Saturday, August 28, 2010

bye bye vodafone

Το σήριαλ με την ανανέωση συμβολαίου τελείωσε - επιτέλους. Το συμπέρασμα που έχω βγάλει ως καταναλωτής στις συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι ότι πρέπει να διεκδικείς όσο πιο πολλά μπορείς μιας και τα λεφτά τα οποία φεύγουν στο κινητό είναι παραπάνω από πολλά!

Μου κάνει φοβερή εντύπωση πως έχει μειωθεί η αγοραστική (;) αξία, αν μπορώ να το πώ έτσι, του πελάτη που έχει ήδη συμβόλαιο σε σχέση με τον καινούργιο. Δηλαδή με μια προσφορά απο ανταγωνιστή (cosmote) πάω σε κατάστημα της εταιρίας που έχω για την ώρα συμβόλαιο. (vodafone).  Χωρίς διάθεση να πω ψέματα λέω έχω αυτή την προσφορά - τι μπορείτε να κάνετε. Με μεγάλη μου έκπληξη μου απαντούν τίποτα - ότι λέει το σύστημα! Δηλαδή απαντώ ξανά - αν είμαι δυσαρεστημένος με την συγκεκριμένη σας προσφορά γιατί δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που έχω σαν πελάτης μέχρι τώρα με οδηγείται να πάω σε άλλη εταιρία ή συγκεκριμένα να ξεκινήσω την διαδικασία φορητότητας. Η απάντηση ήταν...σε μέσες άκρες ναι.Μόνο έτσι έχετε ελπίδα να πάρετε καλύτερη προσφορά.

Είχαν δίκιο γιατί μετά απο 2 μέρες απο την αίτηση φορητότητας, κάποιος υπάλληλος μου τηλεφωνεί και μου κάνει αντιπροσφορά που δεν είχε καμία σχέση με όσα έλεγε το συστημα εδώ και 2 μήνες!

Η τελευταία αντιπροσφορά μου πρόσφερε το ιδιο πακέτο με την cosmote σε θέματα παγίου και +90 euro απο την τσέπη μου για το νέο iphone. Δεν την βρήκα πολυ ελκυστική μιας και για την ώρα με βάση το δίκτυο (το πραγματικό μου κοινωνικό δίκτυο) οι πιο πολλές επαφές μου είναι στην cosmote και η επικοινωνία μαζί τους 1 χρονο τώρα απο την voda μου κόστιζε ΑΡΚΕΤΑ.

Ζήτησα την συσκευή δωρεάν και ο ευγέστατος υπαλληλος μου είπε οτι αυτό ήταν το καλύτερο. Καμία αντίρρηση και απο την δική μου πλευρά - ολοι δουλεύουν με συγκεκριμένα όρια - δεν μπορώ πω κάτι για τον υπάλληλο ή την προσφορά - μου φαίνεται παράδοξο που με χάσανε σαν πελάτη για 89 euro αλλά έτσι είναι! Έχω την εντύπωση βέβαια αν κρίνω απο τις επαφές μου ότι πρέπει να χάνουν εδώ και καιρό αρκετούς πελάτες.

Με βάση τους υπολογισμούς μου - η μετάβαση μου στην cosmote θα μου βγάλει τα extra λεφτά που θα δώσω για την νέα συσκευή μέσα σε λιγότερο απο μισό χρόνο - και θα μπορέσω να μειώσω 30-40% τα έξοδα μου - σε τέλη κινητής. Ένα έξοδο το οποίο τα τελευταία χρόνια νομίζω ότι ειναι μαλακία...και θα πρέπει να είμαι αρκετά πιο συγκρατημένος.

Όσο για την vodafone ποιος ξέρει μπορεί μετά απο χρόνια να επιστρέψω για την ώρα έχει by far τα λιγότερο ελκυστικά πακέτα - και οι χρεώσεις της..πονούσαν το πορτοφόλι μου αρκετα. Ταπεινή άποψη.

