πιο αναβαθμισμένοι..τα κανουν semi online)..Μεσα στον χαμό στις ιστορίες τρέλλας του καημένου έλληνα..τις βρισιες της αλβανίδας καθαρίστριας..της ρωσίδας που μόλίς είχε ελληνοποιηθεί αλλά έλεγε οτι τέτοιο μπάχαλο δεν είχαν ΟΥΤΕ οι σύντροφοι στα χειρότερα τους..αρχίζω και παραληρω!

Το κεφάλι μου ...πονοκέφαλος..θέλω ένα σίδερο..να τα σπάσω ολα..εκει μέσα..να γίνω John Rambo..και καταστρέψω τα πάντα..και μετά να τα βλέπω να καίγοντε..κάπου εκεί λοιπόν που τα έπαιρνα στο κρανίο..βλέπω κάτι πιτσιρίκα μπροστα μου.Ακουω κάτι γνώριμο...
'Ειμαι ο μπoυλμπασαρ..και σου ρίχνω νερό...σσσσσσσσσσσσσσ'
Έιμαι ο Πικατσου....και πηδάω ψηλά..για να μην με πάρει το νερό..και σου ρίχνω αστραπές...πικαααααα πικάααααα πικάαααα..τσουυυυυυυυυυυυυ ξξσξσσξσξσξσξσξσ'

ΟΚ...αν ειμασταν σε ταινία τώρα θα έμπαινε η κλασικη μουσικη υπόκρουση με την άρπα..η εικόνα θα γινόταν κυματιστή και θα μεταφερόμασταν κάπου αλλου..στο παρελθόν.

Όπως και θα γίνει! Πάμε 4-5 χρόνια πριν ..στον Άγιο Ανδρέα (κατασκηνώσεις). Φοιτητής ανώριμος...είχα έρθει για να περάσω το καλοκαίρι μου στην μαμα πατρίδα..ε αφου τον παίζαμε που τον παίζαμε δεν κάνουμε και τίποτα να βγαλουμε κανενα euro για να έχουμε να κεράσουμε την Β το βράδυ. Εποχή Β τότε (ονομάζω τις εποχές ανάλογα με το ποια κοπέλα είχα . Πέφτει η πρόταση ξέρεις το ΝΑΤ (παιδι ναυτικου γαρ) θέλει άτομα για τις παιδικές του κατασκηνωσεις...15 μέρες..700 euro νομίζω! Α ωραία...και δεν πάμε;

Πρόσεξε τώρα εγω ήμουν το παιδάκι που δεν πήγα ποτέ κατασκηνώση! Πάρτο όπως θες μπορεί να ημουν κακομαθημένο σπασικλάκι..κακομαθημένο σπαστικό και αντικοινωνικό..ποιος ξέρει..αλλα γενικά ΠΟΤΕ δεν είπα α ρε συ δεν πάμε κατασκήνωση...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ..

Τώρα θα πήγαινα όμως σαν αρχηγός ομάδας...συνοδός!Άντε να δουμε αρκετά της φύσης δεν είμαι ..μην μου λε για camping και ιστορίες...πες μου για ξενοδοχεία..για οργάνωση και ανέσεις (ναι ναι πες με κακομαθημένο ξανα) . Η συγκεκριμένη κατασκήνωση ήταν απο τις λιγες με σπιτια παρακαλώ και όχι σκηνές! Βλεπεις το ΝΑΤ κάποτε ηταν το καλυτερο και το πιο δυνατό ταμείο του ελληνικου κράτους..ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

Αν και δεν ειχα λοιπόν το ολο summer camp feeling γενικα μου αρέσει η ενασχόληση με τους πιτσιρικάδες..μου αρέσει να τους οργανώνω να του μαθαίνω..και γενικότερα μου αρέσει η φάση του δασκάλου..θα ηθελα κάποια στιγμη στην ζωή μου να μπορέσω να διδάξω ...δεν ξερω πως..αλλά θα ήθελα να το κάνω...

