Thursday, March 05, 2009

Τελικά δεν έφταιγε η vodafone και τα προγράμματα της (σχεδόν)

Λοιπόν εδώ και 6-7 μήνες παραπονιέμαι γι'αυτό. Θα το διάβασες εδώ. Ως πελάτης πήγα σε επίσημα καταστήματα της Vodafone 2 και 3 φορές, ζήτησα είτε να προσθέσω data plan για το ιδιόκτητο iphone μου είτε να μεταβώ σε νέο iphone πρόγραμμα! Όλες τις φορές μου το αρνήθηκαν και μου πρότειναν να έχω 2 συμβόλαια παράλληλα, 2 διαφορετικούς λογαριασμούς.

Το θεώρησα εξοργιστικό, πόσο μάλλον γιατί νόμιζα ότι αυτή είναι η επίσημη τακτική της εταιρίας. Μετά από σχόλια χρηστών ένας αναγνώστης Namaste George! με έφερε σε επαφή με γνωστό του, ο οποίος έχει κατάστημα Vodafone σε άλλη περιοχή της Αθήνας, συγκεκριμένα Κερατσίνι (αν θέλετε όνομα μπορώ να σας το δώσω με email). Μέσα σε 5 λεπτά , χωρίς να πάω εκεί, ούτε να ταλαιπωρηθώ, μου εξήγησε τι μπορώ να κάνω, (μπορούσα και να μην αλλάξω καν πρόγραμμα και να προσθέσω 3g plan). Αποφάσισα (αυτή ήταν η αρχική μου ιδέα), να μεταβώ στο πρόγραμμα iphone lite 500 .(300', 150sms,μισό γίγα). Η λογική είναι αφού πλήρωνα που πλήρωνα γεμάτους λογαριασμούς γιατί να μην έχω και 3g.

Σε 3 μέρες θα αλλάξει το πρόγραμμα. Όλα ήταν τόσο απλά! Ο ιδιαίτερα καλός επαγγελματίας με ενημέρωσε και για την χρήση του 1284 - δωρεάν υπηρεσία που check-άρεις κάθε μέρα πόσα free λεπτά από το voice plan σου έχεις ξοδέψει!

Βασικά τώρα σκέφτομαι σαν πελάτης τι να κάνω! Καταρχήν το βράδυ θα γράψω μια επιστολή προς τα κεντρικά της Vodafone. Παράλληλα την άλλη εβδομάδα με την ενεργοποίηση θα περάσω ξανά απο το κατάστημα απλά για το γαμώτο.

Ο λόγος που με πίεζαν για δεύτερο αριθμό είναι όπως μου εξήγησαν, ο λεγόμενος στόχος. Δηλαδή πρέπει να γράψει συγκεκριμένο αριθμό νέων συνδέσεων σε συγκεκριμένο χρόνο. Μπορώ να καταλάβω την πίεση αυτή, από την άλλη δεν ξέρω αν μέσα στο ρίσκο αυτής της πολιτικής έχουν σκεφτεί ότι πελάτες οι οποίοι κάνουν λογαριασμούς και φυσικά ενδιαφέροντα για βαριά προγράμματα, έχουν και την διάθεση αν τους βαρέσει να πάνε σε άλλο πιο ευέλικτο provider. Σκέφτομαι η πολιτική αυτή είναι με τις ευλογίες της μαμάς Vodafονε ή απλά βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό των υπαλλήλων και εκείνοι κάνουν τα αδύνατα δυνατά να σε εξαπατήσουν ως πελάτη. Απλά γενικότερα δεν κάνει καλή αίσθηση και στην γενικότερη εικόνα της εταιρίας. Θα δω αν θα λάβω απάντηση.

Για την ιστορία να πω το εξής, την λύση νέου λογαριασμού δηλαδή 2 παγίων μου την πρότειναν, 2 καταστήματα επίσημα Vodafone. Αυτό στο Αιγάλεω (Ιερά οδό) και στο Χαιδάρι (Στρ.Καραισκ).

