Tuesday, December 08, 2009

όχι στην microsoft-ποίηση -και στην μετριότητα

Τώρα έχω νεύρα και μάλιστα πολλά , που μόνο με 1000000 randori στο Judo θα μου έφευγαν - και πάλι δηλαδή. Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική για μια εταιρία να πρέπει να microsof-ποιεί το δίκτυο της. Έλαβα ένα  email που έλεγε σε 1 μήνα κανένα εξωτερικό μηχάνημα δεν θα μπορεί να μπει στο domain της εταιρίας - ούτε να δει τον email server ούτε τα share. Επίσης σε λίγο όλοι θα έχετε  Windows 7. Το ένα χτύπημα μετά το άλλο δεν ήξερα από ποια γραμμή να ξεκινήσω και ποια να τελειώσω το ανάθεμα!!!

Ανήκω στην μικρή κατηγορία πωρωμένων επαγγελματιών που πιστεύουν πολύ στα εργαλεία που χρησιμοποιούν και συγκεκριμένα στο set λειτουργικό και μηχάνημα .Με δική τους ευθύνη και κόστος επιλέγουν να φέρνουν το δικό τους μηχάνημα και να το έχουν στην δουλειά. Εδώ και χρόνια δουλεύω πάνω σε ανώτερης τεχνολογίας hardware (εχω να πω πολλές ιστορίες από το IT  ελληνικών εταιριών και τα ανέκδοτα μηχανήματα που χρησιμοποιούν ) και φυσικά ένα λειτουργικό που αν μη τι άλλο είναι ΣΑΦΩΣ ανώτερο για development απο τα Windowzzz!

Να μιλήσουμε για σταθερότητα, να μιλήσουμε για το γεγονός ότι φτιάχνουμε εφαρμογές που πατάνε πάνω σε συστήματα όπως Solaris, Linux, HP-UX, να πούμε για την γενικότερη Unix φιλοσοφία και το command line  του οποίου δεν ήμουν τεράστιος οπαδός αλλά πάντα έβλεπα την χρησιμότητα του όταν δούλευα. Να πούμε για memory consumption, για multi tasking. Να αναφέρω οτι υπήρχαν ανάγκες για 64 bit μηχανήματα και pure 64 bit λειτουργικά και ενω τα PC-ia είχαν 4 γιγα μνήμη το λειτουργικό έβλεπε με τα βίας 2. Και πολλά άλλα!

Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τον κάθε συνάδελφο που θεωρεί ότι δεν πρέπει να δίνει λεφτά απο την τσέπη του για ένα μηχάνημα που θα πρέπει να του το δώσει ο εργοδότης του. Ουτε έχω πρόβλημα με αυτούς που μου λένε ότι κάνω μαλακία και δεν θα έπρεπε να φέρνω το mac μου κτλ κτλ. Ο καθένας έχει τα δίκια - και εγώ αυτό που έχω είναι πίστη στα εργαλεία μου τόσο μεγάλη που πια θεωρώ ότι δεν μπορώ να δουλέψω παραγωγικά με κατώτερης τεχνολογίας τεχνολογίες. End of story. Δεν επιβαρύνω κανέναν.

Security λέει είναι λόγος - να ελέγχουμε τα πάντα. Αναρωτιέμαι πόσες φορές έπιασε ιο το Mac μου - ΠΟΤΕ!!! Πότε σήκωσα το τηλ και να ζητήσω έστω και σαν χάρη κάτι για το μηχάνημα μου ΠΟΤΕ! Εδώ το integration ακόμα με το Windows δίκτυο ειναι πιο σωστό ακόμα και από τα ίδια τα PC!!