Λοιπόν η ομάδα μου ...οι μπόμπηρες..οι πιο μικροι... σαν τον Dennys the menace! Μαζι μου και ένας μουροχαβλος αυτός πολυ της κατασκώνσης απο μικρός που την είχε δει στρατο και διέταζε...και εμένα και τους μικρους! Έλα τον πουλο απο την πρώτη μέρα..βλακουλη που θα μου πεις εμενα τι να κάνω (να σημειώσεις εδω οτι δεν ημουν ποτε ΚΑΛΟΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ..πάντα μου την έσπαγε να με διατάζουν..δεν το μπορω...δεν βαρουσα ποτέ σωστά προσοχή...δεν έμαθα να στρώνω κρεβάτι..και στον όρκο δε. οταν έλεγε να ακουω πάντα τους ανωτέρους μου..η κατι τετοιο..απλα δεν μιλησα...προς το τέλος μάλωσα και με μερικους...είπα και έναν άσχετο κτλ κτλ). Δεν ημουν ρε παιδι μου..συμβιβασμένος φαντάρος..(πέρασα οκ βεβαια).

Λοιπόν φαντάσου τοτε..που το αίμα έβραζε ακόμα πιο πολυ! Οι μπόμπηρες δεν μπορουσα να υποταχθουν με λογικη στρατου ..ήθελε πιο έξυπνη μεταχείρηση. Τότε ήταν της μόδας τα πόκεμον! οκ εγω το game boy το γουσταρα πάντα! ολα τα ζουζουνια λοιπον με game boy και κάρτες απο πόκεμον! ωραιαααααα αυτό ειναι ...
Μάγκες θα παίξουμε ποκεμον τώρα...θα μου πείτε για τον πικατσου αλλά μετα θα κοιμηθουμε λιγο γιατι ο κυριος Πάρις ειναι κουρασμένος! Μάλιστα κυριεεεεεε

Ωραία...αρχήζαμε...λέγαμε ιστορίες για τα πόκεμον..σου μιλάω για τρελλό γέλιο τα παιδάκια ..ειχαν τόση φαντασία και λέγανε τα απίστευτα πράγματα! Μου είχανε πει οτι σε μερικές μέρες με αυτα που μου λέγανε θα μου δωρίζανε την δικια μου pokemon ball να εκπαιδεύσω με το μυαλό μου...το δικο μου πικατσου!Super!

Όταν βέβαια τελειώναμε και δεν ηρεμουσαν....τότε απλά τους έπαιρνες τα game boy για μιση ωρα και ναι......επιτελους ΥΠΝΟΣ! βεβαια οι μπομπηρες δεν ξεχνουσαν..ευκολα..και το πρωί στην παραλία καθώς εσυ και άλλοι συνάδελφοι είχατε μπει μέχρι τα μισα..μέχρι την μέση..και είχατε σχηματίσει με ενα τεράστιο διχτυ μια περιοχη οπου μέσα θα έκανα μπάνιο οι πιτσιρικάδες! Μια- δυο ώρες ορθιος μέχρι την μέση..ερχόταν ο κωστάκης..Κυριε Πάααααρι ..έλα μεγάλε πές το...
Να σας δειξω τι κανει ο μπουλμπασαρ στο level 9 ... για πες ρε μαγκα....
και καθοταν μπροστα σου..και σου εριχνε νερο μαζι με αλλα μικρα ποκεμον και εσυ να μην μπορεις να κανεις τιποτα γιατι πρεπει να κρατάς το net!

Μετά..έξω στην παραλια..έπρεπε να τους μαζέψεις..να τους λουσεις..οσοι δεν ειχαν ...τα προσόντα.χαχααχ..και να τους κυνηγας..Γιανναααααααααακη ελα ρε μάγκα να φας το δεκατιανό σου..γιατι αλλιως θα στο φάω εγω!..Μετα φαγητό...ολοι στην γραμμη μικρα μου πόκεμον...μάάάάάάάλιστα κυριε...Λοιπον λόχος πόκεμον (ετσι τους ελεγα) θα πάμε στην τραπεζαρία και θα συναντήσουμε και άλλα ποκεμον με εκπαιδευτες σας θέλω έτοιμους για μάχη...μην μας αρπάξει κανενα level κανεις..ΑΛΛΑ πρώτα πρεπει να φάτε..Μάάάάάάάάλιστα κυριε Παρι!

