Tuesday, May 06, 2008

η λογική...

Σαν αγοράκι γουστάρω τα ωραία και όμορφα αμάξια, όπως ολοι εχουμε την πόζα μέσα μας! Απο την άλλη ως κάτοικος της Αθήνας έχω σημαντικές ιδιοτροπίες (εγώ θα τα έλεγα καλά). Με εκνευρίζει η οδήγηση σε κίνηση, με εκνευρίζει ότι τώρα πια ακόμα και στο ταπεινό Αιγαλεω - Χαιδάρι υπάρχουν στιγμές που θέλω μισή ωρα γύρες για να παρκάρω, γουστάρω που μπορώ να πηγαίνω στην δουλειά μου με τα πόδια και με το ΜΕΤΡΟ να σκέφτομαι και να απολαμβάνω την διαδρομή - ειναι οι καθαρά προσωπικές μου στιγμές.

Απο την άλλη ποτέ δεν είχα λόξα με τα αμάξια ουσιαστική, έχω άλλες λόξες με την τεχνολογία και μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει απο τον εξοπλισμό μου. Ειμαι super happy με έναν super γρήγορο-ομορφο υπολογιστή αλλά δεν θα κάνω το ιδιο με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο - άσε που για να πάρω ένα αντίστοιχο super happy ομορφο γρήγορο αμάξι - θέλω 2 ζωές δουλειάς.

Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου - και εκεί που είχα σχεδόν καταλήξει - έβαλα όλα τα facts κάτω, οικονομικά, συνήθειες μου οδηγικές, συνήθειες μου ως κάτοικος Αθήνας..και κατέληξα ...η απάντηση ειναι η εξής! Εξελίξεις μεσα στους επόμενους μήνες!


10 comments:

  1. Τώρα τελευταία κάνω τις ίδιες ακριβώς σκέψεις. Σκεφτόμουν Smart ή Fiat 500, και τελικά κλίνω κι εγώ προς το πρώτο. Υπάρχουν όμως δύο ερωτήματα: Μεταχειρισμένο ή καινούριο, και (αν καινούριο) με turbo ή χωρίς;
    Να προσθέσω επίσης ότι πρόσφατα οδήγησα το Fiat Panda 100HP ενός φίλου μου, και έχω να πω ότι το αμαξάκι είναι μικρό, πεντάθυρο και σφαιράτο.

    ReplyDelete
  2. Ωχ μη! Είμαι στην αναζήτηση και γενικότερα έρευνα αγοράς μικρού αυτοκινήτου [και ως πρώτου δικού μου] εδώ και 6 μήνες...

    Πέρασα την φάση 500αράκι, την φάση Smartάκι και κοίταξα πολλά μικρά με τους εξής παράγοντες υπ'όψην:

    - Μέγεθος: μικρότερο από 3,7 μέτρα
    - Κατανάλωση
    - Δυνατότητα αυτόματου/σειριακού
    - Αξιοπρεπείς χώροι

    Το 500 απορρίφθηκε λόγω του τελευταίου αλλά και του ελεινού Value for money.
    Το Smart απορρίφθηκε γιατι: Καινούργιο είναι πανάκριβο, το πριν του 2003 το βρίσκεις φθηνό αλλά όλοι το αποφεύγουν λόγω προβλημάτων και αυτά των 700cc [μετά 2003] είναι ΥΠΕΡεκτιμημένα. Δηλαδή να δώσεις 8000 για αμάξι του 2004 με 45000χλμ στην πλάτη; Too much.

    Τρικίλυνδρα τρίδρυμα και λοιπές δυνάμεις έβγαζαν προβλήματα από πλευράς μεταφοράς θορύβου, επιδόσεων, εσωτερικού.

    Καιιιι τελικά κατέληξα στο νέο Twingo. Μικρό, με καλούς χώρους, ΠΟΛΥ καλό εξοπλισμό [αν εξαιρέσεις τους αερόσακους], χαμηλή κατανάλωση και με Quickshift serial/auto gearbox με 1.000€ έξτρα.

