Thursday, March 04, 2010

aγαπητέ fritz..

Αγαπητέ Fritz, με βρίζεις με χλευάζεις μου λες οτι είμαι τεμπέλης ότι ζούσα με δανεικά ότι είμαι απατεώνας. Τώρα μου λες να σφίξω το ζωνάρι, να κόψω τα πάντα όλα. Θα το κάνω γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο και ντρέπομαι αλήθεια ντρέπομαι (η τουλάχιστον να ξέρεις υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων εδώ που ντρέπονται και λενε ότι το λάθος ειναι καταρχήν δικό μας ). Καθώς πας ένα βήμα παραπάνω και κάνεις πλάκα μαζί μου και προσπερνάς το επίπεδο των επικρίσεων και του ελέγχου - σε οικονομικά θέματα, πουλάς περιοδικά με τα αρχαία που μου έχεις κλέψει, εγώ κατεβάζω το κεφάλι ξανά, γιατί είπαμε - ξέρω εγώ φταίω και ήρθε η ώρα να τιμωρηθώ και να πληρώσω και είναι μικρές αυτές οι φωνές που λένε διάφορα - ότι μου χρωστάς λεφτά από την κατοχή. Και να μου τα έδινες δηλαδή δεν θα λύσω το πρόβλημα μου - το πρόβλημα είμαι εγώ ..το κράτος,η οικονομική στρατηγική η μαλθακή αγορά μου.

Αλλά Fritz νομίζω πέρασες ένα όριο φίλε μου, άφησες να βγει ο πραγματικός σου εαυτός, όχι ότι δεν ξέρουμε ποιος είσαι και τι κάνεις. Το ξέρω ότι με βλέπεις σαν μπίζνα. Καλά κάνεις Leopard 2, Eurofighter, Siemens.. σου έχω δώσει αρκετές ευκαιρίες ή για να το πούμε πιο δίκαια έχεις φάει και απο μένα και συνεχίζεις. Αλλά είπαμε μπιζνες κάνουμε!

Τώρα όμως μου λες να σου δώσω την Κέρκυρα;Η δεν ξέρω ποιο άλλο νησί για να έρχεσαι και να γεμίζεις την χοντρό-κοιλιά σου με χαμηλό φόρο, έτσι ώστε να με ξελασπώσεις; Fritz είσαι πολύ μαλάκας...και να ξέρεις ότι μπορεί στο τέλος να νικήσεις εσύ ή ο Sam και να το πάρεις το νησί (με αυτούς τους μαλάκες που με διοικούν τόσες δεκαετίες - είναι πιθανό) αλλά εγώ δεν θα σε αφήσω σε χλωρό κλαρί!

Και να σου πω κάτι ρε Fritz γιατί να μην πάρω λεφτά από το ΔΝΤ τελικά - και να τελειώνουμε; Σίγουρα αν συνεχίσεις να λες τέτοιες μαλακίες θα το κάνω!

Γι'αυτό Fritz άντε γαμήσου και φέρσου όπως διαφημίζεις για τον λαό σου με εγκράτεια.Αλήθεια και εγώ απο εδώ και πέρα θα αγοράζω απο σένα με..εγκράτεια..ξέρεις εσύ!

10 comments:

  1. Πάρη, η λύση είναι καλύτερα στάση πληρωμών μπας και τελειώσουμε ποτέ με αυτή τη δίχως τέλος φιλολογία και λιτότητα...

    ReplyDelete
  2. δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτό είναι extreme και πραγματικά δεν θα ήθελα να το δώ. Εχουμε χρέος να συμμορφωθούμε εκει πρέπει να τελειώσει η φιλολογία - να σταματήσουμε να κάνουμε ρεμούες να αναθερμάνουμε με καποιο μαγικό τρόπο την πεθαμένη μας οικονομία και με τα χρόνια (ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ) να μειώσουμε τον δανεισμό μας.

    Γιατί ειναι κατάντια πια...να μας λενε τέτοια πράγματα και δυστυχώς τους έχουμε δώσει κάθε δικαίωμα. Αυτοί είμαστε!

    Από την άλλη μια μικρή μειωση κατανάλωσης σε γερμανικά προϊόντα δεν μου φαίνεται κακή ιδέα. Εξάλλου συνεχίζουμε να δανειζόμαστε στις διακρατικές αγορες με 6% άρα τι είχαμε τι χάσαμε.

    ReplyDelete
  3. Πάρι τα έβαλες με λάθος άνθρωπο. Ο Φρίτζ (και ο κάθε Φριτζ) είναι άθυρμα στα χέρια πολυεθνικών, ιδιωτικών τραπεζών κλπ. Οι πραγματικοί ένοχοι είναι οι άνθρωποι που συναναστρεφόμαστε σε καθημερινή βάση. Αυτοί ζητάνε ρουσφέτια, φοροδιαφεύγουνε, παρανομούνε κλπ. Και αυτοί είναι που επί 30 έτη ψηφίζουνε τους ίδιους και τους ίδιους, αυτούς δηλαδή που μας φέρανε σε αυτή την κατάσταση.

