Friday, February 01, 2008

οι μαλάκες συνδικαλιστές ΗΣΑΠ/ ΜΕΤΡΟ

Κατάλαβες είχαμε όλους έχουμε και τους μαλάκες συνδικαλιστές! 10 λεπτά είδα την πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ και ήταν αρκετό να ανεβάσω πίεση και να ξεκινήσω να βρίζω θεούς και δαίμονες!

Επιτέλους μετά απο μέρες αφού μας πέρασε η πτωματο-λαγνεία, οι κηδείες, οι μαυροφορεμένες αδελφές ψυχές..ασχολούμαστε και με κάτι fucken σημαντικό - την καθημερινότητα!


Σήμερα θα ξεκινούσε πιλοτικά το πρόγραμμα του ΜΕΤΡΟ / ΗΣΑΠ για παράταση της ώρας λειτουργίας Παρασκευή - Σάββατο απο τις 12.00- 02.00. Είναι κάτι που το έχουν αναφέρει αρκετοί - η νεολαία κυρίως το ζητάει - νομίζω αρκετοί απο εμάς.

Κάποιοι εργατοπατέρες όμως έχουν άλλη άποψη - και οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν σήμερα πρώτη μέρα του πιλοτικού μέτρου να κάνουν απεργία!

Αυτή είναι η Ελλάδα του 2008, και βγαίνει ένας τροφαντός καραφλός μπουλούκος και ξεκινάει να λέει μαλακίες - η εταιρία θα μπει μέσα - εμείς οι εργαζόμενοι δεν πιστεύουμε ότι είναι καλό - και στο τέλος με τελειώνει -πραγματικά ήθελα να σπάσω την τηλεόραση - ' ακούστε να δείτε κυριοι, αν θέλετε να πάτε στα μπουζούκια το βράδυ να έχετε στην τσέπη σας και κανένα 10euro δεν είναι ανάγκη να σας πάει το Μετρο΄. ΑΚΟΥ ΤΙ ΕΙΠΕ ....ΑΚΟΥ ΣΤΥΛ ...


Ακου να δεις γαμημένε - αν αυτο το γαμημένο κράτος ήταν σοβαρό θα έπρεπε την στιγμή που βγαίνεις και μιλάς με αυτό τον τρόπο να πάρει κάποιος ΥΠΟΥΡΓΟΣ που έχει @@ και να σου πει ..' ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ' τον πουλο σπίτι σου! Επειδή όμως δεν είνα,ι πρέπει εγώ που σε πληρώνω και τα άλλα 3-4 εκατομμύρια κάτοικοι του λεκανοπεδίου - να ανεχόμαστε τις αποφάσεις σου, και των άλλων κομματόσκυλων - επειδή δεν θέλετε να χάσετε bonus, επειδή και καλά νοιάζεστε για τις δημόσιες συγκοινωνίες ,ή επειδή δεν θέλετε να προσπαθήσετε πιλοτικά για 2 μήνες και να δώσετε την ευκαιρία στο επιβατικό κοινό να δοκιμάσει το μέτρο!

Αυτο ΠΑΛΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ειναι η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ και ανάθεμα τις κυβερνήσεις που χάιδευαν στον κώλο για 20ετίες (πρασινοφρουροί για εσας μιλάω - αλλά και οι δεξιοί δεν πάτε πίσω) τέτοιους μαλάκες σαν και σας. Κάποιοι έδωσαν σε κάτι τυριά σαν και σας αξία να μου βγαίνετε στην τηλεόραση και να έχετε άποψη για την δημόσια συγκοινωνία ή τα χρηματο- οικονομικά του ΜΕΤΡΟ., κανονικά έπρεπε να είστε στην στάνη σας μαζί με άλλα ζώα!

Ειλικρινά εκείνη την στιγμή ήθελα να ήμουν σε μία γωνία στο σύνταγμα και να τον άκουγα - θα του την έπεφτα με την μια -ξύλο χωρίς δικαιολογία - βία. Οι τύποι είναι εξοργιστικοί.

Τέλος επειδή ανέφερε ένα ηλίθιο επιχείρημα (μιας και δεν είχε πραγματικά) θα ήθελα να του υπενθυμίσω ότι ως φορολογούμενος πολίτης γουστάρω το μετρό να παίξει 2 έξτα ώρες - γιατί ναι θα το χρησιμοποιήσω και εγώ, για να πάω να πιο το ποτό μου, και αυτός που θέλει να μπουζούκια (άκου λογική), και ο πιτσιρικάς που θέλει να πάει μια βόλτα - ο emo που θέλει να πάει στο σύνταγμα να κλάψει, ο trendy που θέλει να πάει στο σύνταγμα να βρει τους emo που κλαίνε και να τους κοροιδέψει - ο κάγκουρας που θέλει να πάει στο σύνταγμα για να πλακώσει τους emo και τους trendy και μετά να πάει στα μπουζούκια!

2008 η μαλακία σε αυτη την χώρα συνεχίζεται!

41 comments:

  1. Τα σχόλιά σου για τους συνδικαλιστές με βρίσκουν σύμφωνο. Είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα τα έχουμε μπλέξει κάπως. Αντί ο συνδικαλιστής να απαιτεί από το κράτος καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους εργαζομένους του κλάδου του, ασχολείται με το πως θα τους βοηθήσει να λουφάρουν περισσότερο και βέβαια πως μετά από λίγα χρόνια θα γίνει υπουργός/βουλευτής/αγύρτης και ο ίδιος.