Για το σήμα δεν μπορώ να πω κατί - είμαι σε μια περιοχή που και οι 2 εταιρίες έχουν χάλια σήμα ποτέ δεν είδα κάτι καλό  - άρα θα ήταν ψέμα να πω ότι αλλάζω εταιρία κινητής εξαιτίας σήματος.

Τώρα αναμένω το τηλέφωνο  από τον υπάλληλο για την νέα μου συσκευή! 



7 comments:

  1. Και εγώ σκεφτόμουν να πάω στην Cosmote λόγω καλύτερης προσφοράς, αλλά μιλάω κυρίως με αριθμούς Vodafone και δεν με συμφέρει.

    Όσο για τις προσφορές και τα κολοκύθια η καλύτερη λύση είναι το internet, για μια ακόμη φορά. Μπήκα και έκανα ανανέωση συμβολαίου από το site της Vodafone και γλίτωσα 200€ σε σχέση με την τιμή που μου είπαν στο κατάστημα. 200€ είναι πολλά, είναι σχεδόν 5 μήνες πάγια για εμένα τουλάχιστον. Πέρυσι που το πήρα από κατάστημα το πλήρωσα ποιο ακριβά από φέτος που αυξήθηκαν οι τιμές για της συσκευής...

    Αυτό πάλι δεν το καταλαβαίνω πως γίνεται στο site να μου λέει τιμή για το iPhone με το πρόγραμμα που έχω 300€ και στο κατάστημα 500€. Είναι τρελό...

    Για αυτό αποφάσισα να μην ξαναπάω σε κατάστημα να ψωνίσω παρά μόνο αν δεν υπάρχει άλλη λύση.

    ReplyDelete
  2. Αγαπητέ Πάρη,
    εγώ είμαι χρόνια στη Vodafone. Πέρασα από ένα φεγγάρι και από Wind.
    Σήμερα ξεκαθάριζα κάτι παλιούς λογαριασμούς που είχα από OTE (2006,07,08) και κάτι Cosmote Data.
    Περιττό να σου πω ότι μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Όταν το 2003 πήγα να διακόψω την παλιά μου γραμμή στον ΟΤΕ είχε γίνει μια κακή φάση με το τμήμα εξυπηρέτησης και το ταμείο και είχε ως συνέπεια να διακοπεί η γραμμή μετά από 1 μήνα. Εν τω μεταξύ, πληηηρωναααα.
    Και σκεψου ότι, σήμερα είδα τους λογαριασμούς και θυμήθηκα τη φάση. Είναι διαχρονικό αυτό που μου συνέβει . . . .
    Εύχομαι και εσύ στην Cosmote να μην έχεις τα ίδια.

    ...Πάω να φάω λίγο σκόρδο γιατί μου ανέβηκε η πίεση . . .

    ReplyDelete
  3. ερωτηση (λίγο ασχετη κ λίγο σχετική): υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθουμε σε ποια εταιρία ανήκει ένα κινητό πριν τηλεφωνήσουμε; Μήπως υπάρχει κάποια σχετική υπηρεσία στις εταιρίες κινητής;

    ReplyDelete
  4. @Anonymous καλη ερώτηση δεν έχω ιδέα αλλά θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει ένα hack!

    ReplyDelete
  5. Για όλα τα Vodafone παίρνεις στο 13830 και σου λένε, αλλιώς για CU στο 1253.
    Μπορείς να στείλεις και μήνυμα σε ένα αριθμό και να σου πει αν είναι ή όχι, αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι τον αριθμό.

    ReplyDelete
  6. και γω από τους δυσαρεστημένους της vodafone λόγω υπερβολικά υψηλών χρεώσεων στο roaming ...
    με αγόρασαν όμως όταν προχθες μου τηλεφώνησαν να μου πουν ότι εχω επιλεγει αναμεσα στους πελάτες τους για μια δωρεαν νεα συσκευή 4!

    ReplyDelete
  7. @maclamia

    εμένα δεν με επέλεξαν..και τέλος ..άντε τυχερός!

    ReplyDelete