    Αν ψάχνεις να βρεις τον ένοχο κοίτα γύρω σου, στους συναδέλφους σου, στους συγγενείς, στους καθημερνιούς ανθρώπους που περπατάνε στο δρόμο.

    ReplyDelete
  4. Καταλαβαίνω τον θυμό / οργή σου και πραγματικά έιχα συμφωνήσει με πρηγούμενο σου Post, πάνω σε αυτό το θέμα.

    Σήμερα, δυστυχώς, έχεις πιάσει το θέμα λάθος (κατα τη δική μου γνώμη). Ούτε ο Φριτζ φταιεί, ουτε ο Σταυρος.

    ..και εχει μικρή πια σημασία να το αναλύουμε. Οποιος κι αν φταίει, εμεις θα πληρώσουμε! (και μόνο εμείς)

    ReplyDelete
  5. σεβαστή η άποψη ρε συ Deal.
    Εγώ προσωπικά θα προσπαθήσω να κάνω ένα mini μπο-ι-κοτ σε pure γερμανικά προιόντα, έτσι για το γαμώτο. ΅Αφού θα πληρώσω που θα πληρώσω.

    ReplyDelete
  6. @ paris

    Μου φαίνεται ουτοπικό αυτό που πας να κάνεις. Γερμανικά καλώδια παντού, γερμανικό το DSLAM σου, γερμανικό είναι και το φύλο των αγγλοσαξονων που κατακλύζει την μουσική, τεχνολογική, επιστημονική κουλτούρα. Εμεσσα - Αμεσσα χρησιμοποιουμε κατα κόρον καθημερινά τα προϊόντα και τίς υπηρεσίες τους, χωρίς να το συνειδητοποιούμε. Προσωπικά τους απεχθάνομαι σαν λαό γιατί δεν έχουν παραμικρή δόση humor, τουλάχιστον οι Αγγλοι βγάλανε και Monty Pythons την κοινωνία μου μέσα!!!
    Μιλώντας προγραμματιστικά, είμαστε μία χώρα, όχι η μόνη, που κάνει import library όλα τα άνωθεν και χωρίς το συγκεκριμένο import δεν παίζει η class Hellas :P

    Δυστυχώς έχουμε έλλειψη λαϊκού ηγέτη που πρέπει να τους ξαναθυμίσει ποιος έδωσε το όνομα ευρωπη, για ποιον λόγο στο χαρτονόμισμα τού ευρώ υπάρχει η λέξη γραμμένη στα ελληνικά και ένα κάρο άλλα πράγματα που τα γνωρίζουμε όλοι. Προς το παρών, σκύβουμε και μας @#$@$#$@νε ;)

    ReplyDelete
  7. γενικά νομίζω ότι αυτή τη στιγμή φαίνεται και η δύναμη της Ε.Ε. και τα κριτήρια κάτω από τα οποία λειτουργεί.

    βέβαια όλη αυτή η κατάσταση ίσως να λειτουργήσει θετικά. να μας πιάσει ο εγωισμός μας.

    από την άλλη όσοι προτείνουν τέτοιες λύσεις (πούλημα νησιών) σπέρνουν θύελλες. εκτός αν οι νεοφιλελεύθεροι μέντορες δεν έχουν καμία τσίπα ούτε σε αυτό το θέμα.

    οπότε μάλλον κάποια τέτοια κοράκια θέλουν απλά κρέμασμα.

    ReplyDelete
  8. Άρθρο αντίστοιχο της πολιστικής φιγούρας ανθρώπων με αξίες, αξιοπρέπεια και ηθικό ανάστημα. Συγχαρητήρια! +1.

    ReplyDelete
  9. η Γερμανια ακολουθει για τριτη φορα τα τελευταια εκατο χρονια την ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ της πολιτικη. Ειναι κατι που το εχουν στο αιμα τους και δε θα το χασουν ποτε. Τους δινουμε κ εμεις με τους γελοιους πολιτικους πολλα δικαιωματα.

    μπουκοταζ στα γερμανικα προιοντα δε μπορει να γινει...και να γινει στην τελικη θα σου αυξησουν τις μιζες κ τα πολεμικα και θα στα παρουν απο εκει κ με το παραπανω.

    ReplyDelete
  10. Paris βρήκες τώρα εφημερίδα με περιεχόμενο... η λαιστική Βild δεν κάνει ούτε για να καθαρίζει κανείς με αυτή τζάμια παραθύρων... Πάρε ότι θες ή όχι. Kαι εγώ έχω εταιρίες (Siemens, MS, κα) που από λόγους ιδεολογικούς δεν υποστηρίζω και δεν θα αγοράσω προιόντα τους από επιλογή! Αλλά άλλο η εταιρία και τα προιόντα της, άλλο η άποψη ενός πολιτικού και μιας εφημερίδας που προκαλεί τα σκάνδαλα για να πουλήσει λίγα φύλλα παραπάνω...

    ReplyDelete