Στο τραπέζι ...διέλυαν τα πάντα..Κυριε λερώθηκαααααααα..κυριε ο θωμάς μου πειρε το μπιφτέκι..ΘΩΜΑ ΔΩΣΕ ΤΟ ΜΠΙΦΤΕΚΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ γιατι θα σου πάρω το game boy και επισης σημερα το βραδυ στο μυστικο συμβουλιο ποκεμον που έχουμε στην ομάδα..και οπου θα μιλησουμε για τα ποκεμον της φωτιάς ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ερθεις! Τζουπ το μπιφτέκι πίσω!

Κυριε Παααρι...θέλω και άλλη μεριδάάάάάάά...νερόόόόόό...γαλάάάάάάάάά..χυμόόόόόόό....ΣΚΑΣΤΕ μικρα μου πόκεμον!

Ένα βράδυ αφου έπρεπε να μιλησουμε για τακτικες ποκεμον για να μπορεσουν να ηρεμησουν στον θάλαμο ένας αρχησε να ξυνει αρκετα το κεφάλι του! Ωπ.νατος ...Τάσο έλα εδω ρε μάγκα τι έχεις..να δεν ξερω κυριε Παρι..το κεφάλι μου..λετε να ειναι απο τα ποκεμον ..λετε να ηρθε και να μου εκανε καμια επιθεση κανενα ; (χααχαχ ο πιτσιρικας το ζουσε..). Για να δώ ρε Τάσο! Οκ bugs bugs ..mayday mady.. ψειρες.. alert alert alert ..ολοι στο μπανιο με σειρα..παρακαλώ! Ο μουρόχαβλος με πετσετα στο τέλος του διαδρόμου..εγω στο λούσιμο! Πάμε...νουμερο 1 ..Τασο έλα εδω..μαλιστα κυριε.,..για βάλε το κεφάλι σου κάτω απο την βρύση...Τι έχω κυριε; Τιποτα Tάσο απλά ειναι ενα νεό σαμπουαν για εκπαιδευτες ποκεμον πρέπει να λουστείς μια φορα για να ανέβεις level! Αλήθεια κύριε; ναι ρεεεεε.. τι λεμε τώρα..

Ολοι στην σειρα...και κάπως έτσι πέρασαν οι μέρες...πλάκα είχε αλλα και κουραση..οκ γυριζουμε πισω....(ξανα ηχος...και fade out)...

καταφέρνω κατα τις 9 να μπω μέσα ..για το διαβατήριο! Ε εκει εξηγουντε ολα γιατι καναμε 1000 ωρες στην κάθε άιτηση! Εκτός απο τα γραπτά που έπρεπε να συμπληρωθουν και μερικοι καλοι αστυνομικοι απλα βαριόντουσαν..έπρεπε να περάσουν και online σε web based συστημα (ειδες η ασφαλεια..τσσσ κατσ καλα). Ο 55 αρης ..αστυνομικός ηταν η εμφανης εικόνα! Πληκτρολογουσε με τον 1 δάκτυλο ένα γράμμα την φορά! Για να αλλάξει text field το έκανε με το mouse! Ε για μερικα πραγματάκια μπορεί και να έκανε 20 λεπτά! Το κακό ήταν το εξης..άντε πες εσυ αυτός ηταν της εποχής του Ανδρέα και του Καραμανλή (ναι ναι αυτους που δημιουργησαν αυτο το συγχρονο μπουρδελο που βλεπεις τώρα)....η 20 κατι αστυφηλαξ..νέα κοπέλα..αυτη..γιατί με το ένα δακτυλο και σιγα σιγα...
Αχ απο την μια λεώ ρε πουστη δεν εχουμε πληροφοριακα συστηματα..και απο την αλλη..και που έχουμε..κοίτα χάλι!Κατα τις 9.30 το βραδυ τα κατάφερα...πειρα την απόδειξη! Γερά ελλαδάρα...γερά..και το μεγαλυτερο πρόβλημα μας ειναι αν δεν θα παιξουν οι ομάδες στο ποδόσφαιρο στην ευρώπη..τι λες......μεγάλο πρόβλημα! Εχουμε οτι μας αξίζει...αλλα το έχουμε ξαναπεί..έλααα μωρεεεεεεε καλοκαιράκι ειναι!


