Monday, August 09, 2010

ένα όνειρο για το μέλλον... :)

Δεν ξέρω αν τα πράγματα είναι τόσο καλά στην Fog Creek, δεν ξέρω αν είναι υγειής  οικονομικά, δεν ξέρω αν υπάρχει δόση υπερβολής. Αυτό που με συγκινεί στο συγκεριμένο video δεν είναι ο ωραίος χώρος ή το liberal management ειναι ...1-2 συγκεκριμένες φράσεις που σχεδόν αναφέρουν  κάθε 5 λεπτά. Το παρατήρησες;

'Most of the times middle management or management - is not technical at all, does not know how software is actually being built, they don't have strong technical leadership'.

Πάρε τα παραπάνω και κάνε ένα review στην καριέρα σου - μάλλον το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν υπάρχει μόνο στην N.Y! Υπομονή....

Θα τολμούσα να πω, αν και δεν έχω κάτι στα χέρια μου και δεν ξέρω αν θα έχω ποτέ αν είχα ποτέ όνειρα να ξεκινήσω κάτι δικό μου, θα ήταν να αυτό δημιουργήσω κάτι κοντά σε αυτό που περιγράφουν οι τύποι παρακάτω. Μια εταιρία απο developers και τεχνικούς ανθρώπους, με πραγματικό πάθος για την δουλειά, μακριά απο μέτριους, ημιμαθείς και λοιπά..βάρη.

A dream to have μάλλον :)

ps) σε μερικές εβδομάδες ξεκινάω την πτυχιακή μου (επιτέλους) για το MBA,θα ήθελα πολυ να περιγράψω μια τέτοια εταιρία - αλλά φοβάμαι ότι το θέμα δεν μπορεί να σταθεί ακαδημαικά business wise για  thesis, ίσως όπως και να εχει να μαζέψω τις σκέψεις αυτές για κάποια παρουσίαση στο μέλλον. Εξάλλου φαίνεται ότι δεν ειμαι ό μόνος που έχει τέτοιες ανησυχίες!

6 comments:

  1. Μοιάζει λίγο με μια μικρή Google όσον αφορά το περιβάλλον φυσικά. Τουλάχιστον έτσι το παρουσιάζουν.

    ReplyDelete
  2. man πολύ pose το video μάλλον με corporate marketing commercial μοιάζει! Επιπλέον ρε συ μη το βλέπουμε ως ιθαγενείς, στην Αμερική τα software houses έτσι είναι σε μεγάλο βαθμό, μην κρίνουμε απο τα δικά μας τα χάλια ;-)

    ReplyDelete
  3. @γιάννης δεν αντίλεγω dude είναι πόζα..λίγο indeed. Απο την άλλη τα δικά μας χάλια ειναι αυτά που με κάνουν να γράψω χαχα!

    ReplyDelete
  4. Απλά νομίζω ότι εμείς στην Ελλάδα δίνουμε άλλη διάσταση στον ορισμό Χάλια.
    10 Χρόνια που είμαι στον χώρο, απλά δεν υπάρχουν αυτά που έχω δει!

    Την μέρα που το κονέ, σαν μέτρο απόδοσης θα γκρεμιστεί, θα υπάρξει ένα απίστευτο κενό σε δυνατότητα απόδοσης τεχνοκρατικών λύσεων.

    ReplyDelete
  5. καταρχην η fog creek κανει summer camps. Θα συμφωνησω με τον @Jol1naras οτι μοιαζει με μια μικρη google. το ιδιο ειχα σκεφτει και γω οταν την πρωτοειδα. Απο κει και περα δεν νομιζω οτι υπαρχει ελληνας προγραμματιστης που δεν θελει να δοκιμασει την τυχη του στο εξωτερικο.
    Για τα ελληνικα δεδομενα θα ηθελα καποιος να μου αναλυση το γιατι κρινουμε και δεν ξεκινανε τετοιες δραστηριοτητες εδω. Μπορω να φανταστω καποιους παραγοντες αλλα τι ειναι αυτο που μας σταματαει και μενουμε στην κριτικη ή στο θαυμασμο?

    ReplyDelete
  6. @j0ni man εμείς προσωπικά προσπαθούμε και απο September θα οργανώνουμε και πολλά events (Mobile Mondays, App Circus) σε style camp για το mobile στο οποίο και ειδικευόμαστε.

    Συμφωνώ ότι ο καθένας πρέπει να κάνει το καλύτερο που μπορεί. Επιπλέον τρέχοντας μια εταιρία στην Ελλάδα έχω διαπιστώσει ότι τελικά όταν κάνεις καλή δουλειά ο πελάτης το εκτιμά και δεν σε πρήζει με γελοία dealines και απαιτήσεις, με λίγα λόγια σε εμπιστεύεται.

    ReplyDelete