Monday, January 10, 2005

Ένα μικρό κραξιματάκι..και IBAN- Αlpha Bank!

Ξέρετε τι είναι το IBAΝ ; Ουτε και εγώ ήξερα. Το έμαθα όμως με λίγο ψάξιμο εδώ. Μου χρειάστηκε σήμερα για να μου καταθέσει ένας γνωστός κάποια χρήματα απο τράπεζα του εξωτερικού.Βέβαια...ο βλάκας αντί να δείξω την εμπιστοσύνη μου στα online πράγματα και να ψαξω σε site κτλ κτλ ..έφαγα μερικα λεπτά με τηλεφωνικά κέντρα και ανακάλυψα μία μικρή ασυμβατότητα. Το προσωπικό στο κέντρο εξυπηρέτησης δεν ήξερε καν οτι μπορούσε να με εξηπηρετήσει μέσω της σελίδας.αφού έφαγα λεπτά να περιμένω λέω..δεν κάνω μια έρευνα και φυσικά έκανα την δουλειά μου αμέσως. Φυσικά ξέρετε οτι δεν έχασα ευκαιρία και απέστειλα ..μια μικρή παρατηρησούλα κραξιματάκι για να μας παέι καλα ο χρόνος. Συμβουλή μου..γενικά δείξτε εμπιστοσύνη στα εταιρικά σιτε αντιλαμβάνομαι οτι γίνεται απο μερικούς μια προσπάθεια να παρέχουν υπηρεσίες τώρα και όχι μόνο ποζερίες με flash διαφημίσεις..και ΟΥΣΙΑ 0. Η κοινωνία της πληροφορίας δειλά δειλά μπαίνει στην συνείδηση μας..σιγά σιγά όμως ε; . Παραθέτω το κραξιματάκι.

[quote]
Γεία σας.

Είμαι τα τελευταία χρόνια πελάτης της τράπεζας και σε γενικές γραμμές οφείλω να πώ οτι είμαι ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση και ευελιξία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών 219 3262000. Σήμερα βέβαια διαπίστωσα μία μικρή παράληψη όσο αναφορά την ενημέρωση του κέντρου για κάποιες υπηρεσίες της τράπεζας και θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση θετικά φορτισμένη που θα μπορούσε να ληφθεί υπόψιν του τμήματος για την καλύτερη λειτουργία του.

Σήμερα το πρωί 10/01/2004 μου ζητήθηκε απο έναν πελάτη μου ο οποίος θέλησε να μου μεταβιβάσει κάποια χρήματα απο τράπεζα του εξωτερικού , ο κωδικός IBAN. Ομολογώ ότι μέχρι τώρα δεν ήξερα την ύπαρξη του. Η πρώτη κίνηση που έκανα ήταν να απευθυνθώ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας για να αναζητήσω πληροφορίες. Γενικά είμαι οπαδός των Online μεσω internet Λύσεων παρόλα αυτά δεν ανέτρεξα κατευθείαν στον δικτυακό σας χώρο. Η ευγέστατη κυρία με την οποία μίλησα αγνοούσε την ύπαρξη του ΙΒAN ή άλλων πληροφοριών και μου είπε οτι θα ήταν καλύτερο να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του καταστήματος που άνηκε ο λογαριασμός. Αφού ξόδεψα μερικά λεπτά περιμένωντας σε αναμονή με νέο τηλέφωνο για να βρώ καποιο σχετικό τηλέφωνο επικοινωνίας του υποκαταστήματος της Λεφ.Αλεξάνδρας σκέφτηκα να ρίξω μια ματιά στον δικτυακό σας τόπο.Οφείλω να πω οτι προήγουμενη εμπειρία που είχα πριν απο 1-2 χρόνια με το web site σας και μάλιστα με την διαδικασία ενεργοποίησης ε-banking λογαριασμού μου είχε αφήσει ιδιαίτερα αρνητικές εντυπώσεις, ίσως να ήταν και αυτός ο λόγος που δεν το επέλεξα αμέσως για πληροφορίες.

Προς μεγάλη μου έκπληξη, μετά απο μερικά δευτερόλεπτα όχι μονο ανακάλυψα και βρήκα πληροφορίες για το τι είναι το IBAN αλλά χρηστομοποίησα και την Online εφαρμογή η οποία μου έδωσε τον σχετικό αριθμό για τον λογαριασμό μου.Πρέπει να σας δώσω τα εύσημα σε αυτό το σημείο γιατι ο δικτυακός σας χώρος είναι ιδιαίτερα λειτουργικός και μινιμαλιστικός.Πράγμα που βοηθάει τον πελάτη να βρεί αμέσως αυτό που θέλει εύκολα. Ξανά συγχαρητήρια λοιπόν.

Παρόλα αυτά απορία και λίγο απογοήτευση μου προκάλεσε το γεγονός οτι το προσωπικό σας στο κέντρο εξυπηρέτησης αγνοούσε οτι η ίδια η τράπεζα μέσα απο τον δικτυακό της τόπο προσέφερε την υπηρεσία! Πιστεύω οτι θα μπορούσατε να ενημερώσετε καλύτερα το προσωπικό σας για όλες τις ευκολίες που προσφέροντε μέσα απο τις online υπηρεσίες έτσι και ο πελάτης θα μπορεί να βρίσκει αυτό που θέλει γρήγορα χωρίς να καταλμβάνει θέσεις σε τηλεφωνικά κέντρα αλλά και οι υπάλληλοι σας θα μπορούν να φέρουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα το έργο τους εις πέρας.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας, ελπίζω να λάβετε την παρατήρηση μου υπόψιν σας και φυσικά να τονίσω οτι γίνεται καλοπροαίρετα έτσι ώστε η εξυπηρέτηση του πελάτη να γίνει ακόμα καλύτερη.

Χρόνια σας Πολλά!

Αποστολόπουλος Πάρις.

[/quote]

No comments:

Post a Comment