Monday, August 04, 2008

απο μικρός στα βάσανα

Φυσικά ο τίτλος του post δεν μπορεί να είναι παρά μόνο humour-ιστικός . Μια ανάσα πριν τις διακοπές προετοιμάζω τον εαυτό μου με δόσεις μικροαστικης απογοήτευσης, μέσα από την διαδικασία εύρεσης κατοικίας για να ιδρύσω το papo home!

Δύσκολος μήνας ο Αύγουστος, δύσκολες και οι δικές μου απαιτήσεις ακόμα μεγαλύτερες οι απογοητεύσεις όταν πας και βλέπεις τα παρακέλια του καθένα καθώς σου ζητάνε λεφτά για τα οποία θες να βάλεις τα γέλια!

Δύσκολη περιοχή και το Χαϊδάρι και το Αιγάλεω μιας και εκεί έχω αποφασίσει να ιδρύσω το papohome, μικρή η αγορά του ενοικίου και εκεί που βρίσκεις αρκετά το target group είναι φοιτητές. Από την άλλη δεν θέλω να φύγω μακριά από την περιοχή μου, μου αρέσει νιώθω ότι ανήκω εκεί, θα μπορούσα να φανταστώ την υπόλοιπη μου ζωή εκεί, είναι οι φίλοι μου, είναι η οικογένεια μου είναι ο τόπος που μεγάλωσα, είναι τα hobby μου κοντά. Είναι πράγματα τα οποία με κάνουν να μην νιώθω μοναξιά -άνθρωποι είμαστε όλοι έχουμε ανάγκη από στηρίγματα!

Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να επιστρέψω στα φοιτητικά μου χρόνια, δηλαδή σε 25 τ.μ δεν θέλω να κλειστώ, αλλά ούτε και σε παράγκες σαν αυτές που αναγκάστηκα 1-2 χρόνια στα περίχωρα της Mordor (Wolverhampton, Birmingham) να μένω!

Οι τιμές είναι εξωπραγματικές και εκεί είναι που έρχεται σπόντα η ιδέα - δάνειο αγορά και τα ρέστα!Μερικές ανάσες, άγχος, μερικοί πρόχειροι υπολογισμοί και η ταρίφα 3000euro το τετραγωνικό έρχονται να εκτινάξουν την πίεση σου στα ύψη!Επίσης αρχικό κεφάλαιο = null και αμέσως μια φωνούλα σου λέει..ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ!

Είναι πια φανερό ότι ένα από τα πιο σημαντικά life time achievements ή goals θα είναι ένα σπίτι! Ακούγεται τόσο συνηθισμένος και στερεότυπο για πολλούς αλλά hey this is it, ξυπνάς απο τον ύπνο της μετά- φοιτητικής και dolce vita ζωής σου και συνειδητοποιείς ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να δημιουργήσεις κάποια πράγματα!Μακάριοι αυτοί που έχουν κάτι έτοιμο, μιλάμε ξεκινάς την ζωή σου χωρίς ένα χρωστούμενο 200-300κ euro! Σκέφτομαι παράλληλα ότι ο πατέρας μου με βοήθησε να αποκτήσω μια αξιόλογη παιδεία για να μπορέσω και εγώ με την σειρά μου να δημιουργήσω όπως δημιούργησε και αυτός κάτι από το τίποτα! Εγώ με την σειρά μου, όταν και αν κάνω οικογένεια θα έχω σαν προτεραιότητα μου να δώσω μόρφωση στα παιδιά μου πρώτα έτσι ώστε να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και στην συνέχεια οτιδήποτε άλλο αν μπορέσω - σύμφωνα με τα ρεαλιστικές μέσο - αστικές μου δυνατότητες! Κατά πάσα πιθανότητα λοιπόν εκτός και αν γίνω εξαιρετικά πλούσιος τα παιδιά μου όταν φτάσουν στην κρίσιμη ηλικία θα αναγκαστούν να γράψουν το ίδιο post- aki στο blog τους!

Τα trip-άκια μέσα σε αυτή την διαδικασία μπορεί να γίνουν επικίνδυνα και να εξαπλωθούν σε άλλα θέματα και μετά όποιον πάρει η μπάλα!Είπαμε η κρίση πριν τα 30, νιώθω ότι θα κρατήσει 2 χρόνια..μέχρι να γίνω 30 δηλαδή χα χα χα!

Θα συνεχίσω να blog-άρω για την συγκεκριμένη δραστηριότητα μέχρι να βρω λιμάνι! Σας έχω πει ότι εμένα μου την σπάνε οι διαδρομές με ενδιαφέρει direct h Ιθάκη ..η θάλασσα με ζαλίζει!

Για την ώρα θέλω να δηλώσω ότι χρησιμοποιώ τις εξής υπηρεσίες και site για να με διευκολύνω!

1. xe.gr (χρυσή ευκαιρία)
2.homeads (τα νέα)
3.Private Google map οπου σημειώνω πάνω στον χάρτη τα διάφορα σπίτια που με ενδιαφέρουν!
4. Remember the milk για να βάζω reminder για ραντεβού ή τηλεφωνήματα + iCalendar (mobileme)


respect

1 comment:

  1. Την υγειά μας να ΄χουμε να δουλεύουμε και όλα γίνονται.

    ReplyDelete