Tuesday, May 06, 2008

οι κίτρινες πουτάνες! (KΠ)

Επαγγελματικά υπάρχουν πολλές πουτάνες, οι κυριολεκτικές και χιλίων ειδών άλλες! Εγώ θα σας πω μια ιστορία βγαλμένη από την ζωή και την πραγματικότητα - φρέσκια ούτε 2 ώρες! Αφορά τις λεγόμενες κίτρινες πουτάνες - τις ξέρετε; Είναι πολλές και κυκλοφορούν με τα κίτρινα οχήματα τους μέσα στους δρόμους της Αθήνας.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά! Οι πουτάνες γενικά έχουν αυτό που λέμε πιάτσα! Είναι ολες σε σειρά - στις κίτρινες επικρατεί λογική FIFO (First In First Out) άρα για να εξυπηρετηθείς πας στην πρώτη! Όταν είναι στην πιάτσα δηλώνουν ότι ειναι ready for business είναι εκει για την εξυπήρετηση του πελάτη - for your pleasure only - δεν υπάρχει κάτι άλλο this is it!

Πάω λοιπόν στην Λ.Μεσογείων σε γνωστή πιάτσα με κίτρινες πουτάνες και λέω - στην πρώτη -

papo: γεια σου μωρό μου επειδή θέλω να περάσω ήρεμα και relaxed θα ήθελα να σε νοικιάσω για την στάση Αιγάλεω!

ΚΠ1: Α μωρό μου δεν μπορώ αυτή την στάση, είχα μια δύσκολη μέρα και σε λίγο θα σχολάσω δεν μπορώ, μόνο αν θες τίποτα ψιλικά αλλά όχι αυτή την στάση!

Μάλιστα σκέφτομαι, όλοι πρέπει να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία - ως pointer που διατρέχω σε loοp πάω στην δεύτερη πουτάνα της σειράς!

papo: γεια σου μωρό μου επειδή θέλω να περάσω ήρεμα και relaxed θα ήθελα να σε νοικιάσω για την στάση Αιγάλεω!

KΠ2: μωρό μου δεν γίνεται εγώ δεν κάνω τέτοια ώρα αυτή την στάση ξέχασε το!

ξεκινάω να τα παίρνω στο κρανίο - πάω στην τρίτη και ρωτάω

papo: Καλησπέρα ΚΠ3 εσυ στάση Αιγάλεω κάνεις;

(δώσε βάση)
KΠ3: Α μωρό μου δεν μπορώ να σου πω,γιατί εγώ είμαι τρίτη στην σειρά δεν μπορώ να σε πάρω.

papo: Γιατί;

ΚΠ3: γιατί πρέπει να σε πάρει η ΚΠ1 ή ΚΠ2

papo: μα συγνώμη μόλις μου είπανε ότι είναι κουρασμένες τι πρέπει να κάνω;

ΚΠ3: δεν ξέρω μην με ρωτάς μπες μέσα και βίασε τες..πες τους ότι πρέπει να σου κάνουν την στάση Αιγάλεω

papo: ΑΜΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ...ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ...ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ!!!!!!

είναι λίγες οι φορές που κρατάω το MacBookPro στην τσάντα και θέλω να το ρίξω στο κεφάλι κάποιου, έτσι ωμή βία, την ώρα που ξεστομίζει τις μαλακίες χωρίς λογική, την ώρα που ο κάθε άξεστος βλάχος νομίζει ότι μιλάει σε βλάκα!

Που θα πάει λέω θα πρέπει να κάνω κάτι δεν έχει νόημα να προσπαθήσω με την τέταρτη πουτάνα! Τηλέφωνο στο 100 - ενημέρωση προς τροχαία εδω 3 πουτάνες στην σειρά δεν θέλουν να μου κάνουν την στάση Αιγάλεω σε πιάτσα. Έχετε δίκιο..θα ενημερώσουμε την τροχαία!

Οι ΚΠ1, ΚΠ2,ΚΠ3 αντιλαμβάνονται ότι έχω τηλεφωνήσει στην αστυνομία και ότι με υπομονετικό βλέμμα τραμπούκου περιμένω στην κορυφή της σειράς μήπως και είμαι τυχερός είτε να εμφανιστεί η αστυνομία είτε να έρθει κάποιος βλάχος να μου πουλήσει τσαμπουκά (θα είχε πλάκα...). Μέσα σε 2 λεπτά και οι 3 δια μαγείας βρίσκουν άλλους πελάτες και εξαφανίζονται!

