Saturday, September 05, 2009

το αδιέξοδο ενός δεξιό φιλελεύθερου ψηφοφόρου!

Ποτέ δεν έκρυψα τις δεξιές μου διαθέσεις. Όπως και γενικά τις επιλογές μου στις εκλογές, σιγά δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε. Παρά τις δεξιές διαθέσεις που λες, που έκαναν και θα κάνουν αρκετούς αριστερό-πασόκους να έρχοντε και να βρίζουν σε προβοκατόρικα post μου (confirmed), δεν έχω ψηφίσει ποτέ δεξιά! Χα χα! Ποτέ.

Σήμερα διάβασα και εγώ όπως και άλλοι χιλιάδες (όσοι ειναι αυτο το 0,7 %) το μήνυμά της φιλελεύθερης συμμαχίας ότι δεν θα κατέβει στις εκλογές. Λογικό, μικρό κόμμα χωρίς οικονομικές δυνάμεις, ίσως και απογοητευμένο απο τα τελευταία εκλογικά αποτελέσματα. Όπως και να έχει ο πρόεδρος του κόμματος κάλεσε με κάπως στερεότυπο στυλ να ψηφίσουμε κατά συνείδηση. Την έχουν ακούσει αυτή την φράση και απο άλλους. Όπως και να έχει σε γενικές γραμμές απογοητεύτηκα όχι από την στάση της Φ.Σ , αλλά γιατί η πρώτη μου πολιτική συνειδητή επιλογή για ψήφο δεν θα είναι παρούσα!

Απογοητεύομαι ακόμα πιο πολύ. Απο την οικονομική και πολιτική κατάσταση της χώρας μου, κάθε 2-3 χρόνια εκλογές, κάθε λίγο και λιγάκι ο ένας παραλαμβάνει καμμένη γη από τον άλλο, κάθε λίγο και λιγάκι ο ένας τα κάνει πιο πουτάνα από τον άλλο. Κάθε λίγο και λιγάκι ο κάθε μπλε και πράσινος φρουρός βγαίνει στους δρόμους για να διασφαλίσει τα μικροκομματικά του συμφέροντα..ΝΔ ή ΠΑΣΟΚΑΡΑ όποιος μας έχει βολέψει αυτόν να ψηφίσουμε!

Η απογοήτευση μεγαλώνει όσο πια οι συζητήσεις και το buzz για την επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση μεγαλώνουν. Προσπαθώ να μείνω απέξω - να μην συμμετέχω και ίσως αυτό να είναι το τελευταίο μου post (θα προσπαθήσω).

Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω, υπάρχουν στιγμές που θέλω πραγματικά να ουρλιάζω από την μαλακία που βλέπω γύρω μου, απο την μαλακία που εκφράζεται σε απόψεις των συμπολιτών μου, των ανθρώπων της διπλανής πόρτας.

Κάθομαι και συλλογίζομαι. 5 σχεδόν χρόνια, θύμα ίσως των δεξιών μου απόψεων, ψιλο-περίμενα από έναν φυτευτό γόνο, μιας οικογένειας διακυβέρνησης απο τζάκι να αλλάξει το πολιτικό τοπίο. Συγκριτικά μάλλον ανίκανος - να μην κρυβόμαστε απορώ γιατί όλοι φοβούνται να γράψουν ή να μιλήσουν σε αυτή την χώρα. Ίσως γιατί πολλές απο τις και καλά ανεξάρτητες φωνές στο web ειναι δέσμιοι ή τσουτσέκια των πολιτικών γραφείων. (Αυτό είναι ένα αλλο θέμα θα μας απασχολήσει πιο μετά). Ένας πρωθυπουργός , μιας παράταξης τελικά με μέτρια στελέχη που έμειναν στις υποσχέσεις. Ένας άνθρωπος που τον έβαλαν εκεί τα τζάκια, δεν είχε δείξει και τίποτα πιο πριν. Τον ψιλο πιστέψαμε - μην κρυβόμαστε, ίσως γιατί είχαμε ανάγκη να το κάνουμε μετά απο την πράσινη αυτοκρατορία της μαλακίας. Βέβαια ποτέ δεν μου άρεσε αυτό το ήπια προσαρμογή - τελικά 5 χρόνια απογοήτευσε, μεγάλα λόγια, μικρός μπροστά στις περιστάσεις, να ζητάει λαϊκές εντολές και μαλακίες. Τι είδαμε; Σκάνδαλα, κολητηλικια με τους SUVenabled παπάδες, off shore enabled υπουργούς και κάτι τραγικές λαϊκές φιγούρες να μας απασχολούν επειδή δεν υπουργοποιήθηκαν.