    Όσο για το θέμα του μετρό (το οποίο εγώ όπως και πολλοί άλλοι το χρησιμοποιούμε καθημερινά και πολλές φορές) υπάρχει ένα θέμα το οποίο προσωπικά δεν γνωρίζω. Η παράταση ωραρίου συνοδεύεται με τις ανάλογες (νόμιμες) απαοδοχές των εργαζομένων; Εάν αυτοί που θα δουλεύουν 12-2 το βράδυ αμοίβονται όπως και κάθε άλλος εργαζόμενος τέτοιες ώρες (επιπλέον ποσοστό ημερομισθίου κτλ) τότε πρόκειται εμφανώς για μαλάκες λουφαδόρους που θέλουν να πάνε νωρίς σπίτι τους μπας και δούνε κανένα τσοντό-dvd (το πιάσαμε το υποννοούμενο έτσι;).
    Από την άλλη αν δεν τους παρέχονται οι -επαναλαμβάνω- νόμιμες επιπρόσθετες αποδοχές τότε υπάρχει πρόβλημα για το οποίο φυσικά και δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι.

    Τέλος, αν για να πάω μπουζούκια πρέπει να έχω και 10 euro για ταξί, αυτό που έχω να πω στον μέλλοντα υπουργό εεε... sorry στον εκπρόσωπο των εργαζομένων είναι ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ σε καμία περίπτωση προκειμένου να διασκεδάσω να συντηρήσω την δεύτερη πιο ελεεινή φάρα μετά τους συνδικαλιστές...

    ReplyDelete
  2. τυγχάνει να ξέρω εργαζώμενους στα μέσα σταθερή τροχίας! το τι επιδόματα - και καλες συνθήκες παίζουν δεν λέγεται!

    εδω οι τύποι εχουν επιδόματα για την χρήση οθόνης υπολογιστή - αλήθεια!

    εξάλλου ο εργατοπατέρας αν πραγματικά υπήρχε πρόβλημα θα το έλεγε με τα λεφτά - αλλά είναι γνωστό ότι πληρώνονται καλά και έχουν συστήματα με off - ρεπό και άλλα!

    υπάρχει και μια κακιά γλώσσα που λέει ότι αν το μέτρο επικρατήσει τότε θα χρειαστούν προσλήψεις προσωπικού - αρκετά λογικό! Έλα όμως που πιο μεγάλος αριθμός προσωπικου σημαίνει λιγότερα off και εκμετάλλευση οvertime - κοίτα και ανάποδα!

    ReplyDelete
  3. Φίλε papo μην είσαι τόσο απόλυτος.

    Γιατί οι συνδικαλιστές ναι σε γενικές γραμμές δεν έχουν δουλέψει σχεδόν ποτέ, όμως να πας εσύ στο κεντράκι σου εις βάρος αλλού εργαζόμενου και αυτό δεν είναι δίκαιο.

    Το ταξί πχ θα σου βάλει διπλή ταρίφα, ο εργάτης όμως που θα δουλέψει βραδινή βάρδια και θα πάει 3.30 το πρωί σπίτι του γιατί να μην extra στο μιστό του από το βραδινό?

    Αυτό διεκδικούν οι εργάτες, και σε αυτό πρέπει ΟΛΟΙ να είμαστε μαζί.

    Κατά τη γνώμη μου το μετρο θα έπρεπε να λειτουργεί 23/7 όπως σε σχεδόν όλο το κόσμο, (1 ώρα κάθε μέρα θέλει απ' ότι ξέρω maintenance) αλλά και ο εργάτης που θα πρέπει να είναι 4 το πρωί εκεί θα πρέπει και να πληρωθεί ανάλογα.

    Αυτό διεκδικεί ο συνδικαλιστής, ο οποίος αν ΔΕΝ υπήρχε τότε το βασικό μεροκάματο δεν θα ήταν πχ 700ευρώ.

    Άσχετο μεν but true η πρόταση της κυβέρνησης για αυξήσεις φέτος ήταν 2% δηλαδή στα 700 => 14ευρώ και τώρα οι συνδικαλιστές παλεύουν για ένα 5% (με αρχική πρόταση 10%)

    ReplyDelete
  4. Just for the fuck of it, στην Στοκχόλμη το μετρό παίζει non-stop Παρασκευή-Σάββατο βράδυ, με συρμούς κάθε μισή ώρα μέχρι τα ξημερώματα. Και εμείς κολλάμε για διαδρομές μέχρι 2 το βράδυ;

    ReplyDelete
  5. Το μέτρο αυτο θα βολευει απιστευτα παρα πολλους απο εμας που μετακινουμαστε τα βραδια...αλλα καλο θα ηταν αντι να πινουν το αιμα των ηδη ταλαιπορων εργαζομενων να εκαναν και νεες προσληψεις προσωπικου....

    ReplyDelete
  6. σιγα να μην λυπηθώ τους εργαζόμενους στον ΗΣΑΠ και στο ΜΕΤΡΟ!

    την γενιά των 700 euro ποιος την λυπάται!

    ρε ποιοι εργάτες και μαλακίες..ξυπνήστε..στο 2008 είμαστε!

