Tuesday, May 12, 2009

ΕΚΚΑ-τομμυριούχος δεν είμαι...

Πήγαμε λοιπόν χθες το απόγευμα μετά την δουλειά να κοιτάξουμε για αμάξια! Δεν ήμουν εγώ ο κυρίως ενδιαφερόμενος αλλά ...επειδή στριφογυρνάει και στο δικό μου μυαλό το θέμα, λέω ας πάω να ακούσω χωρίς άγχος!

Το πήγα ένα βήμα παραπάνω, λέω του καλού φίλου και συναδέλφου, ' Να σου πω δεν πάμε μια απο την ΕΚΚΑ στην Κηφισίας να ρωτήσω με λεπτομέριες το μοναδικό αμάξι που με ενδιαφέρει και στην συνέχεια κατηφορίζουμε για τους άλλους;'. Ωραία!

Πάμε λοιπόν, ο μοναδικός κουστουμαρισμένος στιλάτος πωλητής busy! Χαζέψαμε λιγο τις τιτανοτεραστιες Ε-Class και SLK μεταξύ σοβαρού και αστείου αναστενάξαμε..οκ εγώ δηλαδή μιας και για κάποιο λόγο τα αμάξια της εταιρίας αυτής μου αρέσουν by default.

Όπως και να έχει περιμένουμε γιατί ο πωλητής εξυπηρετεί καλοντυμένο 40ager .. και κάποια στιγμή ακούμε το φοβερό...το αμάξι σας είναι σε πολύ καλή τιμή..51.000 eurο τελική! Γκλουπ έκανα..περιμέναμε...περιμέναμε..κάποια στιγμή βαρέθηκα λέω εντάξει τι είναι πιο σημαντικό το συμβόλαιο της 51,000 mercedes η εγώ να ρωτήσω για ένα ταπεινό smart. Θα έπρεπε να περιμένω πολυ οπότε είπα άσε άλλη φορά!

Η βόλτα στις άλλες αντιπροσωπείες μου άνοιξε την όρεξη! Έχουν φοβερή πλάκα οι λαϊκοί πωλητές..οι ατάκες να πέφτουν η μία μετά την άλλη,επειδή δεν είχα και σοβαρό ενδιαφέρον για τα συγκεκριμένα αμάξια ήμουν και χαλαρός να ρωτάω και πιο συγκεκριμένα πράγματα και να συγκρατώ τιμές η χαρακτηριστικά.Γενικά το απόλαυσα...σε αντίθεση με τον φίλο μου που πολύ λογικά αγχώθηκε μέσα στο διλήμμα των προσφορών.

Σήμερα, μιας και είχα χαρεί, λεω ας κάνω μια ακόμα προσπάθεια στην ίδια ΕΚΚΑ! Μπαίνω μέσα ξανα 2 στιλάτοι κουστουμαρισμένο πωλητές που για κάποιο λόγο ένιωσα κάπως μειονεκτικά...που πας ρε μεγάλε με jean και tshirt. Η ευγενέστατη κοπέλα..μου λέει ναι περιμένετε. Οι πωλητές πάλι busy με το ίδιο ακριβώς set από ανθρώπους 40-50ager ολοι με έντυπα για Mercedes άνω των 2000 κυβικων και εγώ...απλα να ρωτήσω για ...μια διαμόρφωση smart και το αντίστοιχο χρηματοδοτικό και τα πάντα όλα!

Περίμενα ..περίμενα..κάποια στιγμή το κατάλαβα ήταν μάταιο...ήμουν the least significant bit σε εκείνο τον χώρο. Βαρέθηκα, άσε που δεν μπορούσα να περιμένω και αποφάσισα να φύγω. Απογοητεύτηκα...δεν θα ξαναπάω εκεί πέρα. Μικροαστικά συμπλέγματα και εκνευρισμός τι να πω..αλλά μάλλον θα πρέπει να βρω ένα smart center εκεί κοντά σε μένα δυτικά στην Καβάλας γιατί με τους μεγάλους....θα συνεχίζω να είμαι the least significant bit!

Χε χε χε...τελικά αγόρασα έναν capuccino και ένιωσα καλύτερα- χα χα χα!

