Wednesday, December 02, 2009

Συμβουλή της μικρής νοικοκυράς!

start of νοικοκυρά transaction

Είπαμε κάθε εργένης κρύβει μια μικρή νοικοκυρά μέσα του - το απαιτεί η εποχή! Αγαπητοί αναγνωστούληδες - απευθύνομαι σε αυτό το κομμάτι σας - αυτό που τρίβει το μπάνιο, βάζει σκούπα, τρίβει τοίχους και βάζει πλυντήρια. Θα ήθελα να σου αποκαλύψω την υπέρτατη αλήθεια στο θέμα - κατάλληλο απορρυπαντικό. Δεν με νοιάζει αν θα κάνω διαφήμιση το προιόν τα σπάει και είμαι beta tester εδώ και μήνες. Τα credits στην αδερφή μου η οποία με γνώρισε στο απόλυτο απορρυπαντικό - respect Margo.

Λοιπόν δεν ξέρω πόσοι απ΄εσάς έχετε το πλυντήριο του εργένη- εγώ έτσι το έχω ονομάσει .Είναι άσπρο (προφανέστατα), ανοίγει από πάνω, έχει μικρό κάδο, κοστίζει 400-500 euro και έχει διάφορες γερμανικές μάρκες. Επίσης έχει μια τάση να έρχεται σε οργασμό όταν στύβει και να σπάει ενίοτε τα λουριά του - άγριο sex!!!

Χρησιμοποιούσα για 1+ χρόνο, κανονική σκόνη πλυντηρίου, μετά συνδυασμό σκόνη και υγρό, και πάντα το αποτέλεσμα ήταν πενιχρό! Στάμπες, extra λεκέδες και μια αίσθηση φρεσκάδας ......που έλειπε!

Με άλλα λόγια δεν έβαζα τρίποντο μαμά! Μέχρι που ήρθε στην ...μπουγάδα μου to Ariel Excel Gel. 100 εργένηδες με στάμπες στα χρωματιστά το συνιστούν! Αυτή η πολύ χρήσιμη πράσινη ketchup, μπαίνει σε πλαστική θήκη (κάθε δοχείο έχει την θήκη σαν πώμα). Το γυρίζεις ανάποδα γεμίζεις το βαρκάκι με την μαγική πράσινη χλαπάτσα - και το βάζεις μέσα στον κάδο. Κλείνεις - δεν χρειάζεται να παίξεις σε μεγάλες θερμοκρασίες - 30-40 είναι ότι καλύτερο!

Μιλάμε τα αποτελέσματα είναι απίστευτα. Άσπρα φοβερά, χρωματιστά χωρίς προβλήματα και επιτέλους μια υπέροχη μυρωδιά στην μπουγάδα! Success , σαν το πράσινο indicator στο Junit test runner!

Το απορρυπαντικό τα σπάει και ήθελα καιρό να γράψω γι' αυτό! Papo approved!!

commit  νοικοκυρά transaction


5 comments:

  1. Και εγώ μετά από σχεδόν μια δεκαετία εργαστηριακών δοκιμών σε αυτό έχω καταλήξει :P

    ReplyDelete
  2. Για άλλα ήρθα και άλλα βρήκα. Να είσαι καλά για το απορυπαντικό θα το δοκιμάσω άμεσα. Ακόμα προσπαθώ να αλλάζω αγγλικά - ελληνικά με το ctrl+alt. Μόλις πήρα εναν iMac (κόλλισα με την apple μετα το iphone) και το παλεύω..

    ReplyDelete
  3. System Preferences -> Keyboard (Keyboard Shortcuts) -> Keyboard & Text Input-> δεξιά 2 κάτω επιλογές!.

    Κλικαρε τες και διάλεγε εσυ τον συνδιασμό! Συνήθως by default βάζουμε

    Μηλαράκι (Command) KAI Space

    ReplyDelete
  4. Καλά ρε δε ντρέπεσαι; Τώρα εκτός απο την Apple τα παίρνεις και από τη Procter & Gamble; :p
    Πέρα απο τη πλάκα το θέμα αυτο με βασανίζει ένα μήνα τώρα εδώ στην Αγγλία και είμαι κι εγώ σε φάση Beta testing. Το μονο που μπορώ να πώ με μεγάλη βεβαιώτητα είναι ότι όταν πλένεις χρωματιστά, η "χρωμοπαγίδες" είναι must. Πραγματικά σκεφτόμουν να κάνω post στο blog μου γι αυτό! Δοκιμάστε το και θα μείνετε με ανοιχτό το στόμα!

    ReplyDelete
  5. Η νοικοκυρά ma για 1,5 ετών που ζουν σε Δελχί και πραγματικά να πάρει έφερε σπίτι της συνεδρίασης. Θέλω πάντα να είναι μια γυναίκα των επιχειρήσεων, αλλά λόγω έλλειψης χρηματοδότησης και γνώσεις πώς και το τι πρέπει να αρχίσω να μην κάνει τίποτα και θα ήθελα να είναι ένα ανεξάρτητο πρόσωπο ως ήμουν ανεξάρτητος πριν από το γάμο, τρέχει κέντρο προπόνηση, αλλά δεν θέλουν να το ξανακάνεις.

    ReplyDelete