Tuesday, June 08, 2010

iphone -ing και λογαριασμοί

Λοιπόν, δεν θα γράψω ακόμα ένα review σήμερα για το νέο iphone 4. Μπορείτε να βρείτε θετικές και αρνητικές απόψεις παντού στο internet όπως εδώ και εδώ.Οι αρχικές μου σκέψεις είναι θετικές. Θεωρώ ότι η συσκευή και το λειτουργικό που έρχεται μαζί του είναι ακόμα ένα βήμα μπροστά απο τον ανταγωνισμό. Σε παλαίοτερο άρθρο έχω αναφέρει ότι ο ανταγωνισμός (βλέπε Android) κινείται γρήγορα αλλά έχει δρόμο ακόμα (μήνες ή χρονο).

Αυτό που με εντυπωσίασε στο νέο iphone ειναι τα χαρακτηριστικά της οθόνης, κάτι που ήταν ήδη καλό στο 3gs βλέπω να γίνεται ακόμα καλύτερο. Η γενικότερη ποιότητα κατασκευής δείχνει πραγματικά ανώτερη ενώ νέα χαρακτηριστικά με το video / camera υπόσχονται ακόμα καλύτερη εμπειρία. Το video chat μέσω wifi κάτι μου λέει ότι θα πάρει κομμάτι από λύσεις όπως Skype. Πολλοί παραπονιούνται για την έλλειψη 4g χαρακτηριστικών αλλά αναρωτιέμαι αφού στην Αμερική δεν έχουν καταφέρει να παρέχουν σε μεγάλο βαθμό κάλυψη και ποιότητα 3g ενώ οι εταιρίες κινητής φαίνεται να μην μπορούν ή να μην θέλουν να επενδύσουν ακόμα σε 4g ή κάτι καλύτερο - ποιο το πρόβλημα ; 

Αν φέρω το θέμα και στα Ελληνικά δεδομένα , πόσες είναι οι τρύπες ανα την Ελλάδα (για να μην πω περιοχές) που όχι μόνο δεν υπάρχει 3g αλλά ούτε καλό σήμα.Συνεχίζω να πιστεύω στην αναγκαιότητα του wifi και στην αύξηση  hot spot και κάλυψης, θεωρώ ότι τεχνολογικά το 3g ή 4g είναι ακόμα ασύμφορο για να μπορέσουν να το στήσουν εταιρίες και να μας παρέχουν ποιότητα  service - ίσως γιατί τα έφαγαν στις άδειες μαζί με το κράτος.

Όπως και να έχει. Θα περιμένω την νέα συσκευή μιας και για μένα είναι το uber gadget της επιλογής μου. Θα προσπαθήσω να ζητήσω αντίστοιχη επιδότηση ή παροχή απο την εταιρία κινητής που είμαι πελάτης και δεν σας κρύβω αυτό θα είναι το μοναδικό μου κριτήριο να μείνω σαν πελάτης. Το τελευταίο χρόνο βλέπω ότι τα έξοδα μου για κινητό έχουν αυξηθεί χωρίς να μιλάω παραπάνω, φορολογία τέλη σύνδεσης ιστορίες. Σίγουρα δεν αντέχω να δίνω τέτοια ποσά πόσο μάλλον όταν προσωπικά δεν μου αρέσει και τόσο να μιλάω στο τηλέφωνο.Άρα είτε ρεφάρουμε με ένα  νέο gadget αγαπητή vodafone είτε σπάω τα δεσμά απο τους μεγάλους λογαριασμούς σου και πάω σε ανταγωνιστή (μου δώσει ή όχι το νέο τηλέφωνο) θα το ξεπληρώσω απο αυτά που θα σώσω απο τους παχυλούς λογαριασμούς.

Δεν ξέρω αλλά είμαι εγώ ή γενικά υπάρχει θέμα με τις τιμές της κινητής. Περιμένω comment. 


11 comments:

  1. Πάρη κι εγώ το ίδιο σκοπεύω να κάνω απο την Cosmote προς άλλες εταιρείες (μάλλον Wind σε πρώτη φάση). Ο λόγος σαφής: Θέλω το iphone! Ελπίζω να τα σταθμίσουν και να δουν οτι μάλλον δεν τους συμφέρει να χάσουν ένα πελάτη με οικογενειακό πρόγραμμα (2 γραμμές) που τους αποφέρει περίπου 700 ευρώ τον χρόνο. Δως εκεί το iphone να μην κλαίει!:)

    ReplyDelete
  2. spikon, εκτός αν αλλάξει κάτι στο μέλλον, η Wind δεν φέρνει iPhones.

