Tuesday, February 12, 2008

παραδίνομαι!

'Λοιπόν άκου Πάρι, είσαι αυτη την στιγμή στο παιχνίδι ενώ  είχες  σκοράρει απο νωρίς ξαφνικά βρίσκεσαι να χάνεις με 1-2, πρέπει να βγάλεις το ημίχρονο καθαρό - παίξε άμυνα, παίξε έξυπνα'

Τάδε έφη καλός φίλος, καθώς μιλούσαμε.Έλα όμως που δεν μπορώ να παίξω άμυνα- γιατί ο αντίπαλος -παλιοκατάσταση (χαχα) με εκνευρίζει). Πάμε

1. Σήμερα το πρωί στον δρόμο προς το Μετρό, σε αυτή την 20λεπτη προσωπική στιγμή, ένα 20λεπτo  video clip για μένα - λίγα μέτρα μακριά απο το σπίτι ένα θείος με ένα αγροτικό Hilux 20000  κυβικα, την θεία μέσα και ένα κουτάβι πάει να κατέβει το πεζοδρόμιο που ειχε παρκάρει το άρμα και να βγει στο δρόμο! Πέρναγα ακριβώς απο δίπλα , μιας και το πεζοδρόμιο το είχε πιάσει το άρμα. Καθως φτάνω στο ύψος της πόρτας του συνοδηγού και λίγο πιο πάνω - νιωθω την μεταλική μάζα να έρχεται αρκετά κοντά μου. Λίγο ακόμα..ακόμα πιο κοντά. Γυρίζω ξαφνικά..και αυτό που με φόβισε δεν ήταν ότι το άρμα ήταν σχεδόν δίπλα μου αλλά ότι ο θειος κοίταζε την θεία και το κουτάβι καθώς έστριβε! Φυσικά άκουσε κατι παναγίες πρωινιάτικα - και δεν τόλμησε να ανοίξει ουτε το παράθυρο! Είπα να το ξεπεράσω, λέω οκ μαλακίες συμβαίνουν - ας πάμε στην δουλειά - πρέπει να διατηρήσω την ηρεμία μου γιατι έτσι και αλλιώς θα μου ανεβεί η πίεση με τα πρώτα  build failed errors!

2. Φτάνω νωρίς νωρίς στο γραφείο - εξαιρετικά ηρεμος. Ως καλός συνάδελφος παρόλο που μερικοι με έχουν πάρει με κακό μάτι (Μα γιατίίί..απλα εκνευρίζομαι όταν σπάει το build), γεμίζω την καφετιέρα για τους πρώτους, και εκεί που διαβάζω τα πρώτα εταιρικά email βλέπω και στο google reader τον doctor Σπυρο Flareman Σμπαρούνη , να μου λέει για MacOSX  10.5.2. Super λέω - ποτέ δεν είχα πρόβλημα με update, κατεβάζω στα γρήγορα...ξεκινάω το update, και .... και..... και.....ΤΙΠΟΤΑ! Eκεί κόλλημα! Πάρε restart, πάρε single user mode, πάρε verbose mode, έβλεπα είχε κολλήσει σε έναν δαίμονα  mDNSResponder, άντε γεια. Άντε γύρνα στο εταιρικό PC, άντε πάρε updates απο το  Subversion και τα νεύρα τσατάλια! Τώρα γεμίζω το βράδυ  μου πολυ ρομαντικά με installations και recover ανάθεμα!

3. Γυρίζω  απο προπόνηση! Μέσα στον ιδρώτα και την κούραση! Καθώς διασχίζω τον κεντρικό του Xαιδαρίου λέω να κόψω αριστερα (Στην Εθνικη) και να πάω απο παράδρομο γιατί μπροστά κάποιοι μαλάκες εχουν στριμωχτεί με τα λεωφορεία - έχουν διπλοπαρκάρει! Στο ίδιο σημείο πριν 2 μήνες κόντεψα να βγώ απο τα ρούχα μου ή μάλλον απο το judogi μου με έναν μαλάκα! Μπάινω στην στροφή και στην μέση του δρόμου ειναι ο κλασικός Έλληνας κάγκουρας..με το κλασικό ελληνικο καγκουρο στερεότυπο αμάξι Fiat Punto (μα για όνομα) και alarm! Το βλέπω, περιμένω! Βάζει όπισθεν θέλει να καβαλήσει πεζοδρόμιο - αλλα το αφήνει!Είμαι ακριβως στα όρια του δρόμου δηλαδή μόλις έχω χωρέσει απο την στροφή! Ξανα προσπαθεί αλλά κάθεται.! Λέω τι γινεται μήπως θέλει και άλλο χώρο! ΤΙ ΤΟ ΕΙΠΑ! Κοιτάω τον καθρέφτη τίποτα πίσω μου, κάνω ελαφρά όπισθεν και εκείνη την στιγμή μπαίνει άλλος στην στροφή - ευτηχώς ήρεμα! Ήρεμα και εγώ ήρεμα και αυτος..ζντοοοοοοοουπ! ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ! Όπως είμαι με την φόρμα του Judo και τους ιδρώτες βγαίνω έξω! Δεν ξέρω ποιον nα βρίσω πρώτα τον μαλάκα με το Punto ή τον εαυτό μου; Κρατάω μαζί το χαρτί της ασφάλειας- ζητάω συγνώμη και πάμε να δουμε αν έγινε ζημιά! Ηταν ήρεμο το χτύπημα δεν έγινε τίποτα στα όρια της ελαστικότητας προφυλακτήρα. Λογικός ο μάγκας μου λέει όχι ολα καλά. Αφου τελειώνω πάνω στο κάγκουρα! Να σου πω ρε φίλε θα το πάρεις απο μπροστά;' ΜΕγάάάάάλε μου...εχω πρόβλημα με τις ταχύτητες'. Τι μεγάλε ρε βλάκα με ήξερες και απο πριν..θες να στο σπρώξω το μπουρδέλο σου να τελειώνουμε'.Οχι εντάξει! Άντε πέτα το...να γλιτώσουμε απο ένα καγκουρο punto!  Punto το αμάξι του μαλάκα του Έλληνα ΤΕΛΟΣ!

