Saturday, September 12, 2009

δεν είσαι το σωστό target group!

Δεν λέω, για έναν άσχετο όπως εγώ η επιστήμη ή μάλλον η μελέτη του marketing φαντάζει και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα! Μια μίξη κοινής λογικής, μελέτης των 'τάσεων' -επιδόσεων, ψυχολογίας και ίσως κάτι απο δημιουργικότητα και τέχνη. Εννοώ , i follow you, σε πιάνω που λέμε, συνέχισε - σε μελετώ. Παίζω και μαθαίνω!

Αυτό που με προβληματίζει βέβαια ως πρώτη εντύπωση είναι η τάση των marketing - διαφημιστο-ανθρώπων (επαγγελματών) που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Το οποίο δεν λέω δεν είναι κανένα νέο φαινόμενο και εμείς τα geeks κάνουμε έτσι - αλλά ίσως σε ένα πιο στενό πεδίο. Απο την άλλη σε μια καταναλωτική και κατα πολλούς καπιταλιστική κοινωνία η τέχνη του να πλασάρεις ή να πουλάς είναι ειναι απο τις πιο σημαντικές - μιας και εκεί στηρίζεται μεγάλο μέρος της κινητήριας δύναμης πίσω απο τον όλο μηχανισμό!

Αλλά και πάλι, αυτή η διάθεση τα ξέρουμε όλα, τα έχουμε μελετήσει ολα πριν απο σένα, είσαι subject και παράλληλα να δίνοντε εξηγήσεις του στυλ αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτό τότε δεν ανήκεις στο τάδε target group. Δηλάδη οκ ...συγνώμη τι μαλακίες ειναι αυτές. Ναι κατανόηση έχουμε και καταλαβαίνουμε και συνειδητοποιούμε αυτο το καταναλωτικό και κοινωνικό fragmentation στο οποίο στηρίζοντε πολλές τεχνικές και θεωρίες του marketing - αλλά ηρεμήστε λίγο. Με ένα tsunami απο γενικόλογες μαλακίες δεν σημαίνει ότι κάνουμε effective marketing, ούτε ότι πάντα φταίει ο αποδέκτης των μυνημάτων αν τα βρίσκει γελοία ή χωρίς λογική!

Δεν ξέρω μάλλον η συγκεκριμένη ομάδα επαγγελματιών δεν ειναι το target group μου - μου διαλύει τον εγκέφαλο! χαχα!


1 comment:

  1. Συνήθως λένε αοριστολογίες και πολύ συχνά τους ακυρώνουν τα γεγονότα! Γενικά δεν είναι μια επιστήμη με προσδιορισμένη τη σχέση αίτιου και αιτιατού. Εν ολίγοις ... χύμα

    ReplyDelete