Το μόνο καλό που είδα τα 5 χρόνια του λίγου και κουρασμένου πρωθυπουργού ήταν η πώληση του καρκίνου που λέγεται Ολυμπιακή και η παραπάνω αποκρατικοποίηση του αργοκίνητου ΟΤΕ. Όπως και ο θείος του, που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον ονομαζουν εθνάρχη ένα καλό έκανε στην ζωή του - μας έβαλες στην EU έτσι και αυτός θα μείνει στην μνήμη μου γι'αυτά τα λίγα!

Αξίζει να τον ψηφίσω ή μάλλον να τους ψηφίσω; Όχι, δεν το έκανα όταν μου το ζήτησαν 2 φορές δεν θα το κάνω ούτε και τώρα! Άντε γεια λοιπόν εσείς και η ήπια προσαρμογή είσασταν αρκετά μαλθακοί για τα γούστα μου!

Μετά τον πρώτο εφιάλτη της απογοήτευσής έρχεται ο δεύτερος. Θα μιλήσω καθαρά. Αισθάνομαι το ίδιο απογοητευμένος όπως και στην πάνω παράγραφο που θα με κυβερνήσει ένας Παπανδρέου. Αντίστοιχα όπως και ο πάνω, θα γίνει αυτό που θα γίνει εξαιτίας οικογένειας. Μετριότατος υπουργός, σχετικά υποτονική φιγούρα και με ένα όνομα το οποίο το έχω συνδυάσει στην μνήμη μου ..με έναν απο τους χειρότερους πολιτικούς των σύγχρονων χρόνων γι'αυτη την χώρα. Τον άνθρωπο που άφησε το στίγμα του με το τσοβόλα δώστα όλα, τον άνθρωπο που διόγκωσε ακόμα πιο πολύ τον κρατισμό στην Ελλάδα, που μας έκανε ρεζίλι με το να τον καμαρώνουμε στα 70 του να γνέφει πάνω σε ένα κρατικό Boeing 747 μια αεροσυνοδό και να μας την κληρονομεί για επόμενα χρόνια ως πολιτικό πρόσωπο, τον άνθρωπο που μας ήθελε έξω απο την EU, δεν ξέρω αν πίστευες όλες αυτές τις μαλακίες που έλεγε..αλλά τις πούλαγε στον κλασικό ωχαδερφιστή μαλάκα Έλληνα. Όπως και να έχει είπαμε δεξιές διαθέσεις - δεν μπορώ να ξεχάσω όλο αυτό το πακέτο που ονομάζω ΠΑΣΟΚΟΙ. Οι εφιάλτες μεγαλώνουν όταν ακούω κάτι μέτριους που ετοιμάζονται για την υπουργική mercedes να λένε ότι θα πάρουν πίσω κινήσεις όπως η αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής ή του Οτε. Σας παρακαλώ κρατήστε τον κύριο που πρόσφατα τα είπε αυτά μακριά από κέντρα αποφάσεων. Σας παρακαλώ όχι άλλο κρατισμό, σας παρακαλώ αφού απ' ότι φαίνεται θα σας φάμε στην μάπα για τα επόμενα χρόνια - μην τα γαμήσετε άλλο.

Πέρα απο τις κακίες και το μένος που βγαίνει πιο πάνω το πιο έντονο είναι ότι σαν πολίτης που θέλω να δω την χώρα μου να πηγαίνει καλύτερα νιώθω εγκλωβισμένος. Δεν ξέρω τι θέλει η χώρα μου απο μένα, τους φόρους τους πληρώνω, δεν φοροδιαφεύγω, προσπαθώ να είμαι σωστός πολίτης, σιχαίνομαι το βόλεμα του εκφράζει με τις κινήσεις του ακόμα και κάθε γνωστός μου. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω, νιώθω έρμαιο των επιλογών μιας μέτριας μάζας, των πολλών που δίνουν την εξουσία με μαθηματική ακρίβεια σε 2 παρατάξεις, σε συγκεκριμένες οικογένειες άχρηστων πολιτικών, που ο ένας διαλύει πιο πολύ απο τον προηγούμενο και όταν έρχονται τα δύσκολα ζητάει λαϊκή εντολή!