Σε λίγες μέρες και με 3g λοιπόν!

33 comments:

  1. Α ωραία είναι ο ίδιος λόγος που από κάποια φάση και μετά δεν πουλούσαν το iPhone χωρίς συμβόλαιο.

    Καφρίλα της Vodafone που τεντώνει τους πωλητές, καφρίλα και των πωλητών που πάνε για "σύνδεση ή τίποτα"...

    ReplyDelete
  2. ναι πράγματι, και μάλλον εδώ μπορούμε να ρίξουμε το βάρος στην vodafone μιας και ο πωλητής, ο μόνος τρόπος να αυξήσει το εισόδημα του ειναι ο στόχος..οπότε αν εγω δεν πάρω με έχει γραμμένο σου λέει τίποτα και να πάει να γαμηθεί και η μαμά εταιρία αφού ο μισθός μου θα είναι σταθερός.

    Απο την άλλη δεν έχουν σκεφτεί ότι έτσι μπορεί να δυσαρεστήσουν long term τους πελάτες τους!

    μαλακία πολιτική

    definite (-)

    ReplyDelete
  3. Να πάρεις τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών (13830) και να τους πείς όλη την ιστορία όπως τη γράφεις εδώ πέρα, θα καταγραφεί, θα κόψουν κόλους στα καταστήματα που δε σε εξηπυρέτησαν και μετά θα σε πάρουν τηλέφωνο 3 φορές, μια κάποιος από τα κεντρικά να δούν αν όλα ok, μια από το κατάστημα που "έδωσες" για να σου ζητήσουν συγνώμη, και τρία από τα κεντρικά μετά από 1-2 μήνες για να δούν αν αντιμετώπησες ξανά κάποιο πρόβλημα.
    Πρίν κανένα χρόνο έγινε όπως ακριβώς το περιγράφω, γιατί τα είχα πάρει στο κρανίο με ένα κατάστημα όπου για να εξυπηρετηθώ 1 φορά έπρεπε να πάω 20 φορές. Μέτα όλα μέλι-γάλα.
    Εκει καταλαβαίνεις τι θα πεί εξυπηρέτηση πελατών, το λέω γιατί μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση τότε.

    ReplyDelete
  4. Μόνο μια στο τόσο μην έγινε η δουλειά σου σαν "εξυπηρέτηση" και εκθέσεις λάθος άνθρωπο, το κατάστημα που σε εξυπηρέτησε.

    ReplyDelete
  5. @thanasis δεν σε καταλαβαίνω αγαπητέ!

    Εδω και 6 μήνες προσπαθώ κάτι πολυ απλό, σαν πελάτης βασικά, πληρώνω δεν ζητάω χάρη ουτε εξυπηρέτηση και 2 καταστήματα και μια εταιρία θέλανε να με βάλουν χωρίς λόγο και ισως παράνομα αν το σκεφτείς να αγοράσω κάτι το το οποίο θα μπορούσα να αποφύγω!

    Ποιον εκθέτο, ο ανθρωπος που με βοήθησε εκανε ακριβώς την ιδιαι δουλειά, δεν το θεώρησε χάρη, ουτε έκανε κατι παράνομο

    ΕΛΕΟΣ!

    ReplyDelete
  6. Εντάξει με κάλυψες, αυτό ειχα στο μυαλό μου, μήπως το έκανε σαν χάρη. Αλλά αφού δεν ειναι έτσι τι να πω! μαλακία του συστήματος.

    ReplyDelete
  7. πολυ καλα θα κανεις να ενημερωσεις την vodafone για την πολιτικη των καταστηματων

    ReplyDelete
  8. @orck
    το θέμα ειναι και το καταλαβαίνουμε ολοι, οτι φταίει κυρίως η voda γιατι πάω στοιχημα αγχώνει με στόχους τους υπαλλήλους στα καταστήματα και τους βάζει καροτάκι ισως με μικρο ποσοστά,οπότε και αυτοι ρισκάρουν.τελικό θύμα ο καταναλωτής...που ειναι στο έλεος ...των πολλών αδιάφορων υπαλλήλων!

