Thursday, July 01, 2010

βγαλμένο απο την ζωή - 2 mac 1 magic mouse

Απέκτησα σχετικά νωρίς όπως και πολλά άλλα mac παιδάκια το magic mouse. Έγραψα 1-2 φορές γι'αυτό στην αρχή με δυσκόλεψε αρκετά. Λίγο με την βοήθεια του Magic Prefs λίγο με το συνήθειο κατάφερα να σταθεροποιήσω την σχέση μας. Ξαφνικά, μετά απο λίγο ξεκίνησαν κάτι παράξενα έχανε κάθε μέρα την σύνδεση.  Μα, κάθε μέρα. Ολόκληρη ιστορία, κάνε pair restart το mouse και μερικές φορές απλά δεν μπορούσε να συνδεθεί. Κάποια στιγμή τελείωσαν οι μπαταρίες και απλά σιχτήρησα το έβαλα στο συρτάρι και είπα ότι θα ασχοληθώ μαζί του όταν έχω χρόνο. Επανέφερα ένα άθλιο μικρό logitech που είχα αγοράσει κάποτε για το laptop απλά γιατί αυτό βρέθηκε μπροστά μου ισως και γιατί είχε καλώδιο και είπα για να πάμε μερικά χρόνια πίσω. 

Προχθές καθώς βλέπαμε ποδόσφαιρο ο καλός μου φίλος Κώστας μου λέει 'καλά ρε μ..λακα χαχα τι mouse είναι αυτό δεν ντρέπεσαι;' .True, χτύπημα στην καρδιά το mouse μου ηταν άθλιο απλα δεν είχα ασχοληθεί. Πριν απο μία ώρα άνοιξα ένα συρτάρι να βγάλω κάποιες σημειώσεις για την επανάληψη των μαθημάτων. Είδα μπροστά μου το magic mouse και μάλλον από  geeek ντροπη το έβγαλα μαζί με κάτι μπαταρίες που είχα τελικά αγοράσει - αλλά τις είχα ξεχάσει και αυτές. 

Νέες μπαταρίες, ενεργοποίηση bluetooth, και ....τα ίδια. Δεν μπορώ να συνδεθώ. Τι να το βάζω κοντά (μερικές φορές κάνουμε πράγματα που δεν εχουν λογική) τι να πατάω συνέχεια το κουμπί, τι να βάζω και να ξαναβάζω μπαταρίες ΤΙΠΟΤΑ! Είμαι που είμαι σε φάση πίεσης και μηδενικής ανοχής ήμουν έτοιμος να το βάλω πίσω στο συρτάρι - λέγωντας ότι ποτέ δεν τα πήγα καλά με τα mouse της Apple.

Εκεί που το κουνούσα δεξιά και αριστερά - ακούω από τα ηχεία της τηλεόρασης τα οποία είναι συνδεδεμένα στον μικρό μου αξιαγάπητο είλωτα και καμάρι του σπιτιού (mac- mini) ήχους από άκυρα κλικ. Πατάω πιο προσεκτικά (το mini το έχω χωρίς οθόνη- καρφωμένο στην τηλεόραση) και συνειδητοποιώ την πηγή του κακού. Αν δεν είχα καταλάθος τα ηχεία όπως μάλλον συνέβαινε τόσες άλλες φορές δεν θα το έπαιρνα χαμπάρι. Το bluetooth του mac mini ήταν by default ανοιχτό και σε κατάσταση discoverable - με το που ενεργοποιούσα το magic mouse - προλάβαινε να κάνει pair με αυτό - και ο imac απλά δήλωνε ότι ναι μεν το βλέπει αλλά είναι πιασμένο!

Δεν νομίζω να το έχουν πάθει αρκετοί απλά το καταγράφω για να το θυμάμαι!!!

9 comments:

  1. Εμενα τωρα τελευταια μετα απο καθε sleep του υπολογιστη χανει τη συνδεση και κανει 2-3 δευτερα για να ξανασυνδεθει και εχω εκνευριστει. Αλλα που θα παει θα την βρω τη λυση....

    ReplyDelete
  2. ααα by the way με υγειες το καινουργιο theme...

    ReplyDelete
  3. Χαχαχα...απίστευτο!

    ReplyDelete
  4. Ooh, new theme!

    Σοβαρά τώρα, πολύ ωραίο το Magic Mouse, αλλά για σκληροπυρηνικούς mouse warriors ίσως να μην είναι το παν - σα να συγκρίνεις το multitouch πληκτρολόγιο του iPad με ένα κλασικό keyb.

    Good catch πάντως:)

    ReplyDelete
  5. " αξιαγάπητο είλωτα και καμάρι του σπιτιού (mac- mini) " #win

    Γενικά η apple δεν μας τα λέει καλά στα ποντίκια.
    Εγώ έχω καταλήξει σε bt logitech μαζί με usb-bt αντάπτορα της logitech για να είμαι σίγουρος ότι επικοινωνεί σωστά.

    ReplyDelete
  6. Αυτό είναι από τα άγραφα... ευτυχώς που δεν τους το πήγες πίσω και να απαιτήσεις να σου το αλλάξουν!

    Ωραίο theme!

    ReplyDelete
  7. ευχαριστώ, ομοιπαθής!

    ReplyDelete
  8. Μπα έχουν προβλήματα τα mac, εσείς δεν λέγατε πως είναι τα σουπερ ντουπερ μηχανήματα χωρίς προβλήματα κτλ.
    Τίποτα φίλοι μου, pc και ξερό ψωμί, και με αυτά θα έχεις προβλήματα αλλά δεν θα έχεις δώσει και μια περιουσία.

    ReplyDelete
  9. Αν μετρούσα τα προβλήματα που είχα και έχω με τα windows θα ήμουν πλούσιος!

    ReplyDelete