Νιώθω ότι η ψήφος μου είναι πραγματικά αδύναμη, δεν έχει σημασία. Τα σχόλια ανοιχτά για βρισιές, χολή και τα πάντα όλα. Όλα δεκτά.

ps)ένα απο τα καλύτερα post που έχω διαβάσει τελευταία- μια εξήγηση μεταξύ άλλων, για το σημερινό πολιτικό κλίμα!


27 comments:

  1. Η ειρωνία είναι ότι ο Γιωργάκης που γλαφυρά περιγράφεις, δυστυχώς είναι και η τελευταία ευκαιρία της Ελλάδας για οικονομική ανασυγκρότηση. Βλέπω πάντως αυτοοργάνωση του παλιού ΠΑΣΟΚ και των διαπλεκομένων και προβλέπω να γίνονται πιο πουτάνα ακόμα τα πράγματα. Μάλλον στις 6 Οκτωβρίου μαζί με τον Καραμανλή θα χρειαστεί να κλείσουμε και εμείς αεροπορικό για πιο πολιτισμένα κράτη.

    ReplyDelete
  2. χα ..τι συμπτωση 6 /10 πάω μια βόλτα βερολίνο. λες να ακυρώσω εισητήριο επιστροφής;χε χε

    ReplyDelete
  3. Εγώ Πάρι σε παρακολουθώ καιρό και δεν έχω καταλάβει τι σόι δεξιός είσαι. Μάλλον δεν είσαι. Μάλλον απλά αντιαριστερός είσαι.. Μάλλον ούτε αυτό είσαι. Πάντως στην απελπισία σου μόνος δεν είσαι ;)

    ReplyDelete
  4. θα συμφωνήσω με τον nikan ότι μάλλον είσαι αντιαριστερός ή "κληρονομικά" δεξιός. Να αναφέρω μόνο ότι έγιναν μεγάλες προσπάθειες (κι από τα 2 μεγάλα κόμματα) να απαξιωθούν και ο ΟΤΕ και η ολυμπιακή για να ξεπουληθούν. Και σκεφτείτε λίγο γιατί ένας ιδιώτης επενδυτής που θέλει μόνο κέρδος να επενδύει τα ωραία του λεφτάκια σε "προβληματικές" επιχειρήσεις; Ακολουθεί φυσικά η υγεία όπου θα καταντήσουμε σαν τις Η.Π.Α. "47 εκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν υγειονομική περίθαλψη επί 300 εκατομμυρίων κατοίκων" δεν είναι τίποτα τυχαίο.... τα ασφαλιστικά ταμεία καταρρέουν, το σύστημα υγείας απαξιώνετε συστηματικά....

    ReplyDelete
  5. σε γενικες γραμμες συμφωνουμε, το μονο σιγουρο ειναι οτι οποιος και να βγει θα τα κανει πιο πουτανα απο οτι ειναι τωρα

    πιστευω οτι εισαι λιγο αδικος συγκρινωντας τον νεοτερο καραμανλη με τον ανδρεα παπανδρεου, το σωστο θα ηταν να συγκρινες τον ανδρεα παπανδρεου με τον μητσοτακη, ηταν η εποχη τοτε ετσι...

    το εισητιριο επιστροφης δεν θα το ακυρωνα, θα το κορνιζαρα (αχρησιμοποιητο εννοειται), σε ενα τεραστιο καδρο και θα το εβαζα στο πιο κεντρικο σημειο στο καθιστικο στο νεο σπιτι στο Βερολινο

    ReplyDelete
  6. Δυστηχως Παρι και εγω Φ.Σ. θα ψηφιζα και συγκεκριμενο ατομο μιας και ειναι πρωην συναδελφος....Φιλε πρεπει να βγουμε για ενα καφε η ποτο.
    Ασχετο, αλλα η ζημια στο αυτοκινητο (οταν ερχομουν στα γεννεθλια σου) παντως ηταν πολυ μικρη. Ευτηχως σπασανε μονο οι βασεις του πισω προφυλακτηρα. Πιο πολυ το ξενερωμα ηταν που δεν καταφερα να σου ευχηθω απο κοντα :(

    ReplyDelete
  7. Σατανά. Μέσα στο μυαλό μου είσαι.


