Sunday, July 21, 2013

A verylargebox - iphone app μια πρώτη γνώμη


Ο φίλος μου Μάρκος, ο οποίος ζει και εργάζεται τα τελευταία χρόνια στο Εδιμβούργο, μόλις χθες, έκανε διαθέσιμη στο Apple App Store την πρώτη του ολοκληρωμένη προσπάθεια -ιδέα, το verylargebox. Με τον Μάρκο μας ενώνει κοινή διαδρομή για πολλά χρόνια στις δραστηριότητες του JHUG αλλά και προσωπική φιλία. Παρόλα αυτά, μου ζήτησε να είμαι ο εαυτός μου (χαχα) και να γράψω ωμά τι μου άρεσε και τι όχι στην πρώτη του αυτή προσπάθεια. Μάρκο δεν είχα πρόθεση να γράψω κάτι άλλο έτσι και αλλιώς. 

Δεν νομίζω ότι είμαι ο αντιπροσωπευτικός potential χρήστης του verylargebox ίσως γιατί καταναλωτικά λειτουργώ κάπως διαφορετικά. Τo verylargebox αν μπορούσα να το περιγράψω με δικά μου λόγια είναι ένας συνδυασμός instagram, foursquare και skroutz.gr. . Λογικά όλοι σας θα έχετε τουλάχιστον δοκιμάσει τις παραπάνω υπηρεσίες.  Η ιδέα είναι η εξής (αν και θα πάρει τελική μορφή καθώς η εφαρμογή περνάει από κινητό σε κινητο), έχεις ένα μαγαζί με 'ρούχα', ανεβάζεις στο very large box 10 πράγματα από την βιτρίνα σου, ο χρήστης που είναι  στην περιοχή, μπορεί να δει τα γύρω μαγαζιά τι νέα καλούδια έχουν και ίσως να πάει να αγοράσει ή να τα δει. Μπορείς αντίστοιχα να ψάξεις για γύρω μαγαζιά σε άλλες περιοχές ή χώρες. To  video στην σελίδα της εφαρμογής είναι ενδεικτικό. Για την ώρα μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφίες πραγμάτων που σου αρέσουν και ας μην είσαι μαγαζάτορας, πχ οι γυναίκες που αρέσκονται σε ατελείωτες βόλτες σε βιτρίνες της περιοχής μπορούν να δουν μια τσάντα σε ένα χ μαγαζί να την ανεβάσουν μαζί με κάποιες  πληροφορίες (βασικές  για την ώρα) και μετά οι φίλες τους στην περιοχή να το δουν στo κινητό τους.

Τι θα ήθελα να δω παραπάνω:
  1. Για την ώρα ο τρόπος λειτουργίας και η λογική ανακάλυψης προϊόντων είναι πολύ κοντά σε αυτή του γυναικείου τρόπου, δηλαδή εξερεύνηση  βιτρίνας και μάλιστα φωτογραφίες από προϊόντα που έχει νόημα να έχουν φωτο, πχ ρούχα. Στην συζήτηση αναφέρθηκε και το snappette (το οποίο δεν το ήξερα) και είναι ακριβώς targeted γι ' αυτό. Για έναν άνδρα καταναλωτή σαν και μένα, ο τρόπος αυτός με κουράζει :), άρα θέλω ένα search. Θέλω λοιπόν να ψάξω ποια μαγαζιά τριγύρω έχουν 'jean' αν θέλω να αγοράσω ή ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια αντί να πρέπει να ψάχνω όλες τις εικονικές τους βιτρίνες.
  2. Θέλω να να έχω τιμές στα προϊόντα. Ωραίες οι φωτογραφίες αλλά αν είναι να πάω μέχρι την Παιανία στο Χ μαγαζί που έχει ένα πολύ ωραίο φωτιστικό και μου πει ο μαγαζάτορας ότι έχει ένα εξωφρενικό ποσό, θα ζητήσω από τον μάρκο Χ euro για την βενζίνη που έκαψα για να πάω εκεί.
  3. Πρέπει να διαχωριστούν τα account του καταναλωτή και του μαγαζάτορα χωρίς όμως να σταματήσει ο απλός shopper να κάνει tag από μόνος του προιόντα. Ο διαχωρισμός αυτός θα μου θύμιζε με κάτι ανάλογο που κάνει το foursquare με τους venue owners και ίσως την παροχή special promotion. 
  4. Θα ήθελα να δω, functionality όμως, hot μαγαζιά αλλά και hot προϊόντα. Επίσης θα ήθελα και comment κάτω από κάθε προϊόν.
Σε γενικές γραμμές. Υλοποίηση και design πολύ όμορφο μου άρεσαν αρκετά και δείχνει ότι ο φίλος μου το κατέχει το sport της υλοποίησης  εφαρμογών professional επιπεδου και όχι απλά μέτρια hack. H ιδέα έχει κάποια βάση και ίσως είναι αρκετά καλό fit για μικρές ή μικρο μεσαίες επιχειρήσεις που μπορούν να έχουν ένα κανάλι ακόμα να διαφημίσουν τα προϊόντα τους σε μια εποχή που τα μεγάλα μαγαζιά και αλυσίδες τα καταπίνουν σαν Κύκλωπες.  Τώρα θέλει την βοήθεια του κοινού, να αποκτήσει ένα user base που θα τον κατευθύνει σε εκείνα τα σημεία που είναι ακόμα υπο συζήτηση και θα χτίσουν πάνω στην βασική ιδέα. Αν έχετε όρεξη, πόσο μάλλον αν έχετε μια επιχείρηση και θέλετε να δείξετε τα προιόντα σας, μην διστάσετε να παίξετε, εξάλλου είναι δωρεάν, τι έχετε να χάσετε!

Καλή τύχη mate!


ps) περιμένω το backend σου να γυρίσει σε java από ror γιατί δεν θα σου ξαναμιλήσω :P


No comments:

Post a Comment