Saturday, May 23, 2009

η μαλακισμένη αντίληψη του Έλληνα..για....το Internet.

Δεν ήθελα να μολύνω το προηγούμενο post. Φτάνω κατά τις 2 και στο Θησείο, μετά απο την ποδηλατάδα, κάπως κουρασμένος και κόβω μέσα απο τον πεζόδρομο στην έκθεση βιβλίου. Ένα ζευγάρι με σταματάει.

Φίλε να σε ρωτήσω κάτι;
Ναι παρακαλώ.

Για τις ποδηλατοδρομίες τι ξέρεις που θα μάθω;
Σκέφτομαι, 'και εγώ ένας ταπεινός πρωτάρης είμαι αλλά ας προσπαθήσω να του πω. Ξεκινώ με την εξής έκφραση -"Λοιπόν οι πιο πολλές πληφορίες ειναι στο podilates.gr'

Εκεί με σταματάει απότομα με ένα ηλίθιο ειρωνικό γέλιο του στυλ πω οκ άσε γάμησε μας καθώς η μάλλον χαμηλής νοημυσύνης συντροφιά του ξεκίνησε να γελάει.

'Ναι φίλε το ξέρω podilates..καλά άσε'

Εντάξει, είναι ο καλύτερος τρόπος για να μου μιλήσεις χαχα. Μπορώ να εκραγώ ανα πάσα στιγμή, ένιωσα ότι ήθελα να πάρω το ποδήλατο και να τους το φέρω κολλάρω- να το σπάσω!

Βρε ΜΑΛΑΚΑ Έλληνα που μάλλον ' You are PC' τι το παράξενο βρίσκεις όταν σου λέει κάποιος ένα site για να βρεις πληροφορίες.

Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα αγαπητέ αναγνώστη; Όχι η μαλακία που έδερνε τον συγκεκριμένο όπου μάλλον εκνευρισμένος πρέπει να είχε την απάντηση αυτή και απο άλλους. (Αν με άφηνε είχα την καλή διάθεση να του έλεγα για την δική μου πρώτη ποδηλατική εμπειρία).

Το πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς ο μέσος Έλληνας ακόμα και νέοι δεν βλέπουν το internet σαν μια πηγή γνώσης, την οποία πρέπει να ψάξεις να διαβάσεις. Βλέπουν το internet σαν έναν μαγικό μηχανισμό να τους δίνει αποτελέσματα, απαντήσεις ..επίσης ότι δεν είναι τσόντα και mp3 και θέλει να διαβάσεις κείμενο το ανάγουν σε βαρετό και μαλακία!

Είναι θέμα αντίληψης...επειδή ήμουν κουρασμένος και δεν είχα διάθεση να του πω καμία καλοκαιρινή ευχή απλά έμεινα σαστισμένος από την μαλακία που έδερνε και τους 2 και αποχώρησα!

Definetely a pc...

17 comments:

  1. lol... έπρεπε να του έλεγες την ατάκα που είχε στο IT crowd όταν προσπαθούσαν να εξηγήσουν σε μία υπάλληλο από που ανοίγει το PC... :-)

    Are You From The Past?

    :-)

    ReplyDelete
  2. Ότι και να πεις, έχεις δίκιο! Δυστυχώς ΖΩΑ γύρω μας υπάρχουν πολλά και όπως είπες αν δεν είναι τσόντα ή mp3 που μπορούν να το κάνουν ringtone, δεν τους ενδιαφέρει να ψάξουν!

    ReplyDelete
  3. PC σίγουρα... με windows 3.11 εγκατεστημένα...

