Monday, September 15, 2008

iphone @ greece - free τα iphone ...ρε!

Συμβαίνει κάτι παράξενο! Την πρώτη μέρα που έγινε διαθέσιμο στην Ελλάδα το iphone πολλοί (και εγώ) πήγαμε στα vodafone stores και ζητήσαμε την συσκευή as is! Μας την έδωσαν και φύγαμε!! Δεν ανοίξαμε συζήτηση για data plans για νέους αριθμούς τίποτα! Τον τελευταίο καιρό είναι μερικοί potential αγοραστές iphone οι οποίοι πάνε στα μαγαζιά ζητάνε την συσκευή και η απάντηση που πάιρνουν είναι ότι έχουν προτεραιότητα αυτοί που έχουν κάνει register και οι corporate πελάτες ή αυτοί με νέα σύνδεση!

Αναρωτιέμαι..ΑΚΟΜΑ παίζει αυτή η προτεραιότητα - παράξενο δεν είναι;

Κάτι μου λέει ότι αρκετός κόσμος επιλέγει (άσχετα με την τιμή) να αγοράσει ελεύθερη την συσκευή και να μην την συνδυάσει με κάποιο data plan (ουσιαστικά είναι τόσο ακριβά που ειναι άχρηστα)!!!Εγω προσωπικά έχω αριθμό vodafone και δεν νομίζω να ενεργοποιήσω ποτέ to option για dataplan!

Δεν ξέρω αν μπορούμε να μάθουμε ή αν θα μάθουμε ποτέ - αλλά η vodafone απο την πώληση συσκευών iphone έχει κάποιο κομισιον κερδίζει τίποτα ή είναι αμελητέο;

Δώστε το iphone στον λαό ρε...! χεχε!

13 comments:

  1. Ειναι πολυ ακριβα τα data plans της vodafone για το iphone? Χωρις data plans ειναι τα ακριβα! 6 ευρω το 1 Mb!!

    ReplyDelete
  2. Απο φίλο που δουλευε σε κατάστημα, ειναι πάγια πολιτική της voda η συγκεκριμένη. Όταν σε μια συσκευή:
    -είτε υπάρχουν περιορισμένα κομμάτια
    -είτε έχει το potential να φέρει νέο συμβόλαιο
    τότε όταν ρωτάς αν ειναι διαθέσιμη απλώς σου λένε όχι, είτε για σχέτη αγορά είτε για ανανέωση επιδότησης. Στόχος είναι απλώς να φέρουν νέα συμβόλαια διότι απο αυτά παίρνουν bonus οι υπάλληλοι. Οπότε το κόλπο είναι να τους λες: "γεια σας θέλω να κάνω συμβόλαιο, έχετε τη χ συσκευή?". Σου λένε ναι. Ωραία, πηγαίνετε να τη φέρετε. Και μετά τους λές ότι έχεις επιδότηση..! :-)

    ReplyDelete
  3. εγω ειμαι αυτος ο φιλος του :P

    ReplyDelete
  4. α να προσθεσω οτι αυτο που λεει ο papajohn ισχυει αλλα δεν ειναι πολιτικη της vodafone. Ειναι πολιτικη των πολητων και κυριως των υπευθηνων των καταστηματων. Αν το μαθει οτι το κανουν αυτο στη vodafone θα εχουν προβλημα... Παντως, οσοι θελετε να παρετε σκετη συσκευη απο vodafone νακανετε αυτο που λεει ο papajohn!!!

    ReplyDelete
  5. Gianni δεν μας λες που δουλευεις..εδώ ξέρω κόσμο που θέλει να πάρει την συσκευή και έχει πέσει πάνω σε αυτο το σύστημα! δεν θέλουν να την κλέψουν να την αγοράσουν θέλουν!

    ReplyDelete
  6. Ακριβώς αυτό. Οι υπάλληλοι παίρνουν μπόνους μόνο από τα συμβόλαια που πουλάνε και γι'αυτό αναγκάζονται να σου λένε διάφορα... διαστημικά. I sympathize, αλλά οι παπαριές που άκουσα σε Vodafone stores είναι από άλλον πλανήτη...

    ReplyDelete
  7. Ακριβώς έτσι είναι. Το κέρδος του κατατήματος από την πώληση σκέτης συσκευής είναι ελάχιστο.

    Και ο δικός μου φίλος που δουλεύει σε Vodafone Shop μου είπε πως δεν τα πουλάει σκέτα γιατί δεν τον συμφέρει.

    Εκτός αυτού όμως, προχθές μου είπε πως πρόσφατα τους ήρθε εντολή και από την ίδια τη Vodafone να μην τα δίνουν χωρίς συμβόλαιο.

