Monday, June 26, 2006

Mary Janes Last Dance



-Γεια σου papo πως είσαι ; Πως είναι η ζωή σου;
- H ζωή μου είναι flat...flat...flat..
-(ωραία άντε μεγάλε και με μονο-κατοικία)

Αναρωτιέμαι αν σήμερα πριν μερικές ώρες έκανα το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου ή απλά έσωσα τον εαυτό μου απο μελλοντικές στιγμές παράκρουσης και μη -ισορροπίας! Υποθέτω θα μας κρίνει ο χρόνος. Είναι πάλι αυτή η φωνή , γιατί ρε πουστη..Murphy γιατι ρε φίλε δεν σου έχω κάνει κάτι γιατί με πολέμάς.Γιατί πρέπει να με χτυπάς συνέχεια με όλες εκείνους τους πιθανούς συνδιασμούς που μισώ πιο πολύ!

- Γεια σου papo έχεις διάθεση;
- Όχι καμία...

Ένας καλός φίλος ..που σπουδάζει ψυχολογία λέει! Και γαμώ τις φάσεις τα blog ρε Πάρι θα μας πάρουν την δουλειά! Ο blogger σκέφτεται παρατηρεί καταγράφει και μέσα απο αυτά που γράφει προσπαθεί να δώσει εξηγήσεις γιαυτα που συμβαινουν γύρω του, να τα εκφράσει και άλλα πολλά! Παρόμοια διαδικασία ειναι και του ψυχολόγου...σε βοηθάει να βάλεις τις σκέψεις σου σε μια τάξη να τις εξωτερικέυσεις και ίσως αν εχεις τίποτα σοβαρό..να καταλάβει ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ δεν πάει καλα με σένα! Σωστόόόόόός!


- Τι έγινε πηγες για κανένα μπάνιο ;
- Δεν γαμίεστε λεώ εγω με τα μπάνια!

Έχει πλάκα τριγυρίζεις στα γραφεία και αυτό που πρέπει να κάνεις είναι απλά με δύναμη να χαιρετήσεις φιλικά τον συναδελφο σου στην πλάτη! Αααααχχ ουυχχ ..αααχ μη..ααχ τσουζει! Πάρτα ρε για να μάθεις να μου διαλύεις την ψυχολογία κάθε δευτέρα πρωί για μου λες πόσο ωραία ήταν στην τάδε παραλία στην ευβοια η σε καποιο κοντινό νησί!

- papo τι έγινε πότε θα πάρεις άδεια ;
- τι σημασία έχει το πότε ρε μεγάλε...λες και θα αλλάξει τίποτα!

No plans no plans ...no travel plans! Μου μπήκε μια ιδέα την τελευταία εβδομάδα! Μιας και η άδεια μου δεν ταιρίαζει με κανένα λεώ να μπω σε ενα αεροπλάνο και κα φυγω..όπου βγάλει! Η εναλλακτική είναι κανενα group ταξίδι... λες και θα αλλάξει κάτι ..μαλακίες! Δεν ξέρω αμα μου την βαρέσει τελευταία στιγμή θα το κάνω...φοβάμαι βέβαια ΜΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΑΡΕΣΕΙ πιο άσχημα εκεί που θα πάω! Βαρκελώνη , Ισπανία , Ανδαλουσία..sounds good! Πρεπει να παω και στο βατικανό ε...μην το ξεχνάω..γιατι ειμαι και Dan Brown-ιδης και θέλω να δω τις κρύπτες που εξαφανίζεται ο βενέδικτος και το συνάφι του..λες να με αφήσουν; χοχοχο

Συγνώμη δεν έκανα καλή εισαγωγή...στα πικ απ καθως γράφουμε...παίζει ο Tom Petty και το Mary Jane Last Dance...αφιερωμένο στην σημερινη μέρα! ωραια ροκια κατα την ταπεινη μου γνώμη!

Ευχαριστώ τον vrypan για το tip με τα ελληνικα στην κονσολα (terminal) του papomac! Να πω εδώ οτι το servlet μου πάει στο ψυγείο μιας και το Σάββατο που μιλήσαμε μου είπε οτι υπάρχει ένα feed έστω και λίγο κρυμμένο! Πηγαινε στο αναζήτηση ψάξε για το κενό και θα σου φέρει ολα τα διαθέσιμα ποστ! Πάρε το λινκ και βάλτο στον blog agreegator σου και βάλτον να χτυπαει την σελιδα καθε 1-2 λεπτά! It works αν και μερικές φορές μερικά ποστ το διαλυουν το feed αλλα επανέρχεται eventually!

Να πω ευχαριστώ και στον Λονδρέζο καλό μου φίλο Dionisi μιας και στο feedmonitor έγραψε ενα ωραίο regular expression το οποιο με βοήθησε να απομονώσω τα div του vrypan χωρίς να χρησιμοποιήσω τον ΗΤΜL parser και να κανω traverse to tree! Τώρα που το σκέφτομαι το feedmonitor σαν GUI utilitaki δεν θα ήταν άσχημο.. με SWING.. χμ χμ ! Οκ βγάλτε το καημένο το servlet απο το ψυγείο!

-Γεια σου papo τι βλέπεις ;
- Δεν βλέπω τίποτα μεγάλε...γάμησετα!

4 comments:

  1. κάθε 1-2 λεπτά; Ρε είσαι με τα καλά σου; Αυτό είναι distributed DoS!!! Και να μην πέσει ο server θα πληρώσω τα μαλιά της κεφαλής μου σε bandwidth!

    ReplyDelete
  2. Kαλημέρα Paris, ίσως αυτό σου ανεβάσει λίγο την διάθεση... από εχθές βάφω το παλιό σπίτι και άκουγα στο ipod τα περασμένα papocasts. Σε ευχαριστώ για την παρέα που μου έκανες και ιδιαίτερα για τα έντονα τραγούδια που με έφτιαχναν καθόσο έβαφα το ταβάνι ή τους τοίχους και έπεφτε η μπογιά απο το ρολό στα μαλλιά, στα ρούχα ή στα μάτια μου αλλά εμένα (τόσο πορωμένη από την μουσική ή αυτά που μας έλεγες για DVD δισκάκια) δεν με ενδιέφερε τίποτε.
    Να είσαι καλά και μην στεναχωριέσαι, αν σου την βαρέσει (όπως λες) κάνε ενα interrail (υπάρχει ακόμα) και πήγαινε να επισκεφτείς τους ακροατές σου/σας.
    Τα φιλιά και την καλημερα μου. Πάω τώρα να συνεχίσω τα βαψίματα, ευχήσου μου καλή επιτυχία γιατί την χρειάζομαι :-)

    ReplyDelete
  3. Στο ...(υπάρχει ακόμα)... βάλε ένα ερωτηματικό γιατί εγώ το ξέχασα ;-)

    ReplyDelete
  4. Εγώ ένα καλοκαίρι (νομίζω το 2001) πήρα το τρενάκι (βλ. Interail) πήγα ως την Πορτογαλία και γύρισα. Μόνος μου. Πέρασα πολύ ωραία (αλλά πρέπει να σου αρέσει και να μην σε πειράζει να περάσεις και αρκετό χρόνο μόνος, αλλιώς θα σου την βαρέσει). Γνωρίζεις κόσμο, συμβαίνουν διάφορα, έχει πλάκα και ξεφέυγεις τελείως από τα καθημερινά.

    ReplyDelete