Tuesday, January 06, 2009

Συνεχίζω να αναρωτιέμαι ως πότε τα δικαιώματα των 100δων χιλιάδων επιβατών είναι λιγότερο σημαντικά απο μια ομάδα εργαζομένων!

Δεν με νοιάζει ποιος πούστης θα πρέπει να πάρει πρωτοβουλίες...αλλά αρχίζει και με εκνευρίζει η στάση μιας χούφτας εργαζομένων που ταλαιπωρούν όποτε γουστάρουν την μισή Ελλάδα.Δεν θέλω πάλι μαλακίες comment για δικαιώματα -απο επαναστάτες τα έχω βαρεθεί αυτά!

Εμένα ρε μαλάκα με ρώτησες αν μπορώ να πάρω άδεια για να μην παώ δουλειά, με ρώτησες αν μπορώ να πάω με αμάξι, απλά οκ δεν σου κάθισε καλά το 3% αύξηση (ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ είχαμε κάτι καλύτερο).

καλή χρονιά και μαλακίες...


15 comments:

  1. Ο javapapo που όλοι αγαπήσαμε.
    Post για java; 2 σχόλια
    Post για mac; 15 σχόλια
    Post για δημόσιο-συνδικαλισμό-απεργία;
    ...αξία ανεκτίμητη.

    Χρόνια πολλά!

    ReplyDelete
  2. Εδώ πάντως, πέρα από το απόλυτα σοβαρό του ζητήματος, κολλάει γάντι το "keep walking" :P

    ReplyDelete
  3. @thalis υγεια mate
    @gtzi ναι μακάρι να μπορουσα να το κάνω..αλλα περιμένω την άδεια του γιατρού!

    ReplyDelete
  4. ok, μόλις θυμήθηκα ότι έχουμε & OC την Πέμπτη, και ψάχναμε να το κάνουμε και δίπλα σε σταθμό μετρό, damn it!!!

    ReplyDelete
  5. Τί θα γίνει ρε παιδιά; Έχω επισκεφτεί τρεις φορές το κείμενο και ακόμα ν' αρχίσει το flame στα σχόλια. Για να παίρνουμε μπρος...

    Παγώνουμε εδώ πέρα!

    ReplyDelete
  6. μάλλον φταίει το άγιο ΦΩΣ ...και εγώ πάντως το ίδιο αναρωτιέμαι!

    ReplyDelete
  7. Τότε, όσο περιμένουμε, ας βάλω ένα τραγουδάκι που μου έρχεται κατά νου όποτε ο Papo βάζει τέτοιο ιντριγκαδόρικο κείμενο:

    http://bit.ly/xJ0o

    ReplyDelete
  8. An kai den meno ellada - PES TA XRISOSTOME!!!!

    Perno to metro na pao stin douleia kathe mera edo sta ksena kai an kanane tis idies malakies pou kanoun stin ellada oi epibates tha kanane eksegersi kai tha ginotan tis p**t*n*s :-)

    ReplyDelete
  9. Τι να σου πω ρε ψηλέ... φαίνεται ότι η άποψή σου έχει σφυρηλατηθεί γερά.

    Για τους υπόλοιπους όμως να μου επιτρέψεις να πω τις "μαλακίες comment για δικαιώματα -απο επαναστάτες" που έχεις βαρεθεί:
    http://www.kepik.gr/?p=580

    Απορώ τι άποψη έχεις για αυτούς που απέργησαν κάποτε (ναι, δυσαρεστώντας πολλούς που ήθελαν να πάρουν το μετρό) για να υπάρχουν τα υποτυπώδη διακαιώματα των εργαζομένων που χαίρεσαι σήμερα.

    Το να βρεις τον πραγματικό εχθρό της ταλαιπωρίας σου απαιτεί δύο βήματα σκέψης. Και εσύ μένεις δυστυχώς στο πρώτο...

