Monday, March 01, 2010

πάει..κι' αυτό!

Πέντε μέρες, αρκετός καφές, ξενύχτι, απομόνωση, πρωινό ξύπνημα, κόμπος στο στομάχι, αγωνία, στυλό κομπιουτεράκι, καφές, κόλλες αναφοράς, επανάληψη τελευταίο λεπτό, αγωνία μετά ήταν αυτό, επιστροφή σπίτι, επανάληψη για το επόμενο, καφές, ξενυχτι.

Τέσσερα μαθήματα ήρθα και πέρασαν μέσα σε ένα ΠΣΚ από πολύπλοκα εταιρικά οικονομικά μέχρι marketing και business. Πέρασε ο καιρός είμαι 1 βήμα πριν τελειώσουν οι συμβατικές υποχρεώσεις του μεταπτυχιακού (μαθήματα και εξετάσεις). Αν όλα πάνε καλά απο το καλοκαίρι και για 3-4 μήνες θα πρέπει να παραδώσω την πτυχιακή (χωρισμένη σε 2 κομμάτια). Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι είμαι στην κατηφόρα πια του μεταπτυχιακού. 

Δεν το μετανιώνω έμαθα και μαθαίνω αρκετά, γνώση , αντίληψη, έμαθα και για τον εαυτό μου πολλά μέσα απο αυτή την διαδικασία. Πλήρωσα και πληρώνω εκτός από συμβατικά χρήματα - ελεύθερο χρόνο, ανάσες, χαλαρότητα - στιγμές απλές όπως το να κοιμηθείς ένα σαββατοκύριακο μια ώρα παραπάνω, νευρικότητα άγχος.  Γκρίνιαζα ίσως και ακόμα αλλά έβλεπα και βλέπω τους συμμαθητές μου με πιο πολλές υποχρεώσεις από μένα. Αν εγώ έχανα τις ανάσες μου το ΣΚ και δεν είχα ελεύθερο χρόνο κάποιος άλλο έπρεπε πάει το παιδί του στο νοσοκομείο η δεν είχε κοιμηθεί γιατι το μωρό γκρίνιαζε ή είχε προβλήματα με την δουλειά. Τους θαυμάζω τελικά. Παράλληλα νιώθω δικαιωμένος για την επιλογή, καλύτερα πιεση τώρα  παρά μετά.

 Καθώς όμως το τέλος αχνό-φαίνεται πια, γίνεται ρεαλιστικό νιώθω καλύτερα. Έχει ακόμα δρόμο αλλά τωρα μπορώ ρεαλιστικά να ονειρεύομαι το τέλος, πριν δεν το έβλεπα καν.

ελπίζω να πάνε όλα καλά.

4 comments:

  1. Που κάνεις μεταπτυχιακό και σε ποια ειδικότητα? Είναι ακριβό? (αν επιτρέπεται, sorry για το θάρρος)

    Πιστεύεις ότι σε έχει βοηθήσει ή θα σε βοηθήσει άμεσα στην εργασία σου με κάποιο χειροπιαστό αντίκρυσμα π.χ. εξέλιξη και ανώτερη διοικητική θέση, υψηλότερος μισθός, αυξημένη αποδοτικότητα κτλ?

    Ευχαριστώ για το χρόνο σου.

    Ένας ενδιαφερόμενος.

    ReplyDelete
  2. Ναι φυσικά και επιτρέπεται.

    Κάνω όπως και πολλοί ένα MBA - Executive MBA στο πανεπιστήμιο του Kent (όπου και είχα σπουδάσει και πιο παλιά). Το μάθημα γίνεται με τους ίδιους Άγγλους καθηγητές όπως παραδίδεται και πάνω και τις ίδιες σημειώσεις. Για το δικό μου πρόγραμμα επειδή έτρεξε πρώτη φορά στην Ελλάδα (σε συνεργασία χώρους μόνο της ΕΕΔΕ) η τιμή ήταν 10.000 λίρες. Φέτος έμαυα το έκανα 13-14.

