Sunday, May 25, 2003

Γεια χαρα!

Αυτο ειναι το πρωτο μου log στο πρωτο μου blog! Yeaaaah! Παει καιρος που γενικα στριφογυριζε στο μυαλο μου η ιδεα του blogging για διαφορους λογους!

Καταρχην το θεωρω πολυ ενδιαφερον, ενα online ημερολογιο ανοιχτο σε ολους και οχι κρυμμενο , οπου μπορεις να καταθετεις σκεψεις , αποψεις και εμπειριες απο την καθημερινη σου ζωη! Ποτε δεν μου αρεσαν τα ημερολογια ποτε δεν ειχα, παρολα αυτα νομιζω οτι ειναι must να εχεις ενα blog!

Τουλαχιστον για την δικη μου ψυχοσυνθεση ειναι οτι καλυτερο! χα! Μπορω να εκφραζω την γνωμη μου ελευθερα, χωρις περιορισμους και απειλες αναλογες απ αυτες που ειδα σαν μελος σε μερικες online κοινοτητες.

Το blogging για μενα εχει και προγραμματιστικο ενδιαφερον, διαβασα μερικα αρθρα για το πως φιαχνεις εναν τετοιο μηχανισμο, και με τα πρωτα μου δειλα βηματα στους χωρους του server side programming (βλεπε JSP) θεωρησα και θεωρω οτι ειναι πολυ εφικτο για καποιον να φιαξει εστω και μια απλοικη λυση!

Το καλοκαιρι τι νομιζετε οτι θα κανουμε μπανια ; και θα πηγαινουμε στις παραλιες να βλεπουμε ομορφες υπαρξεις ε; και θα λιαζομαστε ολη την ωρα με ενα ποτηρι frape στο χερι; Φυσικα και οχι, θα μελεταμε και θα δημιουργουμε! Χα!

Μπα οχι η παραπανω αποψη ειναι λιγο υπερβολικη, ελπιζω να μπορεσω να κανω ολα τα παραπανω μαζι με ολες τις αλλες προγραμματιστικες μου ανησυχιες!

Ειναι σιγουρο οτι η συγκεκριμενη σελιδα θα διεπεται απο το concept του ..Γιαννης πινει γιαννης κερναει! Δηλαδη τα γραφω μονος μου ..τα διαβαζω μονος μου!

Αυτο ειναι λιγο λυπηρο σαν σκεψη παρολα αυτα παρουσιαζει ενδιαφερον..το κινητρο! Γιατι μαμα? Ποιος ξερει? Φιλοδοξιες? ηλεκτρονικη μοναξια? Δεν μπορω να απαντησω μαλλον λιγο απ'ολα!Παντα ηθελα να εχω μια ομορφη και καλοστημενη σελιδα (προσωπικη) ποτε δεν καταφερα να φιαξω μια που να μου αρεσει! Πολλες φορες εκανα κατι..το οποιο ισως να πλησιαζε αυτο που ειχα φανταστει, αλλα τελικα ποτε δεν το συνεχιζα (βαρεμαρα..αλλα ενδιαφεροντα). Ισως το blog τελικα να ειναι η καταλληλοτερη σελιδα για καποιον που εχει τις ιδιες αρρωστιες με μενα! Δηλαδη θελει να εχει παρουσια στο Ιντερνετ παραλληλα δεν ειναι και τοσο δημιουργικος web developer, ουτε θελει να σπαταλα χρονο να αλλαζει html σελιδες να κανει upload αλλαγες και αρχεια!

Δεν ξερω τι θα βγει απο αυτο το πραγμα, κατα πασα πιθανοτητα τιποτα απλα θα λεω οτι εχω ενα blog πως λεμε πχ στην ωραια κοπελα που μολις εχουμε γνωρισει 'θες το κινητο μου ή θες να μου δωσεις το mail σου;' ετσι μπορεις να πεις ' μπορεις να διαβασεις το blog μου αν θες να μαθεις για μενα' χαχαχα!

Γενικα ελπιζω οτι εδω θα καταγραφω πραγματα που εχουν σχεση με την τεχνολογια και γενικοτερα με τους υπολογιστες. Ισως μια μικρη ταση προς τον προγραμματισμο (σε ενα μηνα θα μπορω να αποκαλω τον εαυτο μου επιδοξο προγραμματιστη χα!) και ιδιαιτερα σε θεματα οπως η Java , η XML το network programming και το FLAMING κατα της Microsoft (ναι ναι το ομολογω χρησιμοποιω αυτη την στιγμη Windows2000 -SP3) αλλα ειναι λιγες οι ωρες τους. Παρολα αυτα, το θεμα αυτο θα με απασχολησει σε μελλοντικες καταχωρησεις υποθετω!

Προς το παρον το μενου της ημερας εχει βασεις δεδομενων (ειδατε τι κανει καποιος που βαριεται να διαβασει? ανοιγει ενα blog χαχαχα!)
οι ερωτησεις του σαββατοκυριακοου ειναι οι εξης

* Γιατι μαμα το relational model ειναι καλυτερο απο το object relational Model (και αντιθετα)
* Γιατι μαμα η εταιρια X θελει να χρησιμοποιησει 2 διαφορετικες βασεις για μονο μια εφαρμογη;
Απαντηση: Γιατι ειναι μ..λ.κες, η λυση ειναι απλη πετας την μια και κρατας την αλλη! Ακου και τις 2.πχ εχεις μια Oracle και εναν MS SQL server. Πετας τον MS-SQL Server και κρατας την Oracle. Αλλο σεναριο ειναι ..εχεις μονο SQL -Server , τοτε πετας και τους 2 SQL Server (ξανα) και παιρνεις μια Οracle χαχαχα!
Και αλλα λοιπα ερωτηματα τοσο ενδιαφεροντα με απασχολουν αυτες τις στιγμες! Τι τυχερος που ειμαι ε?Ναι ναι το ξερω!

Αυτα για σημερα, δεν ηταν ασχημο ποστ για πρωτο ε?

Παρατηρησεις , βρισιες, ευχαριστιες και γλυψιμο καθε ειδους στο παρακατω email παντα
papo@freemail.gr

:)

YΓ: τα ειδατε τα χανουμακια στην εurovision; Κατι μου λεει οτι το καλοκαιρι στα γνωστα club (ναι ναι ολοι ξερετε σε αυτα που πηγαινετε κρυφα,φορωντας τα καλα σας) το συγκεκριμενο κομματι θα παιζει συνεχεια! Δεν μπορω να πω, και η δικια μας η Μαντω, ιδιαιτερα αποκαλυπτικη μονο και μονο για το φορεματακι επρεπε να παρει μεταλλιο! Ευχαριστω τον 'δασκαλο' για το ταχυτατο distribution του τραγουδιου ..ε ειπα distribution..πιπερι..ξερετε εσεις..ξερετε promo promo!

No comments:

Post a Comment