Tuesday, November 23, 2010

Speedex ( & UPS)- Απαράδεκτο courier service !

Πραγματικά πως μου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι μερικές ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και κακής ποιότητας υπηρεσίες στην Ελλάδα. Στις 11 του μήνα έστειλα στην Αγγλία, ένα μικρό γραμματάκι - μια επιστολή ουσιαστικά που είχε μέσα μια κάρτα (τράπεζας). Παρόλο που το γράμμα ήταν ..πολύ μικρό - σύμφωνα με την Speedex  και τους συνεργάτες τους UPS έπρεπε να σταλεί σαν πακέτο. Πλήρωσα 56 euro!!!! Ναι για ένα μικρό γράμμα! Δέχτηκα την παραξενιά και περίμενα! Πλήρωσα courier περίμενα να φτάσει σχετικά σύντομα - τελικά πέρασαν τουλάχιστον 4 εργάσιμες μέχρι να λάβω νέα από τον παραλήπτη ότι δέχθηκε κλήση από τον courier. 

Όταν στέλνεις courier πληρώνεις και την ευκολία να το παραλάβει όποτε μπορείς αν τύχει κάτι. Πράγματι ο UPS courier τηλεφωνεί ο παραλήπτης εκείνη την στιγμή δεν ήταν διαθέσιμος και μετά από λίγο προσπαθεί να τηλεφωνήσει πίσω για να κανονίσει να παραλάβει το γράμμα έστω και μετά απο μια μέρα ή άλλη ώρα. Δυστυχώς από την μεριά της UPS καμία ανταπόκριση - και σε κάθε προσπάθεια του παραλήπτη του ζητάνε να τους δώσει το UPS tracking number - μάλιστα!

Επιστροφή στην speedex - το μόνο που είχα στα χέρια μου ήταν η απόδειξη αποστολής της  Speedex επι 2 μέρες προσπαθώ να βγάλω άκρη. Την Δευτέρα μου λένε ότι για την ώρα δεν έχουν tracking number γιατί λείπει ο υπάλληλος - σύνδεσμος με  UPS και θα μου πουν σήμερα. Σήμερα ξανά μετά απο 3 τηλέφωνα μου λένε ¨ΟΤΙ δεν έχουν γενικά αριθμό αποστολής UPS σύμφωνα με κάποια μέτρα (ποια δεν ξέρω). Τους ρωτάω καλά τι θα γίνει. Ο παραλήπτης προσπαθεί να επικοινωνήσει - η ups του λέει ότι θέλει tracking number - εσεις δεν μου δίνεται tracking number!!! Deadlock!

Μου λένε να ξαναπροσπαθήσουμε να πάρουμε τον παραλήπτη!!! Καλώς λέω παρόλο που ήδη θεωρώ ότι η ποιότητα τους service σας για 56  euro και 10 τηλέφωνα είναι απαράδεκτη.

Ρωτάω τι θα γίνει αν δεν μπορέσουμε να συνεννοηθούμε - για όνομα ΔΗΛΑΔΗ -courier service - η απάντηση είναι ότι θα σταλεί πίσω Ελλάδα. Ωραία λέω εγώ - τα λεφτά μου ή μέρος τους θα τα πάρω πίσω - ΌΧΙ ήταν η απάντηση - δεν φταίμε εμείς!

Δηλαδή για ΠΟΣΟ χαζούς μας περνάνε μερικοί εδώ ! Δεν φταίει η Speedex, δεν φταίει η  UPS ποιος φταίει η κακή μου η τύχη; Πλήρωσα 56 eurο για να κάνει η κάρτα eurotour;

Ελαφρά ενοχλημένος ζητάω από την υπάλληλο να μου δώσει στοιχεία - υπεύθυνης/ου. Μου λέει δεν χρειάζεται μιλάτε με εμάς, επιμένω και λέω θέλω κάποιον πάνω από εσάς να διαμαρτυρηθώ για το κακό service και σε περίπτωση που δεν βγάλουμε άκρη να διεκδικήσω τα λεφτά μου - συνεχίζει να μην θέλει να μου δώσει όνομα ή τηλέφωνο . Δικαιολογία είναι σε meeting. Δεν πειράζει ανταπαντώ θα την καλέσω αργότερα - συνεχίζει να μην δίνει τηλέφωνο - με τα χίλια ζόρια μου λέει επίθετο, ζητάω και όνομα  και μου απαντά-..'αυτό είναι δεν έχει άλλο'!

