Thursday, January 29, 2009

αντιφάσεις

Εκεί έξω στο internet υπάρχουν αρκετοί εξυπνούληδες. Ωραίο humour, διαφορετική σκέψη, μερικές φορές και κωλοπαιδίστικο. Νο problem εξάλλου ποιος είμαι εγώ που θα τους κρίνω μπορεί να ανήκω στην ίδια όμαδα. Αυτό όμως που μου την σπάει είναι όταν ο κόσμος τελικά δεν έχει τα @@ να α) πει αυτο που σκέφτεται β) να αντέξει την κριτική σε αυτά που λέει. Πόσο μάλλον όταν σου κάνουν την κριτική με το ίδιο στυλ που γράφεις.

Το pattern λοιπόν που παρατηρώ είναι ότι όλοι έχουμε την μαγκιά να πετάμε την μαλακία μας - απο την άλλη δεν έχουμε τα @@ να δεχθούμε την αντι-μαλακία κάποιου αλλου. Γιατί δεν μας συμφέρει, γιατί τελικά μας θίγει.

Αλλά έτσι και αλλιώς αυτό είναι trend της εποχή μας, ο καθένας είναι υπερ cool αγαπητός, ολοι πουλάμε δήθεν ευελιξία - openmind-ness (χαχα) αλλά στο τέλος της ήμερας..δεν αφήνουμε να πέσει τίποτα κάτω,γιατί ξαφνικά χάνεται το coolness!

Δεν μπορώ να αποφασίσω τελικά τι είναι χειρότερο.Οι ποζερο βλάκες - περιορισμένης ευθύνης που γράφουν εδώ και εκεί ή οι εξυπνούληδες που νομίζουν ότι δεν είναι πόζεροι αλλά διαφορετικοί ..αλλά στο τέλος αποκαλύπτοντε!

Τέσπα random σκέψεις, εξάλλου ποιος ξέρει μπορεί να ανήκω και εγώ σε ένα απο αυτά τα group.

bring it on...σε αυτο το blog όλες οι απόψεις δεκτές!

11 comments:

  1. ελα Χιουστον, σε χανω
    τι ακριβως θες να πεις;

    ReplyDelete
  2. Καλά τα λες σε γενικές γραμμές! Μην τα παίρνεις όμως! Ελπίζω να μην είναι για αυτό το λόγο αυτό το ποστ! Σε θεωρώ (από όσα διαβάζω) αρκετά έξυπνο ώστε να μην τα παίρνεις με όλα αυτά τα φαινόμενα που περιγράφεις! Άλλωστε όπως λες: είσαι ένας από μας.

    Ένας Dellάς.

    ReplyDelete
  3. Θα μας πεις και εμάς το συγκεκριμένο περιστατικό για να κρίνουμε μόνοι μας?

    ReplyDelete
  4. Πολύ ανωνυμία τελευταία...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. το "κόλπο" είναι να μη παίρνουμε της μετρητής αυτά που λένε οι άλλοι... εγώ πάντα από τις πράξεις κρίνω (και όχι από τα λόγια). (* το ίδιο περιμένω να κάνουν και οι άλλοι για μένα).

    much of philosophy hurts the brain... careful :)

    ReplyDelete
  7. Ε άμα πιάνεις θέματα όπως κομμουνισμός και φασισμός χωρίς να εχεις παιδευτεί σε αυτά αυτά παθαίνεις.

    Μικρός σε ηλικία είσαι, "διάβασε, δάβασε, διάβασε" διαμόρφωσε την δική σου άποψη με λογικά επιχειρήματα κτλ μην πετάς βίντεο που βρήκες στο ιντερνετ ως στοιχείο και θα δεις τα πράγματα θα πανε πιο καλά.

    Δυστυχώς η ιστορία και τα πολιτικά συστήματα δεν είναι 0 ή 1.

    ReplyDelete
  8. αγαπητέ anonymous

    διάβασα και το προηγούμενο post σου, δεκτό!

    το συγκεκριμένο post δεν εχει να κάνει με αυτο που νομίζεις..φταίω και εγώ δηλαδή είναι λιγο cryptic.

    αφού λοιπόν εσύ είσαι..ώριμος και αρκετά διαβασμένος θα εκτιμούσα να άφηνε και κανένα comment επώνυμα!

    η συμβουλή διάβασε διάβασε μου ακούγεται στερεότυπη!

    sorry 01010101

    ReplyDelete
  9. Θεωρώ πως είναι δικαίωμα μου να διατηρώ την ανωνυμία μου όπως δικαιωμα σου είναι να διατηρείς επωνυμο blog.
    Αλλωστε βλέπεις ότι την ανωνυμία μου την διαχειριζομαι σωστά (δεν βρίζω δεν συκοφαντώ).

    Από το παραπάνω μήνυμα δεν προκύπτει ούτε ότι είμαι πιο ώριμος ούτε πιο διαβασμένος από εσένα και ούτε ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο. Απλά σου συνεστησα (φιλικά) όταν δημοσιευεις κάτι να το παιδευεις λίγο ώστε να μην γίνεσαι στόχος γραφικών και άλλων όπως λες στο μηνυμά σου.
    Δεν γνωριζόμαστε, μοιραζόμαστε το ίδιο ενδιαφέρον για την Java θαυμάζω το blog σου και γι αυτό σου έγραψα.

    ReplyDelete
  10. Μια χαρά τα λέει ο ανώνυμος!

    Επειδή και εγώ σε διαβάζω συχνά φίλτατε papo τον τελευταίο καιρό παρατηρώ μια οργή προς τα έξω!

    Βρε μήπως να κάνουμε κάτι με αυτή την παλιοκλείδα? :)

    ReplyDelete
  11. ξεσπάσματα... δεν θα το αποδώσω στην κλείδα
    ;)
    μου συμβαίνει και μένα σε περιόδους εξεταστικής

    ReplyDelete