Monday, March 09, 2009

Το τέλος της ιστορίας με την vodafone .

Παρατήρησα ότι τα 2 προηγούμενα post, είχαν αρκετά hit απο διάφορες πλευρές. Θα εξηγήσω και πιο κάτω.

Λοιπόν απο το Σάββατο κιόλας είμαι επίσημα με το νέο μου dataplan, as promised απο τον ευγενέστατο υπάλληλο που με εξυπηρέτησε. Πιο πολλά για το τεχνικό κομμάτι του θέματος ίσως σε μερικές μέρες, μόλις συμπληρώσω ώρες.

Δεν έγραψα καμία επιστολή προς την μαμά εταιρία, ήμουν λίγο μπερδεμένος για το ποιος τελικά μπορεί να φταίει. Πήγα όμως μια βόλτα στο κατάστημα και αρκετά ήρεμα εξήγησα στον υπεύθυνο την κατάσταση. Τα πρώτα σχόλια ήταν ότι μάλλον κάνω λάθος, αν έχω κάποιο χαρτί πάνω μου πως το κατάφερα κτλ κτλ. Η αλήθεια είναι ότι ψιλοαπογοητεύτικα γιατί εκείνη την στιγμή θα μπορούσε να τσεκάρει αν του έλεγα ψέματα ή όχι. Μετά απο 2 λεπτά που ευγενικά επέμεινα, καταλήξαμε σε ένα συγνώμη λάθος. Αποχώρησα απο το μαγαζί. Την δουλειά μου την είχα κάνει, την παρατήρηση ευγενικά την έκανα γιατί ως πελάτης θεώρησα ότι υπήρξε κίνηση είτε απο άγνοια είτε απο λάθος να μπω σε μια διαδικασία που δεν ήταν τουλάχιστον δίκαιη και τέλος.Αν ηταν απο άγνοια τότε ολοι κερδίσαμε και αυτοί έμαθαν κάτι που γίνεται!

Σήμερα δέχτηκα ένα τηλέφωνο, προς τιμήν της Vodafone να το ομολογήσω, απο τα κεντρικά για μια πιο συγκεκριμένη πληροφόρηση. Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι τελικά κάποιοι άνθρωποι παρακολουθούν την blog-όσφαιρα. Ως πελάτη δηλώνω αρκετά ευχαριστημένος για τα corporate reflex της εταιρίας - είναι σημαντικό. Εγώ όπως και όλοι μας αφήνουμε αρκετά λεφτά κάθε μήνα και σε μερικές περιπτώσεις ένα μικρό ενδιαφέρον δίνει μια πολυ καλύτερη εικόνα.

Θυμάμαι πχ την Cosmote και πόσα δεν έχω γράψει τόσα χρόνια για το απαράδεκτο σήμα της περιοχής - ποτέ δεν δέχτηκα καποιο τηλ ή email απο κάποιον να μου πει ξέρεις πράγματι δεν έχουμε σήμα αλλά υπάρχουν τα 1000-2 προβλήματα και δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι ή οτιδήποτε.

Όπως και να έχει, όπως έγραψα και πιο πάνω, αυτό που είχα δικαίωμα ως πελάτης να κάνω ή να πάρω το πέτυχα. Δεν ήταν και τόσο σημαντικό και νομίζω ότι θα μπορούσε να είχε τελιεώσει εδώ και μήνες. Τα reflex της Vodafone στα παράπονα μου ήταν άψογα το ομολογώ.

4 comments:

  1. "Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι τελικά κάποιοι άνθρωποι παρακολουθούν την blog-όσφαιρα."

    Εδώ παρακολουθούσαν το τηλέφωνο του πρωθυπουργού, το μπλογκ σου θα τους γλίτωνε; :)

    Καλά έκανες πάντως

    ReplyDelete
  2. "Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι τελικά κάποιοι άνθρωποι παρακολουθούν την blog-όσφαιρα."

    Αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα, δηλαδή σου είπα "διαβάσαμε τα posts σου και μετά από την τάδε ενέργεια έχουμε σφάλμα και θα το κάνεις έτσι"
    ???

    όπως λέει και ο νίκος αναγνώστου αυτό σημαίνει πλάνο και γενικά προηγμένα monitoring εργαλεία...

    για επιβεβαίωσε γιατί θα μας αφήσεις άφωνους...

    ReplyDelete
  3. Λοιπόν, θα σου πω.
    1. δεν έγραψα δημόσια στην vodafone. ΟΙ μόνοι που ξέρανε το πρόβλημα ηταν οι υπάλληλοι που έκανα τα παράπονα στο συγκεκριμένο κατάστημα και ο υπάλληλος απο το άλλο κατάστημα που με εξυπηρέτησε.

    2. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε να μεταβίβασε τα σχόλια μου στον υπεύθυνο καταστημάτων - αλλά και το αντίθετο μιας και στο πρώτο μου post ουσιαστικά έλεγα ποιος με εξυπηρέτησε και σε ποιο κατάστημα. Μπορεί να έγινε μια συλλογή πληροφοριών αρχικά εσωτερικά και μετά να μου τηλεφώνησαν.

    3. Παρόλα αυτά, ο ίδιος ο υπεύθυνος μου επιβεβαίωσε ότι διαβάζουν τα blog και τους ενδιαφέρει η άποψη στα social media, μιας και ο ανταγωνισμός είναι σκληρός + ότι παρατηρούν και πολλές ανακρίβειες σε post αρκετών (ίσως άδικο κράξιμο). Μέχρι να το αναφέρει δεν του είχα πει τίποτα για τα post μου στο blog, ουτε είχα αυτο-παρουσιαστεί με κάποια ιδιότητα, απλά πελάτης.

    ελπίζω να σε κάλυψα!

    ReplyDelete
  4. Με κάλυψες! τόσο πολύ που θα πάω αύριο να κάνω κουβέντα με 2-3 φίλους στην vodafone μπας και μάθω καμιά καινούργια πληροφορία.

    ReplyDelete