    Παει ο Ανδρεας έχει πεθάνει ο κουμμουνισμός δεν επικράτησε..και το πασοκ διαλύεται!

    ReplyDelete
  7. 1) Η Αριστερά και ο κουμμουνισμός δεν διαλύθηκε, ανεβαίνει ξανά δόξα το θεό γιατί με της τεχνοκρατικές λακαμίες είμαστε απείρως ποιο υποδουλωμένοι παρά την εποχή που δεν υπήρχε συνδικαλιστικό κίνημα. Το χειρότερο είναι να είσαι σκλάβος νομίζοντας ότι είσαι ελεύθερος.
    2) Οι εργάτες του μετρομ, ησαπ, τραμ ποσο νομίζεις ότι παίρνουν? 700ευρώ και 1100 με τα επιδόματα οι οδηγοί!
    3) Ο Ανδρέας πότε ήταν κομμουνιστής και αριστερός και εγώ δεν το θυμάμαι? Θα τρίζουν τα κόκαλα του Φλωράκη!

    Ας μη κοιτάμε μόνο την πάρτη μας. Καλές είναι οι δουλειές και οι συμφωνίες που κερδίζουν ΟΛΟΙ. Και οι εργάτες που δε δουλεύουν τζάμπα 4 το πρωί και εσύ που δε δίνεις 20ευρώ γλυφάδα Πατήσια την ίδια ώρα παρακαλώντας το ταξί να σε πάρει και να ανέχεσαι να κάνει 40 κύκλους με 5 άτομα ακόμα που πήρε στη πορεία

    ReplyDelete
  8. αριστερα κουμμουνισμός , πασοκ φλωράκης..αδιαφορώ πραγματικά!
    ανήκω στους ανθρώπους που δηλώνω ευθαρσώς ότι δεν λυπάμαι τον εργάτη του ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ

    1100 οι οδηγοι του ΤΡΑΜ ? ΜΕΤΡΟ? για ρώτα ξανά.,.αν και δεν είναι αυτο το πρόβλημα μου!

    στην αυτη την χώρα χρειάζεται λιγο βουρδουλας και κράξιμο! το δίκαιο του εργάτη και μαλακίες -

    σαν τους άλλους εργάτες των λιμανιών που τα εχουν κλέισει για να μην χάσουν τα παχυλούς μισθούς...


    Ξήλωμα όλα, πούλημα...δεν λυπάται κανείς κανένα!

    ReplyDelete
  9. Γιατί να μην εφαρμοστεί και στον προαστιακό το πιλοτικό ωράριο?
    επιβατης προαστιακου

    ReplyDelete
  10. Πάει ο Ανδρέας πέθανε όντως. Ο κομμουνισμός ίσως οφείλει να ξαναγεννηθεί.

    Πάντως φυσικά και κανείς δεν έχει ανάγκη να λυπηθεί τους εργαζομένους στο μετρό. Γιατί να τους λυπηθεί; Άλλωστε στα 30 του βγάζει κανείς κανένα διχίλιαρο το μήνα και γράφει στα παπάρια του αυτούς που δουλεύουν για 700 ευρώ.

    Φυσικά όμως όταν θα έρθει ο καιρός που σύνταξη δεν θα πάρουμε, η ιδιωτική εταιρεία στην οποία είμαστε ασφαλισμένοι βαρέσει κανόνι και οι εισφορές που πληρώνουμε γίνουν μίζες, τότε πολύ θα ήθελα να δω πώς θα νιώσουμε που θα μας λένε:

    "Σιγά μην λυπηθώ τους developers! Ποιους; Τους οικοδόμους του 21ου αιώνα!"

    ReplyDelete
  11. γι'αυτο ακριβώς δεν λυπάμαι κανένα - ο καθένας κάνει τα κουμάντα του - και προετοιμάζεται για το μέλλον!

    το τι δουλειά κάνω ειναι δική μου επιλογή και ρεαλιστικά ξέρω τις δυσκολίες της!

    παράλληλα πληρώνω τις εισφορές μου πληρώνω το ΙΚΑ και παίρνω @@ περίθαλψη, πληρώνω δημοτικά τέλη πληρώνω φορολογία - ολα τα πληρώνω!

    δεν κατάλαβα λοιπόν ποιο είναι το πρόβλημα!

    ReplyDelete
  12. ποιο ειναι το προβλημα σου με τις "αδελφες"? χειροκροτω για τα υπολοιπα.

    ReplyDelete
  13. Ayto akribos file pari, den prepei o kathenas na kanei ta koumanta tou alla apo ti stigmi pou douleuei na mporei kai na eksasfalizetai apo to kratos.

    Ti me noiazei gia tous ergates, ti me noiazei gia ton x gia ton y ma den katalavaineis oti oi ergakes+x+y+olous exoume TERASTIA dynami.

    An dilad katevainame oloi se apergia kai legame, minimum mistos 2000euro, o paragogos ma mi dinei to gala 0,30euro, o agrotis na mi pernei 300euro suntaksi klp
    den tha kerdizame?

    Min strefeis to vlema apo tous allous anthrwpous, giati otan kai ama tous xreiasteis alimono sou an tha strepsoun to vlema tous makrua apo esena...

    isxus en ti enosi file pari...

    ReplyDelete
  14. @Alexis Dionysis Diakogiannis
    αυτή ακριβώς την λογική δεν αντέχω!
    η επανάσταση έχει τελειώσει!

