Wednesday, August 12, 2009

self -reference

Φιουυυ (κάτι σαν εφέ). Η μάχη τελείωσε. Κάθε γωνιά του μικρού αυτού διαμερίσματος μυρίζει καθαριστικό. Γενική καθαριότητα - γενικότατη θα έλεγα.Κάθαρση ..στο σπίτι, κάθαρση και στο μυαλό. Μια βαλίτσα στην γωνία - προσεκτικά φτιαγμένη (με εντυπωσίασα μιας και γενικα παρόλα τα αρκετά ταξίδια στο packing δεν είμαι καλός) με περιμένει. Γεμάτο συμβολισμούς το σπίτι αλλά και αυτές οι τελευταίες μέρες , αλλά και οι επόμενες. Σε μπερδεψα ε;

Όλα είναι στο μυαλό που λες. Φυσικά δεν περιμένεις εμένα να στο πω.Όπως και να έχει όπως λέει ο τίτλος είναι ένα απο αυτά τα παράξενα post τα οποία τα γράφω για μένα - να καταγράψω μερικές σκέψεις και να συνεχίσω!

Όλα είναι στο μυαλό.Καλοκαίρι σου λέει ο άλλος, ντεμέκ καλοκαίρι που λέει και ο Σαλονικιός. Δεν το λέω με κακή διάθεση. Υπάρχουν 2 καλοκαίρια για μένα. Το μεγάλο το οποίο ειναι απλά μια ζεστή καθημερινότητα, με άγχος , αναποδιές πίεση αλλά και γεμάτο ηλιόλουστα απογεύματα που σε γεμίζουν με αισιοδοξία για την ζωή, βραδυνές βόλτες με το περίσσεμα της ενέργειας που σου έμεινε απο την δουλειά. Το άλλο καλοκαίρι ειναι το μικρό. Για μένα θα ξεκινήσει σε λίγες ώρες. Έχει θάλασσα, καλή παρέα (πάντα εχει καλή παρέα τα τελευταία χρόνια), έντονες στιγμές, εννίοτε ερωτικές (φέτος sola-ρω βέβαια), έχει ξενύχτι, φαγητό ποτό και μουσική.

Ποτέ δεν μπόρεσα να να συνδέσω τα 2 καλοκαίρια, ίσως είναι παραξενιά μου. Ποτέ δεν μπόρεσα να φύγω από το 1 και να πάω στο δεύτερο έτσι απλά. Ότι και να λένε όλοι, ή κάποιοι πραγματικά να ζουν το δεύτερο καλοκαίρι συνέχεια, εγώ εκεί περίμενα βυθισμένος στην πραγματικότητα μου. Δεν με πείραζε - να σου πω την αλήθεια, η δουλειά, οι ευθύνες η αναζήτηση να βγάλεις την ενέργεια σου - και μετά η βραδινή ανάπαυλα μου αρέσουν.

Γίνεται πάντα όμως ξαφνικά ένα τικ - σαν να αλλάζεις παραμόρφωση στον ενισχυτή. Το ένιωσα την Δευτέρα αυτή την φορά. Τελευταία μέρα στο γραφείο, το πρωί καθώς περπατούσα προς το γνώριμο χώρο μου, το μυαλό μου γέμισε θάλασσα παραλία, γέλια, μπάνιο, γνώριμες εικόνες απο το αγαπημένο μου μέρος τα τελευταία χρόνια.Μόλις ειχα κάνει την μετάβαση στο καλοκαίρι νο2 το οποίο θα κρατήσει 7-8 μέρες.

Και μετά; Μετά είναι αυτό που ονομάζω μια καινούργια αρχή. Ποτέ δεν ένιωθα την αρχή του χρόνου έτσι, ούτε τα γενέθλια. Πάντα η επιστροφή απο τις διακοπές - το σύνδρομο του μαθητή - ήταν αυτό που με γέμιζε μια αγωνία για μια καλύτερη αρχή. Όσο περνάνε τα χρόνια το συναίσθημα γίνεται καλύτερο. Σε συνδυασμό με την εμμονή για τον προγραμματισμό (στην ζωή) που με κατέχει - η επιστροφή απο τις διακοπες σηματοδοτεί την αναμονή για άλλα πράγματα πιο έντονα!

Όπως σωστά έχει γράψει ένας φίλος και καλός συνάδελφος ' με συναρπάζει η αναμονή - η πορεία στο γεγονός - και ίσως όχι τόσο το γεγονός'. Ειναι λίγο παράξενο αλλά αληθινό! Κάποτε περίμενα, έκανα τα πάντα για να ονειρευτώ κάτι όταν ερχόταν απλά έχανα το ενδιαφέρον μου. Ας πούμε ότι όσο περνάνε τα χρόνια μάλλον πήζει το μυαλό μου και μαθαίνω να απολαμβάνω και το λίγο πιο σύντομο σήμερα. Φέτος ίσως με μεγαλύτερη λαχτάρα απο ποτέ!

Αναρωτιέμαι γιατί. Είναι μάλλον μια γενικοτερη μετάβαση - μετάλλαξη ψυχολογίας. Μια γενικότερη αισιοδοξία και τεράστια ποσά ενέργειας με συνοδεύουν εδώ και μήνες . Μια αίσθηση απελευθέρωσης. Η πιο λογική απάντηση είναι στον 'δύσκολο χειμώνα΄- υποχρεώσεις πίεση, νέες υποχρεώσεις και μέσα σε όλα η πάλη μυαλού και καρδιάς. Η πίεση φέρνει ένταση, η ενταση φέρνει ρήξεις.

Η κάθαρση που κολλάει; Κάτι σαν τελετουργικό. Καθαρίζω τα πάντα γύρω μου για να γυρίσω με καθαρές και ξένοιαστες ελπίδες για ακόμα πιο ωραία πράγματα.

Να πω καλό καλοκαίρι; Όχι, εξάλλου έχω αποφασίσει οι διακοπές μου να είναι interactive φέτος - κατεβαίνω τεχνολογικά σαν αστακός. iphone3gs, φωτογραφική , laptop - για να γεμίζω μερικές στιγμές που θα με έχει ζαλίσει ο ήλιος ή το ποτό!

Αυτό το καλοκαίρι δεν προσδοκώ τίποτα, δεν έχω διάθεση να αγχωθώ για πράγματα που μέχρι πρόσφατα με απασχολούσαν, δεν έχω να περιμένω (με κακή διάθεση) πολλά απο κανένα.

Ένα χαμόγελο, μια έξυπνη κουβέντα και ίσως κανένα λάγνο βλέμμα είναι αρκετά.Εξάλλου όλα ειναι στο μυαλό!

1 comment:

  1. (Σου κάνω κ σεφτέ στα comments...)

    Α-κρι-βώς!
    Τα πάντα είναι του μυαλού κ η παντρειά τση τύχης, που λένε.
    Τα-πάντα-όλα-τό´να-τ´άλλο-ξέρω-γω, θα συμπλήρωνα :-)
    Καλές διακοπές!

    ReplyDelete