Thursday, August 21, 2008

και γαμώ το ΙΚΑ

Θα μπορούσα να κάτσω και να αράξω σε ένα απο τα τελευταία πρωινά της άδειας μου, αλλά επέλεξα να πάω στο ΙΚΑ (μετά από ραντεβού) για να πάρω ένα πιστοποιητικό για έκδοση δελτίου αθλητή στην ομοσπονδία Judo και να μου γράψει κάτι εξετάσεις να δούμε σε τι κατάσταση είμαστε!

Μπαίνω μέσα στον τύπο, ένα ξερό
- τι θες;
--Θα ήθελα αυτό και αυτό!
- τι είμαι εγώ να σου δώσω τέτοιο, να πας στον διευθυντή (και τραύλιζε παράλληλα από βαρεμάρα)
--γιατί;
- Να πας στον διευθυντή να σου εξηγήσει (ΑΚΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΡΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΟ ΙΚΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ!)
-ωραία μπορείτε να μου γράψετε αυτές τις εξετάσεις
--Όχι γιατι δεν έχεις θεωρήσει το βιβλιάριο
-α μάλιστα, δική μου παράληψη (εκεί δεν είπα τίποτα, αλλα είχα φορτώσει απο πριν)
--θες τίποτα άλλο;
-όχι τίποτα...άντε γαμήσου πρωινιάτικα
(ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ)

Πήγα κάτω στον διευθυντή, ευγενέστατα μου εξήγησε γιατι δεν δίνουν τέτοιο χαρτί και ότι πρέπει να πάω σε νοσοκομείο ή σε ιδιωτικό γιατρό! Δέχτηκα την απάντηση μια χαρά και του είπα ότι θα μπορούσε ο τεμπέλης και αγενής γιατρός του δευτέρου να το εξηγήσει και να μην μου μιλάει λες και ήμουν κανένας δούλος του! Ως απάντηση δέχτηκα αυτά τα κλασικά καλή σας μέρα και συγνώμη αλλά τι να κάνουμε!

Τι λέτε ρε μαλάκες τι να κάνετε, θέλω τον επόμενο μήνα να μην μου κρατήσουν απο το μισθό τις κρατήσεις και αν έρθετε να με ρωτήσετε γιατί δεν πληρώνεις - να σας πω ..συγνώμη καλή σας μέρα και τι να κάνω!

Επειδή έκανα και επίσημο παράπονο το γράφω και εδώ ο γιατρός ονομαζόταν Σταυρόπουλος- παθολόγος και ήταν στο ΙΚΑ Αιγάλεω. Απλά τον αποφεύγεις...στα ραντεβού γιατί ο άνθρωπος ΒΑΡΙΕΤΑΙ που ζει + δεν έχει τρόπους!


Κάθε φορά που πάω στο ΙΚΑ μου έρχεται ασυνείδητα η εικόνα του μισθολογιου απο το λογιστήριο της εταιρίας..και με πιάνει πονοκέφαλος απο τα νεύρα!

8 comments:

  1. Δεν υπάρχουν χειρότεροι από δαύτους στο ΙΚΑ. Μπορώ να σου αναφέρω πολλές περιπτώσεις (με ονοματεπώνυμο) από το ΙΚΑ Χαιδαρίου.

    Κι αμα τους την πεις γυρνάνε στην καραμέλα "που είμαστε ανασφάλιστοι...κτλ.".

    Τραγικά.

    ReplyDelete
  2. Ο γιατρός όταν είναι στο ΙΚΑ μου θυμίζει καραβανά.

    - Δουλεύει ελάχιστα και χωρίς χρήσιμο αποτέλεσμα.
    - Σου μιλάει λες και είσαι ένα τίποτα.
    - Τον πληρώνεις.

    ReplyDelete
  3. Τι να σου πώ και εγώ ο έρημος που πάσχω απο οίδημα οπτικών θηλών (τα φίς μεταξύ ματιών και οπτικών νεύρων) και οταν πήγα στο ΙΚΑ για να εγκρίνουν μαγνητική πεταγεται η οφθαλμίατρος (μια γρια σαν αυτή στον εγκέφαλο), και πάει δίπλα στον νευρολόγο (που κοιμόταν στο κρεβάτι των ασθενών) με μια ορμή και είπε...
    "ΠΩ ΠΩ ΜΗΤΣΟ! ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑΣ! ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛΑ ΕΛΑ!"

    Ευτυχώς που με κοίταξαν και οι γιατροί στο 401 και βρήκαν απο τί έφταιγε γιατι αυτοί εκεί δώθε ουτε την κλειδαρότρυπα δεν θα βρίσκαν. (Δυστυχώς με φόρτωσαν με ενα χρόνο αναβολή για να γιανω)...

    ReplyDelete
  4. Τραγικό. Γι'αυτό και πρέπει να καταργηθεί η υποχρεωτική ασφάλιση, ή τουλάχιστον να μπορούμε να επιλέξουμε εμείς ποια θέλουμε.

    ReplyDelete
  5. μπράβο που έκανες και επίσημο παράπονο, εμείς φταίμε που λέμε "άστον μωρέ τώρα..."

    ReplyDelete
  6. Ετσι πρέπει ρε με τον κάθε γελοίο και αγενή χαραμοφάη...

    rspkt

    ReplyDelete
  7. Είχα και εγώ τα δικά μου με το ΙΚΑ πρόσφατα και έχω φορτώσει. Ένα άσχημο επίσης είναι οτι σχεδόν όλοι τους έχουν και ιδιωτικό ιατρείο. Μας τα παίρνουν και διπλά δηλαδή.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete