Thursday, March 05, 2009

Έλλειψη ευελιξίας και ανοησία της vodafone με τα προγράμματα iphone!

Η ιστορία έχει ως εξής! Εδώ και χρόνια απογοητευμένος με την ποιότητα του σήματος της Cosmote, αποφασίζω να αλλάξω εταιρία και τον Ιούλιο κάνω νέα σύνδεση με την Vodafone!

Μερικές εβδομάδες μετά η Vodafone φέρνει επίσημα το iphone στην Ελλάδα. Πάω και το αγοράζω ως συσκευή.

Στην ερώτηση μου αν μπορώ να μεταφέρω τον νέο μου αριθμό στο νέο συμβόλαιο iphone για να έχω και την έκπτωση οι πωλητές μου λένε το εξής τραγελαφικό! Θα μειώσετε στο minimum το συμβόλαιο σας, δηλαδή 10-15 euro κόστος το μήνα και θα κάνετε ένα νέο - για το iphone με νέο αριθμό! Φυσικά και αρνήθηκα, οπότε αγόρασα την συσκευή όπως είναι.

Καταρχήν αναρωτιέμαι ποιος βλάκας στην Vodafone είχε την τεράστια ιδέα, το οποίο το μόνο καταφέρνει ειναι να με απωθήσει με την πρώτη ευκαιρία σε ανταγωνιστή.

Είμαι πελάτης vodafone, θέλω να προσθέσω data plan στο πρόγραμμα μου, για την ώρα έχω ένα απλό συμβόλαιο, δεν θέλω να ξεκινήσω ΝΕΟ λογαριασμό ούτε νέο αριθμό! ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!
Τόσο απλό, τόσο ηλίθιο!

Να σου πω την αλήθεια μου την έσπασε που δεν έχει αλλάξει κάτι σε όλο αυτο, μιας και σήμερα το πρωί προσπάθησα ξανά να δω τις εναλλακτικές μου. Πάλι τα ιδια. Ανοίξτε νέο αριθμό να μας πληρώνετε 2 πάγια! Άντε γειαααα!

Αυτό που είπα είναι το εξής, αν είναι να αλλάξω αριθμό τότε θα πάω σε άλλη εταιρία - αν έχουν 3g προγράμματα - επειδή θεωρώ απίστευτη μαλακία να με υποχρεώνει ο provider μου να συντηρώ 2 λογαριασμούς επειδή δεν μπορεί να είναι ευέλικτος και να εξυπηρετήσει.

Μιλάμε..πραγματικά τζιμάνια...μερικά μυαλά που φιάχνουν τα πακέτα!!!!

Ένα ΚΑΘΑΡΟ ( - ) στην vodafone απο μένα!

Ερώτηση υπάρχει κάποιος ανταγωνιστής που να παρέχει ανταγωνιστικό πακέτο 3g; Αν έχετε κάτι στα υπόψιν, let me know, θα ρωτήσω έτσι και αλλιώς.

17 comments:

  1. Δεν υπάρχει αλλά κάνε λίγο υπομονή να πας πάλι στην cosmote που αν ισχύουν οι φήμες τον άλλο μήνα φέρνει το iphone και αυτή.

    Εγώ σε voda είμαι κ με πακέτο 3g αλλά εγώ ήμουν σε voda και όταν πήγα να το πάρω με επιδότηση απλά άλλαξα κ πρόγραμμα.

    ReplyDelete
  2. Δυστυχώς έπεσες θύμα υπαλλήλων της Vodafone που ήθελαν να κάνουν συνδέσεις για να πιάσουν στόχο. Αυτό που θέλεις, γίνεται ΚΑ-ΝΟ-ΝΙ-ΚΟ-ΤΑ-ΤΑ. Αυτό έχω κάνει κι εγώ. Κάλεσε την Vodafone να κάνεις παράπονα για τα συγκεκριμένα καταστήματα και πήγαινε σε ένα κατάστημα να ζητήσεις απευθείας αλλαγή του προγράμματός σου σε πρόγραμμα iPhone, χωρίς να αναφέρεις κάτι άλλο. Θα ψαρώσουν άμα δουν ότι γνωρίζεις.

    ReplyDelete
  3. προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω ότι μπορώ να το κάνω και ίσως μέχρι το απόγευμα θα το έχω καταφέρει! μόλις το ολοκληρώσω θα γράψω και στην μαμα vodafone αλλά και στο υποκατάστημα στην Ιερά Οδό.

