Wednesday, February 13, 2008

Αγαπητέ..άγιε....

Δεν πιστεύω σε άλλους αγίους πόσο μάλλον σε σένα! Είσαι και εσυ ένα ψέμα όπως το Βέλγιο,οι Πέμπτες (συμπτωματικά είναι Πέμπτη σήμερα - χα χα), και η διασκέδαση στα μπουζούκια!Κατα πάσα πιθανότητα δεν είμαι και ο καταλληλότερος για να σου γράψω παρόλα αυτα επειδή αισθάνομαι ιδιαίτερα ελευθερος μέσα απο το blog μου, είπα να εκφραστώ ελεύθερα!

Για party σου εδώ και μερικές μέρες, έχουν γεμίσει τα μαγαζιά με κόκκινες καρδούλες, σοκολατες, αρκουδάκια και εσώρουχα με κόκκινα κορδονάκια (yaaaaay). Για party σου επίσης έχει γίνει θέμα σε διάφορες παρέες, με κλισέ ατάκες του στυλ ' μην φοβάσαι χρυσή μου θα σου πάρω εγώ δωράκι αν δεν σου παρει ο φίλος σου', ' μωρό μου τι σοκολάτα θες να σου πάρω', 'μωρό μου με αγαπάς' και άλλα πολλά!

Να σου πω την αλήθεια Άγιε εγω δεν ενδιαφέρομαι για σένα ούτε και την έξυπνη όπως σωστά πολλοί λένε - βιομηχανία που έχει στηθεί γύρω απο το όνομα σου! Σέβομαι 100% όλους αυτους που σε κράζουν και κράζουν αυτούς που σε γουστάρουν και πάνε να εξαργυρώσουν με euro μια στιγμιαία ένδειξη αγάπης - ματαιοδοξία μάγκα!

Απο την άλλη όμως σέβομαι και αυτούς που παραμυθιάζονται ακόμα πιο πολυ - την σημερινή μέρα. Άλλοι γιατι το έχουν ανάγκη, άλλοι γιατι ειναι φτωχοί στο πνέυμα, άλλοι γιατι πραγματικά γουστάρουν - την έχουν δαγκώσει - έχουν τυφλωθεί! Όσο υποστηρίζω αυτούς που λένε - η μέρα αυτή ειναι μια μαλακία άλλο τόσο υποστηρίζω και τον μάγκα που θα πάρει τα αρκουδάκια του θα κλέισει το ιταλικό ή θα πάρει ένα σετάκι sexy εσώρουχα!

Θα μου πεις - τι έγινε πως και έτσι - πως και 50-50; Αυτό που μου την σπάει αυτή την μέρα δεν είναι η μέρα ουτε αυτο που προσπαθουν να μας πουν κάποιοι οτι αντιπροσωπεύει, είναι οι άνθρωποι!

Αυτοί που

α) θα θυμηθούν ότι μόνο σήμερα αγαπάνε και θα προσπαθήσουν να δείξουν με μερικά γαμω -euro

b) οι empty άνθρωποι που δεν έχουν προσωπικότητα και νομίζουν ότι με το να πάνε με το ρεύμα θα δώσει ένα κυρος και μια ευαισθησία στην empty σχέση τους

c) αυτοί που ναι μεν δηλώνουν ότι δεν γουστάρουν καρδούλες και μαλακίες - και είτε ξενερώνουν απίστευτα τον / την συντροφο τους αν κάνει μια κίνηση ή ακόμα χειρότερα αν δεν γίνει η κίνηση τότε κράζουν σαν καρακάξες!

Η ουσία είναι μια! Η ..Ουσία..στις σχέσεις! Αν υπάρχει αυτή - δεν έγινε και τίποτα λίγος ρομαντισμός έστω και με το ρεύμα - δεν χρειάζεται να καταξοδευτείς απο την άλλη ΑΝ ξαναπείς και σήμερα ένα σ'αγαπώ δεν θα σου πέσει ο κώλος. Αν δεχτείς ένα λουλούδι έστω και αν δεν το πιστεύεις - δείξε ότι σέβεσαι την κίνηση του συντρόφου σου, και απλόχερα δώσε πίσω τη αγάπη σου. Αν πραγματικά αγαπάς ..λίγο ακόμα αγάπη δεν θα σου ρίξει το profile! Αν απο την άλλη και οι 2 δεν έχετε διάθεση για τέτοια - cool σεβαστό - μην κάνετε σαν κατίνες όμως στα λεγόμενα θυματάκια! Με άλλα λόγια - ο καθένας πράτει όπως νιώθει..μπορεί κάποιοι να έχουν ανάγκη να κάνουν διάφορες χαριτωμένες μαλακίες σήμερα - μερικοί να εχουν ανάγκη να μην τις βλέπουν καν! Cool ..stay cool!

Εγώ επειδή ειμαι ρομαντικός κάφρο - blogger στις γυναίκες (το ξέρω είναι λίγες) που διαβάζουν το post αυτό , θα στείλω καταρχήν τις ευλογίες του Αγίου ..που δεν υπάρχει ...και θα τους χαρίσω μια Gardenia με τον τρόπο που μου αρέσει.Τραγουδιστά από τους Κyuss!



Happy fucking...Valentine's Day (μπορεις να το παρεις και κυριολεκτικά!!!)


6 comments:

  1. Η τελευταία..ευχή είναι Άπαιχτη!
    χαχαχ
    Προστίθεσαι ως update link Μέντορα:-)

    ReplyDelete
  2. Σε αυτή τη φράση έπρεπε να συμπυκνωνόταν το νόημα της εορτής: "Happy fucking...Valentine's Day!!!". Papo έγραψες για ακόμα μια φορά!

    Νοιώθω πολύ τυχερός που το περιβάλλον μου (όπως λέμε το περιβάλλον του πρωθυπουργού... κάπως έτσι και εγώ) δεν ασχολείται καθόλου με την συγκεκριμένη μέρα! ;-)

    ReplyDelete
  3. έπρεπε να αναφερθείς και στο all time classic cliche: "είμαι ερωτευμένος με τη ζωή". Τι μαλακία ατάκα...

    p.s Έχω και OpenID...είμαι πολύ μπροστά λέμε!

    ReplyDelete
  4. Happy Valentine's Day!!!!!!!!!!
    Νιαααααοοοουυυυυυυυυυυυυυυ
    θα το παίξω και ανεγκέφαλη ξανθιά θα σου γουργουρίζω και θα κουνάω την ουρά μου επιδεικτικά για να με προσέξεις...αλλά μόνο για σήμερα εντάξει?...είπαμε χρειάζεται και η ανάλαφρη διάθεση που και που...η βλακεία όμως και η ματαιοδοξία δεν αντέχεται ούτε σήμερα!!!χαχαχα
    καλημέρα...και ευχαριστώ για το μουσικό σου αφιέρωμα...wise choice
    μουατς

    ReplyDelete
  5. Τσεκαρε και gardenia live στο youtube:
    http://www.youtube.com/watch?v=XM-dM7WoPIo
    Τα σπάνε!

    Μας έλειψαν :(
    και δυστυχώς οι QUOTSA
    δεν είναι και πολύ δυνατό υποκατάστατο...

    ReplyDelete
  6. Έλα Πάρη, τί είναι αυτά? Τι παέι να πει 50-50? Τς, τς, τς, έχουμε χάσει την φόρμα μας νομίζω.... :-)

    ReplyDelete