    όσο γρηγορότερα καταλάβεις οτι αυτη η χώρα ειναι τελειωμένη, τόσο το καλύτερο για σένα, και τα παιδιά σου.
    Next Station: Sweden, Finland, Norway, Canada, Australia, New Zealand, Mars...

    ReplyDelete
  8. Μονο η μεταναστευση μας σωζει παιδια.
    Παρι, ακου τη συμβουλη ενος παντρεμενου: φυγε απο τη χωρα, τωρα που δεν εχεις κανει ακομη οικογενεια! Υπαρχουν τοσες ανεπτυγμενες χωρες...
    Αν τωρα χτυπας το κεφαλι σου μια φορα, μετα θα το χτυπας εκατο!

    Εδω μπανανια θα ειμαστε παντα...
    τετοιοι ειμαστε, τετοιους αξιζουμε. Η χωρα ειναι βαλτωμενη, δεν αλλαζει τιποτε.

    Εγω δεν θελω να χαραμισω ολη τη ζωη με την ελπιδα οτι και καλα κατι θα αλλαξει...

    ο μαλακας ελληνας ψηφοφορος, ο ασυνειδητος, ο απαιδευτος, θα βγαζει μαλακισμενες κυβερνησεις παντα, που θα ανεβαινουν στην εξουσια για να φανε, κι ας μη μεινει κολυμπιθροξυλο για τους ελληνες...

    ReplyDelete
  9. εσυ, ο αποπάνω, έχεις φύγει ήδη, σκοπεύεις, ή δεν μπορείς;

    ReplyDelete
  10. Θελω να φυγω, αλλα η γυναικα (ελληνιδα) δεν κουναει, δυσκολευομαι να την πεισω...
    Αλλιως ειχα γινει Λουης...

    Μακαρι να την πεισω και να φυγουμε.

    ReplyDelete
  11. Φίλε Πάρι, όπως με ξέρεις, ανήκω στην άλλη πλευρά του πολιτικού φάσματος, εκεί που τσακώνεται το 2.4% με το 0.5% ποιός θα είναι επικεφαλής του συνδιασμού που ΔΕΝ θα μπεί στη βουλή, εκεί που βασιλεύει η αντιπροσώπεία του κλειστού εργοστασίου, εκεί που κάθε ‘οργάνωση’ ή ‘συνιστώσα’ (sic) με πάνω από 200 μέλη νομίζει οτι μπορεί να αλλαξεί τον κόσμο χωρίς να συνεργασεί με τους υπόλοιπους. Σου λέω λοιπόν, οτι και απο εδώ μεριά, τα αισθήματα είναι παρόμοια. Φιλε, όσοι έχουν ανοιχτά τα μάτια τους, αυτή τη στιγμή, βλέπουν περίπου το ίδιο πραμα: απαξίωση των πάντων, αναξιοκρατία, διαφθορά, κ άλλες τέτοιες ομορφιές. Κ το χειρότερο είναι Παρι οτι ΌΛΟΙ σκεπτόμαστε να φύγουμε απο εδώ, γιατί η κατάσταση δεν αντέχεται. Άσχετα απο το τί πιστεύεις και πού εντάσεσαι, το γεγονός είναι ένα: το σύστημα είναι τόσο μεγάλο αυτή τη στιγμή, πού αν δεν είσαι ένα μεγαλύτερο σύστημα, δεν μπορεις να το πολεμίσεις, ή να το αλλάξεις. Απλά κάνεις στην άκρη, και περιμένεις να σκάσει, ελπίζοντας μόνο οτι δεν θα σε πάρουν πολύ τα θραύσματα...
    Υ.Γ. τελείωσες με το corporate finance, έτσι δεν είναι; Γύρνα στο κομμάτι των Μ&Αs και βρες μου πως είναι δυνατόν να πουλάς τα assets μιας εταιρίας και να κρατάς ΟΛΟ το debt (κάτι ψωροbillion), αλλά και τους υπεράριθμους υπαλλήλους, που θα τους μετατάξεις στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα (!!!!), με ίδιο μισθό και συνταξιοδοτικά δικαιώματα, και να καυχιέσαι για αυτό το deal…

    VG

    ReplyDelete
  12. Όπως λένε μερικά στελέχη της δεξιάς, η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα.
    Οπότε στην δημοκρατία είτε βρήσκεις κάποιον που κατά προσέγγιση εκφράζει τις ιδέες σου η πολιτεύεσαι και εκφράζεις κάποιες άλλες.