    ReplyDelete
  4. Αυτό που λέει ο dali13gr σκέφτηκα κι εγώ. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες στη vodafone. Πρέπει να τους κόψεις τον κώλο τώρα τους μαλάκες με αναφορές στα κεντρικά. Έτσι για να μάθουνε.

    ReplyDelete
  5. Ti na leme. Egw exw paei se vodafone na agorasw usb kalwdio gia iphone kai den hkseran ti einai. Ypothhke kai to amimhto "poios o logos na sundeseis to iphone me ton upologisth". Telika me parepempsan se katasthma germano (!) mazi me to iphone na doun tis sundeseis na mou ftiaksoun ena xeiropoihto(!). Phga thn allh mera se allo vodafone ths polhs mou(ligotero kentriko) kai agorasa to kalwdio se 5 lepta!

    ReplyDelete
  6. protakousto auto re paidia pou lete gia ti vodafone, ego oses fores exo paei se upokatastima exo eksupiretithei arista kai oi perissoteroi upalliloi einai trela eksupiretikoi se simeio aidias.....nai ginetai allagi se iphone programma,re file mpas kai de katalaves kala? i kopelia mou douleuei se antistoixi etaireia kai stoxo pianoun genika oxi mono apo sundesi kai kala iphone.oti kai na kanes tha metrage giautous. kais seis paidia pou lete na paei na paraponethei ithela na ksera na an isastan sti thesi ton ipallilon ti tha kanate. giati kai i kopela mou exei vrethei se antistoixi thesi kai telika itan lathos katanoisi tou pelati.....ntropi

    ReplyDelete
  7. eksupiretikoi se simeio aidias.....nai ginetai allagi se iphone programma,re file mpas kai de katalaves kala? i kopelia mou douleuei se antistoixi etaireia kai stoxo pianoun genika oxi mono apo sundesi kai kala iphone.oti kai na kanes tha metrage giautous. kais seis paidia pou lete na paei na paraponethei ithela na ksera na an isastan sti thesi ton ipallilon ti tha kanate. giati kai i kopela mou exei vrethei se antistoixi thesi kai telika itan lathos katanoisi tou pelati.....ntropi

    ReplyDelete
  8. @anonyme
    2 φορές προσπάθησα στο ιδιο κατάστημα να κάνω το ιδιο πράγμα, δεν είμαι άσχετος ζήτησα συγκεκριμένο πράγμα..και τις 2 φορές την ιδια συγκεκριμένη απάντηση.

    Σήμερα μίλησα και με τον υπευθυνο καταστημάτων vodafone στην Αθήνα, βασικά μάλλον με βρήκαν γιατι δεν έστειλαν κάν την επιστολή. Το μόνο που έκανα ήταν ευγενικά την Παρασκευή στον υπευθυνο στο συγκεκριμένο κατάστημα - παραπονέθηκα με χαμηλούς τόνους!

    Στα πρώτα 2 λεπτά προσπάθησε να μου πει ότι αυτό που του έλεγα δεν γίνεται!!! Το συμβολαιο μου πέρασε μέσα σε 2 μέρες απο το ένα πρόγραμμα στο άλλο. Άρα είτε ομαδικά δεν ηταν καλά εκπαιδεύμενοι είτε έπρεπε να κάνω δεύτερη σύνδεση

    Τα πράγματα ηταν απλά, εγώ την δουλειά μου την έκανα, απλα θεώρησα ότι έπρεπε να γίνει μια παρατήρηση. Ειναι στην διάθεση της εταιρίας να δει την στρατηγική της, ή τους υπαλλήλους της.Αν στο τέλος της ημέρας σαν τον μαλάκα έτρωγα το παραμύθι και πλήρωνα χωρίς λόγο 2 συμβόλαια, ποιος θα με πλήρωνε;

    Η voda ή οι υπάλληλοι.Κανέις.

    ReplyDelete
  9. Έχω υπάρξει και εγώ ένας πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος vodafone στην ιερά οδό και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι όλοι οι υπάλληλοι εκεί προσπαθούν πολύ φιλότιμα να μας εξυπηρετούν (πολλές φορές κάτω από αντίξοες και πολύ πιεστικές συνθήκες).