    ReplyDelete
  15. Λιγο ρετρο αλλα κολαει γαντι εδω
    «Εμπρός λαέ μη σκύβεις το κεφάλι, ο μόνος δρόμος είναι αντίσταση και πάλη»

    MOVE YOUR BUTS FROM YOUR CHAIRS, FIGHT FOR WHAT REALLY AND RIGHTFULLY BELONGS TO YOU!!!!!

    ReplyDelete
  16. ...και μ'αυτά και μ'αυτά, είμαστε εδώ που είμαστε...

    και οι θέσεις εργασίας έχουν χαθεί
    και οι επιχειρήσεις την κάνουν
    και τα πανεπιστήμια ήταν ένα χρόνο κλειστά
    κτλ

    ReplyDelete
  17. @papo

    > ή επειδή δεν θέλετε να προσπαθήσετε πιλοτικά για 2 μήνες και να δώσετε την ευκαιρία στο επιβατικό κοινό να δοκιμάσει το μέτρο!

    Κοίτα ενώ γενικά είμαι σύμφωνος με την παράταση της λειτουργίας του μετρό, κάτι μου μυρίζει άσχημα στην μέθοδο που επιχειρήται να περάσει, και αυτός νομίζω οτι είναι ο λόγος που αντιδρούν οι συνδικαλιστές.

    Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού! Εαν εφαρμοστεί η πιλοτική λειτουργία, δεδομένου οτι οι περισσότεροι πολίτες το θέλουν, δεν υπάρχει γυρισμός.

    ReplyDelete
  18. Δεν τα ξέρεις αυτά ρε συ Πάρι...

    Για εμένα το μέτρο θα πρέπει να περάσει. Από την άλλη οι εργαζόμενοι θα έπρεπε επίσης να πληρώνονται διπλοβάρδιες για τις εκτός ωραρίου ώρες. Ή να γίνει πρόσληψη περισσότερων εργαζομένων και να διαιρεθούνε οι βάρδιες καταλλήλως.

    ReplyDelete
  19. @Δημητρης

    Αγαπητέ ας μας πουν ποιο ειναι το πρόβλημα τους..ποιο ειναι πραγματικά - γιατι ειναι κακό που θέλει το κοινό να εξυπηρετηθεί..ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ!

    Ο εκπρόσωπος των εργαζωμένων το πρωί βγήκε και είπε 3 ΜΑΛΑΚΙΕΣ - απευθυνόταν με στυλ σε ζώα. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ!

    Και μην μου πείτε είναι τα λεφτά - γιατί πάω στοίχημα ότι αν δεν ειχαν κατωχηρωθεί με τα διπλά τους μεροκάματα τα ρεπό κτλ κτλ - δεν θα έβγαινε να κράξει..παρα θα μου έλεγε λαικιστιες μαλακίες να κρατάω 10 euro για να πάω στα μπουζούκια!

    Ας βγουν λοιπον να μας πουν το πρόβλημα τους - και αν εχουν σοβαρό πρόβλημα εδώ είμαστε να κράξουμε και οσους φταίνε..ΑΛΛΑ γιατι εμένα κάτι μου λέει οτι δεν θα αναφερθούν σε οικονομικά ποσά!

    Και επαναλαμβάνω....δεν θέλεις κύριε να δουλέψεις , οκ δεκτό κάτσε στην άκρη να δουλέψει ο άλλος που θέλει..τι θες να σταματήσεις την λειτουργία του ΜΕΣΟΥ; ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ...

    τα πραγματα ειναι απλά...

    ReplyDelete
  20. >Εαν εφαρμοστεί η πιλοτική
    >λειτουργία, δεδομένου οτι οι
    >περισσότεροι πολίτες το θέλουν,
    >δεν υπάρχει γυρισμός.

    Γιατί να υπάρξει γυρισμός αν το θέλουνε οι περισσότεροι πολίτες;

    ReplyDelete
  21. Η επανάσταση έχει τελειώσει;;; Ναι, ίσως μέχρι την επόμενη.

    Επίσης, το μέσο δεν είναι αυθύπαρκτο. Το μέσο είναι ΚΑΙ οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί. Αν θέλουμε μετρό θέλουμε και αυτούς που δουλεύουν για να υπάρχει.

    Εγώ δεν αντέχω αυτή την ελιτίστικη κακομοιριά του (ψευτο) νεοφιλελευθερισμού. Δουλεύω, πληρώνω εισφορές κτλ κτλ. Όλοι δουλεύουμε και όλοι πληρώνουμε εισφορές. Για να πληρωνόμαστε όμως και για να δουλεύουμε 8ωρο και για να έχουμε 21 εργάσιμες διακοπές κάποιος προσπάθησε. Για να δουλεύουμε με (υποτυπώδη έστω) ασφάλιση κάποιος θυσιάστηκε. Αλλά αυτό είναι τελικά ο νεοφιλελεύθερος. Αντικομμουνιστής και βολεψάκιας. Έχουμε μάθει να λέμε βολεψάκια το δημόσιο υπάλληλο και όχι τον κάθε υψηλόμισθο που απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα που άλλοι του προσέφεραν.

    Και όποιον υπενθυμίζει τα παραπάνω τον λέμε κομμουνιστή. Λες και χρειάζεται να είσαι επαναστάτης για να αναγνωρίσεις ότι απολαμβάνεις δικαιώματα τα οποία δεν ήρθαν μόνα τους αλλά κάποιος προσπάθησε.

