Tuesday, April 29, 2008

αγχωτικές; διαφημίσεις της Eμπορικής στο ΜΕΤΡΟ!

Όπως έχω γράψει πολλές φορές είμαι φανατικός υποστηρικτής των Μέσω Μαζικής Μεταφοράς, ιδιαίτερα του ΜΕΤΡΟ. Κάτι το οποίο μου αποσπά την προσοχή κάθε πρωί ειναι οι διαφημίσεις που βάζουν μέσα στα βαγόνια! Ξέρεις εκεί που έχεις αυτο το παράξενο ύφος και δεν ξέρεις σε ποια γωνιά να ρίξεις το βλέμμα σου έτσι ώστε να μην κάνεις να νιώσεις κάποιον ή κάποια παράξενα- οι διαφημίσεις αυτές πάντα σου τραβούν την προσοχή!

Σήμερα καθώς σχόλασα έκατσα και είδα τις διαφημίσεις της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ τράπεζας!Δεν ξέρω αλλά πραγματικά θα ήθελα να ξέρω αν προξένησαν το ίδιο συναίσθημα άγχους και πίεσης και σε άλλους. Αυτό που ήθελαν να πουν οι διαφημίσεις ήταν ότι αν πάρεις δάνειο με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ τότε η δόση του θα είναι σταθερή για τα επόμενα 10 χρόνια! Μάλιστα εξαιρετικά λέω εγώ!Δεν έχω να δηλώσω κάτι για το διαφημιζόμενο προϊόν.

Το παράξενο στην όλη υπόθεση για μένα είναι ότι ο διαφημιστής στην μακέτα - στο poster επιλέγει να τονίσει με μεγάλα γράμματα αυτό το χαρακτηριστικό - με ανορθόδοξο τρόπο. Ξεκινάει λοιπόν και δίνει έμφαση σε προτάσεις όπως.

1.' Σε 10 χρόνια δεν θα κρατάς την ίδια τσάντα' και με μικρότερα κάτω το γνωστό περι δανείου με σταθερή δόση. (σε όλες)

Σε έναν μεσοαστό όπως εγώ που κακά τα ψέματα ζει μέσα στα δικά του προβλήματα και φυσικά όπως όλοι μέσα στο άγχος, αυτή η πρόταση έχει πολλές ερμηνείες. Σίγουρα δεν κατάφερα να την μεταφράσω κυριολεκτικά αν και νομίζω αυτό ήθελε να περάσει. Εγώ την μετέφρασα ως εξής, 'μεγάλε σε 10 χρόνια από τώρα είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις την ίδια δουλειά; μήπως δεν θα έχεις δουλειά΄; μήπως θα πρέπει να κάνεις κάτι που δεν σου αρέσει;'.Μπορεί να τα διαβάζετε λίγο υπερβολικά αλλά δεν παύουν να είμαι μια πραγματικότητα..... να το άγχος!


2. 'Σε 10 χρονια τα πράγματα θα είναι πιο στριμωγμένα'.
Μπράβο συγχαρητήρια στον διαφημιστή που καταφέρνει να με βομβαρδίσει με poster της σκληρής πραγματικότητας και να μου υπενθυμίσει ότι σε 10 χρόνια τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Μεγάλε πραγματικά με τέτοια αίσθηση αισιοδοξίας στα poster σου, θα πάω με την μία στην τράπεζα να πάρω το δάνειο για να σωθώ! Not!Πως να μην με αγχώσεις!

3. 'Σε 10 χρόνια δεν θα θυμάσαι ότι θα έχεις διαβάσει αυτές τις γραμμές'.
Εντάξει - η αλήθεια είναι ότι να είμαστε καλά θα τις θυμάμαι γιατί το γράφω στο blog, αλλά τι υπονοείς ότι δεν θα θυμάμαι;μήπως θα έχω πάθει αμνησία- μα πριν απο λίγο μου είπες οτι τα πράγματα θα είναι στριμωγμένα πως να το αγνοήσω αυτό το fact. Μήπως θα με έχουν απαγάγει εξωγήινοι;

4. 'Σε 10 χρόνια όλα θα έχουν αλλάξει'. Μεγάλε το ξέρω το ζω κάθε μέρα, αλλά μέσα στο άγχος μου θα προτιμούσα κάτι πιο ήρεμο καθησυχαστικό! Τι λες;

Είχε και άλλο ένα αν δεν κάνω λάθος αλλά τώρα δεν το θυμάμαι - το θέμα είναι ότι οσο τις παρατηρούσα τόσο αγχωνόμουν - και μου έβγαζε ως εν δυνάμει δανειολήπτη ένα εξαιρετικά αρνητικό συναίσθημα - πρόθεση απέναντι στον διαφημιζόμενο!

ακούω απόψεις!!!
(μπορεί απλά να έχω μπόλικο αγχος anyway χα χα)

4 comments:

  1. Κινδυνολάγνοι Πάρι. Κινδυνολάγνοι. Το μόνο που θέλουνε είναι να σου εμφυσήσουνε το συναίσθημα του κινδύνου και μετά να σου τα πάρουνε. Να σε κάνουνε να αισθανθείς σιγουριά που είσαι μαζί τους. ΓΤΠ.

    ReplyDelete
  2. Μεγαλε σε δεκα χρονια το Netbeans δε θα υπαρχει και ο μονος τροπος να προγραμματισεις σε java θα ειναι ο Eclipse... :p

    Aκουστηκε καλυτερα αυτο?? :D

    ReplyDelete
  3. Papo και εγώ είμαι ένας καθημερινός χρήστης και φίλος του ΜΕΤΡΟ. Στην γραμμή στην οποία κινούμαι (Δουκ.Πλακεντίας - Εθ. Άμυνα) δεν την έχω δει ακόμα αυτή την διαφήμιση οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αν και έτσι όπως τα λες έχεις απόλυτο δίκιο.

    Αυτό όμως που έχω να σχολιάσω, πάνω στο διαφημιστικό κομμάτι, είναι πως πριν κανένα μήνα η εκπομπή "Φάκελοι" του Παπαχελά είχαν κάνει μια διαφήμιση μέσα στα βαγόνια, προσομοιάζοντας τους διάφορους σταθμούς του δικτύου του ΜΕΤΡΟ με πόλεις στις οποίες έχει κάνει ρεπορτάζ η εκπομπή. Αυτός ο τύπος της διαφήμισης ήταν πολύ πιασάρικος απ' ότι φαίνεται και μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα έβλεπα και άλλες εταιρίας-μαρκές να διαφημίζονται καθ' αυτό τον τρόπο...Απ' ότι φαίνεται όμως η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ακολούθησε μια πιο επιθετική πολιτική, προσπαθώντας από το πρωί κιόλας να γεμίσει με προβλήματα και σκέψεις το επιβατικό κοινό...

    Γι' αυτό Papo θα πρότεινα, τώρα που ανοίγει και ο καιρός, να σταματήσεις να κοιτάς τις "επιθετικές" διαφημίσεις που σε γεμίζουν προβληματισμούς και να συγκεντρώνεις το βλέμα σου στην αιθέρια και φρέσκια ύπαρξη που υπάρχει απέναντι σου...σίγουρα οι σκέψεις που θα σου δημιουργηθούν θα κάνουν την μέρα σου καλύτερη...μακριά από δάνεια και σκοτούρες τέτοιας φύσεως!

    Καληνύχτα και από αύριο όπως είπαμε...;)

    ReplyDelete
  4. @converse χα χα οκ καλό καλό!

    ReplyDelete