    Το σίγουρο είναι ότι στην Ελληνική δημοκρατία αν παλέψεις δεν μπορείς να παλέψεις για εσένα, θα παλέψεις για το μέλλον τον παιδιών σου η των εγγονών σου, και αυτό επειδή το παρόν παρά είναι μπουρδέλο για να προλάβει κανείς να το φτιάξει γρήγορα και με δημοκρατικούς τρόπους.

    Το ποιό επικίνδυνο φαινόμενο είναι η αποχή και γενικά η αδιαφορία για τα κοινά, εκείνοι που εξουσιάζουν το έχουν σαν σκοπό να απέχουμε για να κυβερνούν ανενόχλητοι, η απροκάλυπτη κλοπή και η ατημορισία ακριβώς αυτό τον σκοπό έχουν και δυστιχός τον πετυχαίνουν. Κλέβουν, πάνε την ελλάδα στο γκρεμό, χαντακόνουν το μέλλον των επόμενων γεναιών και όλο ψηφίζουν νόμους που θα τους κάνουν κυβέρνηση με όλο και μικρότερες πληοψηφίες, και εμείς σαν άβουλη μάζα συμπράτουμε στα σχέδια τους, επιλέγοντας την παραλία στις ευροεκλογές, η την αποχή στις βουλευτικές. Όλοι γκρινιάζουν αλλά πολύ λίγοι χρησιμοποιούν την ψήφο τους για να αλλάξουν κάποια πράγματα.

    Όσο για την φιλελεύθερη συμαχία είχε κάποιες καλές ιδέες, για μένα ήταν λάθος να φήγουν απο το πολιτικό σκηνικό, άλλα δεν είναι οι μόνοι σίγουρα.

    ReplyDelete
  13. Λοιπόν έχουμε και λέμε:
    Απο 1ης Οκτωβρίου τερμα η πτήση προς Νέο Κόσμο
    (ΗΠΑ-ΚΑΝΑΔΑ)
    Με ενα εκατομμύριο την ημέρα είχαμε:
    Πτήσεις και στο καστελόριο, και ΟΛΕΣ τις μετακινήσεις του κράτους και των λειτουργών του.
    Τίς δέ εγκαταστασεις ΟΑ στο Νέο αεροδρόμιο τις φτιάξαμε εμείς οι φορολογουμενοι εκτός σύμβασης παραχώρησης Φ Ι Λ Ε Τ Α Ρ Α Τ-bone τσαμπα δοθέν στους νταβατζήδες στους οποίους θα δοθουν και θαλασσοεπιδοτήσεις για την "άγονη" και φουσκωμένοι λογαριασμοί μετα μίζας κτλ για τις κρατικές μετακινήσεις...
    ΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ στην οικονομία στον τουρισμό:::::::: (με λιγότερους άνεργους)

    ReplyDelete
  14. Να μην πώ και για τα dash-400 που απόσυρε η SAS επειτα απο 4 ατυχήματα σε λίγους μήνες (προσγειώνονται με την ...κοιλιά) και που η νέα δεξια ολυμπιακή καταστροφή αγόρασε "φτηνά"
    ένα καλό δείκτη ασφαλείας είχαμε σε λίγο πάει και αυτός...

    ReplyDelete
  15. @Anonymous
    Συγνώμη τι λογική είναι αυτή, με ένα εκατ. euro την μέρα χασούρα. Σε ποια εποχή ζούμε του Ανδρέα το 80 που με ευρωπαικά κονδύλια μοίραζε δεξιά και αριστέρα. Εδώ το κράτος θα αναγκαστεί να δανειστεί (διακρατικά δάνεια - ομολογα) για να πληρώσει μισθους και δώρα. Απαράδεκτο σαν λογική αν μου επιτρέπεις!

    Επίσης η καραμέλα ολες οι μετακινήσεις του κράτους, ο κάθε μαλάκας δημόσιο λειτουργός , που τα παιδιά του ταξίδευαν το καλοκαίρι ή πρώη εργαζόμενοι που στέλνουντ α παιδιά τους στο cockpit γιατί διαθέτουν ακόμα προνόμια. Αυτό ειναι όλη η ελλάδα και ο κρατικός μηχανισμός!