Περιμένω υπομονετικά...μισή ώρα δυστυχώς ΤΡΟΧΑΙΑ πουθενά! Κάποια στιγμή ξεπροβάλει ένα τζιπ αστυνομίας, σκέφτομαι κάτι πονηρό - μιας και υποθέτω ότι θα έρθει προς εμάς - κάνω μια προσπάθεια με μια άλλη πουτάνα..και Guess what μου λέει..Α μωρό μου πρέπει να πας στην απέναντι πιάτσα (δεν υπήρχε απέναντι πιάτσα) να δεις αν μπορεί να σου κάνει αυτά που θες εκεί καμία.

Εντάξει βάρεσα κόκκινο...12 παρά..δεν ξέρω τι να κάνω να περιμένω και άλλο μήπως αξιωθεί η τροχαία να εμφανιστεί η να φύγω! Ξανά τηλέφωνο στην αστυνομία είμαι ο τάδε τηλεφώνησα εκείνη την ώρα η τροχαία άφαντη..δεν μπορώ να περιμένω όλο το βραδυ..τουλάχιστον πείτε σε κάποιον να έρθει να τους κάνει μια παρατήρηση.

ναι έχετε δίκιο..δεν ήρθε ακόμα η τροχαία έτσι;

όχι - και τώρα φεύγω.

Καλά οκ καλο βραδυ!

ΣΩΘΗΚΑΜΕ!

Κάθομαι και σκέφτομαι. Μερικές φορές μπαίνω σε ταξί και μάλιστα πάντα αφήνω καλο tip, και μου λένε διάφοροι - ξέρεις και μας έχει παρεξηγήσει ο κόσμος - είναι μερικοί που χαλάνε το επάγγελμα και την πληρώνουν οι άλλοι! Εγώ αυτό που είδα είναι οτι σε σύνολο απο 10 κίτρινες πουτάνες μέσα σε μισή ώρα οι μισές σχεδόν..είχαν αντιεπαγγελματική συμπεριφορά! Την επόμενη φορά που θα μου το πει κανείς αυτό θα γελάω!

Τους έγραψα στα @@ και πήγα με το ΜΕΤΡΟ κάτι που έπρεπε να κάνω τελικά από την αρχή! Πάρτε και άλλο κόσμο και εφαρμόστε 12-02 ΜΕΤΡΟ τις καθημερινές - να πάρουν πουλο ολοι αυτοί οι πειρατές των δρόμων.


Ακού εκει..οι κίτρινες πουτάνες - ντου και ξύλο τελικά τι να πω! Άλλες στιγμές παρακαλάω να ήμουν δικηγόρος - μέσα σε αυτό το σύστημα - να μην είχα prob να έτρεχα για τυπικουρες τον κάθε μαλάκα εκεί να τον κάνω να πληρώσει πρόστιμο να τον κάνω να νιώσει άσχημα.

PS: κράτησα 2 αριθμούς από αυτές ΤΑΒ 7149 και ΤΑΒ 2157..υποθέτω και να πάρω τηλ στο συνδικάτο δεν θα γίνει και τίποτα!

20 comments:

  1. πρωτον...καλά τι ψάχνεις τώρα, σιγά μην εμφανιζότανε και η τροχαία (μάλλον και αυτοί στο κόλπο είναι) ... εδώ εγώ που δεν μένω κιόλας αθήνα, όταν πρέπει να βρω ταξί και μάλιστα φορτωμένη με τις βαλίτσες μου για να συνεχίσω το ταξίδι μου με κάποιο τρόπο, δν σταματάει κανείς (και μόνο που βλέπουνε τσάντες δηλαδή). Οχι πες, σε αυτήν την περίπτωση τί στο καλό κάνεις; Πας με τα πόδια; (Μετρό γιοκ για τις ενδιαφερόμενες περιοχές-κηφισό κλπ δηλαδή- εκτός και αν δεν βιάζεσαι και περιμένεις μισή τουλάχιστον ώρα το bus έχει καλώς..αν βιάζεσαι όμως και είναι το τελευταίο κτελ που πρέπει να προλάβεις;;; Συν του ότι σε τέτοιες περιπτώσεις σε πηγαίνουν από όπου θα υπάρχει πιο πολύ κίνηση, έτσι για να χάσεις και συ το bus και να βγάλουνε και αυτοί παραπάνω).

    Το κακό είναι ότι εδώ και ένα περίπου χρόνο αντιμετωπίζω τα ίδια και στην Θεσσαλονίκη, που σιγά τις αποστάσεις για να διαλέγουνε δρομολόγια κιόλας!

    Και το ερώτημα είναι, εντάξει, εγώ τα βλέπω αυτά 1-2 φορές το μήνα. Όμως αυτήν την κατάσταση την αντιμετωπίζουνε καθημερινά τόσοι άνθρωποι και ακόμα δεν έχει βρεθεί μια λύση να μην περνάει το δικό τους;

    δεύτερον...λίγα με το macbookPro ε!!!! Άμα δν το θες δώστο σε μένα!!! :P Για κάτι τέτοιες δουλειές όμως είναι ότι πρέπει το acer!! Ανταλλάζουμε??? (ναι ... θαθελα, το ξέρω!!)