    Υπενθυμίζω μόνο ότι επειδή κάποιοι από εμάς (εμού συμπεριλαμβανομένου) αμοιβόμαστε αδρά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε ταυτιστεί με το κεφάλαιο. Εργάτες είμαστε. Η εταιρεία που μου τα σκάει δεν είναι δικιά μου. Υπάλληλός της είμαι

    ReplyDelete
  22. @alvy

    σιγα την καταστρατήγηση δικαιωμάτων και τις ταξικές ανισώσεις - για 2 ωρες παρασκευη και Σαββατο.

    Επισης ναι δεν κατάλαβα - πληρώνω και μάλιστα αδρά - και αυτών και άλλους πολλούς - δεν ντρέπομαι καθόλου να το πω!

    Το πούλημα ολα δεν ειναι ψευτο νεο φιλελευθερισμός ειναι ....λύση!

    επίσης να μην ξεχάσουμε και τους ήρωες της επανάστασης...να τους μνημονεύουμε..κάθε λεπτό..γιατι εξαιτίας τους είμαστε ελεύθεροι!


    ο κόσμος έχει ξεπεράσει πια αυτά τα κομπλεξ...δεν πουλάω σε κανενα τίποτα..μονο οργή έχω!

    ReplyDelete
  23. Η αντίληψη για το τι είναι και τι δεν είναι λύση είναι προφανώς αντίθετη. Το πούλημα όλα δεν μπορεί να είναι λύση. Το αφεντικό μου με απολύει όποτε θέλει και για όποιο λόγο θέλει (σχετιζόμενο ή μη με τις ικανότητές μου). Επίσης πουλάει ή κλείνει το μαγαζί του όποτε του καπνίσει χωρίς να με ρωτήσει και χωρίς να αναρωτηθεί πότε και πως θα ξαναδουλέψω. Αυτό είναι και το πρόβλημα της ιδιωτικοποίησης των πάντων. Παράδειγμα είναι η πληθώρα (έμμεσων) εκβιασμών από μεγαλοαφεντικά σε κράτη ανά τον κόσμο. Κάθε κράτος οφείλει όπως μπορεί (ανάλογα με τα οικονομικοπολιτικά του μεγέθη) να προστατεύει τα μέλη του.

    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όπως κάποιος προσπάθησε για εσένα, θα μπορούσες και εσύ να προσπαθήσεις για κάποιον άλλο. Και στην τελική αυτό είναι αποκλειστικά θέμα κοσμοθεωρίας. Αμα θέλεις το κάνεις. Άλλωστε (και ειδικά στην πληροφορική είναι ξεκάθαρο αυτό) η πρόοδος είναι αποτέλεσμα της έμπνευσης-επανάστασης λίγων και φυσικά όχι της βόλεψης πολλών. Κάποιος σκέφτηκε εμένα που δεν θα πρέπει να πληρώνω Μ$ ή sun ή borland και έκατσε και μου έγραψε gdb/apache κτλ κτλ αντί να τρώει με χρυσά κουτάλια σε μια πολυεθνική.

    Όσο για το κόμπλεξ μνημόνευσης επαναστατών, αντιπαρέρχομαι το (άστοχο) σχόλιο το οποίο μόνο σαν σοφιστία μπορεί να σταθεί.

    Σε κάθε περίπτωση οφείλω να σου πω ότι απόλαυσα αυτή (την έστω και σύντομη) ανταλλαγή απόψεων!

    ReplyDelete
  24. alvy για μένα τα πράγματα ειναι απλά και ωμά και δεν έχω καμία διάθεση να μπλέκω το ιδιωτικό ΙΤ γίγνεσθαι..με επαναστάσεις - και με το αν μερικοι δημοσιουπαλληλοι λένε μαλακίες στην τηλεόραση!

    2 δίωρο για 2 μήνες για ένα μέσο μαζικής μεταφοράς και εξυπηρέτησης.

    Τα πράγμα ειναι πολυ απλά δεν θέλει να ανάγουμε το θέμα σε φιλοσοφικό επίπεδο.

    Αν πέρναγε απο το χέρι μου - θα ειχα κάνει το μέτρο απο την στιγμή 0, και μερικά βλαχαδερά που βγαίνουν και μιλάνε με τέτοιο τρόπο θα πήγαιναν σπίτι τους...ΤΩΡΑ!


    very very simple...

    πως το λέει η NIKE..just do it!

    ReplyDelete
  25. Papo χώσε!

    Αι στο διάολο με όλους τους μαλάκες πια! 4 γαμωωρες είναι!

    ReplyDelete
  26. Papo, εσύ πληρώνεις μία υπηρεσία για να σου παρέχει κάτι, και αυτή η υπηρεσία έχει υπαλλήλους γι' αυτό το σκοπό. Αν εσύ (όπως και οι υπόλοιποι της κουβέντας), λες "σταρχίδια μου οι εργαζόμενοι, εγώ πληρώνω", έτσι κι αυτοί θα πουν σταρχίδια μου ο papo, εγώ θέλω να πληρώνομαι αυτά που δουλεύω.

    Το ότι εσένα σου φαίνονται πολλά τα 1100 ευρώ για οδηγό μετρό, δεν σημαίνει ότι και ο οδηγός λέει το ίδιο.