Δεν ξέρω αν ανήκεις στο group αυτών που δουλεύουν σε μια εταιρία και μπορείς να χαράζεις τέτοιου είδους policies- αλλά έχω να πω μόνο ένα! Μην περιορίζεται τους developers- στήστε την δομή σας με ανοιχτά και robust συστήματα και αφήστε τους να χρησιμοποιήσουν το λειτουργικό που θέλουν τα εργαλεία που θέλουν. Αυτό που σας ενδιαφέρει πιο πολύ είναι να γίνεται σωστά η δουλειά και όχι να τους ωθείται σε πράγματα και εργαλεία που πολλές όχι μόνο δεν τα διάλεξαν αυτοί - ούτε καν που τους ρώτησαν!

Αναρωτιέμαι ρε ΠΟΥΣΤΗ πότε ήταν η τελευταία φορά που σου κόλλησε το Office Outlook καθώς προσπαθούσες να πάρεις email. Εμένα εδώ και 3 χρόνια - γιατί απο τότε έχω να το χρησιμοποιήσω.

Δεν είμαστε όλοι στις εταιρίες γραμματείς - και άσχετοι γαμώ το κέρατο μου!!!! Όχι το εργαλείο για μένα είναι to netbeans και το eclipse όχι το  excel. Ναι τα  windows share είναι ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ τεχνολογία, ναι το oulook κολλάει πιο πολύ απ΄το eclpise, ναι το command line των windows ειναι της πλάκας, δεν θέλω ούτε μπλε ούτε μαύρε οθόνες!

Και όμως οι μισοί απο εσάς που διαβάζετε και τα περνάτε κάθε μέρα...γουστάρετε και συνεχίζεται να χρησιμοποιείτε ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!

fuck!


31 comments:

  1. Συμφωνώ, καλό το standardization αλλά οι developers είναι τεχνικοί από φύση οπότε και μπορούν ο καθένας να υποστηρίζει το δικό του περιβάλλον (O/S, IDE, mail client, etc.), αν θέλει.

    Το #1 μειονέκτημα των Windows για σοβαρό development για μένα είναι το NTFS. Πάρα-μα-πάρα-πολύ-αργό σε σχέση με οποιοδήποτε UNIX-based filesystem.

    PS
    Φοβερό το label :-)

    ReplyDelete
  2. Enjoy your 5% marketshare, bitch.

    ReplyDelete
  3. Πάρι και τα Mac έχουνε τα προβλήματά τους, αν και όχι τόσα πολλά. Πάντως ο λόγος που οι περισσότεροι χρησιμοποιούνε windows είναι το κόστος, το οποίο είναι τουλάχιστον το μισό (και παρακάτω) από έναν αντίστοιχο mac.

    ReplyDelete
  4. Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου Πάρι, ως προς την προσωπική δυνατότητα επιλογής των εργαλείων (η σύγκριση των εργαλείων είναι εν μέρει υποκειμενική, δεν έχει νόημα να ανοίξουμε ένα ακόμη flame war).

    Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή που να επιτρέπει στον καθένα να χρησιμοποιεί τα εργαλεία που τον βολεύουν. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να δουλεύω με τον Mac μου στην εταιρία αφού με βολεύει περισσότερο σαν λειτουργικό.

    Το μόνο που σκέφτομαι είναι το θέμα της ασφάλειας. Όχι σε θέμα virus αλλά σε θέμα φυσικής μεταφοράς του Η/Υ εντός και εκτός της εταιρίας. Ποιός εγγυάται στους ανώτερούς μου ότι με το μπες-βγες του Η/Υ δεν θα βγούνε πολύτιμα και εμπιστευτικά δεδομένα εκτός της εταιρίας; Ανάλογα με το αντικείμενο της εταιρίας, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις της εταιρικής κατασκοπίας. Πόσο μάλιστα όταν το υλικό είναι κάτι άυλο όπως τα source files κλπ.