    ReplyDelete
  9. Παιδες, κακα τα ψεματα, ολες οι εταιριες τηλεπικοινωνιών θελουν νεες συνδεσεις/ανανεωσεις συμβολαιων, δεν ειναι μονο η voda που το κανει αυτο. Οι στοχοι ειναι το κυριοτερο οπλο καθε καταστηματος για περισσοτερα κερδη της εκαστοτε επιχειρησης. Τι wind τι voda τι cosmote τα ιδια κανουν, προσπαθουν να ψησουν τον καταναλωτη να ξοδεψει οσα περισσοτερα μπορει.

    Τα καρτοκινητα πια δεν θεωρουνται "συνδεσεις" οποτε οσα και να πουλησουν οι στοχοι δεν πιανονται. Γι'αυτο και καθε φορα που ερχεται πελατης να κανει top-up το καρτοκινητο του πρεπει να ψηθει να το γυρισει σε συνδεση, οσο μεγαλυτερη (χρηματικα) τοσο το καλλίτερο για το καταστημα. Και μην ξεχνατε οτι οι στοχοι δεν ειναι μονο στα συμβολαια κινητης, αλλα και σταθερης και internet (τις περισσοτερες φορες ειναι εντελως παραλογοι οι στοχοι). (βαζω παραδειγμα τους στοχους που εχει το δικο μου corner να πουλησει voda adsl (hol), σε περιοχη οπου δεν εχει διαθεσιμοτητα το δικτυο της HOL)

    Στην προκειμενη περιπτωση.

    Παρη, κακως δεν ενημερωθηκες για ολα τα πακετα, και απο διαφορετικα καταστηματα. Σιγουρα θα υπηρχε εστω ενας πωλητης που θα σε "εβαζε" σε σωστο προγραμμα, αρκει να το εψαχνες λιγο παραπανω. Τι εννοω παραπανω. Με μια μικρη μελετη σε ενα φυλλαδιο της voda μπορουσες ανετα να ριξεις ενα "surf and talk" σε οποιο προγραμμα και να καθαρισεις, δεν ηταν απαραιτητο να ειναι το αποκλειστικο προγραμμα του iphone.

    παλι καλα που βρηκες λυση μεσω του καταστηματος του κερατσινιου, οπως ειπες αν ο επαγγελματιας ειναι σωστος ολα μπορουν να γινουν.

    Φιλικα

    Παναγιωτης

    ReplyDelete
  10. Στην ιδιαίτερη πατρίδα μου το Κερατσίνι βρήκες άκρη τελικά ε; :-)

    Από τη μια, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα στα καταστήματα. Τρελοί στόχοι για να πάρουν οι υπάλληλοι 100 ευρώ παραπάνω, άντε 200. και να κάνουν τα 700 800-900. Επειδή τα έχω δει από μέσα, αυτό που έτυχε σε σένα, δεν είναι τίποτα, υπάρχουν και χειρότερα :-)

    Το θέμα δεν είναι αν αγχώνει η Vodafone και κάθε Vodafone, Cosmote, Wind τους υπαλλήλους με στόχους. Είναι και θέμα φιλοσοφίας του υπαλλήλου. Εγώ προσωπικά θα έλεγα: "Βρε δεν γαμ..πιπ που για 100 ευρώ θα χαλάσω τα νεύρα μου και θα λέω ψέμματα;"

    Πάντως, γενικά υπάρχει ελλειπής εκπαίδευση. Μπορεί π.χ. αυτό που ρώτησες, όντως να μην το ήξερε καν ο υπάλληλος.

    Και όσο για την επιστολή, καλύτερα να πάρεις στο 13830 να καταγράψουν το παράπονο το οποίο θα προωθηθεί στα ανάλογα καταστήματα.

