Saturday, April 29, 2006

iMac και τα μυαλά στο μίξερ! iMac me babyyyy!

Δεν ξέρω πως να αρχήσω το σημερινό πόστ. Το να είσαι σπασικλάκι πολλές φορές έχει πλάκα άσε που φαίνεται οτι διατηρείς μια ιδιαίτερη σχέση με τον παιδικό ψυχισμό σου!

Είναι η χαρά του καθένα όταν πάιρνει ένα νέο παιχνίδι...η χαρά του νέου του γυαλιστερου...του καλύτερου!

Στην δικη μου περίπτωση νομίζω οτι πραγματικά πείρα αν όχι το καλύτερο αλλά ένα απο τα καλύτερα μηχανήματα που μπορούν να γίνουν απο μηχανές διασκέδασης ως επαγγελματικα εργαλεία...ενας πολυσουγιάς 20 ιντσών είναι μπροστα μου τις τελευταιες 12 ώρες και μπορώ να πω σαν κλασικό σπασικλάκι οτι έχω εντυπωσιαστεί μαζι του.

Κυριες και κύριοι.....ο 20αρης iMac Core Duo μου με διπυρηνο Intel Core Duo 2 Mhz , 250 Giga SATA WD δισκο, 1,5 γίγα RAM και άλλα πολλά!

Θές να δεις το χαζοχαρούμενο ύφος του σπασίκλα διπλα στο νέο του απόκτημα..όριστε ........
μουα και ο javamac μου

απο πίσω (με το συμπάθειο)

απο μπροστά

ο άλλος σπασίκλας επίσης

ΟΙ φωτογραφίες αφιερωμένες ...για να γουστάρουμε... weekendgeeks ολε

Μεχρι τωρα δεν εχω κανει και παρα πολλα! παρολα αυτα επαθα ενα ΣΟΚ οταν εβαλα το Netbeans 5 ....ξεκίνησε τόσο γρηγορα που δεν το πίστευα...το άνοιξα και ..ειδα πως θα επρεπε να ητα το περιβαλλον εργασιας του κάθε προγραμματιστη...χώρος για να γραφεις χαλαρα και ωραία τον κώδικα σου ..ξεκουραστα.

Γενικα μεχρι τωρα ολα πανε καλα...firefox, thunderbird (αν και δεν ειναι universal binary o συγκεκριμενος ενταξει για την ωρα καλα ειμαι γιατι εχω αρκετα mail στο repository).
FrontRow ? -> ΓΑΜΑΕΙ (με το μπαρδον)
Οθονη -> Αλλο να στο λες και αλλο να την βλεπεις
Πληκτρολόγιο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ λες και ηξεραν οτι εψαχνα την τέλεια υφη και τον ηχο..ναι ναι εχω μια ανωμαλια με τα πληκτρολογια
Μouse -> Μαλακια....πηγε στο ραφι με την πρωτη ωρα το laser ασυρματο Logitech που εχω ειναι αξεπεραστο

Γενικα συμπεριφορα το μηχανημα ειναι πολυ σβελτο και πιστεψε εχω περασει απο πολλα μηχανηματα...


αλλα αυτο που σε κερδιζει εκτος απο την φιλικότητα του MacOSX καλα ΠΟΥ ΖΟΥΣΑ τοσα χρονια .....πεταχτε τα windows ΤΩΡΑ!

ΤΕΛΟΣ....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ που εχω δει..και οταν λεω ΑΘΟΡΥΒΟ ΕΙΝΑΙ!

Θα επανελθω με νέα ποστ....ετσι και αλλιως το τριημερο ειναι αφιερωμενο ...στον λευκο γιγαντα που εχει κατσει στο γραφειο μου....αξίζει και το παραμικρο euro που έφυγε απο την τσεπη μου (δεν ηταν λιγα..αλλα αξιζουν)


mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac maciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8 comments:

  1. Μεγιές μεγιές... Εγώ το έχω πει. το επόμενο pc θα είναι laptop και mac. Ζηλεύω ! Αν και δεν έχω ιδέα τι παίζει με την αντιπροσωπεία της Apple στην ελλάδα κλπ. Εδώ στην αγγλία όπως θα ξέρεις έχουν ανοίξει φέτος official Mac stores το οποίο όπως και να το κάνεις σου δίνει μια αυτοπεποίθηση

    ReplyDelete
  2. Ε όχι. Πάνω που θα έπαιρνα το iBook, γίναμε πολλοί. Αίσχοzzzzzz.

    ΜΕΓΕΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!

    ReplyDelete
  3. Μπράβο να το χαίρεσαι και να ξέρεις, τώρα ζηλεύω εγώ με το απλό μου powerbookάκι ;-)

    mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac maciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

    ReplyDelete
  4. BTW έχεις ελληνικό dictionary στο σύστημα που να δουλεύει με το mail, textedit και τα λοιπά προγράμματα που υποστηρίζουν τα dictionaries του συστήματος;
    Θα το ήθελα :-)

    ReplyDelete
  5. Σας ευχαριστω για τις ευχες!
    παει καιρος που το ζαχαρωνα οποτε νομιζω ηρθε η στιγμη και για μενα! ειναι πραγματικα υπεροχο


    vista ευχαριστως να σου τα δωσω αλλα δεν ξερω ακριβως τι θες...βασικα εχω βαλει πανω την ελληνικη υποστηριξη με καποιο update το εκαναν δηλαδη πριν μου το δωσουν...λεει update 10.4.4 ελληνικο....

    αν εχεις πιο πολλες πληροφοριες να σου τις παρεχω..μιας και ειμαι πολυ newbie ..χεχεχεχ

    ReplyDelete
  6. Aν ειναι εγκατεστημένο, θα εμφανιστεί άμα ανοίξεις στο ΤextEdit (/Applications/TextEdit) το (Edit menu->spelling->)Spelling ως ένα από τα dictionaries κατά τα οποία μπορεί να κάνει διόρθωση ορθογραφίας. Εαν δεν το δεις εκεί ανάμεσα στις άλλες γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά, ισπανικά, πορτογαλλικά κτλ) δεν υπάρχει.

    ReplyDelete
  7. οχι δεν υπαρχει κατι για ελληνικο eventually!

    ReplyDelete
  8. Άντε και στα δικά μας!

    ReplyDelete