Thursday, January 13, 2011

Η όμορφη ασχήμια της Αθήνας και της καθημερινότητα μας.

Την φωτογραφία την τράβηξε η σύντροφος μου σε μία βόλτα μας στο κέντρο μετά από παράκληση δική μου - μιας και με έπιασε φωτογραφικός οίστρος. Με το που βλέπεις αυτή την εικόνα νιώθεις διάφορα. Είναι κατά μία έννοια μια πολύ οικεία  κατάσταση - άρα μπορείς να σκεφτείς  την σύγχρονη Αθήνα που μας πληγώνει αλλά αγαπάμε. Από την άλλη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σαν συμβολισμός της κατάστασης στην κοινωνία και το κράτος μας, στέκεται εκεί παρατημένη, με ένα σωρό σκουπίδια πάνω της, κανείς δεν ενδιαφέρεται κανείς δεν θα κάνει κάτι. Έχουμε γίνει λίγο μοιρολάτρες ίσως και παράξενοι. Η ασχήμια γύρω μας γίνεται γνώριμη σε λίγο θα την θεωρούμε cult! 

Μετάξι & Μπουρμπερι

6 comments:

  1. παρατήρησα εκ των υστέρων πως ενώ ορισμένοι ένοικοι(;) έχουν φροντίσει να ασπρίσουν τους τοίχους που τους αναλογούν άλλοι τους έχουν αφήσει "έτσι"-ένδειξη του πόσο ιδιωτικός θεωρείται ο "χώρος" του τύπου "το δικό μου να είναι καθαρό κι ας κόβει τα λαιμά του ο "άλλος" (;)

    ίσως ένας αρχιτέκτων να μπορούσε να μας διαφωτίσει σχετικά με το στύλ της πολυκατοικίας που σαν κι αυτές τόσες πολλές "κατοικούν" την αθήνα

    τα οπίσθιά της πάντως, για μένα, έχουν ένα "χρώμα" (ακόμη κι αν δεν αρέσουν)- εξάλλου πολλές και καλές πολυκατοικίες υπάρχουν στην περιοχή ετούτη του μεταξουργείου

    η σύντροφος ; )

    ReplyDelete
  2. Πολυ χαριτωμενο θεμα. :(
    Και η Αντουανετα οταν ο κοσμος δεν ειχε να φαει ψωμι προτεινε να φαει παντεσπανι.

    ReplyDelete
  3. @orck
    θα βγάλω το MacOSX απο το πανάκριβο μηλαράκι μου (και καλά) και θα βάλω linux. Νομίζω ότι τότε θα νιώσεις καλύτερα και όλα τα ταξικά σχόλια σου - θα ηρεμήσουν ίσως γίνουν πιο γλυκά!

    χα χα χα

    Αναρωτιέμαι ποιος ειναι η Αντουανέτα βέβαια εγώ ο υπάλληλος που πρέπει αν πάω στην δουλειά μου ακόμα και με ποδήλατο μέσα στην βροχή ή κάθε επαναστάτης του κώλου συνδικαλιστής που δεν θέλει να δουλέψει! Να υποθέσω ότι και εσύ με το ποδήλατο πήγες δουλεια!

    ReplyDelete
  4. Εγω παω με τα ποδια στην δουλεια εδω και τεσσερα (4) χρονια. :)
    Τι σχεση εχει το μηλαρακι η ο συνδικαλιστης με το σχολιο μου; Δεν σχολιασα την ακατανομαστη Εταιρια και εγω μισθωτος ειμαι απο αυτους που δουλευουν.

    Σχολιασα οτι σε καιρους που τα εισοδηματα ολων μειωνονται ειναι οξυμορο να συζηταμε ομοιομορφια στην ΠΙΣΩ οψη πολυκατοικιας στο πλεον υποβαθμισμενο και φτωχο μερος, το κεντρο της πολης.

    Παλιοκαπιταλα :)

    ReplyDelete
  5. ζητώ συγνώμη μπήκα με την μία στην άμυνα μιας και με έχεις συνηθίσει...στα γνωστά!

    ReplyDelete
  6. @orck

    : )

    δεν είναι θέμα του εάν έχουμε να φάμε ψωμί, αλλά ότι ο τρόπος που διαχειριζόμαστε το σπίτι μας, όπως τους δρόμους μας, τα σκουπίδια μας κτλ είναι ένδειξη και έκφραση του επιπέδου του πολιτισμού μας.
    π.χ. την δεκαετία του '50, που η Ελλάδα ήταν μια φτωχή χώρα κάθε άνοιξη ο κόσμος ασβέστωνε τα σπίτια του...
    γιατί αλλιώς και με βάση το επιχείρημά σου επειδή έχουμε λειψυδρία δεν θα έπρεπε να πλενόμαστε!! : PP

    ReplyDelete