    ReplyDelete
  11. Σχετικά με την υπηρεσία 1284 να σε ενημερώσω ότι δεν είναι και τόσο καλή όσο φαίνεται. Ενημερώνετε κάθε μέρα στις 17:00 περίπου. Ωστόσο αν στείλεις sms ακόμη και στις 21:00 θα σου δώσει ενημέρωση για την προηγούμενη ημέρα στις 17:00. Έχει δηλαδή μια καθυστέρηση 24 ωρών και πάνω.
    Έχω στείλει ήδη email στην Vodafone στο οποίο έλεγα πως ενημέρωση σε 24ωρη και πλέον βάση δεν είναι καθόλου χρηστική. Μου απάντησαν πως θα στείλουν το αίτημά μου στο αρμόδιο τμήμα.
    Στην επιστολή που θα στείλεις γράψε αν θες και γι'αυτό το θέμα αφού φυσικά το επιβεβαιώσεις και ο ίδιος.

    ReplyDelete
  12. Πάρι, όταν αρχίσεις να το χρησιμοποιείς πες μας πως πάει. Μέχρι πρόσφατα νόμιζω η apple για να δώσει το iphone είχε σαν προϋπόθεση να είναι σε unlimited data plan. Για να είμαι ειλικρινής μου φαίνεται σχεδόν αδιανόητο το να είχα limit - χωρίς connectivity το iphone δίνει τα μισά από όσα μπορεί. Δεν ξέρω όμως πόσο bandwidth καταναλώνω μηνιαία - μπορεί τελικά να έιναι λιγότερο από giga. Οπότε πες μας πώς πάει όταν αρχίσεις να το χρησιμοποιείς.

    ReplyDelete
  13. Εξαρτάται από τη χρήση.

    Εγώ για παράδειγμα που περνάω τις περισσότερες ώρες της ημέρας στη δουλειά και στο σπίτι μου, έχοντας WiFi διαθέσιμο και στα δύο, καταναλώνω ελάχιστο bandwidth κάθε μήνα. Συνήθως κάτω από 150MB.

    ReplyDelete
  14. Όντως, δύσκολα φτάνει κάποιος τα 500ΜΒ. Το δικό μου το έχω να τσεκάρει έξι λογαριασμούς email ανά μισάωρο και ανοίγω το NetNewsWire ανά μια ώρα περίπου διαβάζοντας κάποια feeds. Δεν φτάνω ποτέ τα 500MB που έχω. Βία 250. Χωρίς να βλέπω Youtube videos βέβαια. Οπότε το unlimited είναι περισσότερο marketing παρά χρήσιμο. Χώρια που αν χρησιμοποιεί κάποιος το 3G όλη μέρα θα χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας σε 6 μήνες :-)

    ReplyDelete
  15. Γενικά το χρησιμοποιώ πάρα πολύ online με google maps, netvibes, google reader, λίγο youtube, email, twitter κλπ. Γενικά δλδ υπηρεσίες που δεν θέλουν πολύ bandwidth. Θα δω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να μετρήσω την κατανάλωσή μου - θα ήταν ενδιαφέρον. wifi και 3g είναι μόνιμα ανοιχτά χωρίς να έχω δει διαφορά στην απόδοση της μπαταρίας - 8 μήνες τώρα χρειάζεται να φορτίσω κάθε 2 με 3 μέρες.