Να σου πω κάτι συμμερίζομαι ότι στην κάθε τέτοια υπάλληλο την πρήζουν 1000 κάθε μέρα - αλλά πραγματικά και εγώ θέλω να κάνω την δουλειά μου και αν η  ίδια δεν μπορεί και δεν είναι δουλειά της να τα ακούσει από τον πελάτη ας το κάνει dispatch πιο πάνω - δεν με ενδιαφέρει!

Μιλάμε τραγελαφική κατάσταση - και ΜΕΓΑ λάθος που έμπλεξα και με έχουν εκνευρίσει πρώτον γιατί την μία μέρα σου λένε δεν είναι εδώ ο υπεύθυνος και την άλλη σου λένε ότι ξέρετε τελικά ΕΜΕΙΣ γενικά δεν ξέρουμε τους κωδικούς της UPS και εσύ ..σαν ..μ... πελάτης πρέπει να περιμένεις τον Άγιο Βασίλη να σου επιστρέψει την επιστολή σε κανένα μήνα!

Περιμένω να δω τι θα γίνει τελικά! Μετά από 12 μέρες από την αρχική αποστολή!


UPDATE: μετά απο 3 μερες και 10+ τηλέφωνα αφού μάλλον μίλησα με όλους στην speedex κάποια υπάλληλος μου έδωσε το tracking number - δηλαδή ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ήταν. Την δευτέρα μου είπαν να προσπαθήσω την Τρίτη, την τρίτη μου είπαν οτι δεν το εχουν δεν μπορούν να το δώσουν και σήμερα μου το έδωσαν!

15 comments:

  1. ΡΟΜΠΕΣ. αυτά στην Αγγλία δεν θα συνέβαιναν ποτέ!

    ReplyDelete
  2. συμβαίνουν και στην Αγγλία ευτράπελα με τις ταχυδρομικές... καλά να 'σε!

    ReplyDelete
  3. Κατι παρομοιο το ειχα ξαναπει.
    Δωσε μια ευκαιρια στα ΕΛΤΑ. Δεν σκιζονται αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ο ορισμος του κακου ΔΥ.
    ΥΓ Δεν ειμαι υπαλληλος ΕΛΤΑ. Αν και θα γουσταρα να μοιραζα αλληλογραφια σε κανενα ερημονησι με το ποδηλατο.

    ReplyDelete
  4. Ομολογώ ότι το μετάνιωσα γιατί επέλεξα την συγκεκριμένη υπηρεσίας μιας και την χρησιμοποιεί και η εταιρία που δουλεύω οπότε ο courier ηταν εδώ και τον χρησιμοποίησα - και τελικά μετά απο 12 μέρες παίζουμε τις κουμπάρες!

    ReplyDelete
  5. Πάρη είναι τραγελαφική. Ξεκινώ hashtag για twitter σε fail services #failservices. 1ο post δικό σου!

    ReplyDelete
  6. τραγελαφική κατάσταση εννοούσα...

    ReplyDelete
  7. Νόμιζα ότι δεν μπορείς να στείλεις διεθνώς κάρτες με εταιρείες κούριερ (έτσι νόμιζα). Μήπως το πακέτο σου είναι κολλημένο σε κάποιο αεροδρόμιο μετά από σκανάρισμα; Και οι τύποι της Speedex δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται, οπότε σου λένε "δεν ξέρουμε τους κωδικούς της UPS"; (δεν μπορεί να μην τους ξέρουν)

    Όλες οι εταιρείες κούριερ, μικρές και μεγάλες, έχουν υπηρεσία tracking, όπου βάζεις τον αριθμό της απόδειξης και (υποτίθεται ότι) σου βγάζει την παρούσα κατάσταση της αποστολής σου. Είναι το track & trace που βλέπω πάνω δεξιά στο website της Speedex. Δοκίμασες να βάλεις εκεί τον αριθμό της απόδειξης; Μήπως να επικοινωνήσεις και με τη UPS;

    Σε κάθε περίπτωση, τράβα στα γραφεία της Speedex να ξεκαθαρίσεις, με το τηλέφωνο δε θα βγάλεις άκρη. Κουράγιο.