    Από την άλλη, ποιος εγγυάται ότι το ίδιο μηχάνημα δεν θα φέρει κατά λάθος κάτι μέσα στο δίκτυο που θα τα κάνει μαντάρα;

    Εν ολίγοις, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη του μηχανήματος για τις υπόλοιπες 16 ώρες του 24ωρου που λείπει το μηχάνημα από την εταιρία;

    ReplyDelete
  5. @Αντώνης - το αφήνω στο γραφείο :D

    ReplyDelete
  6. Είμαι και εγω ένας απο αυτούς που αναγκάζονται να βλέπουν τα windows στον χώρο εργασίας.

    Σε σχέση με το Linux που εγω προσωπικά είμαι ποιο παραγωγικός, είναι ικτρά.
    1. Αν δεν βάλεις cygwin δεν έχεις αρκετά χρήσιμα εργαλεία.
    2. Το terminal δεν είναι αρκετά customizable και αν το μεγαλώσεις λίγο η του ζητήσεις να κρατάει λίγο παραπάνω buffer σε απειλέι οτι θα χρησιμοποιήσει όλη την μνήμη του υπολογιστή.
    3. Δεν υπάρχουν multiple desktops οπότε αν θέλεις να κάνεις monitor πολλά πράγματα ταυτόχρονα έφαγες πίκρα. (Αν κάποιος τρέξει να μου πει για το powertoy που φτιάχνει multiple desktops στα windows θα του πω να τρέξει να το δοκιμάσει πρώτα και μετά ας μηλήσει γιατι είναι πολύ ποιο αντιπαραγωγικό απο το single desktop λογο ταχύτητας και μνήμης που χρειάζεται)
    4. μετά να μηλήσω για αυτό το τεράστιο εργαλείο που λέγεται outlook και κολάει όλος ο υπολογιστής αν τολμήσει κάποιος να σου στείλει e-mail?
    5. Να μηλήσω τέλος για το γεγονός ότι αν αποφασίσουν τα windows να κάνουν update απο μόνα τους (γιατί φυσικά είναι ετσι το policy) αρχίζεις να έχεις το ενοχλιτικό popup κάθε 10 λεπτά να σε πιέζει να κάνεις restart αγνοώντας πως τα δυσκίνιτα windows για να κάνουν startup και να κάνουν Join ένα domain χρειάζοντε γύρο στα 20 λεπτά μέχρι να είναι usable το pc.

    ReplyDelete
  7. @Πάρις, σιγά μην παρκάρω τον προσωπικό μου Η/Υ στη δουλειά, δε σφάξανε! :-)

    Η μόνη εναλλακτική του να τον πηγαινοφέρνω (με τα προβλήματα που ανέφερα) είναι να αγοράσω και να συντηρώ τον δικό μου ξεχωριστό Η/Υ στη δουλειά, ακριβώς όπως τον θέλω εγώ. Εκεί όμως δεν παραμπλέκει το πράγμα στο θέμα του admin;

    Ρωτάω από ενδιαφέρον και για να μάθω εμπειρίες όσων έχουν δοκιμάσει κάτι τέτοιο, όχι για να φυτιλιάσω κόσμο (για αυτό και δεν αναφέρω συγκεκριμένα εργαλεία).

    ReplyDelete
  8. Από την άποψη του IT είναι όντως καλό πράγμα το standardisation. Επίσης υπάρχουν εργαλεία για τη διαχείριση της πλατφόρμας της microsoft που όντως κάνουν πολύ εύκολη τη δουλειά του admin αλλά και διευκολύνουν στην εύρυθμη λειτουργία των συστημάτων.

    Το τι είναι πιο σταθερό από άποψη software είναι νομίζω δεδομένο. Αρκεί μόνο να σκεφτείς ότι στο 90% των περιπτώσεων προτιμάς να κάνεις restart ένα windows server αντί να ψάξεις κτλ.

    Δε συμφωνώ ότι τα mac είναι πιο ακριβά. Άλλωστε το hardware τους είναι αυτό που χρησιμοποιούν όλοι τώρα πια. Απλά υπάρχει μονοπωλιακή πρακτική από τα μεγαθήρια του κλάδου και επιβάλλουν τη χρήση των δικών τους προϊόντων. ΠΧ HP - Microsoft.