    ReplyDelete
  16. vlepo oti einai poli eukolo se olous na parete sti vodafone kai sti kathe vodafone kai na thapsete ena upallilo o opoios mporei apla na itan neos i apla o pelatis na min katalave kala. imoun proin upallilos vodafone kai efuga epeidi dioristika dimosio. exo doulepsei se katastima kai malista se own, opote kai ksero pos leitourgoun. ta idioktita katastimata koitane na eksupiretisoun auto pou thelei o pelatis!!teleia kai paula! ta upoloipa koitane apo ti muga na vgaloyn ksugi. i vodafone plironei poli kala tous ipallilous tis kai de kremontai apo mia sundesi pistepste me. einai poli eukolo na krineis enan anthropo xoris na eksetazeis oles tis parametrous mias katastasis

    ReplyDelete
  17. @Anonyme
    Δεν μπορώ να σε καταλάβω αγαπητέ, απο την μία δεν σου αρέσει που έγινε μια παρατήρηση, ασε που δεν κατηγόρησα 100% στο δεύτερο μου post αναρωτήθηκα ποιος φταίει η εταιρία με τους στόχους ή ένας κακοπληρώμένος υπάλληλος

    Η ουσία για μένα ως πελάτης είναι ίδια. Εΐτε απο λάθη των υπαλλήλων είτε απο κακή εκπαίδευση είτε απο συμφέροντα ενδοεταιρικά - θα είχα μια μορφή εξαπάτησης!

    Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γιατι έκανα πολλαπλές προσπάθειες στο ιδιο κατάστημα με διαφορετικές πωλήτριες -κάθε 2-3 μήνες. Το ίδιο.

    Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να διαφωνήσω με την αμφιβολία σου.

    Όπως ειπα και πιο πάνω, φαντάσου ότι δεν έγραψα κάν επιστολή στην εταιρία, ούτε ζήτησα τα ρέστα απο κανένα.
    Ευγενικά για το γαμώτο εξηγησα στους υπευθυνους τις μαλακίες που μου έλεγαν μήνες - στην αρχή δεν το πίστεψε (δεν γίνεται) και στην συνέχεια ζήτησε συγνώμη.

    Η ίδια η vodafone επικοινώνησε μαζί - και ΠΟΛΥ καλά έκανε- δεν θα περίμενα κάτι λιγότερο. Υπάρχουν και εταιρίες που δεν πα να παραπονιέσαι παντού σε γράφουν στα @@ τους!

    ReplyDelete
  18. den uparxei periptosi na piges se katastima own kai na sou eipane oti de ginetai , sto leo tekmiriomena epeidi exo uparksei mesa sti vodafone os ipallilos. malon esu den katalaves kala. mporei oi polites na se piesane gia na kaneis sundesi , apokleietai omos na mi sou dosane enallaktikes . ta panta parakolouthountai kai katagrafontai..akou me....

    ReplyDelete
  19. de ksero gia to katastima tou xaidariou, pantos to katastima pou einai pano stin iera ta spaei...apo ti dieuthintria mexri ti pio ne apolitria einai oles sketi k......la!!!! karta pao kai vazo kathe toso kai mexoun me to seis kai me to sas!!!!!!!!na zisete re koritsaroi!

    ReplyDelete
  20. @anonymous
    τι να σου πω δεν μπορώ να σε κάνω να δεχτείς το αντίθετο. Απο εκεί και πέρα μπορείς να πιστεύεις ότι θες.

    @edward
    βλέπω υπάρχει και f.club ,μια χαρά. : )

    ReplyDelete
  21. popo nai re file pao to proi prin ti douleia ksereis na pliroso kai feugo oreksatos(!!!!) kalisteia to aigaleo kallisteia!!!xaxaxa parepiptontos na to pliroso aurio giati exei liksei.,.

    ReplyDelete
  22. kai ta agorakia tous einai nostima, kakos pou to vales me ta paidia . ego meno aigaleo xronia kai tis sundeseis mas tis exoume kanei oloi ekei stin oikogeneia . einai poli kala ta paidia kai poli enimeromena. kai pisteuo oti kai sto xaidari etsi tha einai .i vodafone exei poli kalo prosopo stin agora.

    ReplyDelete
  23. ΠΑΙΔΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ IPHONE ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΜΑΣ Η ΚΑΨΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΡΟΜΕΡΗ ΜΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΟΥΤΑΜΑΡΑ

    ReplyDelete
  24. διακρίνω μια τάση να ξεφύγουμε απο το θέμα. το γεγονός ότι βρίσκει ο καθένας τους υπαλλήλους ωραίους δεν έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση.