    Οσο για τις άγονες γραμμές δεν είπε κανείς ότι ακόμα και με το ιδιωτικό σχήμα θα διαγραφούν, μέχρι και επιδότηση απο την Ε.U υπάρχει - δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι λένε ότι θα αποκοπεί η Ελλάδα!

    Εγώ ως φορολογούμενος δεν θέλω να πληρώνω ΜΙΑ για την Ολυμπιακη,ουτε δεκάρα τσακιστή.

    ;Όσο για τον στόλο της Ολυμπιακής, να πούμε ότι ο μέσος όρος ηλικίας ήταν κατα πολυ μεγαλύτερος σε σχέση με τον ανταγωνισμό! Όταν πετάς ακόμα me B737-300 και 400 ενώ ο ανταγωνιστής σου με νέα Α319-320 - δεν μου λέει κάτι.

    Για την επιλογή των Bombardier δεν έχω αρκετές πληροφορίες - δεν μπορώ να κανω comment.

    ReplyDelete
  16. Προτιμας να πληρώνεις αθλιους νταβατζηδες...Για τα στροβιλοελικοφόρα που αγόρασε η μαφία δεν θές να ψάξεις δε σε συμφέρει...

    ReplyDelete
  17. νομίζω ψιλο υπερβάλεις για την ασφάλεια των συγκεκριμένων μοντέλων ψάξε καλύτερα. Όπως και να έχει σου απάντησα σε διάφορα σημεία. Νταβατζήδες ήταν αυτοί μπλε και πράσινοι που έκανα party με την εταιρία και ειχαν υπερδιπλάσιο αριθμό εργαζωμένων μέσα σε 20 χρόνια!

    ReplyDelete
  18. Πόσο και πόσους κρατικούς λειτουργους θα χρεώσει και με τι μίζα και διαπλοκή στον φορολογούμενο: Με το να μεταφέρεις έξοδα σε τσέπες που δεν φαίνονται με επιπλέον κόστος τα κέρδη της μαφίας δεν μειώνεις τα ελλείματα... Τα βαφτίζεις απλώς. Έχουμε άπειρα παραδείγματα Ο νεοφιλελευΘερισμός είναι η ιδεολογία των IDIOT.
    Για το πόσο μας κόστισε η τεχνική βάση (κερδοφόρα) και όλα τα ΟΑ κτίρια στα σπάτα και για πόσα ψίχουλα τα παίρνουν οι εκπρόσωποι της ΛΜΑΤ κουβέντα ε;;

    Φεύγουν οι πιλότοι προς ΤΗΥ ΤΗΑΙ ακόμη και ΕGYPTAIR γιατι δεν δέχονται να γίνουν πρώην ρώσσοι (αλλα ήλιος) μισθολογικά: Λούμπεν Μεθύστακες και ζήτουλες θα πετάνε να καινούργια αλλα ξεζουμισμένα σαράβαλα ΠΡΩΗΝ SAS

    ReplyDelete
  19. SAS grounds Dash Q-400 planes for good

    http://www.thelocal.se/8928/20071028/

    ReplyDelete
  20. Προτιμώ να εχω εκαντονταπλασιους εργαζόμενους παρά υπερκέρδη ΕΝΟΣ

    ReplyDelete
  21. @Anonymous είσαι ένας pure αριστερός χα χα. Anyway whatever

    ReplyDelete
  22. "On September 12, 2007, Bombardier recommended all Q400s with over 10,000 landings to be grounded for inspection of their landing gear after two non-fatal accidents within three days involving the landing gear of a Q400 series aircraft. Both incident aircraft were operated by Scandinavian Airlines, an early operator of the type.[32] This affected about 60 aircraft, out of 140 Q400s in service. In all, eight Q400s had landing gear failures while landing during 2007: four in Denmark, one in Germany, one in Japan, one in Lithuania and one in South Korea; see section Notable incidents and accidents. Following an incident at Copenhagen Airport, October 27, 2007, Scandinavian Airlines' executive board decided to permanently remove its entire Q-400 fleet from service. In a press release on October 28, 2007, the company's president said: "Confidence in the Q400 has diminished considerably and our customers are becoming increasingly doubtful about flying in this type of aircraft. Accordingly, with the Board of Directors' approval, I have decided to immediately remove Dash 8 Q400 aircraft from service."[28][31][33] "

    On March 10, 2008, SAS ordered 27 more aircraft from Bombardier in a compensation deal.[34]

    τελικά αγόρασαν άλλα 27 ..ψάξε καλύτερα!