    ReplyDelete
  4. Ειδικά στο σημείο που λες για το "ο,τι δεν είναι mp3 και τσόντα" έχεις ΜΕΓΑΛΟ δίκιο :)

    ReplyDelete
  5. Οκ, όπως έλεγε και ένας φίλος μου: "Γενικά, δεν είναι σωστό να γενικεύεις" :-)

    Όντως υπάρχει μπόλικη αγραμματοσύνη σχετικά με το ιντερνετ άλλα δεν είναι σωστό να μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι. Προσωπικά μια απο τις δουλειές μου (εκτός απο το να γράφω κώδικα ασταμάτητα) είναι και η επιμόρφωση σε Νέες Τεχνολογίες σε ενήλικες με μικρή ή καθόλου εμπειρία στους υπολογιστές. Σε πληροφορώ πως τα πρώτα χρόνια με τα τελευταία δεν έχουν καμία σχέση. Κάθε χρόνο υπάρχει τεράστια διαφορά στους ανθρώπους στη συμπεριφορά απέναντι στο ιντερνετ. Πλεόν μόνο 1 στους 20 το αγνοεί επιδεικτικά. Και μιλάμε για ανθρώπους με χαμηλό επίπεδο μόρφωσης και κοινωνικά αποκλεισμένους.

    ReplyDelete
  6. μια ερωτηση σου εκανε ο ανθρωπος, εαν ξερεις απαντας, οτιδηποτε αλλο ειναι βλαχαδερη εξυπναδα

    μονο εγω βλεπω οτι δεν υπηρξε κανενος ειδος κακοηθιας απο μεριας τους

    σαν να ρωταω εγω καποιον περαστικο "τι ωρα ειναι" και να μου απαντησουν "θα πας στο γραφειο σου, θα κατεβασεις το ilife θα αγορασεις 10ετη συνδρομη, γιατι συμφαιρει, και μεσα απο το iclock θα δεις την ωρα"
    ελεος ρε κατακαμενο mac

    ReplyDelete
  7. You are a PC
    Η καλυτερη ατακα που εχω ακουσει

    ReplyDelete
  8. @orck
    είναι φανερό ότι δεν διάβασες σωστά από την άλλη μήπως σε πείραξε το αστείο με τα PC..μάλλον μάλλον.

    Όταν προσπάθησα να εξηγήσω για το που θα μάθει πληροφορίες.γιατί αυτό ρώτησε με σταμάτησε.

    Εκτός και αν ειχε στις 2 το βράδυ όρεξη να του λέω όσα έγραψα στο προηγούμενο post.

    μην χαλιέσαι ..δεν υπάρχει έλεος στην μαλακία!

    ReplyDelete
  9. εδώ στις κάτω χώρες όταν παίζει στα τρένα ανακοίνωση για κάτι που θα γίνει π.χ. σε ένα μήνα πάντα είναι σύντομη και τελειώνει με "για περισσότερες πληροφορίες, ns.nl"

    ReplyDelete
  10. @singensanggesungen

    εδώ κολλάει και η τεράστια φράση.

    τι να λέμε τώρα! δεν στα εξηγεί σωστά το internet;

    ReplyDelete
  11. Πάρι σε βρίσκω "λάθος" [ τα εισαγωγικά είναι απαραίτητα ] στην εισαγωγή Mac vs "PC" [ καλύτερα πλέον PC w Mac OS X vs PC with Windows ] διότι γενικεύεις απίστευτα.

    Δηλαδή αν το συγκεκριμένο ζευγάρι έχει iMac στο σπίτι του αυτομάτως χάνουν τον διαδικτυακό αναφαλβατισμό τους και μαθαίνουν να δουλεύουν με το διαδίκτυο σωστότερα;

    Η έλλειψη παιδείας [ γενικότερης αλλά και περί τεχνολογίας ], τρόπων και όρεξης είναι δυστυχώς τρεις παράγοντες που μας χαρακτηρίζουν. Ο πρώτος μπορεί να βρεθεί και σε άλλα κράτη, αλλά οι άλλοι δύο [ ταυτόσημοι του "ωχαδερφισμού" ] είναι Ελληνικά χαρακτηριστικά.

    Για μένα θα μπορούσες να του πεις αυτά που σκέφτεσαι. Εξηγώ:
    "Κι εγώ σχετικά νέος είμαι στον χώρο των ποδηλατοδρομιών αλλά μέσα απ' το podilates.gr έχω μάθει σημαντικά πράγματα για το χόμπι μου και σίγουρα αν ασχοληθείς λίγο θα καταφέρεις να βρεις αυτό που ψάχνεις"

    Βέβαια δεν είμαστε ίδιοι, απλά η άποψη μου.