    Όσον αφορά την απαγόρευση εξωτερικών μηχανημάτων δε νομίζω ότι είναι ζήτημα ασφαλείας, τουλάχιστο από την άποψη της απώλειας. Όλα τα στελέχη έχουν laptop συνήθως τα οποία μπαίνουν στο domain όταν είναι στην επιχείρηση αλλιώς μέσω vpn όταν δεν είναι.

    Εφόσον η επιχείρηση θέλει να αποκλείσει τη χρήση ¨ξένων¨μηχανημάτων τότε είναι κατά τη γνώμη μου υποχρεωμένη να σου παρέχει μηχάνημα ή να πιστοποιήσουν αυτό. Τέτοιου είδους ευελιξίες είναι απαραίτητες. Ειδικά όταν μιλάμε για τον κλάδο της πληροφορικής. Δεν μπορεί δηλαδή να αντιμετωπίζεσαι σαν απλός χρήστης και να μην έχεις administrative rights στο pc σου όταν είσαι επαγγελματίας της πληροφορικής. Μπορεί να υπάρξει ένα δεύτερο policy που να αφορά αυτό το κομμάτι.

    Δεν ξέρω αν by default υπάρχει integration με το δίκτυο domain (login πχ)στα mac. Παλιότερα που το είχα ψάξει θυμάμαι ήθελε πατέντα για να παίξει.

    Δύσκολη κατάσταση...

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. @psyxovgaltis
    πέστα συνάδελφε!!!

    @Αντώνης
    γενικά δεν θεωρώ την εταιρία που δουλεύω εχθρό μου τους εμπιστεύομαι και όπως είπα - ειναι δική μου επιλογή ο προσωπικός εξοπλισμός. Απλά γουστάρω να δουλεύω με πράγματα που μου αρέσουν σε όλα τα επίπεδα - κάνει την δουλειά μου πιο ενδιαφέρουσα και δεν βαριέμαι ουτε χάνω χρόνο. Καθαρά προσωπική επιλογή
    @kgianakopoulos

    με το τωρινο setup και χωρίς πατέντες έβλεπα windows share- domain- email (Mail.app κοτσαρισμενο σε Exchange) και ημουν happy!!!!!

    βασικά το integration ηταν smooth!!

    ReplyDelete
  11. @Πάρις, κι εγώ μαζί σου ρε φίλε, μακάρι να μπορούσαμε ελεύθερα και άνετα να διαλέγαμε τα εργαλεία που μας βολεύουν στη δουλειά μας. Απλά αναρωτιέμαι, σε μία τέτοια πιθανή συζήτηση με τους υπεύθυνους, τι πιθανά επιχειρήματα θα έθεταν και τι θα μπορούσα να απαντήσω.

    Αυτό με το Snow Leopard και το integration με το Microsoft Exchange, το έχεις δουλέψει καθόλου (όχι απλά να το δεις, αλλά να το δουλέψεις για λίγο καιρό); Είναι όντως τόσο καλό και smooth όπως ακούγεται;

    @kgianakopoulos Αυτό με τα υπόλοιπα εταιρικά laptops δεν το είχα σκεφτεί, δίκιο έχεις. Τελικά τόσα μηχανήματα πάνε και έρχονται, δεν είχε πάει το μυαλό μου. Θεωρητικά βέβαια αυτά τα μηχανάκια είναι της εταιρίας και τα διαχειρίζεται πάλι το τμήμα ΙΤ. Απλά τα έχουν δανείσει σε κάποια στελέχη και τους επιτρέπουν να τα βγάζουν εκτός εταιρίας.

