Wednesday, January 19, 2005

Μεσήλικες Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι - ΕΛΕΟΣ

Η αναζήτηση στον χώρο του κραξίματος συνεχίζεται αυτή την φορά με πιο λαικό και άμεσο τρόπο. Ο πρωταγωνιστής ένας μεσήλικας οδηγός λεωφορείου οποίος μας έδειξε το μεγαλείο της αισθητικής του, τα όρια του εγκεφαλικού του και μερικά σάλια απο τα στόμα του μιας και δεν μπορούσε να τα συγκρατήσει. Μετά απο παρατήρηση μου που αφορουσε τις ανοιχτές πόρτες στο λεωφορείο αλλά και τον τρόπο που μιλούσε 'Το λεωφορείο αυτό φεύγει σε 15 λέπτα και αμα δεν γουστάρετε να πάρετε τα άλλα' ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ υπάλληλος έφτασε μέχρι και στο σημείο να μου πουλήσει τσαμπουκά! Κάτσε κάτω ρε παππού και πήγαινε να πάρεις σύνταξη. Τι να πω, ότι η αισθητική του ηταν προσβολή οτι ο επαγγελματισμός του μηδαμινός οτι δεν ξέρει τι πάει να πει σεβασμός στον πελάτη! Ο σταθμάρχης μου πρόσφερε και δωρεάν κούρσα εξαιτίας του επεισοδίου..τι να την κάνω την δωρεάν κούρσα (κατ'άλλα ευγενέστατε σταθμάρχη). Απο αυτούς τους άξεστους μεσήλικες δημόσιους υπαλληλίσκους ΠΟΤΕ θα απελευθερωθούμε μου λέτε; Πίσω απο φράσεις κλισέ όπως 'Ειμαι 35 χρόνια οδηγός' 'είμαι 50 χρονών' προσπαθούν να σε σταματήσουν απο το να κάνεις παρατήρησεις και να απευθυνθείς στον ανώτερο του. Λοιπόν σας το δηλώνω δημόσια και ας με κακοχαρακτηρίστε ΔΕΝ ΕΧΩ την παραμικρή υποχρέωση και σεβασμό σε κανέναν ΔΗΜΟΣΙΟ υπάλληλο και ας είναι και 80 ετών δεν σέβομαι την κακομοιριά και τους κακούς τρόπους που έχει ο κάθε βλάχος που ζεί απο το πορτοφόλι το δικό μου, του πατέρα μου το δικό σας. Φυσικά έγινε φασαρία μεγάλη..αφού πείρε το υπογλώσιο, πείρε το λεοφωρείο και ξεκίνησε..και ΔΩΣΤΕ βαση (γιατί χρειάζεται το κράξιμο) μέχρι που και σε κάποια στιγμή στάματησε (ναι ναι) στο δρόμο και ενημέρωσε μια κυρία οτι δεν ήταν σωστή η στάση που είχε σταματήσει! Αυτά είναι...ρε αλήτες θα σας κράζω μέχρι να μας αδειάσετε την γωνιά θα σας κράζω με την ελπίδα να πάρουν την θέση σας άνθρωποι που δεν βγήκαν απο τις σπηλίες αλλά άνθρωποι με τρόπους κατανόηση και ΥΠΟΜΟΝΗ. Γιατί ρε αλήτες η μονιμότητα σας..σας έχει καταντήσει τον πιο αργό τροχό της κρατικής μηχανής.γραφικούς και μισητούς!

Οχι δεν λυπάμαι κανέναν δημόσιο υπάλληλο...όχι δεν λυπάμαι 3 κυράτσες στο αστυνομικό τμημα της περιοχής (πολιτικό προσωπικό όχι ένστολες) που την ώρα που έπαιρνα το χαρτί κατάταξης είχαν την ελευθερία να βγάζουν μπροστά μου τα μανό και άλλες πούδρες να μιλάνε για τον 'μαλάκα τον προιστάμενο' και να λένε για τις προσφορές του Hondos Center.

Οχι δεν λυπάμαι τον μεσήλικα πανάσχετο και βυσματούχο γιδοβοσκό του ΟΤΕ που έρχεται να κάνει εγκατάσταση ISDN γραμμής στο σπίτι και σου διαλύει όλο τον εξοπλισμό.

Οχι δεν λυπάμαι κανένα σας ρε αλήτες γιατί τόσα χρόνια με αυτό που ονομάζεται μονιμότητα έχετε καταντήσει αχρηστοι και αγνώμονες και έχετε ξεχάσει πως ειναι να χάνεις την δουλεία σου ή πως είναι να σε απολύουν ή πως ειναι να σε ΓΑΜΑΝΕ στην δουλειά και να μην σου δίνουν ΚΑΝ την νόμιμη αυξηση ή... πως είναι στα 40 σου χρονια να καταργούν το επάγγελμα σου και να χρειάζεται να πας σε σχολείο για να γίνεις κατι άλλο..ή ι να εισαι 6-10-12-24 μηνες άνεργος ...πως ειναι να βάζεις το διαβατήριο στην τσέπη για να βρείς μπάρκο να φύγεις και τα παιδιά σου να σε ρωτάνε τι έγινε θα φύγεις;

Αλήτες κοπρόσκυλα δεν εχω τον παραμικρό σεβασμό απέναντι σας και υπόσχομαι να σας σπάω τα νεύρα να σας καταγγέλω και να σας κράζω. Γιατί ότι έχω γίνει στην ζωή μου το χρωστάω σε 2 ανθρώπους οι οποίοι πάλεψαν και με βοήθησαν και με έκαναν άνθρωπο...και με έμαθαν οτι στην ζωή τίποτα δεν ειναι δωρεάν τίποτα δεν μπορείς να το αποκτήσεις χωρίς υπομονή και επιμονή, χωρίς ιδρώτα.

ΦΥΣΙΚΑ υπάρχουν μερικοί απο εσάς που κάνουν σωστά την δουλειά τους οπότε δεν έχω το δικαίωμα να γενικεύω την έκρηξη μου.

Αυτή η χώρα πάσχει απο έλλειψη επαγγελματικής συνείδησης. Ειναι λυπηρό αλλα δεν μπορώ να πιστέψω οτι το 90% των νέων που γνωρίζω έχουν σαν όνειρο την αποκατάσταση στο δημόσιο..δεν τους ενδιαφέρει αν θα κάνουν κατι που τους αρέσει αν θα μπορέσουν να εκπληρώσουν τις φιλοδοξίες τους αλλά το άν θα μπούν στο δημόσιο ε..λοιπόν όχι να μην μπεί κανεις!

Να πουλήσουν και ότι έχει μείνει...πΟΤΕ 6000 υπεράριθμοι υπάλληλοι..ΕΞΩ δεν με νοιάζει ρε τι θα τους κάνετε οταν τους πουλάγατε όνειρα για μικρο κομματικές δυνάμεις να τα βάλετε εκει που ξέρετε ..ειμαστε 100 χρονια πισω στις τηλεπικοινωνίες.

ΟΛυμπιακή έξω ρε....απορώ γιατι πρέπει να συντηρώ μια καταχρεωμενη εταιρία! και πολλές άλλες!

Απορώ γιατι πρέπει να συντηρώ ένα μάτσο κυράτσες στα γραφεία να λένε για το μανό και την πούδρα..απορώ γιατί πρέπει να ανέχομαι τον κάθε άξεστο κολλημένο βλαχαδερό στους δρόμους... και στο σπίτι μου να μου παρέχει ασχετες υπηρεσίες.

ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Ρεεεεεεεεεεεεε

No comments:

Post a Comment