    ReplyDelete
  3. Εμενα φετος με βλεπω να την κανω για Cosmote, γιατι η Vodafone περυσι μου τα εκανε τεραστια για να μου δωσει μια επιδοτηση και ενα τηλεφωνο. Αλλα εχει ο καιρος γυρισματα και θα με χασουν τα παιδια του Χαλανδριου... Αντε να δουμε τωρα ποτε θα το φερουν και στην χωρα μας.

    ReplyDelete
  4. +1 για wifi σαν λύση.
    και εγώ το ίδιο έχω πάθει με τους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας. Πολλές φορές σκέφτομαι έντονα να έχω μόνο ένα ίpod touch και να σταματήσω να πληρώνω τους κινητάδες. Αλλά δύσκολο

    ReplyDelete
  5. Κι εγώ είμαι σε vodafone Καθαρά λόγω iPhone... Αν η Cosmote το φέρει παράλληλα με την Vodafone και όχι αργότερα, 99% πάω εκεί.
    Γενικά, επειδή και παλιότερα ήμουν σε Cosmote, την εμπιστεύομαι πιο πολύ σαν εταιρεία, και τουλάχιστον σε μέρη που πηγαίνω εγώ, έχει καλύτερη κάλυψη (και για internet).

    ReplyDelete
  6. Σσσσς μυστικό. Δεν έχω σύνδεση. Καρτοκινητό. Δεν μιλάω σχεδόν καθόλου στο κινητό οπότε γιατί να πληρώνω συνδέσεις;

    Έδωσα βέβαια 550 ευρώ για να πάρω το iPhone 3G όταν ήρθε εδώ, αλλά με αυτά που ακούω μάλλον φτηνά μου βγήκε, αν λάβεις υπ'όψιν όλα τα πάγια που έχω γλιτώσει.

    ReplyDelete
  7. Και εγώ την έκανα πρόσφατα από Vodafone για cosmote. Με συνέφερε οικονομικά. Αν έχεις το iphone jailbreaked κατέβασε το mobileLog να κάνεις μια στατιστική ανάλυση με ποίο δίκτυο μιλάς περισσότερο. Αυτή η διαδικασία εμένα έδειξε cosmote.

    ReplyDelete
  8. Προσωπικά το 3G[S] το πήρα με επιδότηση 120 ευρώ και όταν έκοψα τη σύνδεση στους 4 μήνες επέστρεψα περί τα 60 (λόγω προσφοράς Χριστουγέννων). Τελικά δηλαδή, μου κόστισε 500 ευρώ περίπου το 16άρι, και έχω και άλλους 18 μήνες εγγύηση.

    Τώρα έχω φορεμένη τη WiND F2G καρτούλα μου με την προσφορά του 1,5 GB δωρεάν το μήνα που απέσυραν και - δεδομένου ότι δεν ξοδεύω πολλά σε τηλέφωνα εκτός F2G - είμαι μια χαρά και πολύ φθηνά.

    Πάντως όντως έχουμε πολύ δρόμο στο θέμα WiFi ακόμα, υστερούμε τρελά.

    ReplyDelete
  9. Εγώ πάντως το iphone 3gs το πήρα από τη WInd, ούτε εγώ ήξερα ότι το φέρνει αλλά όταν έκανα αίτηση για φορητότητα από wind σε cosmote με πήραν τηλ και μου προσέφεραν το 3gs 32άρι με 170 ευρώ! (και με λογαριασμό 35-40 ευρώ το μήνα)
    Ελπίζω κάτι αντίστοιχο να γίνει και με το iphone 4.

    ReplyDelete
  10. Παρι εγω με το εταιρικο νουμερο εχω ξενοιασει, καλυπτουν τα παντα!!! Απ'οσο ξερω εχεις και εσυ εταιρικο ;)

    ReplyDelete
  11. Γιάβα-παππού, τι λες για αυτά τα καινούρια τα Palm;

    ReplyDelete