    δηλαδή οκ respect να γουστάρουν όσοι γουστάρουν - αλλά τι σχέση έχει με το αν ειναι ενημερωμένοι ή όχι.

    anyway

    ReplyDelete
  25. @ΜΑΝΟΣ47
    συγνώμη αλλά δεν είχα διαθέση να γράψω ούτε ψέματα ουτε διάθεση να κράζω την vodafone!

    αν εννοείς οτι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση μεταξύ της voda και του εκάστωτε υπαλλήλου - ναι συμφωνώ. Απο την άλλη εγώ σαν πελάτης ήμουν αρκετά συγκεκριμένος στο τι ήθελα...

    anyway 2

    ReplyDelete
  26. Βλέπω καλό μου παιδί ότι έκανες θέμα το ανάθεμα, και επειδή πιστεύω ότι οι εταιρείες κινητής θέλουν πελάτες αποκλείεται να μη σου έδωσαν εναλλακτικές για τον αριθμό σου. Λες εκείνοι να θέλανε να τα ακούσουν απο τον απο πάνω τους?

    ReplyDelete
  27. ε ποσες φορές θα το πουμε ...

    3 φορες ζήτησα εναλλακτικές και τις 2 μου πρότειναν να μειώσω το παγιο στο ένα και να κάνω νέο data plan.

    Πόσες φορές θα το πούμε, και να αγαπητέ είναι σημαντικό - να θέλουν να σου πασάρουν 2 συνδέσεις..τόσα γαμώ λεφτά αφήνουμε κάθε μήνα..
    και άλλα!!

    απορώ αν δεν έγινα κατανοητός!

    ReplyDelete
  28. και τις 3 ...ήθελα να γράψω

    όπως και να έχει υπάρχουν 3 πια σχετικά post

    ReplyDelete
  29. loipon
    me perisseio endiaferon koita3a olo to 8ema ... kai ti katalava? katalava oti o ypofainomenos MALLON den edwse safeis plhrofories gia to ti h8ele na tou kanei o ypallhlos. syndromhths ths vodafone edw kai 4 xronia, agorasa kai egw iphone sketh syskevh kai meta apo ligo kairo apofasisa kai egw na valw programma surf + mail.

    phga sto katasthma (an thelete lew se poio de ti8etai 8ema), zhthsa energopoihsh , kaneis de mou fere antirrhsh kai apla h energopoihsh egine.

    Ara mipws ti8etai thema oti egine misunderstooding? Sta katasthmata sto aigalew exw paei kai egw, exw plhrwsei kai logariasmous kai sta 2 kai exw zhthsei kai kapoia aithmata. ME eksyphrethsan kai sta 2 grhgora, evgenika kai xwris kanena provlhma.

    Ara apla etyxes se ... pws na to pw... bad hair day. De sou katse. Den einai oles oi meres idies profanws. Opote ... blame it on your bad luck file mou

    Kai opos eipe kai o kostas, exei mesa kati kala manarakia...hahahahah
    twra pou to les prepei kai egw na paw kamia volta ksana. ksereis... kana logariasmo, kana aithma,kamia sindesi. Tha vrw egw to logo. Na doume telika kai pos tha me eksiperitisoun kai tha sas pw an einai axrhstoi h an einai theoi. An kai de pistevw se thavmata. Apla nomizw oti oi ypallhloi ekei einai apla... swstoi

    Kalh mera se olous

    ReplyDelete
  30. βασικά αρχίζω και βαριέμαι με το συμπάθιο με comment!

