Monday, September 06, 2010

driving = shit

Είχα μια ελαφριά υποψία ότι ξεκίνησα να συμφιλιώνομαι με την οδήγηση. Όχι ότι δεν οδηγώ αλλά έχω βαθύτερο θέμα  χρόνια τώρα, με εκνευρίζει μάλλον για να γίνω ακόμα πιο συγκεκριμένος με εκνευρίζει η οδήγηση στην κίνηση της Αθήνας. 

Η Αθήνα και η περιοχή μου, η ζωή μου δεν με ενοχλούν, δεν είμαι γκρινιάρης για την πόλη μου την έχω δεχτεί σαν  status. Απλά δεν θέλω να οδηγώ...απλά δεν θέλω. Μπορώ να ανεχτώ  τα χίλια στραβά που θα συναντήσεις σε αυτή την - χαοτική πόλη αλλάI dont do..driving though.

Το καλοκαίρι που η κατάσταση έγινε λίγο πιο χαλαρή χρησιμοποίησα το αμάξι για κάποιες κοντινές βόλτες - τι ωραία τι καλά. Σκέφτηκα μήπως κάτι άλλαξε; Μήπως ήρθε η ώρα αυτές οι λιγοστές οικονομίες μετά το πέρας του Master να πάνε σε ένα αυτοκίνητο; 

Μπα. Σήμερα το πρωί λόγο οικογενειακών υποχρεώσεων έπρεπε να κάνω ένα δρομολόγιο στο αεροδρόμιο. Η επιστροφή ακριβώς την ώρα που η κίνηση στο ποτάμι ξεκινούσε! Αποφάσισα ότι δεν έχω την υπομονή γι' αυτή την σκατο-κατάσταση.Απλά παραιτούμαι. Οδήγησα νευρικά μέχρι το φανάρι της Καβάλας να με βγάλει εκτός κίνησης.

Πάρκαρα με δυσκολία (έχει λαϊκή σήμερα στην γειτονιά) , και βγήκα απο το αμάξι σαν ...να ήθελα να σωθώ από πνιγμό!Έτσι ένιωθα. Η αλήθεια είναι ότι κοντοστάθηκα λίγο και είπα φαντάσου να το έκανες κάθε μέρα.

Δεν ξέρω - σας θαυμάζω όλους εσάς με την υπομονή και δεν το λέω ειρωνικά. 100αδες εργαζόμενοι στοιβαγμένοι στα Ι.Χ τους, με ένα βλέμμα απλανές, στωικό ποιος ξέρει. Εγώ έβραζα ήθελα να βγω από το αμάξι να το αφήσω στην άκρη και να περπατήσω.Αν έπρεπε να το κάνω κάθε μέρα αυτό το πράγμα είμαι σίγουρος ότι οι πρώτες ώρες στο γραφείο θα ήταν μέσα στα νεύρα.

Η διαδρομή που περπατάω από το σπίτι μέχρι τον Σταθμό του Μετρό είναι γύρω στα 20 λεπτά, ξέρω πολλούς που δεν αντέχουν ούτε την ιδέα να το κάνουν. Nα σου πω την αλήθεια για να γλιτώσω αυτό το μαρτύριο της οδήγησης δεν είχα κανένα πρόβλημα να περπατήσω και 40 λεπτά. 

Περίπατος και ηρεμία...μερικές ανάσες (τυχερός που έχουμε και πάρκο στην γειτονιά το  Αιγάλεω Central Park όπως το ονομάσαμε με τον Κώστα χαχα). Επιβίβαση Μετρό ....zen.

 Καλό κουράγιο ..στους λάτρεις της αυτοκίνησης. Τέτοιες στιγμές ονειρεύομαι ακόμα πιο πολυ να γίνει κανένα θαύμα με ποδηλατόδρομους στην Αθήνα - και δεν το λέω επειδή είναι της μόδας.


11 comments:

  1. Για επαρχία σε κόβω οτι θα παιρνούσες καλα.
    Ειδικα εσυ που εισαι και ποδηλατάς!

    Το θεμα ειναι οι δουλειες. Τηλεεργαζομενος ισως?

    ReplyDelete
  2. Το ΙΧ είναι ιδέα βλέπεις... 100% μαζί σου.

    ReplyDelete
  3. @Anonymous δεν ξέρω τι να σου πω είμαι παιδί της πόλης έτσι μεγάλωσα και έμαθα απλά έχω απέχθεια στην οδηγήση στην πόλη.

    Όσο για τηλε-εργασία τα πράγματα στην Ελλάδα ακόμα και στον τομέα της πληροφορικής δεν έχουν ωριμάσει αρκετά!

