Tuesday, June 27, 2006

Δεν βρήκα έξυπνο τίτλο για το ποστ!

Μάλλον τώρα τελευταία έτσι αισθάνομαι γενικά! Αυτό το απλανές βλέμα, η αίσθηση έλλειψης ύπνου και η κενή σκέψη..Null ή κατα το ιταλικότερο Nulla!

Βέβαια το καθημερινό ραντεβού με το blogspot είναι σταθερό..έκοψα την τηλεόραση . αδιάφορο το ποδόσφαιρο, οι ειδήσεις τα σήριαλ! Διαβάζω τις σκέψεις των άλλων, γράφω τις δικές μου ενημερώνομαι..σκέφτομαι αναπολώ, ελπίζω κάνω σχέδια και γενικά πολλά άλλα!

Σκεφτόμουν σήμερα παρατηρώντας συναδέλφους εδώ και καιρό πως μπορεί η εξέλιξη μιας διαπροσωπικής σχέσης..μια σχέσης ρε παιδάκι μου να αλλάξει την συμπεριφορά σου αλλα και την απόδοση σου στον χώρο εργασίας! Τώρα πια ..παρατηρώ σιωπηλά όλους τους άλλους...βρίσκομαι σε μια κατάσταση ...πως να το πω...έχεις δει πως ειναι το άδειο παράθυρο τερματικου που ο κέρσορας ανάβει και σβήνει αλλά κανείς δεν πατάει τίποτα..και μπορεί να μένει εκει αιώνια; Δες... άν έχεις Windows πάτα Start -> Run -> cmd ορίστε μαυρο σιωπηλό αναμένει...Αν έχεις mac στο spotilite γραψε terminal κλικ και κοιταξε το..sto mac είναι άσπρο και ο κερσορας δεν κουνιέται ...ειναι για πιο ψυχασθενεις! Αν εισαι σε linux μάλλον ξέρεις να ανοίξεις ενα bash.Αρκετά ημουν νομίζω περιγραφικός στο θέμα μας τώρα..Ναι ναι.

Λοιπόν τον βλέπεις έρχεται σου χτυπάει την πλάτη! Το καταλαβαινεις δεν ειναι για να ρωτησει κατι, ουτε για να κανει ενα μικρο break μαλακίας! Κοιτάει ελάχιστα μελαγχολικά! έλα ρε φιλαράκι τι έχεις ; τι έγινε! Συνηθως σου απανταει κάτι άσχετο papo τι έγινε γράφεις φασολάκια έκανες update. Απαντάς έλα ρε φίλε ασε τους κώδικες τι γίνεται! Δεν απαντάει..αλλα βλέπεις οτι κοιτάει το τηλέφωνο του! ΟΚ το καταλαβαίνεις...κάποια δεν πείρε τηλέφωνο. Αφου το κοιτάει με αγωνία το λέει να δεν παίρνει η K η Μ η Ε οτι να ναι! Απαντάς..έλα ρε φίλε χαλάρωσε θα πάρει δεν υπάρχει θέμα..ολα θα πανε καλα (ώρες ώρες γελάω με τον εαυτό μου..εγω ο πιο ΜΗ ΧΑΛΑΡΟΣ ανθρωπος του κόσμου να λέω σε ολους χαλάρωσε...και η πλάκα είναι οτι με πιστεύουν..ίσως έχω ταλέντο.). Όπως έχω ταλέντο στις συμβουλές...όπως φυσικά ολοι μας έχουμε ..και πάντα στην δικη μας περίπτωση ο ΠΟΥΣΤΗΣ ο Murphy θα μας στησει το σενάριο με τέτοιο τρόπο που θα κανουμε το λάθος θα αντικρήσουμε το χειρότερο!

Να ξερεις ρε papo , ίσως έχει νομίσει αυτό και ισως έγινε αυτό και ισως υπονουσα και υπονουσε αυτό! Ώπα συνάδελφε...ώπα! Τι ίσως ρε και μαλακίες! Έχει όρεξη έτσι όπως είμαστε να παίζεις με το ίσως το αν ..και με το τι υπονουσε το βλέμα της..και η κινηση της! Απαντηση..ε όχι ε τοτε ρε μαλάκα θα μιλας καθαρά....πως το λένε ΚΟΦΤΑ..ναι ναι έχεις δίκιο!

Τέτοια περιστατικα καθημερινά...ειναι μέρος της δουλειάς είμαστε ανθρωποι και μετά μηχανές που παράγουμε κώδικα...μπορεί ο κόσμος να μην το πιστεύει αλλα η δουλεια του προγραμματιστή έχει αγχος..και πολλές φορές έχει τόσο αγχος που νομιζεις οτι θα εκραγεις! To mail να ουρλιάζει .. ο υπευθυνος να παραπονιεται..κάποιος πελάτης στην άλλη άκρη της Ευρώπης να λέει 'Γιατι δεν παιζει αυτό μάγκες' και εσυ να έχεις να σκεφτείς αν η Κ η Μ η Ε η δεν ξερω εγω ποια..ειπε η εννουσε κατι η εκανες κατι λάθος πως να επανορθώσεις κτλ κτλ! ΄Ωρες ωρες κοιτάω φάτσες γύρω μου..μαζι και την δικη μου και νομίζω οτι βλέπω plants!