    Με ειλικρινή εκτίμηση (διαφορετικά δεν θα σχολίαζα)

    ReplyDelete
  10. @mouridis
    αγαπητέ, κάθε σχόλιο δεκτό και κάθε απάντηση με εκτίμηση no prob with that.

    Να σημειώσω λοιπόν ότι ίσως να έχεις δίκιο δηλαδή ναι έχω σφυρηλατηθεί γερά. Οι λόγοι πολλοί δεν είναι του παρόντος, αλλά το να ζεις και δουλευεις σε αυτό το μπουρδελο κράτος - μπορείς έυκολα να σχηματίσεις άποψη!

    Εγω προσωπικά δεν συμμερίζομαι την λογική σου , για τους αγώνες και ολα αυτά. Σεβαστά δεν λέω, τα θυμόμαστε αλλά πρέπει να παραδεχθείς ότι εκείνοι οι αγώνες δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με τον εκβιασμό που κάνει μια κάστα εργαζομένων εις βάρος χιλιάδων συμπολιτών.

    Αν οι Χ,Υ εργαζόμενοι του ΜΕΤΡΟ εχουν πρόβλημα με την εταιρία τους και με τα λεφτά και τις αυξήσεις τους - να πάνε να τα βρουν με αυτούς όχι να μου γαμάνε εμένα την ημέρα (ημέρες) γιατί δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η δεύτερη.

    Γράφει λοιπόν σήμερα στο in.gr http://tinyurl.com/946gol

    "Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, οι εργαζόμενοι αντιδρούν στη ρύθμιση αυτή ζητώντας να μην εφαρμοστούν τα μέτρα περιστολής δαπανών στις ΔΕΚΟ, καθώς το μετρό δεν ανήκει στις ΔΕΚΟ, κάτι που κανείς δεν διαψεύδει."

    θέλω σε παρακαλώ να μου κάνεις έναν παραλληλισμό των εργατικών αγώνων και τις μνήμες που μνημονεύεις ..με το παραπάνω κείμενο.

    Λέω λοιπόν εγώ δεν είναι ΔΕΚΟ μάλιστα (αν και δεν ξέρουμε καν τι είναι το Μετρο..αυτό το hybrid μοντέλο). Αρα λοιπόν υποθέτω ότι θεωρούν τους εαυτούς ιδιωτικούς..όπως και εγώ και άλλοι τόσοι χιλιάδες που γαμιόμαστε εξίσου στην δουλειά. Ως ιδιωτικοί λοιπόν μεγιά τους και χαρά τους να ζητάνε και 20% αυξήσεις...

    Το θέμα είναι όταν εγώ θέλω 20% αύξηση πάω στο αφεντικό μου και λέω..μου τα δίνεις..μου λέει αυτός όχι καλά λέω εγώ θα βρω κάποιον άλλων να μου τα δώσει. Αν βρω φεύγω ψάχνω την τύχη μου αλλού αν οχι συνεχίζω!

    Αν δεν γουστάρουν λοιπόν τις συλλογικές συμβάσεις ..ας αλλάξουν εργοδότη ΕΓΩ ως πολίτης δεν έχω καμία όρεξη να ταλαιπωρούμαι από τις δικές τους μαλακίες...


    Ο συνδικαλισμός και τα κόμματα έχουν διαβρώσει τον σύγχρονο Έλληνα....lets get real έτσι..ο κόσμος καίγεται και ο Έλληνας άντε να μην πω!

    ReplyDelete
  11. @mouridis

    οι αγώνες στοχεύουνε κάπου, και έχουνε στόχο τους υπαίτιους των δεινών. Δεν ξεσηκώνεσαι και ταλαιπωρείς τον κοσμάκη, πας στο υπουργείο και διεκδικείς. Διαφορετικώς δεν είναι αγώνας, είναι παγνιδάκια δημοτικού. Δες πάλι τις τελευταίες φράσεις του Πάρι

    "Το θέμα είναι όταν εγώ θέλω 20% αύξηση πάω στο αφεντικό μου και λέω..μου τα δίνεις..μου λέει αυτός όχι καλά λέω εγώ θα βρω κάποιον άλλων να μου τα δώσει. Αν βρω φεύγω ψάχνω την τύχη μου αλλού αν οχι συνεχίζω!