    Ελπίζω να μην σε βάλω σε μπελάδες... :p

    ReplyDelete
  3. SMART παρτο χθες!

    αρκάρει παντού, δεν καίει τπτ πάει μια χαρά και τα καινούρια είναι υπέροχα!

    Respect!

    ReplyDelete
  4. Εμείς θα τα πούμε από κοντά. Smart παρκάρει παντού indeed. Τα καινούρια είναι και πολύ καλύτερα όσο αφορά ποιότητα κατασκευής. Απλά είναι ακριβά. Το Renault Twingo είναι μια πολύ καλή πρόταση. Τέσπα, θα τα πούμε...αν και νομίζω πως θα καταλήξουμε στο Smart (χαχαχα)

    Πάντως μεταχειρισμένο Smart δε συμφέρει...

    ReplyDelete
  5. Φίλε Πάρη,

    Welcome το the club, όπως ξέρεις είχα και εγώ παρόμοιο δίλημμα αλλά με διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτου.

    Τα σχόλια μου

    1) Αν πας για μεταχειρισμένο αμάξι, υπάρχουν πολλές σελίδες με reviews κλπ που θα σου πούνε τι να προσέξεις σε κάθε μοντέλο σύμφωνα με τη χρονολογία και γενικά τι έχει βγει ελαττωματικό. Η αγορά μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι υπερεκτιμημένη σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

    2) Αν πας για καινούργιο τότε δες σίγουρα το www.whatcar.co.uk

    και για το μοντελάκι σου :
    http://www.whatcar.co.uk/car-review-summary.aspx?NEW_USED=1&MA_TYPE=1&MA=60&RT=2705&Submit1=GO

    Καλή Τύχη !

    ReplyDelete
  6. Αντε ρε Παπουλάκο, αντε αγόρι μου. Να δείς και κανένα άλλο μέρος εκτός απο το κέντρο και το Χαϊδάρι.

    Και να θυμάσαι: Το αυτοκίνητο είναι ελευθερία και ουχί σκλαβιά.

    Άμα αρχίσεις τα "και που θα βρω πάρκινγκ", "πόσα χιλιόμετρα είναι", "δεν έχω βενζίνη" και λοιπές φίφες, πάρε καλύτερα το μετρό, χεχεχε

    ReplyDelete
  7. SMART?? έλα ρεε οχιιιι..Αυτο δεν είναι αυτοκινητο αλλά καδος! ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ FIAT 500 ΔΑΓΚΩΤΟ!(για μενα βασικά, τώρα για σένα δεν ξέρω:-ρ)

    ΥΓ:Πέρνα απο το Μπουρλοτο να δεις το καινουριο trailer Batman(Τhe Dark Knight)...

    ReplyDelete
  8. Θεωρώ οτι το Smart είναι χαλια. Για μένα δεν υπάρχει χερότερο. Είναι μισό αμάξι σε μεγάλη τιμή.Άσε που, αν δεν κάνω λάθος, βγαίνουν μόνο αυτόματα.

    ReplyDelete
  9. kita ama paris dithesio, ase to smart, pare to R8 pou sou aresi pio poli!

    ReplyDelete
  10. Τωρα Παρι με απογοητευσες....Αφησες το Audi A3 1.8T και θα παρεις τον κουβα!!!!Τουλαχιστον δες και κανενα Aygo, C1 η 107 που ειναι ακριβως τα ιδια αυτοκινητα, οικονομικα, μικρα και σκυλια απο αξιοπιστια. Παντως το Smart πραγματικα βολευει, αλλα ειναι πολυ ακριβο το ριμαδι καινουργιο. Μεταχειρισμενο δεν συμφερει γιατι και παλι με αυτα που προσφερει ειναι ακριβο. Τι να πω δικα σου ειναι τα ευρα οτι θες τα κανεις

    ReplyDelete