Tuesday, December 09, 2008

ο συντριπτικός μου - μικρόκοσμος

Μέσα σε αυτο το χαμό υπάρχουν και πράγματα που μας κάνουν να βυθιζόμαστε στον μικρό-κοσμο μας. εξάλλου αυτο το blog ειναι ο μικρό-κοσμος μου.

Μόλις αντίκρισα την δεύτερη ακτινογραφία - απογοήτευση. Το σχεδόν συντριπτικό κάταγμα έγινε officially συντριπτικό. Ίσως κάποια κίνηση, ακόμα και στον ύπνο δεν μπορώ να θυμηθώ αλλά για να μην μπόρεσα να καταλάβω φαντάζομαι ότι θα ήταν τόσο έτοιμο!

Άυριο Safari στους γιατρούς και απο ένα γρήγορο search ...η εκδοχή νυστέρι παίζει αρκετά.Όπως και να έχει θα το αφήσω στην γνώμη των ειδικών αλλά θα πάρω απόψεις γιατί φαίνεται ότι υπάρχ0υν 2 σχολές.

1 το αφήνεις έτσι σπασμένο το ένα κόκκαλο πάνω στο άλλο και δένει όπως είναι.Τα 2 κομμάτια είναι σαν 2 τεκτονικές πλάκες η μια πάνω στην άλλη. Η πάνω είναι ιδιαίτερα έντονη στο δέρμα μου το πιέζει σε κάποιο βαθμό. Αρνητικά η αλλαγμένη ανατομία σου, οι ενοχλήσεις μυικές που ήδη νιώθω (ίσως να θυμηθώ πότε έγιναν έντονες να μπορέσω να θυμηθώ πότε υποχώρησε η κλείδα εντελώς) και ότι θα έχω πάντα κάποιες μικρές δυσκολίες σε συγκεκριμένες κινήσεις.

2. επέμβαση στην περιοχή με ...λάμα να φέρνει τα 2 κομμάτια στην σωστή τους θέση-αρνητικά φυσικά το νυστέρι το ίδιο (όχι ο γνωστός μας Σπύρος τον οποίο ευχαριστώ για τις συμβουλές) , ουλή κτλ κτλ. Υποτίθεται ότι δεν σου μένουν τοσα κινητικά κουσούρια μιας και μετά απο μια καλή επέμβαση το κόκκαλο θα προσπαθήσει με την βοηθεια του κράματος τιτανιου??? να δέσει στην σωστή του ανατομία!

Αν ο γιατρός μου πει ότι θέλει εγχείρηση - θα προχωρήσω άμεσα - το μεγάλο πακέτο άδειας που με τόσο κόπο μάζεψα πέρσυ απο υπερωρίες και ετοιμαζόμουν να το περάσω στο νέο μου σπίτι - τελικά θα πάει εκεί.

Φοβάμαι ότι θα πρέπει να δουλεύω πια στο μυαλό μου - και το ενδεχόμενο να σταματήσω το Judo κάτι το οποίο με απογοητεύει ακόμα πιο πολύ - η τουλάχιστον να κάνω πολλούς πολλούς μήνες μέχρι να επιστρέψω.

αυτά από τον συντριπτικό μου μικρόκοσμο.... αύριο με εξελίξεις!

15 comments:

  1. Θαυμάζω το πάθος σου, μετά από όσα τραβάς, να μιλάς ακόμα για το Judo.

    Ή ίσως να είμαι εγώ αυτός που παραιτούμαι εύκολα.

    Anyway... ίσως είμαι αφελής αλλά αυτό με την άδεια δεν το έπιασα. Δεν παίζει αναρρωτική μετά από μια τέτοια περίπτωση; Πρέπει να "φας" τις δικές σου μέρες;

    ReplyDelete
  2. δεν υπάρχει θέμα αναρρωτικής...ναι απλά ξέρεις σχεδίαζα ένα μεγάλο διάστημα άδειας...και τώρα δεν εχει σημασία μιας και θα βγει (ίσως) σε νοσοκομεία και ιστορίες.

    ReplyDelete
  3. εννοω δεν υπάρχει θέμα τυπικό με τον εργοδότη μου όλα είναι by the book! για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις!

    ReplyDelete
  4. ένας φίλος που είχε το ίδιο πρόβλημα 2 χρόνια πριν (κάταγμα κλείδας) πήγε στο ΚΑΤ, του είπαν θα φτιάξει μόνο του και σε μια βδομάδα αναγκάστηκε και πήγε στο Υγεία, (3000€ 2μέρες) κι έκανε επέμβαση όπως περιγράφεις.
    Ουσιαστικά δεν είναι δύο γνώμες. Είναι η παλιά και η νέα σχολή αντιμετώπισης.
    Ενθαρρυντικά να σου πω ότι ασχολείται με σπορ (wakeboard, αναρρίχηση, snowboard) και συνεχίζει μια χαρά τις δραστηριότητές του.
    Σου εύχομαι το καλύτερο.

    ReplyDelete
  5. Ε, μετά την εγχείριση κ το τιτάνιο στα κόκκαλα θα σε φωνάζουμε Wolverine :-)

    ReplyDelete
  6. Περαστικά κι αγύριστα είπαμε, όχι να γίνεις χειρότερα. Καλό κουράγιο.

    ReplyDelete
  7. Powerful ρε τζουντόκα, μη μασάς... τα είπαμε και online εμείς:)

    Que sera sera - εσύ εμπιστεύσου το ένστικτό σου (μεγάλη υπόθεση όταν διαλέγεις γιατρό) και κάνε αυτό που πρέπει. Περαστικά!

    ReplyDelete
  8. cyborg to be?
    Φίλε..καλή δύναμη

    ReplyDelete
  9. papo μην αγχώνεσαι ρε όλα φτιάχνουν... έχω δει ανθρώπους με διαλυμένα κόκκαλα να τρέχουν και να παίζουν μπάλα ξανά.

    Απλά διάλεξε σωστούς γιατρούς και φυσικοθεραπευτές και όλα θα πάνε μια χαρά.

    Περαστικά man!

    ReplyDelete
  10. περαστικά παπουλάκο, πάλι καλά να λες που δεν έσαπασες τίποτα δάκτυλα ωστέ να μην μπορείς να πληκτρολογεις..

    ππφ,ππφφ,πφφ οξαποδώ

    ReplyDelete
  11. Περαστικά Πάρι, μην ανησυχείς δεν είναι τίποτα, κι εγώ έχω μπει κάτω από το νυστέρι στο παρελθόν. Απλώς θέλει να βρεις σωστούς ιατρούς και να μην πέσεις σε κάναν κομπογιαννίτη.

    Χαιρετίσματα από το key note (έχουμε διάλειμμα).

    ReplyDelete
  12. Παρη γερά ρε και προσοχή πολύ στην αποθεραπέια. Φυσιοθεραπειές και όλα by the book.

    Αλήθεια ρε πως γράφεις κώδικα όλες αυτές τις μέρες???

    ReplyDelete
  13. ευχαριστώ σε όλους!

    @fluxqubit
    ρε συ εδω εγώ ένιωθα καλυτερα μέρα με την μέρα -και ουσιαστικά ειχα ολοκληρωτικά σπασμένη κλείδα! Ουτε πόνος ουτε τίποτα! Παράξενο κόκκαλο!

    ReplyDelete
  14. Τώρα το είδα,

    Choose wisely! και προχώρα!!

    ReplyDelete
  15. Υπομονή φίλε και καλά κουράγια. Θα κανονίσω να περάσω καμια βόλτα. Be strong!

    ReplyDelete