Συγνωμη αν σε κουρασα..ευχαριστώ αν το διάβασες ολο!

7 comments:

  1. Ok, μπορείς να αφήσεις το πινέλο κάτω

    ReplyDelete
  2. η 20 κατι αστυφηλαξ..νέα κοπέλα..αυτη..γιατί με το ένα δακτυλο και σιγα σιγα...
    Γιατί θα σπάσει το νύχι μπρε :)

    Απίστευτο σεντόνι... :)

    ReplyDelete
  3. Μου θυμισες απιστευτες ιστοριες που ειδα στο ΙΚΑ Πατησιων πριν κανα 10μηνο. Πολυ γελιο λεμε... Μα, αυτο το δημοσιο παντου ιδιο ειναι; :Ρ

    Απιστευτη η ψειρα ποκεμον που ορμηξε στον πιτσιρικα... "λετε να ηρθε και να μου εκανε καμια επιθεση κανενα;" Χααχχαχαχαχα, τελειο...

    ReplyDelete
  4. Καλά σοβαρά μιλάς; Θέλω να πάω να βγάλω κι εγώ, αλλά εμένα με ξέρεις. Προβλέπω συμπλοκές και κρατήσεις...χοχοχο.

    Καλά ρε είχες πάει συνοδός σε κατασκήνωση; Ούτε που το θυμόμουν. Καλή φάση.

    ReplyDelete
  5. Kαλό... πολύ καλό και όλα τα κομμάτια αυτού του απίστευτου κειμένου :-)
    Eγώ πήγα σε κατασκήνωση και ως πιτσιρίκα και ως συνοδός, pokemon δεν είχαμε αλλά την πλάκα μας και εμείς την κάναμε:-)

    θα χρειαστώ ανανέωση διαβατηρίου, ήθελα να την κάνω στην Ελλάδα, χρειάζεται και καινούργια ταυτότητα δηλαδή; Shit, μάλλον δεν θα μας φτάσει η εβδομάδα που θα ήμαστε Αθήνα λοιπόν...

    Ήμουν για μια δουλειά στο ελληνικό προξενείο στο D?sseldorf και αναγκάστηκα να κάνω πρώτα first level desk office support πριν πάρω τα χαρτιά που μου ετοιμάσανε ;-)

    Πραγματικά να μην υπάρχουν μηχανήματα, είναι χάλι, αλλά να υπάρχουν και να μην ξέρουν να τα χρησιμοποιήσουν είναι πραγματικά απαράδεκτο...

    Πως μπορούμε αλήθεια να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο για να γίνει επιτέλους μια καλυτέρευση στο σύστημα; Ή δεν ενδιαφέρεται ο Έλληνας εν τω προκειμένω;

    Την καλησπέρα μου :-)
    (Αμ σεντόνι δεν έγραψες εσύ; Σεντόνι βγήκε και το σχόλιο. Έτσι για να ξέρεις πως είναι;-)

    ReplyDelete
  6. Και εγώ στο ΙΚΑ Πατησίων πέρυσι για να βγάλω μητρώο 1 ώρα να πληκτρολογήσουν τα στοιχεία μου!

    Έτοιμος ήμουν να της πω να βγει από το γραφείο να τα γράψω εγώ να τελειώνουμε!

    ReplyDelete
  7. Μιλάμε ότι τρελάθηκα να γελάω με την περιγραφή της κατασκήνωσης!!!

    όσο για την άλλη πονεμένη ιστορία, με έκανε ακόμα πιο πολύ να μην θέλω να πάω να βγάλω νέο διαβατήριο... :(

    ReplyDelete