δεν ξέρω παραδίνομαι....klein!


6 comments:

  1. papo δεν ειμαι κακο (ειμαι;)
    αλλα μηπως με αυτο το ποστ παραδεχεσαι οτι τα μηχανηματα του jobs κολανε; πως θα κανεις κυρηγμα μετα για το ποσο πολυ προσεγγιζουν το τελειο;

    (βαλε αλλο εναν λογο, μαλακες αναγνωστες μου χαλανε την διαθεση με τις απαντησεις τους:) )

    ReplyDelete
  2. anonyme μην φοβάσαι δεν δαγκώνω - εξάλλου ειναι λιγο ξενέρωτα τα anonymous comments!

    λοιπόν, οφείλω να ομολογήσω ότι σημερα απογοητεύτικα μετά απο 3 χρονια πια..switch! Ειναι η πρώτη φορά που πρέπει να κάνω κάτι που θυμίζει Microsoft!

    συνεχίζω να έχω faith πάντως!

    Πάντως το είπες αρκετά εύστοχα..προσεγγίζουν το τέλειο...προσεγγίζουν!

    Γιατί κάτι άλλα προσεγγίζουν την καταστροφή!

    Σε κάλυψα;

    ReplyDelete
  3. Συμβαίνουν αυτά, ειδικά όταν σκίζεις το μηχάνημά σου καθημερινά (φάση programmer). Δεν είναι αλώβητο το OS X, αλλά αν ήταν σε Windows πλατφόρμα θα το είχε πάθει αυτό πάμπολλες φορές πολύ νωρίτερα:)

    Αλλά ρε Πάρι... ρε παιδί μου, δε σε θέλει:(

    ReplyDelete
  4. Τι σχέση έχει το programming με το σκίσιμο του μηχανήματος γιατρούλη; Δεν είναι να το βάλεις στους ελέγχους του Dr. House για καρδιακά νοσήματα (πετάλι μέχρι τελικής πτώσεως), τρέχεις κάποια services, με ενα rebootακι (η stop service) κλείνουν και είσαι εντάξει.

    Η αλήθεια είναι απο αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία, οτι τα updates στα μηλαράκια είναι sloppy (και για να μην κατηγορώ κανένα, μάλλον θα προσλάβαν κανένα απολυμένο απο την microsoft που θα έχει στο source κώδικα //TODO: make this thing work someday :D ).

    Τουλάχιστον στα microsoft προιόντα αυτό συμβαίνει σε φάσεις "δέ βαριέσαι ρε φίλε να το κάνεις update", όπως π.χ. τώρα που έκανα update το MSXML (πατσ ανταμς 6 κάτι), και κράσαρε ακόμα και το visual studio 2008 :/

    Ετσι και αλλιώς για να γονατίσεις κάποιο υπολογιστή το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να υπολογίσεις μερικά απλά μαθηματικά (π.χ. ολα τα ψηφία του π, η μια σειρά fibonacci ή ενα N!, μμμ ας πούμε του 65536 :P)

    ReplyDelete
  5. Λες;:) Εγώ δε βλέπω προχειρότητα στα updates, ίσα ίσα που ο μηχανισμός του 10.5 είναι πιο συμπαγής από του Tiger. Προσωπικά πιστεύω πως τώρα πληρώνεται η βιασύνη να βγει το Leopard στα ράφια - από εδώ και πέρα για μένα έχει βγει από beta period. Μικρές οι απώλειες αλλά σημαντικές.

    Αλλά δε μπορεί... όλο και κάτι θα σκάλισε ο δικός μας. Scout's honor!:D

    ReplyDelete
  6. βασικά δεν έπρεπε να το είχες κόψει in the first place

    εμένα μου πήρε 3 επανεκκινήσεις για να περαστεί χωρίς να το πειράξω καθόλου

    ReplyDelete