    Εδώ μιλάμε για μηχάνημα που εγώ προσωπικά έχω την ευθύνη της καλής λειτουργίας μέσα στην εταιρία. Αυτό σημαίνει ότι και εκτός εταιρίας πρέπει να προσέχω τι κάνω με το δικό μου Η/Υ, μπας και πάθει κάτι και δεν μπορώ να δουλέψω μετά στη δουλειά.

    Δεν το έχω σκεφτεί αρκετά για να αποφασίσω αν θέλω να αναλάβω μία τέτοια ευθύνη αντί να πετάω το μπαλάκι στο ΙΤ όταν πάει κάτι στραβά :-)

    ReplyDelete
  12. @Αντώνης: Σε καταλαβαίνω το μεγάλο επιχείρημα ειναι οταν δεν κοστίζω σε support και δεν εχω κοστίσει σε support και ειμαι πιο παραγωγικός γιατι δεν μπορεί να υπάρξει μέση λύση!!!

    Διαβάζω και γραφω email με το Mail.αππ και τον νεο exchange χωρίς κανένα πρόβλημα! γιατί ανησυχείς τόσο;

    ReplyDelete
  13. Επεσα πάνω σε ένα άρθρο μετά από το δικό σου entry: http://www.betanews.com/joewilcox/article/More-employees-are-using-a-personal-laptop-as-primary-work-PC/1260225858

    Για να απαντήσω από τη μεριά του IT manager το κυριότερο πρόβλημα είναι το standardization. Σκέψου να έχεις 100 χρήστες και να πρέπει να κάνεις μια αλλαγή σε όλους. Ο σκοπός δεν είναι να πας να το κάνεις σε κάθε έναν ξεχωριστά. Η δική μου ονειρεμένη λύση είναι το VDI. Αναθέτεις ένα virtual μηχάνημα, κρατάς τα δεδομένα centralized και αφήνεις το χρήστη να κάνει ότι θέλει στο προσωπικό του desktop. Περίπου όπως το XP mode στα 7.

    ReplyDelete
  14. @Πάρις, δεν ανησυχώ. Είμαι περίεργος να δω πως δουλεύει στην πραγματικότητα και τι διαφορές έχει σε σχέση με αυτά που τάζει η Apple. Άλλο τι σου διαφημίζουν (η οποιαδήποτε εταιρία, όχι η Apple συγκεκριμένα) και άλλο πως δουλεύει πραγματικά.

    Ρωτάω από τεχνικό ενδιαφέρον, επειδή είσαι το πρώτο non-advertising άτομο που βλέπω να χρησιμοποιεί το SL σε περιβάλλον MS Exchange, ελπίζω να μην σε πρήζω :-)

    Το calendar και το global address book δουλεύουν και αυτά κανονικά; Γενικά έχεις παρατηρήσει κάτι να μην δουλεύει ή να υπάρχουν προβλήματα;

    ReplyDelete
  15. @Antonis
    http://www.apple.com/macosx/exchange/

    ReplyDelete
  16. Τα ιδια μου εκαναν και εμενα στην καινουρια εταιρια που ξεκινησα να δουλευω πέρσι. Για μένα η λυση ηταν ευκολη γιατί ως PM δεν χρειαζομαι development εργαλεια. Κλείδώσα το PC στο συρτάρι του γραφείου μου και αγόρασα μια 3g wireless σύνδεση για να λαμβάνω τα email μου και δεν μου λεει κανείς τίποτα.

    ReplyDelete
  17. Πάρι, κουράγιο! Υπάρχουν όλο κ περισσότεροι προγραμματιστές σαν κ εσένα κ θα αλλάξει το κλίμα. Θέλει χρόνο όμως.