    Υ.Γ.: Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Έλληνας btw δεν ευθύνεται που η Apple τον είχε γραμμένο στα @@ της και δεν ασχολείται καν με την τριτοκοσμική κατάσταση της εδώ αντιπροσώπου και του customer service. Ούτε που οι τιμές [ ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ, όχι χθες ] σε σχέση με Αγγλία ή άλλες χώρες παρουσιάζουν αύξηση από 100 εώς και 400€.

    ReplyDelete
  12. @HitMan
    Αγαπητέ κάθησες και κόλλησες στο αστείο - το οποίο είναι σχετικά σύνηθες σε αυτό το blog και προσπάθησες να το εξηγήσεις ως θιγμένος PC user.

    Η αλήθεια είναι ότι το post αυτό πέρα από το παράξενο αστείο περιγράφει ίσως λίγο πρόχειρα ένα βαθύτερο πρόβλημα κατανόησης στην χρήση του internet ακόμα και απο νέους ανθρώπους.

    ReplyDelete
  13. Πάρη, για άλλη μια φορά συμφωνώ μαζί σου. Ο έλληνας απεχθάνεται το διάβασμα όπως ο διάολος το λιβάνι...Μην του πεις να διαβάσει και να ψάξει τρελαίνεται. Επίσης, έχεις δίκιο ότι έχει λανθασμένη αντίληψη του διαδικτύου. Νομίζει ότι είναι ο παράδεισος της τσόντας, των τζάμπα ταινιών και των chat με γκομενάκια.
    8 στους 10 πιστεύω επιλέγουν adsl για τους προηγούμενους λόγους.

    Επειδή είμαι δημόσιος υπάλληλος: η ίδια νοοτροπία ισχύει και στο δημόσιο. Η φράση "Τι κάνεις; Μπαίνεις στο Internet?" που ξεστομίζουν οι μεγάλοι σε ηλικία συνάδελφοι εμπεριέχει διάθεση για
    σαρκασμό και επίπληξη.

    Πρέπει όμως όλη να συμβάλλουμε να αλλάξει αυτή η νοοτροπία. Να μαθουμε όλοι ότι στο internet μπαίνουν και άνθρωποι για σοβαρές δουλειές.

    ReplyDelete
  14. Πάρι, [ νομίζω το λέω σωστά ε; Άσχετα αν στην νέοΕλληνική είναι "Πάρης" ]

    Δεν με ενόχλησε τόσο όσο νομίζεις το αστείο. ναι, είμαι Windows user - και όχι PC, όλοι Personal Computers έχουμε :-) - αλλά το έχω δηλώσει πολλές φορές ότι είμαι Apple - secret - lover!

    Θεωρώ ότι το σχόλιο μου δεν επικεντρώνεται μόνο γύρω από το αστείο.

    ReplyDelete
  15. ναι ναι το έχω κρατήσει Πάρις..είναι κόλλημα πολλών

    ReplyDelete
  16. ειμαι εναντια στις απολυτες δηλωσεις " ο Ελληνας δεν διαβαζει ποτε", " ο Ελληνας τα θελει ολα ετοιμα"
    οχι βρε παιδια ποιος σας το ειπε αυτο;
    ελεος πια με την απαισιοδοξια, με καθε ευκαιρια να την εκφρασουμε
    μπορει ο κυριουλης να μην ειχε χρονο και να ρωτησε εσενα να του πεις
    δεν καταλαβαινω γιατι το γεγονος οτι γραφω απο ενα παλιο T40 με XP μερικοι το αντιλαμβανονται οτι ανηκω στο... "στρατοπεδο win" και εχω σαν "αντιπαλους" ολους τους Μακαδες
    ελεος πια (καποιος μου απαντησε σε αυτο το ελεος οτι "δεν υπαρχει ελεος στην μαλακια")

    ReplyDelete