    'οι γκόμενες ειναι ωραίες και πληρώνω τους λογαριασμούς και δεν τους εξήγησες καλά,
    έχεις άδικο δεν τους εξήγησες και λοιπά ανώνυμα σχόλια'

    Όχι κύριοι ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΗΑ 2 και 3 ΦΟΡΕΣ. Ορεξη να τρέχω και να τους παρακαλάω το οικονομικό 35 να μου το κάνουν iPhone lite, δεν είχα - και όμως είτε από ασχετοσύνη είτε απο στόχο και δεν ξέρω εγώ τι άλλη μαλακία, προσπαθούσαν να μου πουλήσουν δεύτερη σύνδεση!

    άσχετος δεν είμαι, ούτε τώρα απέκτησα iphone στην ζωή μου για να μου πει εξηγήσει κάποιος το 3g και τα data plan.

    και ούτε τους λογαριασμούς τους πληρώνω στο κατάστημα επειδή έχει ωραίες γκόμενες...χρησιμοποιώ ηλεκτρονικά μέσα..
    τόσο άσχετος δηλαδή- μα καλά τέτοιες μαλακίες θα λέμε!

    μπορεί εσείς να είστε ευχαριστημένοι που σας χαμογελούν στην απόδειξη, εμένα όμως μου έκατσε μια στραβή.

    Απλα με εκνευρίζει που τελικά ακόμα και ευγενικά να κάνεις μια παρατήρηση για κάποιον που δεν κάνει σωστά την δουλειά του..πρέπει να εισαι λάθος..λες και είμαι κανένας δήμιος που θέλει να ταλαιπωρεί καταστήματα εταιρίες και κακο πληρωμένες πωλητριες..

    ελεος ρε μάγκες...


    Αν ήμουν τόσο κάφροες με τις 2-3 φορές που μου έλεγε την μαλακία η πωλήτρια για δευτερη σύνδεση θα πήγαινα στην ΕΕΤ ή στην προστασία καταναλωτή και θα τους έκανα μια ωραιότατη καταγγελία..με δικηγόρο.

    τέσπα

    ReplyDelete
  31. Πάρι, απορώ γιατί εξακολουθείς να τσιμπάς στα trolls. Η ιστορία που έγραψες στα 3 posts είναι ξεκάθαρη, παρουσιάζεις απλά γεγονότα, ο μοναδικός χρωματισμός που βάζεις είναι το απόλυτο δικαίωμά σου να είσαι δυσαρεστημένος πελάτης.

    Οι αναγνώστες μπορούν να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα. Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να αποδείξει ότι λες ανακρίβειες ας το κάνει με γεγονότα και όχι με γελοιότητες του στυλ "δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτές οι γκομενάρες θα έκαναν τέτοια κομπίνα".

    Δεν ξέρω τι νομίζουν ότι πετυχαίνουν αυτοί που γράφουν τέτοια σχόλια. Το μόνο που τελικά κρατάω από τα γραφόμενά τους είναί ότι, αν και δεν σκοπεύω να γίνω σύντομα πελάτης της vodafone, πρέπει κάποια στιγμή να περάσω να δω τους "κορίτσαρους" του καταστήματος της Ιεράς Οδού που ανέφερε κάποιος παραπάνω. Και δε με βολεύει καθόλου η περιοχή... (σεξιστικό γουγούνι speaking)

    ReplyDelete
  32. @Quasar
    ναι είναι φανερό, απλα νιώθω ότι μάλλον σε κάποιους πρέπει να τα πεις ξανά και ξανά μέχρι να δουν τι έχει γίνει!

    οσο για τα γκομενάκια..τι να πω...ο καθένας τελικά επιλέγει υπηρεσίες ...με τα κριτήρια του.