    ReplyDelete
  2. Papo δεν ξέρεις πόσες φορές σε έχω σκεφθεί που κάνεις Τζούντο και λέω αν έκανα δυστυχώς αυτά περί αυτοσυγκράτησης θα είχαν πάει στο βρόντο!

    ReplyDelete
  3. Ρε παιδιά, αν είναι δυνατόν, ήλπιζα ότι θα τελειώσουν αυτά κάποια στιγμή. Καραμέλα έχει γίνει αυτό το πράγμα με τους ταξιτζήδες αλλά τα προβλήματά τους δεν τα ξέρει ΚΑΝΕΙΣ.

    (θιγμένος) γιος ταξιτζή... :D

    ReplyDelete
  4. Λοιπόν. Πρώτον, Epic για το ΚΠ (!). Δεύτερον, νόμιζα ότι θα το πήγαινες " ε... είπα να κάνω continue;, μέχρι να που συνάντησα την συνθήκη !(ΚΠ) για πολλοστή φορά και έκανα break;" Ξέρω ακριβώς τι βίωσες. Εγώ, στην γενέτηρά μου όταν πήγαινα μαζί με κάποιους άλλους συναθλητές σε συγκέντρωση του συλλόγου που ήμασταν μέλη, κουβαλούσαμε και τα σπαθιά μας !!! Εκεί να δεις δυσκολία να συγκρατηθείς, με το ακονισμένο tachi ( κάτι σαν katana, ίσος να θεωρείτε πια το ίδιο, πολύ πιο κοφτερό, αλλά λίγο αργώ στο iai ( τραβάς-κόβεις-τελειώσαμε ) όταν η ΚΠ παίρνει τον περιφερειακό σε βγάζει στο νομαρχιακό νοσοκομείο, αφού σου έχει κάνει ενα "φανταστικό" tour στην πόλη σου και παίρνει τον δρόμο για τα βουνά, μέχρι να τους πεις "Το βλέπεις εκείνο το βουνό που έχει φυτρώσει ρύζι, θες στη κορφή του να σε !#%!@#% να δεις άμα μυρίζει" ή να του πεις αυτό που του είπε ένας από εμάς "είμαστε 3, έχουμε όλοι σπαθιά μάλιστα πάνω από ένα ο καθένας και ακόμα περισσότερα νεύρα !".

    Εγώ βασικά σκεφτόμουν πως θα προτιμούσε η ΚΠ την λεπίδα μου, με sake ή χωρίς. Αλλά έπιασε το νόημα!

    ReplyDelete
  5. kala den to suzhtw... eixa spasmeno podi prin apo kammia 12ara kalokairia kai epeidh htan kalokairi kai epairnan tous touristes arnountousan na me pane 2km pio katw ...

    skatofara...

    mia dikaiologia omws tous th dinw... an egw odhgaw 50' thn hmera kai brizw ta 49' fantasou ti pa8ainoune autoi me 12 wres hmerisiws...

    ReplyDelete
  6. I idia istoria ksana kai ksana.
    Gi auto pleon DE RWTAW!!!!
    Paw sto taxi, eleutheros??
    Pou pas???
    Eleutheros??? opou thelw!!!
    Oxi, fuge prin parw astunomia...

    Pare to sundkatw ALLA trava kai sti troxaia gia kataggelia. xeis dikaiwma na to kaneis. Den einai aparaitito na erthei...

    ReplyDelete
  7. Περίμενες λύση καλώντας τις άλλες πουτάνες (αστυνομία); Ρε ένα φωτόσπαθο θέλει να του κόψεις το ταξί στη μέση!!!

    ReplyDelete
  8. Οπότε δυναμώνεται το πρπηγούμενο ποστ...

    ReplyDelete
  9. Όπως λέγαν και οι ΑΜΑΝ, πολλοί στην Ελλάδα έχουν λογική "Γιατί-είναι-αθηναϊκές-Ρε". Στο συνδικάτο θα μιλήσουν για μεμονωμένο περιστατικό και οτι γνωρίζουν για την περίπτωση και οτι θα το κοιτάξουν και ότι έχεις δίκιο και ότι μπλα μπλα μπλα. Μετρό και πάλι μετρό...
    Βρείτε μου ένα κλάδο στην Ελλάδα χωρίς μεμονωμένα περιστατικά και ατέλειες και σας κερνάω μπύρες...
    Μην προσπαθείς να βγάλεις άκρη σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει ούτε μέση ούτε τέλος.

    ReplyDelete
  10. αυτό που θέλω να τονίσω εκτός απο τα νευρα ήταν το εξης!

