Wednesday, August 06, 2008

iPhone, 3g δίκτυα ελλάδα σήμα και άλλα!

Λοιπόν πραγματικά το πρόβλημα μου με την Cosmote και το iphone το οποίο δεν είχε ποτέ καλό σήμα (όπως και κάθε άλλο μου κινητό - ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση σε firmware 2.o) με έχει βάλει σε σκέψεος, οπότε συζητούσαμε το με τον Κώστα και έχω τα εξής findings!

1. Με χρήση κάρτας Vodafone το 1st gen iPhone (2.ο.1) λειτουργει και συμπεριφέρεται άψογα, δεν χάνει σήμα, δεν χάνει κλήσεις τίποτα!

2.Σήμερα στην δουλειά συνάδελφος με κάποιο Nokia Something μου λέει ότι είχε το ιδιο πρόβλημα με χαμένες κλήσεις και αργοπορημένα sms - τελικά κατάφερε να φτιάξει το όλο θέμα με το να απενεργοποιήσει το mix mode (UMTS, GSM) και να το βάλει μόνο GSM (ουσιαστικα να μην μπαίνει 3g ποτέ).

3. Υπάρχει ίσως κάποιο bug ή κάποια ευαισθησία του iPhone σε 3g networks που παίζουν στην band των 1800? (Wind και Voda ειναι 900 σωστά?)

4.Πραγματικά τόσα χρόνια δεν μου είχε κόψει στο σπίτι, να παίζω με την ρύθμιση only GSM στα κινητά μου, αποτέλεσμα σε δύσκολα σημεία, η μπάρα σήματος και η ένδειξη 3g αναβόσβηναν σαν τρελό συνέχεια! Έχω διαβάσει ότι γενικά τα κινητά που είναι exposed σε χάλια συνθήκες σήματος συνέχεια με τον χρόνο έχουν μεγάλο downgrade στην απόδοση τους!

5. To iPhone μου με κάρτα Cosmote , έπιανε δεν έπιανε σήμα, ζεσταινόταν σαν τρελό και φυσικά δεν κρατούσε ούτε ένα βράδυ!!!! Τώρα έχει επανέλθει στα normal του!!

6. Μήπως γενικά η χρήση UMTS η mix mode στα 3g κινητά μας, γενικά δεν είναι και τόσο καλή ιδέα μιας και η κάλυψη των δικτύων δεν είναι η καλύτερη - και τελικά για ένα feature που δεν χρησιμοποιούμε βάζουμε τις συσκευές μας να τρελαίνονται..χωρίς λόγο;

Δεν είμαι super fucking ειδικός στα περί κινητής , αλλά προσπαθώ να δώσω μια λογική εξήγηση! Περιμένω ιδέες - comments!

7 comments:

  1. Πολυ σωστή παρατήρηση,
    Ναι ισχύει αυτό που λές, τεσταρε το με οποιοδήποτε κινητό και θα δεις.

    ReplyDelete
  2. Papo έχεις απόλυτο δίκιο! Αυτά που λές ισχύουν. Μάλιστα, είναι συνηθισμένη προτροπή πολλών για να γλυτώνουμε μπαταρία στις συσκευές μας.

    ReplyDelete
  3. Όχι μόνο για μπαταρία, αλλα και να για είναι η συσκευή "χρησιμοποιήσιμη". Γενικά με το άθλιο 3G σημα που υπάρχει τα κινητά αναγκάζονται να κάνουν συνέχεια hang over σε GSM με αποτέλεσμα να μένουμε συνεχώς εκτός δικτύου. GSM only λοιπόν παντού και πάντα, εκτός αν προσωρινά θέλουμε να κανουμε κάτι στο net...

    ReplyDelete
  4. Έχω cosmote και sony ericsson Ζ-series κινητά. Έχω κι ένα iPod Touch και ήμουν στο παρα-2 από το να πάρω το iPhone αλλά έσπασε το κινητό μου, κι αναγκάστηκα να αγοράσω το z770i στα γρήγορα. Είναι πολύ αργό, μόνο αυτό με χαλάει, κατά τα άλλα για τα γούστα μου είναι τέλειο.

    Θα απενεργοποιήσω το 3G, τζάμπα το πλήρωσα, αφού δεν έκανα ποτέ χρήση του, δεν έχω στείλει ούτε πάρει ποτέ MMS :-(

    ReplyDelete
  5. Δεν κατάλαβα που μπλέκεται το 3G, αφού έχεις 1st gen iPhone που δεν ασχολείται με το σπορ. Τα προηγούμενα κινητά σου ήταν και αυτά 3G;

    Anyway... αν το κινητό σου αλλάζει από 3G σε GSM και τούμπαλιν, σημαίνει ότι αλλάζει το route από τον πάροχο σου μέχρι το κινητό σου (voice & data αναγκάζονται να περάσουν από διαφορετικά net nodes και access points). Η συνεχή αλλαγή του routing ίσως να προκαλεί τις καθυστερήσεις.

    Επίσης, το κινητό που δεν έχει καλό σήμα, αναγκάζεται να εκπέμψει με μεγαλύτερη ένταση για να μιλήσει με την κυψέλη = μεγαλύτερη κατανάλωση (εδώ οφείλεται και η θερμοκρασία)

    Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι μάλλον το σπίτι σου βρίσκεται σε "τρύπα σήματος" της Cosmote. Συχνό φαινόμενο... :/

    ReplyDelete
  6. Εγώ έχω ένα 3G BlackBerry και παρατήρησα το εξής φαινόμενο: όταν μιλάω εν κινήσει και το τηλέφωνο χάσει το 3G σήμα και περάσει αυτόματα σε 2G, η κλήση τις πιο πολλές φορές πέφτει!

    Έτσι ρύθμισα τη συσκευή να είναι μόνιμα σε GSM/GPRS (2G), και μόνο όταν θέλω να κατεβάσω κάποια εφαρμογή πχ το γυρνάω προσωρινά σε 3G.

    ReplyDelete
  7. Papo το ιδιο προβλημα εχω και εγω τωρα, δεν λαμβανω παντα κλησεις και μηνυματα, το testara και εγω και βγαζει πως ειναι απενεργοποιημενο, εδω και 1 βδομαδα περιπου εκανα update σε 2.0.1, δεν ξερω αν φταιει αυτο αφου εχω ακουσει για πολλα bugs, χρησιμοποιω cosmote εδω και 4 μηνες περιπου, ολα δουλευαν ρολοι...
    πηρα τους μ@λ@κες και μου ειπαν πως δεν υπαρχει καποιο προβλημα με την συνδεση μου, εχεις να προτινεις τιποτα?

    ReplyDelete