    Αν δεν γουστάρουν λοιπόν τις συλλογικές συμβάσεις ..ας αλλάξουν εργοδότη ΕΓΩ ως πολίτης δεν έχω καμία όρεξη να ταλαιπωρούμαι από τις δικές τους μαλακίες..."

    ReplyDelete
  12. Για να σταματήσουμε να γκρινιάζουμε όλοι μας, αναβλήθηκε η αυριανή απεργια έτσι ώστε να δοθεί στο νέο υπουργό ο χρονος να επιλύσει τα προβλήματα των εργαζομένων... Χαχα!

    ReplyDelete
  13. Δηλαδή Πάρι, αυτό που λες είναι ότι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν έχουν δικαίωμα στην απεργία γιατί... είναι ιδιωτικοί.

    Οπότε αν χρησιμοποιούσες λεωφορείο κάθε μέρα και έκαναν απεργία οι υπάλληλοι του ΟΑΣΑ, δεν θα είχες πρόβλημα. Κάνω λάθος;

    Να φανταστώ ότι "καταριέσαι" εξίσου όταν οι πορείες κλείνουν τους δρόμους και γίνεται της π..νης από την κίνηση;

    ReplyDelete
  14. @hapagan ναι ένας αέρας αλλαγή φύσηξε!

    @dali13gr
    να μην σου πω ψέματα

    Δικαίωμα μπορεί να έχουν - παρόλα αυτά δεν πιστεύω ότι είναι ρεαλιστικό. Η ωμή πραγματικότητα λέει ότι αν αποφασίσω αύριο να κάνω απεργία - την επόμενη μέρα θα ψάχνω για δουλειά. Γενικά μιλάω! Επίσης το να φτάσω να κάνω απεργία θα πρέπει ειτε να έχω τοσα πολλά προβλήματα με τον εργοδότη μου οπότε σε μια ελευθερη αγορά απλά αλλάζω εργοδότη ή πρέπει άλλοι παράγοντες να υφίστανται.

    Πχ να πάε το κράτος να με κλέψει - και άλλα!

    Τώρα οκ ξέρω σε μερικούς ακούγεται ..κάπως τρομακτικό αλλά θέλω να πιστεύω ότι ρεαλιστικά έτσι είναι...και εγω προσωπικά δεν έχω πρόθεση να το αλλάξω..δεν ξέρω αν κάποιοι έχουν δεν με ενδιαφέρει!

    ναι βασικά οτιδήποτε με ενοχλεί μου την σπάει - ιδιαίτερα ότι ενοχλεί το δικαίωμα μου να μετακινηθώ προς την εργασία μου για να βγάλω το ψωμί μου για το πω λαϊκά!!!

    Δεν πιστεύω στον συνδικαλισμό..δεν θέλω να ανήκω πουθενά..δεν πιστεύω σε κόμματα..θέλω απλά να κάνω την δουλειά μου και να διατηρώ ένα συγκεκριμένο νορμαλ επίπεδο ζωής και επίσης να μάχομαι οσο περνάνε τα χρόνια να είμαι κομμάτι της αγοράς..γιατί κανένας δεν μου έχει κάνει συμβόλαιο με καμία υπηρεσία..

    επαναλαμβάνω αυτη ειναι η καθαρά δική μου στάση. Βλέπω κόσμο εκει έξω, όπως και πολλοι που γράφουν comment εδώ..δεκτά όλα..καμία αντίρρηση και τα αρνητικά και το βρίσιμο..αλλα στην πραγματικότητα ΟΛΟΙ μα ολοι κοιτάμε την δουλειά μας..και οι επαναστάτες ειναι μονο στο πληκτρολόγιο..

    ReplyDelete