    Το ότι εσύ (και άλλοι στα σχόλια) λες 2 ωρίτσες είναι, δεν τρέχει και τίποτα, πες το σε αυτούς που θα τα δουλέψουν. Στην τελική, αφού το βρίσκετε τόσο piece of cake, γιατί δεν κάνετε μία επιτροπή εθελοντών να πάτε να κάνετε εσείς τους οδηγούς για το πιλοτικό πρόγραμμα.

    Υπάρχει η κακομοιριά, υπάρχει η φιλοδοξία, υπάρχει και μία κοινωνία που δε νομίζω ότι δινει απόλυτα ίσες ευκαιρίες. Ειδικά οι κατηγορίες των 700 ευρώ (καθαριστές, οδηγοί ΜΜΜ, κτλ), θεωρούνται και ψιλοασήμαντες και υπερεκτειμημένες δουλειές, αλλά χωρίς αυτές δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε ...

    ReplyDelete
  27. παραταση ωραριου?τα καημενα τα ταριφοσκυλα τι θα κανουν?να πεινασουνε?στο παρισι που ισχυει κατι παρομοιο γιατι δεν αντιδρουν οι εργαζομενοι?αν υπαρχει και αντιστοιχη αυξηση στον μισθο δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα.Μαλλον κατα βαθος κομματικοι ειναι οι λογοι

    ReplyDelete
  28. Τα έγραψε ο και συμφωνώ απόλυτα μαζί του.
    Ξεκολλήστε από την οθόνη σας.
    α) Το μετρό είναι ιδιωτικό, όχι δημόσιο, (με κονδύλια του κράτους βεβαίως βεβαίως, αλλά την εκμέταλλευσή του την έχει ο ιδιώτης) Κατά συνέπεια τα "δημοσιοϋπάλληλοι" δεν ισχύουν.
    β) Αν κόπτεσαι για την γενιά των 700 Ευρώ (που είναι πολύ χαμηλότερα), οφείλεις να σεβαστείς τα δικαιώματα που προβάλλουν όλοι οι εργαζόμενοι σε οποιονδήποτε κλάδο. Αυτοί σκίζονται και χάνουν τη ζωή τους δουλεύοντας εκεί, όχι εσύ. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν, δεν γίνεται.
    γ) Ο "κομμουνισμός" (sic) δεν πέθανε, γιατί δεν τον γνωρίσαμε σε όλο του το μεγαλείο, πήραμε απλά μια γεύση από το τί μπορεί να δώσει. Αντίθετα, οι βασικές αρχές του καπιταλιστικού συστήματος, όπως τις ανέλυσε ο Μαρξ, ισχύουν εδώ και 250 χρόνια.
    δ) Bloggers. Σε ένα ποστ συσσωρεύουν απίστευτη [censored by myself]!

    ReplyDelete
  29. Κάτι παίζει στο html tag. Fuck it.

    ReplyDelete
  30. @γιώργο

    συγνώμη που θα σε στεναχωρήσω αλλά θεωρώ όλο το post που link- άρεις

    απλά πα παρίες..να έχουμε να λέμε!

    επιτροπες...μαλακίες ο καημένος ο εργαζόμενος και λοιπά...

    ένταξει..με τέτοιες απόψεις ειναι κλειστά τα λιμάνια - είναι ανοιχτή η Ολυμπιακή..

    ReplyDelete
  31. Δεν χρειάζεται να ποστάρεις μετά από κάθε σχόλιο μόνο και μόνο. για να γράψεις κάτι Το καταλάβαμε το νόημά σου νομίζω. Άσε λίγο να δεις πώς θα εξελιχτεί η κουβέντα.
    Αν εσύ θες λιμάνια στα χέρια του κάθε επιχειρηματία, με γεια σου και χαρά σου. Γι' αυτό είναι κλειστά τα λιμάνια, όχι γιατί γουστάρουν να χάνουν το μεροκάματό τους οι λιμενεργάτες. Η απεργία ξέρεις δεν πληρώνεται, αυτοί οι άνθρωποι αν κοιτούσαν τον κώλο τους και μόνο θα λέγανε "ωχ αδερφέ, ΜΑΛΑΚΕΣ είναι όλοι, στο κάτω κάτω δεκάρα δεν δίνει ο άλλος για μένα", ακριβώς όπως κοιτάς τον κώλο σου ΜΟΝΟ εσύ και δεν σε ενδιαφέρει η κοινωνία συνολικά.
    FYI, δεν με στεναχωρείς. Με εξοργίζεις. Υποτίθεται ότι ένας προγραμματιστής είναι ένας σκεπτόμενος άνθρωπος. Αλλά όπως φαίνεται, ακόμα κι εδώ μπορεί ένα κομμάτι του εγκεφάλου να είναι εντελώς απονεκρωμένο, αυτό της κοινωνικής συνείδησης.

    Χμμμμ, πάω για σεντόνι μάλλον. Θα το συνεχίσω στο blog μου.