    ReplyDelete
  8. Κι εμένα το ίδιο μου έτυχε. Περίμενα 2 βδομάδες να μου φέρουν την συσκευή σκέτη, χωρίς αποτέλεσμα. Μόλις όμως πήγα κι έκανα συμβόλαιο δεν έκανε ούτε βδομάδα. Ο πωλητής μου είπε ότι όντως δίνουν προτεραιότητα σε όσους κάνουν συμβόλαιο. Το οποίο σημαίνει στην ουσία ότι χωρίς συμβόλαιο δεν το παίρνεις ποτέ. Εκτός αν θέλεις να περιμένεις μέχρι τα χριστούγεννα... :-)

    Το κόλπο να τους ξεγελάσεις μπορεί να πιάσει αν το έχουν σε stock. Συνήθως δεν το έχουν. Οπότε κάνεις εκείνη την ώρα συμβόλαιο αναγκαστικά για να το παραγγείλεις.

    ReplyDelete
  9. παιδια εγω δουλευα στο καταστημα αγιου δημητριου που ειναι franchise. Ειναι υποχρεομενοι να το δινουν ως σκετη συσκευη! Επισης μην ακουτε αυτα οτι και καλα δεν εχουν stock. Ναι σε αυτο που δουλευα δεν εχουν γιατι δεν παταει ανθρωπος και ειναι και franchise. Τη μερα που κυκλοφορησε τους φεραν 3 και μου κρατησαν τα παιδια το 1 για μενα. :D
    Στα ιδιοκτητα εχουν αλλα δεν τα δινουν γιατι σκετες συσκευες δεν δινουν καθολου μπονους. Οχι ελαχιστο! Καθολου! Αρα... Πατε και λετε θελω να κανω συμβολαιο αλλα τελικα αλλαζετε γνωμη και το περνετε σκετη συσκευη!! :P

    ReplyDelete
  10. Εγώ παιδιά παιδιά πρέπει να είμαι πολύ τυχερός,καθώς και όσοι προλάβαν να το πάρουν τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας ,μιλάω για σκέτη συσκεύη γιατί με συμβόλαιο είναι ασύμφορο.Μιλάω προσωπικά πάντα και για τη χρήση που ήθελα εγώ.Εχοντας 3g καρτούλα απο άλλη εταιρία με πρόγραμμα data plans το δουλεύω για ολα τα υπόλοιπα εκτος απο τηλέφωνο και οταν είμαι σπίτι παίζω με το wifi. Kαταπληκτική συσκεύη πάντως που εχει και τη χρήση τηλεφώνου,δεν πλήττεις ποτέ.

    ReplyDelete
  11. Είμαι και εγώ ενας από αυτούς.. απαράδεκτη εταιρία και για αυτό τον λόγο δεν θα κάνω ποτέ σύνδεση σε αυτούς και ας μην το πάρω ποτέ..

    ReplyDelete
  12. Μπορώ να το επιβεβαιώσω, και με το παραπάνω.

    Την ώρα που περίμενα στη σειρά για το ένα από τα δύο iPhones που ήθελα να αγοράσω ως σκέτες συσκευές, και ενώ με είχαν διαβεβαιώσει ότι "γίνεται χαμός και δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο" (ενώ στο τηλέφωνο μου έλεγαν άλλα), πέρασε iPhone από δίπλα μου, όμορφα όμορφα πάνω σε ένα συμβόλαιο.

    Είναι εξωφρενικό. Η μόνη λύση είναι να τους λες ότι πας για συμβόλαιο και μετά να τους το αλλάζεις. Μιλάμε για τραγικές καταστάσεις, είναι για χοντρό βρίσιμο.

    ReplyDelete
  13. Εμένα πάντως η μικρή μου ιστορία ήταν διαφορετική από όσες διάβασα παραπάνω... Αγόρασα και εγώ stand alone συσκευή, πολύ άνετα και χωρίς καμία ουρά από το e-shop της εν λόγω εταιρίας με παράδοση στο χώρο της επιλογής μου με κούριερ. Πήρε 3 εργάσιμες μέρες και το είχα στα χέρια μου. Πρέπει να πω ότι ήμουν ιδιαίτερα δύσπιστη και περίμενα οτι οι ιστορίες περί διαθεσιμότητας θα χτυπούσαν πρωτίστως τις ηλεκτρονικές αγορές της συγκεκριμένης εταιρίας, αλλά προς μεγάλη μου και ευχάριστη έκπληξη, διαψευστηκα!

    ReplyDelete