Έχει όμως και πλάκα ρε μάγκες! Γιατί εκει που έρχεται κάποιος και του λέει ξερεις ρε συ πρεπει να αλλαξουμε την υλοποίηση..ή ερχεται mail το οποίο σου υπενθυμίζει οτι πρέπει να κάνεις κάτι σπαστικό...και αρχίζεις1 Γαμω το κερατό μου..γαμω την τύχη μου..μαλάκες..πωπω έχω ξενερώσει..και θα σηκωθω να φύγω και άλλα ωραία ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ μερικές φορές..τζουπ..το μπουμπουκι σου τηλεφωνεί..εκει βλέπεις τον συνάδελφο (Λες και ειναι ολοι συννενοημενοι...χωρις πλακα) να ακουμπάει απαλά το κινητό χααχα...να χαμηλωνει την φωνή..να ρίχνει μια γρηγορη ματιά γύρω του..και με μια χαλαρή φωνη να λέει ..το ΔΙΑΣΗΜΟ..και μακρόσυρτο..έεεεεεεεεελα. αχαχαχαχαχχααχ δεν αντέχω μερικές φορές όχι απο κακία προς θεους αλλα επειδη όλοι έχουν την ιδια αντίδραση...θέλω να γελάσω! Δεν έχω είχα παρατηρήσει τον εαυτό μου πως κάνει..ίσως εκανα το ίδιο..δεν ξέρω..το μονο που θυμάμαι (γιατι ειπαμε ειναι ενα blank τερμιναλ) ειναι οτι τα τελευταια τηλεφωνήματα μου σίγουρα δεν ήταν χαλαρά... Anyway μέσα απο ολα τα διάφορα παρατηρείς και μερικά που έχουν πλακα!

Και όταν δεν έχουμε πολλά κέφια τι κάνουμε;Μα φυσικά...ελεγχουμε το balance μας ναι ναι ..κοιτάμε αν την παλεουμε ΟΚ..κατι μπορει να γινει..και τι άλλο κάνουμε; Ανοιγουμε τον browser μας..ναι ναι ..συνεχισε αρχιζει και γινεται ενδιαφέρον...και πατάμε τα μαγικα κουμπακια www.pixmania.com .Yesssssssssssss!


O papomac έχει μεινει χωρίς ηχεία.Δεν θέλω να ταλαιπωρω τα δικα του..απο την άλλη ένα τόσο όμορφο μηχάνημα δεν μπορεί να έχει διπλα του απλά μερικά ηχεία! Σωστός! Φυσικά και σωστός! όταν συζήταγα για το ποια ηχεια θα ήθελα να πάρω τα JBL Creature 2 ήταν τα πρώτα στην λιστα! Μένει να μας ερθουν τώρα και να τα φωτογραφήσουμε απο κοντά! Παρασκευη κοντή γιορτή...γιατί το Νεο Subliminal Sessions 10 απο τον Ε.Μorrilo θέλει και λιγο ένταση, έτσι δεν είναι ;

λοιπόν όσοι διαβάζετε σας ευχαριστώ πολυ, χωρίς πλάκα!Δεν είναι λίγο να έχεις αναγνώστες σε οτι γράφεις..έστω και οι 10-20-30-40-50 όσοι ειστε. Ελπίζω να είμαι τουλάχιστον ψυχαγωγικός ...βάζω τα δυνατά μου! Ευχαριστώ ξανά!

4 comments:

  1. Πάντως, don't quit your day job για να γίνεις μπλόγκερ... :-))

    ReplyDelete
  2. Mια από τα εκατομύρια αναγνώστες σου, σε χαιρετά. Ωραία η αναλογία του άδειου μυαλού με το τέρμιναλ που περιμένει input...:-)
    Εξίσου ωραία, και γνωστή η κατάσταση του συναδέλφου και της αντίδρασης σε προσωπικά τηλεφωνήματα, όχι ότι εγώ δηλαδή έκανα έτσι ποτέ, όοοοοοοχι ποτέ ;-)

    Nαι υπάρχουν αυτά τα εμαιλ που σου έρχονται από την άλλη μεριά του πλανητη να σε ρωτήσουν γιατί δεν λειτουργεί κάτι, αλλά υπάρχουν σίγουρα και εκείνα που σε επαινούν για το όμορφο και καλό πρόγραμμα που τους λύνει απόλυτα συγκεκριμένα προβλήματα και τους βοηθά την ζωή ή την δουλεία... Έτσι δεν είναι; ΄Η δεν φτάνουν μέχρι εσένα αυτά τα θετικά μηνύματα;

    Η συζήτηση με τον συνάδελφο με ξάφνιασε, δεν πίστευα ότι ένας άνδρας (έστω και ερωτευμένος) θα έκανε τέτοιες σκέψεις του τύπου, μήπως και ίσως και εαν...

    Την καλημέρα μου και πάω βάψιμο.
    Τελικά υπάρχουν αρκετά papocasts και weekendgeeks για 2 μέρες, για να δούμε αν αρκούν και για 3 μέρες δουλειάς ;-)

    ReplyDelete
  3. vista, pistepse me poloi adres kanoun paromoies skepseis typou an ean mipws ktl ktl...

    egw den tha pisteva mexri proteinos pote oti mia gynaika den tha ekane pote tetoies skepseis...

    pari, aftos o murphy...

    ReplyDelete
  4. Καλορίζικα τα νέα σου ηχεία Πάρι, όντως πολύ όμορφα! Εγώ απέκτησα (ή μάλλον μου έκαναν δώρο) ένα σετάκι της Klipsch και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος!

    http://karakatsanis.blogspot.com/2006/04/blog-post_07.html

    ReplyDelete