    Σχετικά με την επιμονή στα windows πιστεύω ότι ο προγραμματιστής είναι σαν τον ζωγράφο, πρέπει να αφεθεί ελεύθερος για να δημιουργήσει. Δεν είναι απλός χρήστης σε μια εταιρία. Δεν είναι απλά ένα ακόμη account στο active directory. Γνωρίζει αρκετά ώστε να επιλέγει αυτό που τον εκφράζει. Αν θέλει να προκαλέσει πρόβλημα στο δίκτυο της εταιρίας έχει τρόπους να το κάνει. Όπως κανένας εργοδότης δεν μπορεί να επιβάλλει στον εργαζόμενο με ποια μεθοδολογία πρέπει να δουλεύει για να πετύχει το στόχο έτσι κ δεν μπορεί να του επιβάλλει το περιβάλλον (του λειτουργικού) στο οποίο θα εργαστεί, ειδικά όταν δεν επιβαρύνει κανένα.
    Πάρι, στήσε κ εσύ στο Mac VirtualBox και win 7 αφού είναι τόσο κολλημένοι...

    ReplyDelete
  18. Διαφωνω με την τακτικη σου που εχεις αγορασει δικο σου υπολογιστη για να κανεις την εργασια σου. Σε λιγο καιρο οι manager-αδες σας θα απαιτησουν να πληρωνει ο υπαλληλος το κοστος για το γραφειο, το ενοικιο για το cubicle του κλπ (ειναι τραβηγμενο αλλα φανταζομαι καταλαβαινεις τι θελω να πω).
    Δεν ειναι ανωτερο hardware, ειναι το ιδιο hardware πιο ακριβο.

    ΥΓ Παρε κουρσα να πηγαινουμε βολτες Κορινθο και Σουνιο

    ReplyDelete
  19. Συμφωνω Παρης. Ειναι τραγικο να περιμενεις 5-10 λεπτα να ξεκινησει το fucken PC το πρωι...
    PS: το eclipse δεν κολλάει ποτέ!

    ReplyDelete
  20. hehehe as I said enjoy your 5%...

    ReplyDelete
  21. @Anonymous and you enjoy your BSOD ...and now..with the new version the BlackSOD!!! Evolution..:P

    ReplyDelete
  22. Ρε παιδιά, εταιρία είναι, ότι θέλει κάνει :Ρ Αν γουστάρει να βάλει Windows, ας βάλει. Εσύ είσαι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ να δουλέψεις.. Αφήστε τις γκρίνιες :)

    Και εξάλλου, ένας καλός κομπιουτεράς είναι σαν τον χαμελέοντα.. προσαρμόζεται :) Αφήστε τους ελιτισμούς με τα μακ, τις γκρίνιες και το bitching και πιάστε δουλεία :)

    ReplyDelete
  23. @Paris Apostolopoulos
    The difference between Mac OS X and Windows: Macs crash with style. End of story :)

    ReplyDelete
  24. @Anonymous αυτά περί ελιτισμών είναι αστειάκια - πόνου των κρυφο windows lovers για να ξεχνάνε τον πόνο τους - για το μετριότατο λειτουργικό που γουστάρουν!

    @Anonymous: It is so obvious that you have never worked with MacOSX and that is a bit sad!!

    ReplyDelete
  25. @Πάρις, don't feed the trolls mate :-)

    Το link της Apple το ξέρω και το έχω δει. Λέει τα αναμενόμενα, "Θα δουλεύουν όλα ρολόι. Θα είναι όλα ρόδινα. Θα σας ραίνουν με ροδόνερο ημίγυμνες 18χρονες παρθένες κάθε πρωί στο γραφείο".

    Αυτό που ρωτάω εγώ είναι, από την προσωπική σου εμπειρία, πάει καλά το πράγμα; Πάνε όλα 100% ρολόι ή έχεις δει πράγματα που δεν δουλεύουν (και οφείλονται στο κομμάτι της Apple, όχι του Exchange Server); Καθαρά για το κομμάτι του Exchange δηλαδή (email, calendar & address book), και όχι για το γενικότερο λειτουργικό, σου φαίνεται καλύτερη η λύση που παρέχει το SL;

