Sunday, February 10, 2008

διαίσθηση

αυτό που σιχαίνομαι πια είναι ότι τελικα πολύ λιγές φορές η διαίσθηση μου κάνει λάθος! Μπορεί να παραμυθιάζομαι ή να θέλω να παραμυθιάζομαι - αλλά ποτέ μα ποτέ δεν κάνω λάθος. Κάτι σαν κατάρα, αν ειναι κάτι να πάει στραβά θα πάει και το γνωρίζω πάντα νωρίς. Δεν πιστεύω στο κλασικό στερεότυπο - 'εισαι αρνητικός..και ολα πάνε στραβά'. Μαλακίες, απλά μαλακίες!

Η ζωή κυλάει γρήγορα και μερικές φορές αισθάνομαι ότι χάνεται η ουσία! Βαριέμαι τα ανεξήγητα, ολα εχουν μια λογική , ολα πρέπει στο τέλος να βγαζουν ένα νόημα! Ποτέ δεν περιμένω την μοίρα μου, την προκαλώ παρέα μαζί με αυτη την διαίσθηση - αυτη την σπαστική διαίσθηση! Σαν μια παράξενη ανωμαλία, λες και ψάχνω να αποδείξω ότι έχω δίκιο, προσπαθώ να λυτρωθώ απο αυτή την κακή προαίσθηση. 

Όταν έρχεται η επιβεβαίωση προσπαθώ να βρω την απάντηση - για ολα υπάρχει μια απάντηση - ιδιαίτερα για τις συμπεριφορές των ανθρώπων. Απλή, εύκολη, σκληρή. Εμένα μου αρέσει πάντα η ωμή ρεαλιστική εικόνα - αυτή που ολοι αποφεύγουν, αυτη που ολοι προτιμούν να παραμυθιαστουν αντι να την δουν μπροστά τους! Μα πριν απο λίγο έγραψα...ότι και εγώ το κάνω αυτό!

Αναρωτιέμαι πολλές φορές γιατί, ίσως γιατί εχουμε ανάγκη να παραμυθιαζόμαστε, καλύπτουμε κενά και ανάγκες - νομίζουμε ότι είμαστε on the safe side- προφανέστατα την στιγμή της πτώσης ανακαλύπτουμε ότι δεν ήμασταν καθόλου safe!

Η πτώση , η  επιβεβαίωση της διαίσθησης, έρχεται και σου κάθεται στον λαιμό - γκλοουπ!Ενα απι τα πιο σπαστικα βιώματα για κάθε άνθρωπο! Σε εξοργίζει... Μετά το ξανασκέφτεσαι, ίσως μόλις ειχα ένα καλό μάθημα; Μαλακίες συνεχίζεις να εξοργίζεσαι... με τον εαυτο σου!

απο την άλλη ...υπάρχει και κάτι άλλο που μπορει να αναιρεί ολα τα παραπάνω....μια φράση καποιου γνωστού πριν πολλά πολλά χρόνια...μεσα σε μια παρατημένη pub , σε μια παρατημένη πόλη....της βροχερής Αγγλίας.

Dude ...you think too much..fuck it!


maybe Ι do after all!






3 comments:

  1. Και εγω κανω αυτες τις σκεψεις.
    Εμπιστευομαι τη διαισθηση μου, προσπαθω να εξηγω το καθετι και πιστευω πως για ολα οσα γινονται υπαρχει καποιο νοημα.

    ReplyDelete
  2. Εμενα ο καιρος τελευταια μου δημιουργει τετοια συναισθηματα...Απλα περιμενω να περασει...Θυμαμαι εντονα τα φοιτιτικα μου χρονια και μελαγχολω μαλλον...

    ReplyDelete
  3. Εν μέσω φταρνισμάτων και τρεχάμενης μύτης να πω, πως εάν δεν think δεν see. Το πολύ think βέβαια βαράει στον εγκέφαλο, όταν το παρατραβάς μέχρι να σου βγει από τη μύτη (αν δεν είναι βουλωμένη).

    Απόλυτες τιμές εξόν από τα μαθηματικά, δε νομίζω ότι βρίσκονται πολλές. Έτσι και την ελπίδα θα τραβήξεις λίγο παραπάνω και παραμύθι θα πλέξεις despite the facts or τη διαίσθηση και θα μουτζωθείς όταν επιβεβαιωθείς γιατί δε σε άκουσες εξ αρχής.

    Ένα έχω να πω, εφ'όσον you're getting back on track in time όλα καλά, διότι πάντοτε υπάρχουν και χειρότερα (π.χ. να παραμένεις off track for a long time). Τέλικα δύο έχω να πω, &@£%*# τους απανταχού cold viruses.

    ReplyDelete