    ηταν 7-8 ταξι στην σειρά οι 4 ειχαν την ιδια συμπεριφορά! Δηλαδή ποσοστό 50% ε αυτο δεν ειναι τυχαίο έτσι!

    ReplyDelete
  11. κίτρινη φυλή.. τσ τσ τσ
    εγώ έφαγα και παρενόχληση.

    ReplyDelete
  12. αυτο με το φωτοσπαθο μου αρεσε πολυ, οντως πρεπει να κυκλοφορουμε με αυτα μαζι μας για να τους κοβουμε τα ταξι στην μεση :) :) :) :)

    ReplyDelete
  13. Πέρα από το εκπληκτικό post (έκανα κ αναφορά στο twitter!)να σημειώσω εδώ αυτό που θεωρώ ως αιτία του κακού.
    Αν οι άδειες ταξί δίνονταν από το Δημόσιο, ως όφειλε, και δεν επιτρεπόταν η μεταβίβαση, δεν γινόταν χρηματιστήριο με δαύτες (σήμερα κοστίζει η άδεια 200.000+ ευρώ)τότε θα μπορούσε να γίνει πραγματικός έλεγχος και να μπουν κανόνες γιατί θα υπήρχε το όπλο της αφαίρεσης της άδειας.
    Τώρα, ο κάθε ταρίφας σου λέει "μαγαζί μου είναι και το 'χω ακριβοπληρώσει" άρα το δουλεύω όπως 'εγώ γουστάρω'.

    (μήπως να 'χουμε ένα αυτοκόλλητο για κάθε ταρίφα να του το αφήνουμε σε περίπτωση άρνησης;
    π.χ.
    ειμαι ο γαϊδαρος εγώ,
    που αποφασίζω εδώ
    και σε πάω όπου θέλω,
    με ρολόϊ και..."καπέλο")

    ReplyDelete
  14. Πάρι γιατί εκπλήσεσαι; Το να συμπεριφερθούνε έτσι είναι το πιο συνηθισμένο, το περίεργο θα ήτανε να είχες να κάνεις με επαγγελματίες. Αλλά επαγγελματίας και (νεοέλληνας) ταξιτζής είναι δύο λέξεις που ακούγονται αστείες στην ίδια πρόταση.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Αν έμπαινες μέσα και στρογγυλοκαθόσουν και τους έλεγες πάω Αιγάλεω, τι θα έκαναν, θα σε έβγαζαν από το ταξί; Τουλάχιστον μια φίλη μου δικηγόρος αυτό κάνει, κι αν της πουν δεν πάω εκεί, τους λέει να της βρουν άλλο ταξί αλλιώς δεν βγαίνει έξω.

    Μέχρι στιγμής έχει πιάσει το κόλπο κάθε φορά που το έχει δοκιμάσει :-)

    ReplyDelete
  17. απελευθέρωση αυτού του κλειστού επαγγέλματος ώστε να υπάρξει λίγο ανταγωνισμός, να ψάχνουν τους πελάτες και όχι οι πελάτες να ψάχνουν αυτούς.

    ReplyDelete
  18. Re paidia eleos den uparxei logos otan o taksitsis exei to elfthero den milao kan gia piatsa mpainete mesa kai meta tou lete pou pate an sas pei to oti dipote tou les i me pas i pame tmima etsi einai o nomos kai den mporei na kanei allios provlima tou

    einai aplo

    emeis ftaime oxi afti pou ante na katsoume na mpoume sto proto taksi me tsampouka kathomste kai rotame

    papo lathos simperifora eprepe an mpeis sto proto kai oti kai malakia na sou elelge na tou apntouses sta @@ mou me pas thes den thes kai den me noiazei

    ReplyDelete
  19. mia xara einai oi tarifes re si:)χαλαρωσε και απολαυσε το ραιντ:),,,,κ σι μωρε δε σε καταλαβαινω ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ;Ε;Ε;Ε;Ε;;;;;Ε;;;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ;;Ε;;;ΕΕΕ;;;;;;;;;;;;ΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΣΙ ΡΕ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ "ΠΟΥΤΑΝΑ;"ΕΕΕΕ;;;;ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕΕΕ;;ΕΕΕ;;;;;;;;ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΑΜΙΔΙΑ ΣΥΓΧΙΣΤΙΚΑ:),,,
    υσ1 παρε εναν ταξι μωρε κ τραβα σπιτι:)κ ασε τις πουτανες:)
    υσ1 ηθελα να π(ι)ω και αλλα,,,αλλα ενιγουει,,,πρωτη φορα γραφω δω μεσα ειπα να ξεκινισω στο "ρελαντι":)

    ReplyDelete
  20. γεια σου Γιώργο - είσαι και εσύ του επαγγέλματος ε ...καταλαβαίνω!

    ReplyDelete