    ReplyDelete
  26. @Αντώνης : Τα trolls της M$ δεν έχουν ειδικό βάρος - Start -> Run χαχα!
    Τώρα απο προσωπική εμπειρία. Εδώ δεν έχουμε 2007 έκδοση exchange οπότε δεν μπορώ να εκμεταλλευτώ τα πάντα όλα.Παρόλα αυτά παίζω μια χαρά σε iMAp mode με τον mail server.
    Για το address book μιας και ειναι κλειστό M$ απλά έχω κάνει το δικό μου - εντάξει δεν είμαστε και εταιρία 2000 υπαλλήλων.
    Τα calendar events έρχοντε σαν email (email ειναι δηλαδή) το mail app τα καταλαβαίνει και μπορώ να τα προσθέσω στο calendar μου!

    ReplyDelete
  27. Σε νιώθω. Αλήθεια. Πολύ.

    Ελιτισμός να θέλεις να δουλέψεις σε μια πλατφόρμα που αυξάνει κατακόρυφα την αποδοτικότητά σου; Δεν νομίζω.

    Αν είναι κάθε 3 γραμμές κώδικα να ρίχνεις και μια χριστοπαναγία, το χάσαμε το deadline πατριώτη.

    ReplyDelete
  28. Μάλλον η δική μου γνώμη δεν έχει την ίδια βαρύτητα μιας και η εμπειρία μου είναι 6 μήνες σε java αλλά από τα λίγα που είδα και αντιμετώπισα έχω να πω ένα δυο πραγματάκια. Στην δουλειά μου δώσανε ένα PC με Windows στα 2Ghz και 1GB RAM, βασικά μου φόρτωσαν μια σακαράκα μιας και είμαι ο under-junior της παρέας. Μετά από 2 μήνες χρήσης δεν άντεξα και άλλαξα σε linux επίσης ζήτησα να μου δώσουν ένα ακόμα 1 GB μνήμης αφού πρώτα τους απέδειξα ότι το 1 GB δεν φτάνει εκ των πραγμάτων. Νομίζω πως αν θέλεις πραγματικά να αναπτύξεις κάτι σοβαρό θα πρέπει να κάνεις στροφή προς unix-like. Βλέπω ότι αντιπαθείς την γραμμή εντολών αλλά αν την συνηθίσεις είναι πολύ πιο βολική από τα πολλά κλικ σε ένα γραφικό περιβάλλον, βασικά τα χέρια σου δεν φεύγουν από το πληκτρολόγιο και αυτό είναι κέρδος. Επίσης το eclipse δεν είναι τόσο κακό, μην το θάβεις συνέχεια. Στην τελική νομίζω πως όλα είναι θέμα προσωπικής προτίμησης όσον αφορά το λειτουργικό και καλό είναι η εταιρία να σου δώσει αυτό που σε κάνει πιο παραγωγικό γιατί σε βάθος χρόνου θα βγείτε και οι δύο κερδισμένοι μιας και εσύ σαν προγραμματιστής θα εξασφαλίσεις την ψυχική σου υγεία ενώ η εταιρία θα δει τα σχέδια της να υλοποιούνται ταχύτερα. .

    ReplyDelete
  29. Mac και τα μυαλά στα κάγκελα :D!!
    Εμάς πάντως στο εργαστήριο που κάνω το διδακτορικό μου, ο καθηγητής πριν παραγγείλει υπολογιστές με ρώτησε τι μηχάνημα προτιμώ... Ούτως η άλλως το εργαστήριο είναι Mac heaven :D. Αντιθέτως όταν δούλευα σε ένα άλλο uni, είχα windows τα οποία μου σπάγαν τα νεύρα... Τουλάχιστον είχα βάλει desktop, που έλεγε "I wish I was a Mac" :P :D

    ReplyDelete
  30. Άτιμο πράγμα τα Windows και η Coca-Cola..!

    ReplyDelete
  31. όχι στην microsoft! ποίηση και μετριότητα..

    ReplyDelete