    Νομίζω οτι σαν πελάτες όλοι μας απαιτούμε με να μας εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά και εμείς δεν πρέπει να γινόμαστε υπερβολικοί και να κάνουμε παράπονα και διαμαρτυρίες με το παραμικρό, σαν κακομαθημένα παιδιά με μόνο σκοπό να κερδίσουμε επιπλέον εξυπηρέτηση ή κάποιο όφελος. Μην ξεχνάμε ότι οι εργαζόμενοι σε ένα κατάστημα είναι υπάλληλοι οι οποίοι μπορεί ακόμα και να χάσουν την δουλεία τους από μια παρεξήγηση-παρανόηση-λάθος που μπορεί να κάνουν... κανείς υπάλληλος σε οποιαδήποτε σοβαρή επιχείρηση δεν πιστεύω ότι μπορεί να έχει κέρδος κοροιδεύοντας τον πελάτη εσκεμένα. Ούτε φυσικά θα ρισκάρει την δουλεία του. Το ζητούμενο είναι να γίνεται η δουλεία μας και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
    Το εύρος γνώσεων που απαιτεί η αγορά της τεχνολογίας είναι τεράστιο. Πολλές φορές κάποιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως για πολλόυς λόγους που δε θα τους αναλύσω εδώ. θυμηθείτε το σχολέιο απλά δεν μπορούσαν όλοι να είναι άριστοι μαθητές.
    Γι΄αυτό λοιπόν θα σε συμβούλευα γενικά να ψάχνεσαι λίγο πριν κάνεις οποιαδήποτε αγορά είτε αφορά ένα προιόν, είτε αφορά μια υπηρεσία.

    ReplyDelete
  10. αγαπητέ ανώνυμε σε ευχαριστώ για comment και την συμβουλή σου.Παρόλα αυτα θα διαφωνήσω μαζί σου στο γενικότερο πλαίσιο μιας και επι τους συγκεκριμένου θέματος έγραψα άλλα 2 ποστ με λεπτομέρειες (δες πιο πάνω). Δεν βλέπω κάτι υπερβολικό ή σκληρό στην συμπεριφορά μου.

    ReplyDelete
  11. gastouniotis-dimitris10:30 pm, March 12, 2009

    Ρε φιλαράκι κάθεσαι και δημιουργείς θέματα εκεί που δεν υπάρχουν,τη δουλειά σου την έκανες? Τέλος. Κάθεσαι και ασχολείσαι με πράγματα που δεν έχουν καμία μα καμία αξία , κάπου έχεις χάσει τη μπάλα....

    ReplyDelete
  12. kai su re dali 13 gr tzampa magas eisai....stoxoi kai thumata upallilon, ti nomizeis oti einai oi ipalliloi tis vodafone kai tis kathe vodafone? tipota korakia? eleos re paidia, travate kamia volta ekso na pieite kana frape, na fate kana psaraki kai kopste tis paparies

    ReplyDelete
  13. αγαπητέ Δημήτρη, η ενημέρωση ακόμα και αν κάποιες φορές υποδεικνύει κάποιο μικρό λάθος απο μεριά μιας εταιρίας δεν είναι κακό!Την δουλειά μου την έκανα πράγματι - απο την άλλη κανείς δεν με σταματάει να γράψω γιάυτο στο blog μου. Η νέα τάξη πραγμάτων βλέπεις. Επι του συγκεκριμένου φαντάσου δεν έκανα ουτε καν διαμαρτυρία στην Voda,παρα μόνο μια ευγενική παρατήρηση στο μαγαζί που ακόμα και 6 μήνες δεν ήξεραν αν αυτό που ήθελα γινόταν ..ε γίνεται.Τουλάχιστον έμαθαν. Το ίδιο θα έκανα αν τελικά σαν μαλάκας αποφάσιζα να έχω 2 λογαριασμούς..εννοω΄θα το έγραφα μέχρι που κάποιος θα μου έλεγε ξέρεις...λάθος.
    Το οτι ζητήσανε πληροφορίες απο την ιδια την εταιρία ήταν δικό τους reflex.


    Δεν στείλαμε κανένα για εξόντωση ούτε στην πυρά!