    ReplyDelete
  4. Η αλήθεια είναι ότι η οδήγηση στην Αθήνα με όλους αυτούς τους πίθηκους είναι κόλαση. Ο νεοέλληνας πραγματικά δεν ξέρει να οδηγάει. Καλύτερα τα ΜΜΜ στη φάση του "το μη χείρον βέλτιστο".

    ReplyDelete
  5. Εμένα μ'αρέσει η οδήγηση. Αλλά όχι αυτού του είδους το utility driving, να πας από Χ στο Ψ. Μ'αρέσει να παίρνω το αμαξάκι μου τη νύχτα και να ανακαλύπτω στενά, shortcuts και παλιές εθνικές.

    Για το κέντρο της πόλης ούτε λόγος. Ποδήλατο ή πόδια. Ευχαριστώ το Θεό που μένω στην επαρχία και τα πάντα είναι το πολύ 10 λεπτά μακριά.

    ReplyDelete
  6. Συμφωνώ με την Sugarenia, η οδήγηση είναι ευχαρίστηση...

    Πρέπει όμως να βρούμε ένα τρόπο να μαζέψουμε τους κάγκουρες και τα πετσιά που κυκλοφορούν στους δρόμους της επαρχίας παρκάροντας όπου βρουν και εκτός αυτού γκαζώνουν και σαν τους τρελούς...
    Ααα και μια και λέμε για γκάζια και τρελούς, οι τύποι που πάνε με 20 χιλιόμετρα σε όλους τους δρόμους της πόλης και αυτοί που δεν βλέπουν τις δυο λορίδες του παραλιακού και πηγαίνουν ακριβώς στη μέση, με εκνευρίζουν πάρα πολύ...

    Όσο για το κέντρο αν δεν υπήρχε η φασαρία αυτών η οδήγηση θα ήταν πολύ καλύτερη... Εγώ προσωπικά όταν πλησιάζω στο κέντρο κλείνω τα παράθυρα και ανοίγω το air condition, ακούω με την ησυχία μου την μουσική μου και πάω παρακάτω.

    ReplyDelete
  7. Η κίνησή στην πόλη μέσα σε ρυθμούς περπατήματος δεν είναι οδήγηση.
    Papo σε καταλαβαίνω πλήρως! Μα πλήρως όμως. Δυστυχώς όλη δεν έχουν την ευχέρεια του Μετρό. Ούτε καν σε 20λεπτά περπάτημα. Προσωπικά δεν την παλεύω με το λεωφορείο μέσα σε κίνηση!

    Εγώ απλά δεν κουνιέμαι σε ώρες κίνησης. Το θεωρώ πολύ ψυχοφθόρο.Δυστυχώς όμως έρχεται τρελό μπαλάκι προς τα μέρη σου και έχω τρελαθεί

    Δόξα και τιμή στους καλούς ανθρώπους των οδηγών ταξί, λεωφορείων/τρόλεϊ και φορτηγών στην πόλη μέσα. Είστε τέρατα υπομονής!

    ReplyDelete
  8. Δυστυχως τα περισσοτερα προαστεια δεν εχουν την ευκολια του μετρο και οι κάτοικοι αναγκαζονται να χρησιμοποιουν αμαξι. Δε νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι παραφρονες που να θελουν να πηγαινουν σημειωτον αν υπαρχει καλυτερος τροπος μεταφορας.

    Οποτε μην τα ισοπεδωνουμε ολα, οι πραγματικοι ηρωες δεν ειναι οι επαγγελματιες αλλά αυτοι που δεν εχουν εναλλακτική λύση και είναι έρμαια της έλλειψης πρόνοιας για τις ανάγκες του πολίτη!

    ReplyDelete
  9. Να μην μας θαυμάζεις, και εμείς ουτε ξέρω πώς καταφέρνουεμ να μην τρελαθούμε και μας φορέσουν άσπρη ρόμπα.
    Λατρεύω το αυτοοκίνητο αλαλ δώσε μου δρόμο φαρδύ κι ανοιχτό και πάω όπου θες. Μεσα ομως στην Αθήνα, απαπαπα, το αποφεύγω όσο μπορώ.
    Ενα κόλπο που μπορείς να κάνεις ειναι να μάθεις να κινείσαι απο δρόμους πλάγιους και να αποφεύγεις ετσι τα κολήμματα. Επίσης να μάθεις ποιές ωρες εχουν κόλημμα κάποιοι βασικοί δρόμοι και να μην κινείσαι ποτέ εκει τις ωρες αυτές.

    ReplyDelete
  10. καλα τα λες παπο. θελει τρομερο αυτοελεγχο οδηγωντας στην Αθηνα, να θυμασαι οτι εισαι

    α) πολιτισμενος ανθρωπος
    και
    β) το να δειρεις ή βρισεις καποιον μονο χειροτερευει την κατασταση

    ReplyDelete