Tuesday, July 30, 2013

rss readers , always on the run - πιθανές λύσεις

Πάλι στο πεζοδρόμιο το ταλαιπωρημένο opml με τα feed των blog που για χρόνια ο google reader, μάζευε για εμάς. Πάνω που είχαμε πιστέψει (παρά τα τεχνικά προβλήματα) ότι το theoldreader.com θα ήταν η λύση, τελικά τα βροντήξανε, κλείσανε τις εγγραφές και θα κρατήσουν το site ζωντανό για έναν μικρότερο αριθμό εγγεγραμμένων χρηστών. Τυχαίνει να είμαι ένας από αυτούς μιας και είχα κάνει εγγραφή σχετικά νωρίς. Αλλά το θέμα δεν είναι να είσαι μόνος σου σε μια υπηρεσία με πεπερασμένο αριθμό χρηστών. Το θέμα είναι να μπορώ να βλέπω τα share άλλων, να ανακαλύπτω εύκολα trending posts και θέματα και είναι σημαντικό να υπάρχουν αρκετοί χρήστες. Τι γίνεται τώρα ;

Καταρχήν συμβουλή σε όλους όσους διαβάζουν ακόμα blog, καλό είναι που και που να κρατάτε backup το opml σας, ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί, τουλάχιστον μην χάσεις την λίστα με τα αγαπημένα σου blog.

Εναλλακτικές
  • feedly - δεν μου αρέσει δεν το χρησιμοποιώ, αρκετοί όμως το βρίσκουν καλό+mobile app.
  • multiplx.com - συμπαθητικό, έχει και mode που το κάνει να μοιάζει σαν greader (mobile app?)
  • inoreader.com Μάλλον με κερδίζει, μπορείς να με βρείς (Add Connection: Paris Apostolopoulos) + mobile app. (credis @Panos)
Άλλες προτάσεις παρακαλώ σε comment, να ενημερωθούν οι rss junkies! Ζήτω τα blog, ζήτω το rss.

12 comments:

  1. Ήμουν κι εγώ ένας από τους πρώτους που εγγράφηκαν στο oldreader. Δυστυχώς όμως παίρνω τα κουβαδάκια μου και σε άλλη παραλία. Λέω να δοκιμάσω το feedly. κυρίως λόγω του καλού mobile app που το υποστηρίζει. Ελπίζω να μη φάμε και δευτερο πιστόλιασμα :)

    ReplyDelete
  2. inoreader ftw! exei k mobile ap (alpha version alla thn douleia tou thn kanei)!

    ReplyDelete
  3. Από την εποχή του Google Reader χρησιμοποιούσα το [Reeder][1] υποστηρίζει Feedly, οπότε για μένα δεν άλλαξε κάτι.

    Μόνο που προς το παρόν μόνο το iPhone app έχει υποστήριξη για Feedly, οπότε έχω χάσει πρόσβαση από OSX και iPad.


    [1]: http://reederapp.com

    ReplyDelete
  4. Εμένα με έχει βολέψει μια χαρά το Feedly πάντως. Και έχει σηκώσει και το Api του Google Reader, οπότε μπορείς να το χρησιμοποιείς σαν κεντρικό σημείο ώστε να συγχρονίζεις, χρησιμοποιώντας κάτι άλλο.

    ReplyDelete
  5. Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τον TheOldReader και στην συνέχεια το InoReader αλλά τα παράτησα και τα δύο λόγω του σημαντικού delay που ππαρουσίαζαν στην ενημέρωση των feeds καθώς και η έλλειψη mobile app... Έχω καταλήξει στο feedly το οποίο έχω πλέον συνηθίσει και με βολέβει πολύ, έχει άμεση ενημέρωση των feeds και το mobile app του για Android πραγματικά δεν παίζεται!!!

    Άλλες λύσεις είναι και τα Netvibes και Bloglines με τα οποία όμως εγώ δεν κόλλησα...

    ReplyDelete
  6. To Android Feedly app έχει θέμα με τα ελληνικά - fyi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ισχυει αλλα μπορεις να εχεις gReader για το κινητο.

      Τασος

      Delete
  7. Το feedly μοιάζει όμορφο, είναι αλήθεια.

    Έχει κανείς να προτείνει κάποια υπηρεσία που να σου παρουσιάζει τα feeds σου με ένα ωραίο magazine-like τρόπο; Αλλά να κάνει καλή δουλειά όταν έχεις πολλά feeds. Εκεί είναι το ζητούμενο: πώς βοηθά το χρήστη να γλιτώσει από το πέλαγος των πολλών feeds. Κι αν διαβάζεις RSS, τότε θα ξέρεις τι εννοώ...

    Έχω την αίσθηση ότι λείπει μια τέτοια υπηρεσία και γι' αυτό έχω παραμείνει στον παλιό καλό μου Thunderbird ακόμη και για τα RSS μου!

    ReplyDelete
  8. Εγώ τελικά έχω καταλήξει στο Fever http://feedafever.com/ αν και δεν έχω λύσει το θέμα των shared items.

    Τα πλεονεκτήματά του:
    - τρέχει στο δικό μου web server οπότε δε φοβάμαι μήπως έχει την τύχη του Google Reader ή του Old Reader.
    - η κατηγορία "Hot". Του έχω ορίσει κάμποσα RSS υψηλού traffic με εκατοντάδες ποστ κάθε μέρα (verge, engadget κλπ) τα οποία όμως δε θέλω να ξεσκαρτάρω χειροκίνητα. Στην κατηγορία Hot το Fever συγκεντρώνει αυτόματα και εμφανίζει τα πιο δημοφιλή link από αυτά και από τα "κανονικά" rss που παρακολουθώ.
    - Έχει όμορφο mobile web app αλλά υποστηρίζεται και από εφαρμογές όπως το Reeder.

    Τα μειονεκτήματα του:
    - Χρειάζεται να έχεις δικό σου web server.
    - Κοστίζει $30.
    - Επειδή δεν έχει κεντρικό server δεν υποστηρίζει shared items. Μπορείς βέβαια να μοιράσεις δημόσια ένα rss των "Saved Items" σου αλλά δεν είναι το ίδιο λειτουργικό.

    ReplyDelete
  9. Το καλύτερο που έχω βρει είναι ο AOLReader.

    ReplyDelete
  10. Δοκίμασε και το digg.com/reader . Πιο λιτό από το feedly και πιο κοντά στο google reader.

    ReplyDelete
  11. aol reader,περιμένω και το mobile app για να κλειδώσει

    ReplyDelete