Friday, April 18, 2008

let's get together...ξανά!

Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως!

Ομολογώ οτι πραγματικά χαίρομαι που εχω πια οργανώσει ή μάλλον έχω κάνει integrate κάποιες συγκεκριμένες web2.0 υπηρεσίες στην καθημερινότητα μου, την δουλειά τόσο πολυ που σκέφτομαι ότι δεν θα μπορούσα να κάνω χωρίς αυτές! Το πιο ωραίο είναι ότι έχω καταφέρει να μεταδώσω αυτο τον ενθουσιασμό και σε άλλους και αντίστοιχα αυτοί σε άλλους και σιγά σιγα τα networks μεγαλώνουν! Αυτό το post είναι ακόμα μια προσπάθεια να μεγαλώσω το network!

Μεγαλύτερο network = μεγαλύτερη ροή πληροφορίας = δύναμη = γνώση = awareness


1. Πιστός χρήστης του Google Reader, φυσικά πιστός οπαδός blog! Θα επαναφέρω μια παλαιότερη παράκληση, αν νομίζετε ότι υπάρχουν εξαιρετικά blog εκεί έξω ή κάποια καινούργια ή ακόμα και το δικό σας και θέλετε αναγνώστες μην διστάσετε να αφήσετε ένα comment. Η αλήθεια ειναι ότι ο ρυθμός που προσθέτω blogs στην λίστα του google reader μου έχει μειωθεί - παρόλα αυτά παρατηρώ ότι 1 με 2 νέα blogs την εβδομάδα μπαίνουν στην λίστα! Συνεχίζω να δείχνω μεγάλο ενδιαφέρον για τα google shared items όλων οπότε αν θέλετε να κάνουμε shared κονέ απλά κάντε add τον javaneze@gmail.com και ελπίζω να εμφανιστώ στην λίστα σας και εσείς αντίστοιχα στην δική μου! Χρησιμοποιώ φανατικά το 'Share' functionality στο google reader!

2. Del.icio.us . Αν δεν έχεις account σταμάτησε τα όλα και κάνε αυτό που πρέπει! Αν δεν ξέρεις πως να το χρησιμοποιείς δες εδώ! Δεν υπάρχει πιο ευγενικός και γρήγορος τρόπος να μοιραστείς link -να οργανώσεις τα bookmark σου και άλλα πολλά! Μπορώ να σου πω ότι κάθε λίγο και λιγάκι check-άρω την σελίδα με το network μου και βλέπω νέα μέλη! Fuck Yeah! Ανταποδίδω πάντα το add, και αυτη την στιγμή το network μου μοιάζει κάπως έτσι!

Μπορείς να με προσθέσεις με το username javaneze .

Θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις ή μάλλον ευχές για νέα feature στο del.icio.us.Ίσως θα έπρεπε να κάνω ένα post στα αγγλικά και να στείλω κάποιο email.

2.1)θα ήθελα αντί για αυτή την flat λίστα με users να έχει λιγο πιο έξυπνους τρόπους για να διαχειριστώ τον μεγάλο αριθμό των μελών του network. (Drop down, groups etc)

2.2). Θα ήθελα να μπορώ να οργανώνω τα διάφορα μέλη στο network μου με βάση κάποια ενδιαφέροντα τους! Πχ έχω ένα φοβερό link που αφορά μόνο mac χρήστες..αυτη την στιγμή για να να μην το πασάρω άδικα σε καημενούληδες windowzzzzz users scan-άρω με το μάτι ποιος ειναι τι. Άντε αυτούς που τους ξέρω κάτι γίνεται ..λέω ο Κώστας έχει mac ο Γιάννη δεν έχει κτλ κτλ για όλους τους άλλους; Θα ήθελα λοιπόν μια βοήθεια απο την υπηρεσία να δημιουργήσω groups.

3. FriendFeed. Το διάβασα και εγώ όπως πολλοί απο εσάς απο τον vrypan. Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ, δεν μπορώ να πω ενθουσιάστηκα στην αρχή αλλά η αλήθεια είναι ότι σε αρκετά busy days οπου δεν μπορείς να παρακολουθείς σταθερά την ροή της πληροφορίας το feed του friendfeed για το network σου είναι μια καλή ευκαιρία να κάνεις catch up ή να δεις κάτι απο κάποιον που μπορεί να σου ξέφυγε! Μπορείς να με βρείς και να με προσθέσεις με το username javapapo.