    ReplyDelete
  33. Είναι αλήθεια πως δεν ήταν καλοπληρωμένοι οι υπάλληλοι στα συγκεκριμένα καταστήματα (τουλάχιστον στου Χαϊδαρίου το ξέρω), όπως είναι αλήθεια πως υπήρχε πίεση για επίτευξη στόχων. Στο κατάστημα του Χαϊδαρίου πάντως μπορεί να μην υπήρχαν "ωραίες γκόμενες", ή "εξυπηρετικοί τύποι" που παρίσταναν τους ρουφιάνους για συναδέλφους άλλων περιοχών προκειμένου να προκαλέσουν την συμπάθεια του πελάτη. Από πρώτο χέρι λοιπόν, γνωρίζω πως ακόμα και σε μετρήσεις για το επίπεδο εξυπηρέτησης που γίνονταν, το κατάστημα ήταν πάντα από τα κορυφαία της Αττικής (αυτό είναι η γνώμη των πολλών, όχι του ενός!). Επίσης υπήρχαν σταθεροί πελάτες από Ηλιούπολη(!), Ελευσίνα (!), Πετρούπολη (!), Καλλιθέα (!) και πολλές άλλες περιοχές!!! Τι σημαίνει αυτό; Πως κάποιοι έβρισκαν την εξυπηρέτηση που ζητούσαν μόνο στο Χαϊδάρι, για αυτό και ένα συνοικιακό (στην ουσία) μαγαζί, είχε την ίδια επισκεψιμότητα με ένα κεντρικό κατάστημα... Υπήρχαν πελάτες που έρχονταν για να χαιρετίσουν, να φέρουν κάποιο γλυκό, κάποιο άλλο κέρασμα, ή ακόμα και για να ευχηθούν για γιορτές γενέθλια κ.α. Σε καμία περίπτωση οι πελάτες δεν αντιμετωπίζονταν ως δεκάευρα, ή ως κορόιδα για να τους εκμεταλλευτούν! Αυτό σε ότι έχει να κάνει με το επίπεδο εξυπηρέτησης αγαπητέ φίλε Πάρη.
    Σε ό,τι έχει να κάνει με το κομμάτι της τεχνογνωσίας, στο κατάστημα παρείχαμε ακόμα και υπηρεσίες που κανονικά δεν προβλέπονταν από την εξυπηρέτηση τέτοιων καταστημάτων (προσωπικά μου είχε φέρει πελάτης το netbook του για να το πάρω σπίτι μου και να του εγκαταστήσω κάποια προγράμμτα που είχε αγοράσει από αλλού κ δεν ήξερε πως). Ξέραμε να χειριστούμε οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα σε τηλέφωνα (για αυτό δεν μας είχε διδάξει κάποιος, ήταν στο χέρι μας και το κάναμε), καθώς και ήμασταν οι μόνοι που γνωρίζαμε και ενημερώναμε λεπτομερώς τοn κάθε πελάτη για τις επιλογές του σε προγράμματα και "data plans", σύμφωνα με τις ανάγκες του. Αυτός ήταν και ο λόγος που απευθύνονταν σε εμάς πελάτες άλλων καταστημάτων.
    Τότε που εξέφρασες το συγκεκριμένο σου παράπονο, εργαζόμουν στο κατάστημα και υπήρξαν επιπλήξεις σοβαρές στον υπεύθυνο του καταστήματος, αλλά και στους πωλητές για την συγκεκριμένη εξυπηρέτηση. Θα μπορούσε να είχε απολυθεί κάποιος για τον εγωισμό και την φαντασιοπληξία κάποιου πως όλα λειτουργούν εις βάρος του, προκειμένου τα τον εκμεταλλευτούν. Δεν γίνεται να έρχονταν μικρά παιδιά για σύνδεση και να ζήταγαν συγκεκριμένο πρόγραμμα από το φυλλάδιο, και ένας hi-tech έξυπνος άνθρωπος να μην μπορεί να συνεννοηθεί με 2 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ, 3 ΦΟΡΕΣ για μια απλή αλλαγή προγράμματος! Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή...!
    Σου προτείνω το πάθος σου για διόρθωση του "σάπιου" συστήματος να το εστιάσεις στην συμπεριφορά και την εξυπηρέτηση που θα βρεις σε μια δημόσια υπηρεσία, σε ένα νοσοκομείο και σε πραγματικά σοβαρές καταστάσεις.

    ReplyDelete