    ReplyDelete
  32. Συμφωνώ με όσους λένε για τα επιχειρήματα των συνδικαλιστών ότι είναι απλές προφάσεις. Αν είχαν πραγματικό πρόβλημα θα έβγαιναν να το πουν. Αυτά περί μειωμένης ασφάλειας το βράδυ είναι αστεία και δείχνουν πόσο βολεψάκηδες είναι ορισμένοι.
    Σε μια πόλη που δεν κοιμάται ποτέ το Μετρό πρέπει να δουλεύει όπως αναφέρει ο φίλος "dtsomp" για τη Στοκχόλμη. Non stop Παρασκευή Σάββατο.
    Όλα είναι θέμα πολιτικής απόφασης και γενναιότητας. Κάτι που μας λείπει δυστυχώς...

    ReplyDelete
  33. >Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού! Εαν εφαρμοστεί η πιλοτική λειτουργία, ... δεν υπάρχει γυρισμός.

    Κάνω quote το σχόλιό μου γιατί καπιοι δεν καταλάβανε. Δεν είπε κανένας οτι δεν είναι σωστό να λειτουργεί παραπάνω το μετρό. Υπο προϋποθέσεις όμως! Η μεριά των εργαζομένων ομως θα είναι πολυ πιο δύσκολο να διαπραγματευθεί τα συμφέροντά της με δεδομένο οτι το πρόγραμμα θα βρίσκεται ήδη σε πιλοτική(μόνιμη) λειτουργία.

    Συμφωνώ οτι τα επιχηρήματά τους είναι προφάσεις. Είναι θέμα πολιτκής (οπως όλα άλωστε).

    ReplyDelete
  34. Aν και δε θα έφτανα στο σημείο να βρίσω, συμφωνώ μαζί σου papo..
    Την ώρα που μιλάμε για ένα πραγματικό πρόβλημα ας μην το ανάγουμε σε θέμα κομμουνισμού γιατί θα γελάνε και οι πέτρες μαζί μας.

    Που είμαστε ένα ευρωπαικό κράτος στ οποίο 150 συνδικαλιστές αποφάσισαν ότι δε θα αφήσουν το μέτρο να εφαρμοστεί ούτε την πρώτη μέρα.

    Που αυτοί έχουν δικαίωμα να σταματήσουν τη λειτουργία μίας επιχείρησης που εξυπηρετεί το σύνολο των πολιτών για να προασπίσουν τα δικαιώματά τους(όπως τα εννοούν) και εμείς που θιγόμαστε δεν τολμάμε να απαιτήσουμε να εφαρμοστεί το μέτρο.

    Εμάς ποιος μας υπερασπίζεται; ;
    ποιος μας ακούει;;

    Σε ένα νεοφιλελεύθερο μοντέλο[sic] λοιπόν, στο οποίο τόσο εύκολα επιτίθενται όλοι, η επιχείρηση θα άκουγε εμένα που είμαι πελάτης της και θα με εξυπηρετούσε.
    Δε θα φοβόταν ότι οι αποφάσεις των εργαζομένων της θα περιόριζαν τη λειτουργία της.
    Θα αύξανε τα κέρδη της παρέχοντας τις υπηρεσίες που απαιτεί ο επιβάτης.

    Για τα δικαιώματα των εργαζομένων στα ΜΜΜ: Το μόνο που θέλουν είναι να αυξήσουν το εισόδημά τους με υπερωρίες ή να περιορίσουν το φόρτο εργασίας τους. Αυτό είναι θεμιτό για τους ίδιους. Στη συνέχεια βέβαια, κατά το σύνηθες, θα δημιουργήσουν μεταξύ τους ομάδες στις οποίες θα μοιράζουν βάρδιες και επιδόματα - υπερωρίες.

    Δεν μπορούν όμως ταυτόχρονα να μας λένε ότι κόπτονται για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης Αττικό Μετρό της οποίας τα σχέδια σαμποτάρουν. Αυτά είναι τα κλασικά παραμύθια της ελληνικής Χαλιμάς.

    ReplyDelete
  35. @internaut
    συμφωνώ 100% αυτο κάνουν ουσιαστικα!

    ReplyDelete
  36. ΚαΛα Οτιναναι-ισμος στο μεγαλειο σου!

    συγγνωμη γιατι να λυπηθω τον οδηγο
    που δεν κουραζεται κ τοσο στη δουλεια
    που σιγα τις ωρες τις τραγικες που θα δουλεψει!
    που σιγα τα δρομολογια που κανει
    με την σκατογλωσσα που κυοφορει και βριζει κοσμο κ κοσμακι
    που παταει κ λες κ κουβαλαει ζωα μεσα στο λεωφορειο
    πουν γαμαει μονιμως τα δρομολογιο και φευγει οπου του καυλωσει!
    χεστηκα!
    τον δικο μου τον πατερα τον σκεφτεται αυτος ο οδηγος?
    που κανει να δει στερια μηνες
    και ζει μονιμα σ ενα καραβι που κουναει και μεσα σ αυτο πρεπει να βγαλει την δουλεια εις περας?
    θα λυπηθω τον οδηγω του λεωφορειου η του τραμ που θα γυριζει στο σπιτι του μετα?
    που θα χει κ το ρεπο του ανα πασα στιγμη στη βδομαδα?
    ρε δε μας χεζετε λεω εγω με τις κωλοεπαναστασεις σας
    ακου να σηκωθουμε απο τις καρεκλες και να κουνησουμε τους κωλους
    εσεις που πιστευετε στην παπαρολογια να πατε κ να κλεινετε κ δρομους
    και να ζητατε το δικιο σας το γαμημενο!
    σ αυτη τη ζωη διαλεγεις τι θες να κανεις!
    δυστυχως η ευτυχως κοιτας την παρτη σου
    και ετσι πρεπει!
    αντε πια
    δν μπορω να διαβαζω αλλο τετοια σχολια
    και υπαρχουν δουλειες που παιρνεις καλο μισθο
    αλλα σου βγαινει ο κωλος
    και δν τους μενει μετα φιλε να κανουν ψευτοεπανστασεις για να ζητησουν αυξηση
    γιατι στον ιδιωτικο τομεα δν περνανε αυτα
    τυχερακια βολεμενε δημοσιε!
    (και γιατι οχι να μην μπουμε ολοι εκει?κανενα δν χαλαει η ιδεα)