    ReplyDelete
  8. Οι ιδιωτικές εταιρίες εντός κι εκτός Ελλάδος φταίνε, αλλά θέλει λίγο θάρρος να το παραδεχτεί κανείς αυτό σήμερα...

    http://krotkaya.wordpress.com/2010/11/19/pigeon-voyageur/

    ReplyDelete
  9. {Για να μην παρεξηγηθώ: είναι η νοοτροπία της οικονομικής βελτιστοποίησης της "ποιότητας" από την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Προσεχώς και αλλού!}

    ReplyDelete
  10. @Elias ναι μπορείς - εχουν τιμοκατάλογο και σου λένε κιόλας ότι συνεργάζονται με την UPS- όλα καλά και ωραία. Μάλιστα το ότι έπρεπε να πληρώσω 56 euro παρόλο που έστελνα ένα μικρο φακελάκι ήταν και αυτό μέρος του τυπικού!

    Η speedex δεν έχει - και δεν το λέω με υπερβολή το παραδέχτηκαν και οι ιδιοι. Ακόμα και απο την απαρχαιμένη τους σελίδα να πας και βάλεις τον κωδικό που μου έδωσαν με παραπέμπουν στο τηλεφωνικό τους κέντρο. Μετά απο 3 μέρες οι υπαλληλοι στην εταιρία μου δήλωσαν ότι δεν ξέρουν - δεν θέλουν να δώσουν το tracking number -όπως και να έχει το πακέτο μου ταξίδεψε στην Αγγλια και με την UPS δεν μπορώ να το κάνω track!! ΓΑΜΩ!

    ReplyDelete
  11. UPDATE: μετά απο 3 μερες και 10+ τηλέφωνα αφού μάλλον μίλησα με όλους στην speedex κάποια υπάλληλος μου έδωσε το tracking number - δηλαδή ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ήταν. Την δευτέρα μου είπαν να προσπαθήσω την Τρίτη, την τρίτη μου είπαν ότι δεν το έχουν δεν μπορούν να το δώσουν και σήμερα μου το έδωσαν!

    ReplyDelete
  12. Πάντως, αυτό που καταλαβαίνω εγώ, Πάρη, είναι ότι έβγαλες είδηση: η Speedex πάει για λουκέτο. Οι εταιρείες δεν κλείνουν έτσι, από τη μια μέρα στην άλλη, προηγείται μια περίοδος νεκροφάνειας κατά την οποία οι προμηθευτές δυσκολεύονται να εισπράξουν ακόμα και μικροποσά, ο υπεύθυνος κύριος Τάδε απουσιάζει μόνιμα σε άδεια, σε meeting, σε οτιδήποτε, κανείς δεν ξέρει να σε εξυπηρετήσει, τέτοια πράγματα.

    Βεβαια τα 56 ευρώ σου της έδωσαν παράταση ζωής (πικρό humor, συμμερίζομαι την αγανάκτηση σου)

    ReplyDelete
  13. @Elias
    Αγαπητέ Ηλία δεν νομίζω αλλά το απεύχομαι κιόλας. Είναι κρίμα να χάσει την δουλειά κόσμος - απο την άλλη μπορεί απλά το service τους να ειναι σε τέτοιο επίπεδο. Ελπίζω να βελτιωθούν - προσωπικα δεν θα τους προτιμήσω ξανά.

    ReplyDelete
  14. Στη speedex δουλευω!!!αν στειλεις στο εξωτερικο με λαθος διευθυνση και χωρις καποιο τηλεφωνο τότε μπορεί να συμβεί αυτό!!τα μαγαζια ειναι franchise και πιστεψε με δεν δουλευουμε σαν το δημοσιο,που εγινε αυτο?

    ReplyDelete
  15. Γεια χαρά, εχουν περάσει πια πολλά χρόνια, από τότε (σχεδόν 3+). Νομίζω το είχα στείλει από Αμπελόκηπους, δεν ξέρω ποιο παράρτημα σας με εξυπηρέτησε τότε. Ομολογώ από τότε δεν την έχω χρησιμοποιήσει ξανά σαν υπηρεσία

    ReplyDelete