    ReplyDelete
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
    ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ VODAFONE ΣΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ , ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΠΑΜΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑ ΟΔΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΗ . ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΠΙΟ ΑΝΩΔΥΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΘΑΡΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΙΗΣΑΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΥΛΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΕΠΟΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΛΛΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΠΑΣΧΙΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ.Η ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΤΕ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

    ReplyDelete
  15. exeis kollisei esu me to thema oti oi upalliloi einai axristoi....kai ama itan neoi? ego de sou eipa oti den eisai eugenikos sou eipa na mi kollas se pramata pou denm aksizoun!

    ReplyDelete
  16. αγαπητέ ανώνυμε!

    Πρόσεξε δεν κόλλησα με τους υπαλλήλους - απο την άλλη δεν μπορώ να δεχτώ το επιχείρημα σου. Εγώ προσωπικά δεν κόλλησα με τίποτα.Όπως ειπες και εσύ την δουλειά μου την έκανα, αυτό που πειράζει είναι ότι το έγραψα στο blog και σε κάποιους έγινε παρατήρηση; Η γενικά αυτό θεωρεία κακία εκ μέρους μου.

    ReplyDelete
  17. @Anonymous ( με κεφαλαία)

    Σας ευχαριστώ για το comment παρόλα αυτά μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν υπάρχει λογική στο επιχείρημα σας. Ένα ανώνυμο comment για κάποια εταιρική ιδιότητα (δηλαδή εμείς οι απλοί πελάτες δεν έχουμε κύρος ή δεν μπορούμε να μιλάμε) ή γενικοτερα ότι είστε ευχαριστημένος. Η αλήθεια ειναι οτι δεν προσπαθώ να σας πω ότι δεν είστε, είμαι σίγουρος για να το λέτε αν και επώνυμα θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα, αυτό που λέω είναι ότι - πιο πάνω κάποιοι ήταν ότι τους αρέσει το υποκατάστημα γιατί έχει όμορφες πωλήτριες(μια χαρά κανένα πρόβλημα) εσεις μου λέτε είμαι by default ευχαριστημένος - λες και σας είπα ότι δεν είστε - Αλλά στα δικά μου επιχειρήματα ότι προσπάθησα τόσες φορές , εξήγησα και ξαναεξήγησα και στο τέλος μπορεί απλά από αφέλεια να πλήρωνα το λάθος κάποιου με διπλούς λογαριασμούς, δεν το βλέπετε ως λάθος, παρά μόνο ως κακία εκ μέρους μου λες και είχα όρεξη να επισκέπτομαι το κατάστημα για να προσπαθώ να βγάλω άκρη. Αφήστε που προφανέστατα ως πελάτης έδειξα by default εμπιστοσύνη στο κατάστημα και γενικότερα στην εταιρία, δηλαδή θεώρησα.2-3 φορές σε επίσημο κατάστημα και είχα την ίδια απάντηση - δεν μπορεί κάτι πάει αρκετά λάθος!

    Αυτό που βλέπω στα διάφορα σχόλια ειναι ότι υπάρχει μια δυσαρέσκεια στο γεγονός ότι μπορούμε με στοιχεία (το συμβάν δεν είναι ψέμα ουτε δυσφήμιση με δόλο) να γράφουμε γι'αυτό. Ναι ομολογώ ότι εδώ και 6 μήνες μου έκανε εντύπωση που λανθασμένα με οδηγούσαν σε δεύτερο συμβόλαιο. Ακόμα και όταν πήγα στο κατάστημα και είπα ότι παιδιά το κατάφερα μου είπαν 'θα έχει γίνει λάθος'.

    Να σας πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι πάσχισε και πολυ η εταιρία. Γιατί λύση δεν βρήκα απο τα άμεσα κοντινά ΕΠΙΣΗΜΑ καταστήματα της , αλλά μόνο όταν έγραψα γι'αυτο και κάποιος μου υπέδειξε έναν ενημερωμένο υπάλληλο ο οποίος έφαγε 3 λεπτά για να κάνει μια αλλαγή στο σύστημα. Δυστυχώς δεν θα συμφωνήσω λοιπόν με την παρατήρηση σας και θα την θεωρήσω υπερβολική.

    Τα σχόλια περι ευελιξίας και ανησίας δεν θα τα σχολιάσω προφανώς εσείς έχετε αρκετή νοημοσύνη και είστε αρκετά ευχαριστημένος εταιρικός πελάτης και καλά κάνετε!

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

    ReplyDelete