    ReplyDelete
  37. Η σκληρή γλώσσα του Πάρη είναι νομίζω αυτό που χρειάζεται να ακούσουν μερικοί για να ταρακουνηθούν λίγο. Επειδή ακούστηκαν φωνές για το δίκιο του εργάτη, ας σκεφτούμε τι σημαίνει εργάτης. Γιατί κακά τα ψέματα φάμπρικες στην ελλάδα δεν έχουμε και δεν είχαμε ποτέ. Και αν παράγουμε κάτι τότε αν δείτε τα τελευταία στοιχεία ο τίτλος του εργάτη απονέμεται στους αλβανούς μεταναστες της τελευταίας 20ετίας, που καλώς ή κακώς γέμισαν κάθε γωνιά της ελλάδας. Τα τελευταία 20 χρόνια ήταν πραγματικοί ΕΡΓΑΤΕΣ και αγόγγυστα φρόντισαν να αποταμιεύσουν και να διεκδικούν αυτή τη στιγμή ακόμα και τη θέση του αφεντικού, στη θέση των υπερχρεωμένων αφεντικών τους. Έτσι λοιπόν ας έχουμε ορισμένες βαθμίδες αξιολόγησης της εργατικότητας και τι είναι δίκαιο και άδικο και ας αφήσουμε αυτό να το κρίνουμε ανάλογα με τις συνθήκες και όχι με μερικούς αναχρονιστικούς και παρεξηγημένους πλέον θεσμούς όπως ο συνδικαλισμός που θυμούνται τα δίκαια του εργάτη σε προεκλογικές περιόδους. Αν πρέπει να δουλέψουν κάποιες βάρδιες παραπάνω και κάποιοι απλά δεν θέλουν ή δεν μπορούν ας πιέσουν αυτούς που τους τρέφουν και όχι να κουράζουν τους συμπολίτες τους προκαλόντας την οργή τους.
    Συγνώμη για την έκταση του σχολίου.

    ReplyDelete
  38. Για όλους εσάς τους αγανακτισμένους με τους συνδικαλιστές ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ, ένα αναλυτικό και καλό άρθρο από τον γκρινιάρη

    ReplyDelete
  39. Τον εκπρόσωπο των συνδικαλιστών τον άκουσα στο κόκκινο όπου πράγματι έλεγε παπαριές όμως:

    σχετικά με την αττικό μετρό είναι ιδιωτική εταιρία. οπότε όπως προείπε πριν κάποιος δεν παίζει το δημοσιουπαλληλίκη που λες.

    της ολυμπιακής της χρωστάει το κράτος (αν και με ειδικό νόμο διέγραψε τα χρέη του, όχι όμως και της ίδιας (sic))
    φυσικά αυτά δεν έχουν σημασία για τους φιλήσυχους πολίτες.

    το να μην πιστεύεις στον συνδικαλισμό και να εκμεταλεύεσαι μια λάθος χρήσης του το βρίσκω απλά... δήθεν.

    είναι δικαίωμά σου να κοιτάς μόνο την πάρτη σου. αλλά από την άλλη κι αυτή έτσι λειτουργούν οπότε τι σκιάζεσαι; άμα γουστάρουν θα σε πάνε στα μπουζούκια. φτιάξε δικό σου μετρό. δεν μπορεί από την μια να θες εκείνοι να κοιτάξουν το δικό σου το συμφέρον κι από την άλλη εσύ να το παίζεις υπερφιλελεύθερος.
    αν είναι το μετρό να μεταφέρει μόνο τους προνομιούχους γιατί όλους; όλοι μαζί με την πλέμπα; ποιοι είμαστε;

    αλήθεια οι συνδικαλιστές είναι μόνο κομμουνιστές; μμμ κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς.

    ----------------------
    Η παράταση του ωραρίου φυσικά και μπορεί να βοηθήσει. Όμως δύο ώρες παραπάνω δουλειά σε τέτοιες δουλειές έχουν σημασία. Κι έχουν σημασία για την ασφάλεια των επιβατών.

    Φυσικά και να γίνουν παρατάσεις αλλά με προσοχή και σχεδιασμό ώστε να έχουν αποτελέσματα.Και φυσικά το μετρό να αρχίσει να δουλεύει σε 24ωρη βάση μια και μπορεί να αποτελέσει την υποδομή για την ανάπτυξη της μητρόπολης (πια) που λέγεται Αθήνα.

    --------------------
    αν κατάλαβες δεν διαφωνώ στο ότι λέει ο αντιπρόσωπος μαλακίες.
    διαφωνώ στο ότι υποτιμάς από την άλλη την εργασία των αλλονών. ότι αυτοί κάνουν κάτι υποδεέστερο.

    ReplyDelete