    ReplyDelete
  23. Σορρυ αλλα είναι η δουλεια μου ΕΧΑΣΕΣ!
    αγορασαν ΑΛΛΟΥ τύπου R/jet ΤΕΡΜΑ ΤΑ dash! κάποια (3) πήρε και ο μαφιόζος ενώ παρηγγηλε και 3 καινούργια ΙΔΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

    Scandavian Airlines has decieded to stop flying Dash 400 after having 8 accidents in 7 weeks. The whole fleet of 27 planes will be sold

    http://www.checkin.se/blog/sas-stops-flying-dash/

    ReplyDelete
  24. Μάλιστα..έμεινα πίσω - δεκτό
    Όπως και να έχει κολλήσαμε στο θέμα των Bombardier! Εμένα προσωπικά δεν με πειράζει το θέμα. Εξάλλου αποφεύγω να πετάω με τον γηρασμένο στόλο της O.A και το υπερ αθλιο service της εδώ και χρόνια!

    happy that is sold..και να μακριά απο εμάς!

    είπαμε απόψεις...

    θα σταματήσω εδώ την ανταλλαγή comment μιας και δεν εκτιμώ ιδιαίτερα τους anonymous commenters ...

    ReplyDelete
  25. Το έλλειμα είναι ενα παραμύθι.

    Σε αυτη την γη υπάρχουν δανειστές και δανειζόμενοι.

    Η Ελλάδα θα είναι πάντα στους δεύτερους.

    Αναμασάμε όλοι καραμέλες τις οποίες μας δίνουν.

    Food for thought:

    1. Ξέρει κανείς να μας πει που πήγε το χρήμα που χάθηκε κατα την κρίση;

    2. Ο μόνος τρόπος ο καπιταλισμός να συνεχίσει ανοδικά είναι να αρχίσουμε τις εξαγωγές στον Αρη, όσο ξέρω εγώ αυτό παραμένει ακόμα αδύνατο.

    ReplyDelete
  26. @ Dealsend
    Το χρήμα που χάθηκε δεν υπήρχε... αυτή είναι η έννοια της φούσκας. Χτίζεις πάνω σε υποτιθέμενες μελλοντικές υπεραξίες, όχι μία, αλλά πολλαπλές φορές. Όταν το prospect μιας μελλοντικής υπεραξίας (και των ταμειακών ροών της) πάψει να υπάρχει (βλέπε subprimes) καταρρέει όλο το οικοδόμημα...

    Πάρι, το λάθος με την Ολυμπιακή δεν είναι η ιδιοκτησία, αλλά το management. Η λύση είναι απλή: παραχώρησε το management και ένα μειοψηφικό πακέτο σε ιδιώτη, και αφησέ τον να κάνει κουμάντο, απολαμβάνοντας εσύ τις υπεραξίες αλλά και ασκόντας σε ένα επίπεδο κοινωνική πολιτική. Αλλά πρέπει να έχεις @@ για να το κάνεις αυτό, και εδώ είναι το έλλειμμά μας. Έχεις δίκο για τα παιδιά των εργαζομένων που πετούσαν δωρεάν κ όλες αυτές τις αυθαιρεσίες, κάτσε όμως τώρα να πληρώνεις 8k ευρώ τον πιλότο για να κάθεται (μιας και δεν έχεις πλέον αεροπλάνα, κ δέν παράγουν τπτ), 2-3k τις αεροσυνοδούς να σερβίρουν καφέ στα ΚΕΠ και στις εφορίες, και τους συνδικαλιστές τους να βάζουν χέρι στις κυβερνήσεις, χωρίς να έχουν κάν κλάδο! Ιδιωτικοποίηση, ασχετα με το αν δέν συμφωνώ, πάει να πεί οτι ένας ιδιώτης αναλαμβάνει ΟΛΗ την εταιρία, με τα assets και τα liabilities, δε φορτώνει τα liabilities στο κράτος και κρατάει τα assets...

    ReplyDelete
  27. Για το χρήμα δείτε τα How money is created και Zeitgeist 2 (Addendum).

    ReplyDelete