4. MicroBlogging: Τwitter και Pownce. Συνεχίζω να είμαι λίγο σκεπτικός για το όλο concept. Σίγουρα τιτιβίζω και pownce-άρω πιο συχνά τώρα πια, αλλά ακόμα ίσως δεν μου έχει αποκαλυφθεί η μεγάλη αλήθεια με το microblogging! Θα με βρείς στο twitter ως javapapo ενώ στο pownce ως papo . Με την χρήση του twihrl micro- blogg-άρω και στα 2 ταυτόχρονα!Ομολογώ ότι απο αυτο το ρυάκι πληροφορίας υπήρξαν 1-2 στιγμές που τσίμπησα κάτι χρήσιμο! Τώρα αυτά τα ομαδικά καλημέρα, καληνύχτα, τώρα κάνω μπάνιο τώρα θα κάνω sex και άλλα λοιπά τα βρίσκω αδιάφορα!

5. Flickr. Ναι ρε γαμώτο κάντε share τις φωτό σας.Βλέπω νέο κόσμο ο οποίος αγοραζει super duper φωτογραφικές - μαζευουν ένα κάρο φωτό σε κάρτες μνήμης, στο τέλος τις ξεχνάνε, αν προνοήσουν τις κάνουν back-up,αλλιώς απλά τις σβήνουν γιατι δεν έχουν χώρο! Δεν σου είπα να κάνεις expose προσωπικές σου στιγμές παντού υπάρχουν όρια, αλλά αυτή η φοβία στο 2008 είναι απαράδεκτη! Θα με βρεις εδώ.

6 comments:

  1. LoL ωραία τα λες αγαπητέ Πάρι!Ειδικα για το Flickr δεν το καταλαβαινω ποτε να ξοδευεις τοσα λεφτα να βγαζεις φωτο 10mb τη μια και μετα να τις σβηνεις λογω χωρου.
    Πραγματι ακουω πολλους γυρω να φοβουνται κατι που δεν εχουν δοκιμασει.Απλα ακουγοντας λογια αλλων.

    Τωρα για microblogging παρολο που ολοι εχουν παθει αμοκ με το να γραφουν καθε στιγμη τους εγω δεν το καταλαβαινω (ακομα τουλαχιστον).Ισως το γεγονος του περιορισμενου χρονου να εχει παιξει ρολο αλλα δεν εχω βγαλει κατι useful εκτος απο το τι ωρα θα βγει ο ταδε με την ταδε και αλλα τετοια''χρησιμα''!;-)

    ReplyDelete
  2. Έτσι!!!! Πες τα!! :)

    Εντωμεταξύ αυτά τα κονέ πώς γίνονται στον reader, ακόμα δν έχω καταλάβει!

    ReplyDelete
  3. Φίλε papo το ξέρεις πολύ καλά πως και εγώ είμαι WEB 2.0 addict, άρα λοιπόν δεν έχω παρά να συναινέσω σε όλα όσα αναφέρεις. Βέβαια οφείλω να σου πω πως twitter και pownce δεν μου λένε και πολλά. Γενικά το concept τους με αφήνει λίγο αδιάφορο.

    Για το συγκεκριμένο άρθρο σου θέλω να κάνω μια παρατήρηση. Σε όλα τα άρθρα σου, διαμορφώνεις έναν πολύ ωραίο λόγο ο οποίος έχει μεταδοτικότητα στον αναγνώστη, το ίδιο και σε αυτό. Παρόλα αυτά όμως πιστεύω πως στο podcast σου #85 η φωνή σου έχει μεγαλύτερη μεταδοτικότητα και πείθεις "καθιλοτικά" θα έλεγα τον ακροατή στην αναφορά που κάνεις για την χρήση του del.icio.us. Ειλικρινά σου μιλάω, αν δεν είχα del.icio.us , και άκουγα αυτά που αναφέρεις, μέχρι να τελειώσει το podcast θα είχα δημιουργήσει ένα account!

    ReplyDelete
  4. Μπράβο ρε συ Πάρι! Άντε μπας και παρακινήσουμε φίλους και γνωστούς στην δικτυακή συμμετοχικότητα!

    ReplyDelete
  5. thanks για τα σχόλια!
    Μπορώ να πω οτι το network μου μεγάλωσε..απο χθες!

    Πείτε και εσείς καμία κουβέντα μέσα απο τα blog σας!

    ReplyDelete
  6. Πάρι, μόλις δημοσίευσα ένα post στο blog μου περί συμμετοχικότητας στο Internet. Ελπίζω να καταφέρουμε να παρακινήσουμε τους απλούς αναγνώστες στο να αλληπιδράσουν περισσότερο κάνοντας σχόλια και όχι μόνο!

    ReplyDelete