    Info εδώ -> http://www.kent.ac.uk/kbs/programmes/kentmba/mba-athens.html

    Επειδή έχω σπουδάσει Αγγλία πτυχίο και μεταπτυχιακό - μπορώ να σου πω ότι το επίπεδο είναι ακριβώς το ίδιο - τα expectations μου απο πλευράς ποιότητας και ακαδημαική δομής έγιναν met!

    Απο εκεί και πέρα στην δύσκολη ερώτηση που θα είναι και το πρώτο μέρος της πτυχιακής.

    Η δική οπτική για το μεταπτυχιακο δεν ήταν να μου κάνει pay out άμεσα, γιατί δεν το είχα ανάγκη. Για την ώρα κάνω την δουλειά που μου αρέσει με μία πορεία στο τεχνικό κομμάτι ως προγραμματιστής αναλυτής - team leader και τα συναφή. Η τωρινή θέση είναι καλή και έχει προοπτικές. Αλλά δεν θα έχει πάντα την ίδια εξέλιξη ή να το πουμε ρυθμό εξέλιξης!

    Γιαυτό επέλεξα να κάνω κάποιες κινήσεις όπως το μεταπτυχιακό το οποίο μπορεί τελικά να μην βοηθήσει (θα το δείξει η ιστορία) αλλά τουλάχιστον θα έχω κάποια extra κατανόηση για να σκεφτώ για το μέλλον. Προφανέστατα και κάποια skill τα οποία αν βρεθεί ευκαιρία και συγκυρίες θα τα έχω.

    Μέσα απο το μεταπτυχιακό αυτό - έμαθα και μαθαίνω να κρίνω και να διακρίνω την μετριότητα και την προχειρότητα σε πολλά πράγματα - σε σχεση με την δουλειά. Αυτό ειναι μεγάλο asset, επίσης ήρθα λιγο πιο κοντά στους πιθανούς τρόποους σκέψης και αντίδρασης μια εταιρίες - οικονομικά, πολιτική στρατηγική. Μπόρεσα να ξεκινήσω δειλά δειλά να μεταφράζω κινήσεις στην αγορά και να βγάζω συμπεράσματα.

    Με ένα τέτοιο μεταπτυχιακό δεν γίνεσαι guru ούτε είσαι ο super, όλη η ουσία είναι να σε βάλει σε σκέψεις και ίσως να ανοίξει κάποιους ορίζοντες.

    Αν το κρίνεις μόνο για το αν θα σου δώσει αύξηση εμένα δεν μου έδωσε αύξηση, ίσως γιατί για την ώρα την δική μου την αύξηση την κερδίζω ή την διαπραγματεύομαι με άλλα πράγματα.

    Το ότι δεν το έχω συνδέσει με άμεσες ανάγκες με εχει βοηθήσει αρκετά, να το βλέπω στρατηγικά και να ωριμάσει κάπως καλύτερα όταν θα έχω ανάγκη ή ευκαιρία να το χρησιμοποιήσω!

    ελπίζω να σε κάλυψα!

    Για μένα ήταν μια κίνηση proactive - συνειδητή, που δεν την μετανιώνω. Θα μπορούσα να μην την έκανα αλλά τώρα που σιγά σιγά φτάνει στο τέλος - χαίρομαι που βλέπω ότι είμαι κοντά στο τέλος και θα έχω και αυτό το προσόν.

    ReplyDelete
  3. Thnx για όλες τις πληροφορίες!!!

    ReplyDelete
  4. nick thessaloniki8:28 pm, March 02, 2010

    Θα μας προτεινεις μερικά βιβλία (είτε απο syllabus ειτε απο references είτε από βιβλιοθήκη) που έπεσαν στα χέρια σου και σου άρεσαν.

    ReplyDelete