15 comments:

  1. Εγώ πάντως που πήγα για Nissan εξυπηρετήθηκα αμέσως... και ας ήμουνα με τζιν και αθλητικό :)

    ReplyDelete
  2. Η δική μου εντύπωση μετά απο μια μικρή βόλτα σε διάφορες αντιπροσωπείες
    είναι ότι σε ότι κινείται πολύ, σχεδόν δεν υπάρχει εξυπηρέτηση (εκνευριστικά) κι ας μην απασχολούνται τη δεδομένη στιγμή. Ενώ σε εταιρείες με μικρή κίνηση όντως οι εκπτώσεις και τα δώρα είναι μεγάλα.

    ReplyDelete
  3. Πάντως με αφορμή τις παρατηρήσεις σου εντός των εκθέσεων της συγκεκριμένης μάρκας, άρχισε να παρατηρείς ΠΟΙΟΙ οδηγούν τέτοια αυτοκίνητα εκτός εκθέσεων, στο δρόμο... Το προφίλ είναι ίδιο, οδηγοί που δεν έχουν σχέση με την οδήγηση, νομίζουν ότι είναι άρχοντες και όλοι οι άλλοι οδηγοί υποτελείς, που τελικά νομίζουν ότι επειδή έχουν ένα αυτοκίνητο που τα κάνει όλα γι' αυτούς, δε έχουν υποχρέωση να σέβονται κανέναν και τίποτα στο δρόμο...

    ReplyDelete
  4. Να πάρε αυτό να κάνεις τη δουλειά σου...

    http://www.bianchi.com/common/products2009/Models/Road/HoC/Y9BG2.jpg

    Στην Αθήνα πήγαινα με ένα σπαστό Brompton ουτε καν με αγωνιστικό. Δοκιμάστε να πάτε στη δουλειά σας το με ένα ελαφρύ ποδήλατο και δεν θα απογοητευτείτε!

    Πάρε το πιο μικρό αμάξι που υπάρχει. Το Smart καλό είναι πάντως.

    ReplyDelete
  5. Εγω άλλα εχω ακούσει για την ΕΚΚΑ ότι γενικά ειναι σοβαροί και ακόμα κ τα smart τα πουλάνε χωρίς να σε κάνουν να νιώθεις τζαμπατζής. Μήπως πήγες με προκατάληψη; Σε βλέπω να τους έλεγες στο τέλος: ῾Άντε και γ@#$$σου εσύ και ο γρύλος σου!!!῾:D

    ReplyDelete
  6. Den exeis skeftei kati ligo megalitero apo to smart? Opos ena Citroen C2 as poume

    ReplyDelete
  7. eksisou poli omorfo kai boliko!
    http://www.babez.de/citroen/c2/pic03.jpg

    sorry gia ta train post

    ReplyDelete
  8. Άκου πάρη, θες να πάμε μαζί μήπως;

    Για τον πωλητή δεν έχει καμία σημασία πως είναι ντυμένος ο πελάτης, όπως δεν έχει σημασία αν θα πάρει ένα σμαρτ ή μια τζιπάρα.

    Αυτά τα μαθαίνουν σε σεμινάρια αιώνες τώρα, πόσο μάλλον η μερτσέντες.

    Τώρα ξέρεις που ήμουν και τα έχω λίγο ξεπεράσει αυτά τα θέματα.

    ΥΓ (σημαντικό)
    Αν όντως ενδιαφέρεσαι για σμαρτάκι,ή γενικά οτι αυτοκίνητο call me να σε βοηθήσω

    ΥΓ2
    Γενικά καλό ειναι να πηγαινεις απογευμα για αυτοκ. το πρωι όλοι ασχολούνται με χαρτούρες και υπάρχει τρέξιμο.

    ReplyDelete
  9. πάντως τα λεφτά δεν πάνε πάντα με τα κουστούμια...

    έχουν ένα υφάκι πάντως, λες και θα στο χαρίσουν το αυτοκίνητο....

    ReplyDelete
  10. εισαι λιγο κομπλεξικος?

    ReplyDelete
  11. είμαι ...αλλα μάλλον λιγότερο σε σχέση με κάποιους που post-άρουν με ανώνυμα σχόλια και ρωτάνε με θαυμαστικό!

    ReplyDelete
  12. sorry που ρωταω αλλα τι ειναι το εκκα ??

    ReplyDelete
  13. Έμπορος που πουλάει αυτοκίνητα Mercedes (και SMART).

    ReplyDelete