Monday, December 01, 2008

Γαμώ το ΙΚΑ..τόσο απλά!

Δεν ξέρω σκέφτομαι πια είναι τα όρια μου, μπορεί και να μην έχω δηλαδή!Έχεις ένα ατύχημα, πας σε κάποιο νοσοκομείο, σου δίνουν πρώτες βοήθειες, αν δεν είσαι του θανατά πηγαίνεις σπίτι σου - και ξεκινάει ο οδύσσεια του ΙΚΑ! Αυτό το γαμημένο ΙΚΑ!

1.Θα πάτε αύριο στα επείγοντα του τοπικού σας καταστήματος (Αιγάλεω) να δηλώσετε ατύχημα!

Δηλαδή θες δεν θες..εχεις σπασμένα χέρια ή όχι εκεί θα πρέπει να πας. Πάμε λοιπόν σε αυτό το μέρος που το έχουν ξεχάσει 10ετιες. Ασυνεννοησία, δεν υπάρχει σειρά. ΟΙ υπάλληλοι κάνουν και την λαϊκή τους παράλληλα, οι γιατροί εξαφανίζονται και έρχονται - υπό δυναμικά μεταβαλλόμενες συνθήκες! Μπαίνεις μέσα! Δεν ΕΙΝΑΙ ειδικός ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ απλά υπογράφει. Δηλαδή μια υπάλληλος θα το έκανε. Εγώ δεν είμαι ορθοπεδικός. Εμείς θα σου γράψουμε 3 μέρες και θα έρθεις ξανά την δευτέρα ΧΩΡΙΣ ραντεβού είναι επείγον στον γιατρό να σου γράψει άδεια!

Πάω σήμερα, επειδή το έχω ζήσει - πάω στην γραμματεία. Γεια σας είμαι για την άδεια χωρίς ραντεβού παρόλα αυτά ξέρω οτι έχουν γεμάτο πρόγραμμα, μπορώ να πάρω ένα χαρτή σειράς από τον διευθυντή και ας περιμένω!

Ναι σωστά λέτε να πάτε και θα σας δώσει!

Πάω ο γνωστός θείος (Πήγαινε ρε παππού στα εγγόνια σου, και δώσε την θέση σου σε κανένα αλλο..απολίθωμα της Eλλάδα του 80 γαμώ το κέρατο μου.). Όχι να πάτε στον γιατρό κύριε να πειτε οτι σας έστειλα εγώ! Πας στον γιατρό!

Της πουτάνας...υπάρχει κόσμος που κλείνει ραντεβού για 1 μήνα μετά. Είναι η γιαγιά εκεί , με όλη την παραξενιά της και το βάσανο της..που ειναι ο γιατρός και το καταλαβαίνω ρε πούστη. Είναι άλλοι τους λένε λίγο λίγο..περνάει η ώρα του ραντεβού..διαλύεται το σύστημα!

Δεν μπορείς να πας ..ξέρετε είμαι από τα επείγοντα - ξεκινάνε σου κάνουν επίθεση.Να σου πω κάτι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ..καθόλου άδικο η γιαγιά περιμένει το ραντεβού εδώ και ένα μηνα και όταν βλέπει ότι ο μαλάκας ο γιατρός μαλακίζεται με κάτι διαλείμματα ή μια γκόμενα επισκέπτη φαρμάκων με ένα μίνι μέχρι το μ...νι αρχίζει και λέει για την χούντα!Για τι να κατηγορήσουμε τον κόσμο..όταν τους βάζει να κλείνουν ραντεβού 1 μήνα πριν και υπάρχει πιθανότητα να μην εξυπηρετηθεί!

Δυστυχώς δεν θα προλάβουμε σήμερα όσους δεν έχουν ραντεβού! Άυριο πάλι!

Δεν υπάρχει αύριο...να πάτε να γαμηθείτε, να βάλετε την άδεια του ΙΚΑ εκει που ξέρετε..και την πληρωμή και ολα.ανάθεμα τις κρατήσεις κάθε μήνα- γαμώ το σύστημα υγείας σας,δώστε μου πίσω ολα τα λεφτά ..καλύτερα να τα βάζω στο μαξιλάρι!

Δεν υπάρχει σύστημα υγείας ρε, να παρακαλάς να έχεις λεφτά ή να μην έχεις ατυχήματα! Όσο με κρατάνε τα πόδια μου, δεν θέλω να έχω καμία σχέση με το μπουρδέλο του ΙΚΑ..γαμώ και την σύνταξη των 700 euro!

8 comments:

  1. Η υγεία είναι κοινωνικό αγαθό και δεν θα έπρεπε να βρίσκεται αποκλειστικά στα χέρια των ιδιωτών. Αλλα ρε γαμώτη μου το σύστημα δεν δουλεύει! Γιατί να μην μπορώ να επιλέξω που θέλω να ασφαλιστώ; Γιατί να μου κρατάνε κερατιάτικα κάθε μήνα;

    ReplyDelete
  2. Eides twra pws aisthanesai twra pou eisai apo tin alli meria?

    An kanoun loipon mia apergia kai kleisoun to kentro kai de kinhtai tipota me aitima valte ki allous giatrous sta rantevou klp klp klp den tha tin upostiriksis?

    Na sou pw kai to allo, ksereis oti to ika px den dinei vevaiwseis???

    Ameee....

    Paw kai zitaw vevaiwsi oti eimai ugieis gia xrisi oplokatoxis.

    TSOU! o giatros, exw egguklio pou mou to apagoreuei!!!

    Perastika man, kai kalo kouragio stis oures!!!

    ReplyDelete
  3. @alexius Diakogiannis το ότι υπάρχουν τεράστια προβλήματα μήπως οφείλεται και στην 'εκεί μεριά'; Μήπως ο συνδικαλισμός δεν είναι αυτός που θα έπρεπε να είναι;
    Το μεγάλο θέμα πιστεύω ότι είναι οι "first line managers" όπως τους λένε στις επιχειρήσεις, και οι οποίοι κάνουν κουμάντο με όποιο σύστημα. Χρειάζονται αλλαγή νοοτροπίας Ή ...σουτ.

    ReplyDelete
  4. και το ψωμί είναι κοινωνικό αγαθό (ζει μια κοινωνία χωρίς αυτό;) αλλά το αφήνουμε στα χέρια των ιδιωτών.

    ReplyDelete
  5. Πάρι έχεις απόλυτο δίκαιο. Κανονικά οι παροχές για ασφάλιση θα έπρεπε να είναι προαιρετικές, όπως και για σύνταξη.

    ReplyDelete
  6. > οι παροχές για ασφάλιση

    εννοώ εισφορές για ασφάλιση

    ReplyDelete
  7. Το πρόβλημα με τους ιδιώτες είναι οτι πρώτος στόχος είναι το κέρδος, ακόμα και στην υγεία. Για να το πετύχουν αυτό θα κάνουν οτιδήποτε. Θα προσλάβουν χαμηλόμισθους, άπειρους νοσηλευτές. Έχω τέτοιο παράδειγμα γνωστής μου που πέθανε σε ιδιωτικό νοσοκομείο εξαιτίας αυτής της απειρίας. Φυσικά αυτά γίνονται και στα δημόσια νοσοκομεία. Το πρόβλημα του Δημοσίου είναι η κακοδιαχείριση και η έλλειψη ελέγχου.

    ReplyDelete
  8. emeis pantws eimaste kalutera (tsmede - etaa) phgainoume skame thn 60ara sto giatro kai meta apo 2 mhne spernoume 30 euro pisw...

    kai gamw!

    ReplyDelete